PDA

Bekijk de volledige versie : Wilde Mossels



m.hendriks
13-05-2002, 14:45
Gezien bij FRS voor € 8,99

Rolf
16-05-2002, 09:38
Wat is dat nou voor een film?

Louis Bouduin
16-05-2002, 10:16
Wat is dat nou voor een film?

Een film van Erik De Bruyn, die als ik me niet vergis nog ooit is vertoond op het filmfestival van Berlijn. Bij ons heb ik hem niet geweten in de cinema, wel op video.
Het gaat over jonge mensen die meer van het leven willen dan pakweg hun ouders. Een van hen wil weg uit de benauwende omgeving van zijn jeugd, maar slaagt daar niet in. Dus blijft niks anders over dan te doen wat iedereen bijna doet. Saai baantje, zuipen met zijn vrienden, wat met de motor rijden, enz. Net als de avonden is het dus een film over verveling en de saaiheid van het bestaan. Hoewel de film best grappig is, maar niet heel goed.

technocat
16-05-2002, 10:45
Ook wel grappig is dat de film (bijna) helemaal in zeeland afspeelt, met name op schouwen-duiveland waar erik de bruijn ook vandaan komt. Is wel grappig voor de mensen die een beetje bekent zijn daar. Je hebt er ook nog wat van die zwarte kousen dorpjes.. ook die komen in de film.

Wilde mossels is trouwens wel in de bioscoop geweest, ergens 2 weken ofzo en dan nog alleen in de filmhuizen. Hij kwam vorig jaar ook tijdens de Rotterdamse openluchtbioscoop.

annelies

Louis Bouduin
16-05-2002, 10:59
Wilde mossels is trouwens wel in de bioscoop geweest, ergens 2 weken ofzo en dan nog alleen in de filmhuizen. Hij kwam vorig jaar ook tijdens de Rotterdamse openluchtbioscoop.


Ja, zou wel kunnen. Of het kan bij jullie zo zijn, hier (Belgie) weet ik het niet zeker. :)

Mark S
16-05-2002, 11:15
zuipen met zijn vrienden, wat met de motor rijden, enz.
Klinkt als een film voor mij :cool:

m.hendriks
16-05-2002, 15:55
Let op, het is geen stoere motor film. De film gaat over de saaiheid van het leven in een dorp (in Zeeland).
Met Fedja van Huet en Frank Lammers

zie anders deze link
http://www.goforit.nl/pub/dvd/wildemossk/default.asp

Timothy
07-07-2003, 14:25
Deze Super-film kan je nu bij FRS halen voor slechts € 6.99

netfox
07-07-2003, 15:03
Ik ga hem toch maar eens halen voor dat lage prijsje. Schijnt dat een vriend van me nog in beeld komt als figurant.

Pleun
07-07-2003, 18:24
Geloof het of niet, maar de V&D is goedkoper!
Ik heb hem er vorige week gekocht. Hij stond niet bij de DVD, maar bij de RAMSJ-boeken en CD's samen met enkele andere DVD's.
E6,50 was de prijs.

Timothy
07-07-2003, 21:48
Maar daar gaat bij FRS evt nog 10% vanaf: 6.29

Bertje
08-07-2003, 20:04
Vandaag ook gehaald (frs)

Wazig dat de DD5.1 track niet in het menu staat en als je dan deze afspeelt de dialogen uit het rechtsvoor-kanaal komen! :shock:
Ik weet niet of ze meer kanalen op deze track hebben verwisseld.
Het klinkt voor geen meter.

Zijn er meer mensen die dit hebben en is hier wat aan te doen (behalve dan je bekabeling omzetten :wink: )

Waarschijnlijk is ie daarom zo cheapo

SKMbeat
02-07-2004, 18:58
MM Den Haag 4,99 euro

Webby
02-07-2004, 19:03
Vandaag ook gehaald (frs)

Wazig dat de DD5.1 track niet in het menu staat en als je dan deze afspeelt de dialogen uit het rechtsvoor-kanaal komen! :shock:
Ik weet niet of ze meer kanalen op deze track hebben verwisseld.
Het klinkt voor geen meter.

Zijn er meer mensen die dit hebben en is hier wat aan te doen (behalve dan je bekabeling omzetten :wink: )

Waarschijnlijk is ie daarom zo cheapo

Heb hem al een tijdje... mij nooit opgevallen. Zal binnenkort eens luisteren :)