PDA

Bekijk de volledige versie : Gaat Warner HD DVD exclusive?



STaf
31-10-2007, 21:48
??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Het is maar hoe je het bekijkt....

Avalan
31-10-2007, 23:05
zucht...

STaf
01-11-2007, 09:19
zucht...
:-P Als we al ni meer mogen lachen!!!:-P Al da gezever over wie exclusief naar welk formaat gaat, we weten toch allemaal in ons hart dat HD DVD de vloer aan gaat vegen met Blu-ray eens de verkopen van de -200 Dollar HD DVD spelers in Amerika de lucht in gaan!!!

Edwin V
01-11-2007, 10:36
:-P Als we al ni meer mogen lachen!!!:-P Al da gezever over wie exclusief naar welk formaat gaat, we weten toch allemaal in ons hart dat HD DVD de vloer aan gaat vegen met Blu-ray eens de verkopen van de -200 Dollar HD DVD spelers in Amerika de lucht in gaan!!!
Eerlijk gezegd denk ik dat er meer te bereiken is de discs flink goedkoper te maken.

TJ Weissel
01-11-2007, 10:39
Mjah, mag wel even gemeld worden dat de K-Mart in amerika de HD DVD spelers omarmt hebben en geen Blu-ray verkopen komende holidayseason (http://www.homemediamagazine.com/news/html/breaking_article.cfm?sec_id=2&&article_ID=11448) ;)

Maar verder beetje uitlokkerig topic, had wel verwacht dat de HD DVD fanboys wat meer in hun mars hadden :D

Jeroen D
01-11-2007, 10:44
zucht...

Inderdaad. Hoeveel topics moeten er nog bijkomen over dit onderwerp ?
Ik denk zelf dat DVD gaat winnen.

pretorian22
01-11-2007, 11:30
Inderdaad. Hoeveel topics moeten er nog bijkomen over dit onderwerp ?
Ik denk zelf dat DVD gaat winnen.

ik denk dat VHS gaat winnen :roll:

ik bedoel dat 1 van de 2 de vervanger van dvd wordt lijkt me duidelijk. Het is een beetje kortzichtig om te denken dat dvd winnaar wordt

Ik betrap mezelf er al op dat ik geeneens meer naar dvd's kijk in de winkels en de laatste paar maanden alleen maar Blu rays en HD DVD's aanschaf.

me collectie van +- 600 dvd's ga ik alleen nie vervangen. Hooguit de uitzonderingen zoals star wars etc.

Jeroen D
01-11-2007, 11:39
ik denk dat VHS gaat winnen :roll:

ik bedoel dat 1 van de 2 de vervanger van dvd wordt lijkt me duidelijk. Het is een beetje kortzichtig om te denken dat dvd winnaar wordt

Ik betrap mezelf er al op dat ik geeneens meer naar dvd's kijk in de winkels en de laatste paar maanden alleen maar Blu rays en HD DVD's aanschaf.

me collectie van +- 600 dvd's ga ik alleen nie vervangen. Hooguit de uitzonderingen zoals star wars etc.

Ik zat maar een beetje te ouwehoeren :)
Natuurlijk gaat er 1 van de 2 winnen. Maar al die discussies. Als we nou gewoon een jaar wachten en kijken hoe dan de situatie is. Persoonlijk maakt het me niet zoveel uit wie er gaat winnen, ik heb ook geen idee welk formaat er nou beter is.

Willy B.
01-11-2007, 11:42
Ik koop nog wel dvd's maar vele minder meer hd dvd en blu-ray's.

STaf
01-11-2007, 12:01
Maar kijk eens: toch al 8 reply's!!! en dat voor een topic dat eigenlijk geen topic is...:smile:

STaf
01-11-2007, 12:02
Mjah, mag wel even gemeld worden dat de K-Mart in amerika de HD DVD spelers omarmt hebben en geen Blu-ray verkopen komende holidayseason (http://www.homemediamagazine.com/news/html/breaking_article.cfm?sec_id=2&&article_ID=11448) ;)

Maar verder beetje uitlokkerig topic, had wel verwacht dat de HD DVD fanboys wat meer in hun mars hadden :D
Héhé, mission acomplished!!!

Roy de Jong
15-08-2008, 13:55
Beetje nutteloos topic, hier gaat wat mij betreft een slot op.