PDA

Bekijk de volledige versie : Denon 3808 raadsel



sjoerd2009
03-11-2007, 07:01
Hoi heren ik heb een aantal keer eerder gepost.

Ik had een Denon 3808 voor een dag, de eerste dag dat ik hem uit de doos haalde was er een pootje afgebroken, valt dit nog onder de garantie, ( pootje zat los in de doos)
Verder zoek ik mensen die die een Denon 3808 hebben, of in ieder geval een Denon met OSD
wat mij lukt het niet om beeld op het scherm te krijgen echt ik heb alle kabels geoprobeerd en alle uitgangen, hdmi, svideo, component composite. Geen beeld
mijn televisiei is een phillips 2 maanden oud 107 cm fullhd ( pf 42...............)
Ga ik naar de winkel lieten ze daar hun Denon zien en die met een aansluiting beeld, zonder een instelling te veranderen,.
Wat zouden jullie doen ? teru gaan naar de winkel? en heb ik dan recht op een anderen?
groeten Sjoerd

Alexander D
03-11-2007, 12:22
Wat zegt je handleiding over het OSD?

LouisXIV
03-11-2007, 21:05
Hoi heren ik heb een aantal keer eerder gepost.

Ik had een Denon 3808 voor een dag, de eerste dag dat ik hem uit de doos haalde was er een pootje afgebroken, valt dit nog onder de garantie, ( pootje zat los in de doos)
Verder zoek ik mensen die die een Denon 3808 hebben, of in ieder geval een Denon met OSD
wat mij lukt het niet om beeld op het scherm te krijgen echt ik heb alle kabels geoprobeerd en alle uitgangen, hdmi, svideo, component composite. Geen beeld
mijn televisiei is een phillips 2 maanden oud 107 cm fullhd ( pf 42...............)
Ga ik naar de winkel lieten ze daar hun Denon zien en die met een aansluiting beeld, zonder een instelling te veranderen,.
Wat zouden jullie doen ? teru gaan naar de winkel? en heb ik dan recht op een anderen?
groeten Sjoerd

Ik heb een denon AVR 3805 en volgens mij moet je de een kabel aansluiten op het monitor gedeelte omdat die alles wat in de receiver binnenkomt uitsuurt naar de monitor. (bijv tv, beamer etc) ook het OSD wordt via deze output uitgestuurd. Althans zo hoort het te zijn. succes

Alexander D
04-11-2007, 09:02
Volgens mij kan het met dit model ook via de hdmi aansluiting maar ik verwacht dat je dat wel ergens moet aangeven in de setup.

Maar goed, 'rtfm' komt dan toch bij me op....;)

sjoerd2009
04-11-2007, 11:32
Immidels de handleiding 4 keer gelezen, en tig kabels aangesloten geen beeld, heb het toestel maar terug gestuurd, want bij een hifi zaak gezien een kabel meteen beeld, dus er zit gewoon iets goeed fout.
Zal maandag eens naar deze toko bellen.

Alexander D
04-11-2007, 12:32
Immidels de handleiding 4 keer gelezen, en tig kabels aangesloten geen beeld, heb het toestel maar terug gestuurd, want bij een hifi zaak gezien een kabel meteen beeld, dus er zit gewoon iets goeed fout.
Zal maandag eens naar deze toko bellen.

Maar wat staat er dan in de handleiding over het OSD????

sjoerd2009
04-11-2007, 17:44
Niet veel bijzonder ze gaan ervan uit dat deze meteen op televisie moet verschijnen.

LouisXIV
05-11-2007, 18:30
Immidels de handleiding 4 keer gelezen, en tig kabels aangesloten geen beeld, heb het toestel maar terug gestuurd, want bij een hifi zaak gezien een kabel meteen beeld, dus er zit gewoon iets goeed fout.
Zal maandag eens naar deze toko bellen.
Hadden ze bij die hifi zaak met jou toestel direct beeld of met een toestel uit hun winkel? Heb je hem gekocht bij een geatoriseerde dealer of via een ander kanaal (paralel import) in dat laatste geval kan het wel even gaan duren voordat je een nieuwe hebt, We zijn benieuwd en houd ons op de hoogte.

Louis

sjoerd2009
06-11-2007, 18:22
Vandaag kreeg ik t telefoontje van de winkel waar ik hem had gekocht ( reciever is weer terug gestuurd)
De technische dient van die winkel vertelde het volgende.
" ik schrok me kapot toen we je product binnen kregen, er zat een grote knip in deze reciever, tevens lijkt het ons dat deze is gevallen. We gaan je gewoon een nieuwe sturen) ik kom hem nu zelf ophalen daar verwachte lever tijden zijn ongeveer 2 weken. snik snik.
Heb idd veel pech met dit product.
heeft er iemand een audio calibratie cd? die ik kan lenen, koperen of dergelijke

Alexander D
06-11-2007, 19:05
Vandaag kreeg ik t telefoontje van de winkel waar ik hem had gekocht ( reciever is weer terug gestuurd)
De technische dient van die winkel vertelde het volgende.
" ik schrok me kapot toen we je product binnen kregen, er zat een grote knip in deze reciever, tevens lijkt het ons dat deze is gevallen. We gaan je gewoon een nieuwe sturen) ik kom hem nu zelf ophalen daar verwachte lever tijden zijn ongeveer 2 weken. snik snik.
Heb idd veel pech met dit product.
heeft er iemand een audio calibratie cd? die ik kan lenen, koperen of dergelijke

Als je kopen bedoelde, mag je de mijne wel kopen. ;)

LouisXIV
07-11-2007, 08:00
Vandaag kreeg ik t telefoontje van de winkel waar ik hem had gekocht ( reciever is weer terug gestuurd)
De technische dient van die winkel vertelde het volgende.
" ik schrok me kapot toen we je product binnen kregen, er zat een grote knip in deze reciever, tevens lijkt het ons dat deze is gevallen. We gaan je gewoon een nieuwe sturen) ik kom hem nu zelf ophalen daar verwachte lever tijden zijn ongeveer 2 weken. snik snik.
Heb idd veel pech met dit product.
heeft er iemand een audio calibratie cd? die ik kan lenen, koperen of dergelijke
Als je gewoon de Audyssey MultEQ XT calibratie uitvoert op zes verschillende plaatsen in je kamer dan is het gewoon perfect. Ik heb dit al gedaan met de Denon AVR-2807 en dat werkt perfect. Als jij denkt dat je oren dat beter kunnen met behulp van een cd moet je dat gewoon doen. Vervelende is alleen dat oren niet altijd even nauwkeurig zijn en die meetmicrofoon meet altijd op dezelfde manier. Voor het geld dat je uitspaart kun je dan weer een leuke dvd kopen.:mrgreen:

Seth__Gekko
07-11-2007, 12:46
Nou maar snel hopen dat het apparaat snel omgeruild is!