PDA

Bekijk de volledige versie : Wat is een goeie standalone dvd speler?



puzzled
13-05-2002, 18:06
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een zwarte standalone dvd speler en hoop dat jullie wat tips voor mij hebben. Ik heb op Internet gekeken naar merken als Hiteker, Lenco en Cyber Home maar de specs zeggen mij niets over de afspeelkwaliteit.

Las ergens in een post ook dat een duurdere dvd speler helemaal niet beter hoeft te zijn dan een goedkope. Het artikel hier (http://laimbock.com/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=38&mode=thread&order=0&thold=0) is denk ik een goeie start. Wat vinden jullie van die opsomming?

Eerst wil ik de dvd speler gebruiken als vervanger van mijn kapotte video en het geluid gewoon door de tv boxen laten lopen. Als ik weer eurootjes heb, dan ga ik op zoek naar een versterker om mijn oude trouwe Denon PMA-500 te vervangen en een setje nieuwe boxen om te gaan genieten van het geluid.

Tot nu toe is mijn oog gevallen op de Hiteker HI-810 en de Hiteker HI-7701 (maar die is nog niet uit). Heeft iemand ervaring met de HI-810? Nog andere opmerkingen, suggesties, tips & truuks?

Alvast bedankt!
Puzzled (for now :-)

g-e-k-k-o
14-05-2002, 14:37
Ik heb pas geleden een Philips 612 dvd speler gekocht (zwarte kleur)
Hij is gewoon perfect, kwa beeld en geluid.
Hij was vrijgoedkoop.
199 euro.
Mischien een aanrader voor je.

Raskel
14-05-2002, 14:50
Wat is een goede zoekfunctie en hoe gebruik ik die? welke dvd speler is al heel erg vaak aan bod gekomen, gebruik de zoekfunctie anders eens. Verder welkom op het forum! :D