PDA

Bekijk de volledige versie : HDMI 1.3 voor HD Ready Beamer???



Tjarko
05-11-2007, 17:56
Een vraag voor de kenners.Ik ben in het bezit van een sanyo plz5 beamer en zoek daar een geschikte hdmi kabel voor van +- 8 meter.Het is een HD ready met een resulutie van WXGA 1280x720.Nou is mijn vraag of ik hier een hdmi 1.3 voor nodig heb?
Ik weet ongeveer wat de hdmi 1.3 inhoud maar weet niet of dit voor mijn beamer veel meerwaarde geeft.Ik dacht dat de 1.3 alleen nuttig is bij een full HD beamer.
Zit ik er nu helemaal naast???Graag hoor ik van jullie

Alexander D
05-11-2007, 19:06
Je zoekt dus een kabel.

Neem een Bettercables of een Supra (goedkoper en volgens mij niet minder) en je zit zeker goed.

Alexander D
06-11-2007, 19:27
Keurige aanbieding. ;)

Seth__Gekko
07-11-2007, 06:55
Mooi kabeltje inderdaad!

Tjarko
08-11-2007, 20:42
Allen bedankt voor de tips,maar nu weet ik nog steeds niet of ik een hdmi 1.3 nodig heb of niet:???: .Verbeter mij als ik er naast zit maar heeft de 1.3 versie niet te maken met de hoeveelheid mb`s die er over heen verzonden moet worden?Het lijkt mij dat bij full hd de grootste resulutie verzonden moet worden en bij een lagere resulutie minder mb`s,en mijn dvd speler die ik nu bezit die scalled niet meer op dan 1080i en full hd is toch 1920X1280p?Alvast bedankt!!!

Alexander D
09-11-2007, 19:07
Allen bedankt voor de tips,maar nu weet ik nog steeds niet of ik een hdmi 1.3 nodig heb of niet:???: .Verbeter mij als ik er naast zit maar heeft de 1.3 versie niet te maken met de hoeveelheid mb`s die er over heen verzonden moet worden?Het lijkt mij dat bij full hd de grootste resulutie verzonden moet worden en bij een lagere resulutie minder mb`s,en mijn dvd speler die ik nu bezit die scalled niet meer op dan 1080i en full hd is toch 1920X1280p?Alvast bedankt!!!

Waar het om gaat is dat als je een beetje een fatsoenlijke kabel koopt je gewoon geen enkel probleem hebt en optimaal kunt genieten van het maximale dat je projector kan weergeven.

Verder: gebruik de zoekfunctie hier en google eens. ;)