PDA

Bekijk de volledige versie : Road Trip: welke versie?



Martijn Dashorst
29-08-2001, 01:16
Er zijn diverse versies van deze film:
Unrated vanaf fl 59,- tot fl 80,- (Proxis!!!!, 1:85 ana, review hier)
Unseen and explicit fl 35,- (Play 247, NL ondertiteld, 131 minuten 1:78 ana)
zonder subtitel: fl 55,- (DVDZONE2, PRE ORDER???)

Welke moet ik nu kopen??? Geen van de websites laat zien welke versie qua film het meeste bevat. Zijn de unrated en de unseen en explicit gelijk?

Martijn Dashorst

System 3rror
29-08-2001, 17:06
Heej,

ff een tip... Bij FreeRecordShop in de winkel ligt de unrated versie voor 40 piek, weet je zeker dat het de goede is!

En met een coca cola card krijg je nog eens 10% korting op de dvd's daar ;)

(Disney)Tom Houben
30-08-2001, 15:56
DVD's zijn in de winkel over het algemeen altijd goekoper dan op internet! Kijk maar eens naar een bepaalde titel op www.elcheapo.nl en vergelijk dan eens met de winkelprijzen! Sommige websites vragen echt belachelijke bedragen!!!
En in de winkel weet je ook nog eens precies wat je krijgt!
Mijn tip: ga even lekker de stad in en kijk en vergelijk in de verschillende winkels!

Martijn Dashorst
30-08-2001, 22:05
Ik heb nog niet gezien dat winkels per definitie goedkoper zijn dan een internet bestelling. Als ik bijvoorbeeld kijk naar dvdzone2.com dan is die over het algemeen vele malen goedkoper dan frs of van leest. Vaak kan dvdzone2 concureren met de makro qua prijs, bijvoorbeeld de X-files seizoen 1 en 2 boxsets waren net zo duur of goedkoper dan de Makro aanbiedingen!
El Cheapo is geen garantie op goedkope DVD's, aangezien alle webwinkels die daarop aangesloten zijn net zo duur of duurder zijn dan normale retail.
DVDZone2 wordt bijvoorbeeld niet doorzocht door El Cheapo.

BTW Ik ben geen werknemer of familie van eerder genoemde website. Mijn ervaring is echter dat dit bedrijf over het algemeen goedkoper is dan alle andere webwinkels (incl. play247!) en af en toe dan de Makro.

Martijn

Cade
31-08-2001, 10:33
Als ik bijvoorbeeld kijk naar dvdzone2.com dan is die over het algemeen vele malen goedkoper dan frs of van leestTom maakte volgens mij ook een vergelijking tussen winkels en Nederlandse websites die DVD's verkopen. Dan zijn de winkels inderdaad vaak goedkoper.

Als je echter kijkt naar buitenlandse websites dan zijn dit qua prijs zeker geduchte concurrenten voor zowel Nederlandse websites als winkels.

Michel Schudel
07-09-2001, 23:26
...Unseen and explicit fl 35,- (Play 247, NL ondertiteld, 131 minuten 1:78 ana)


:eek: Huuh? 131 min? Volgens mij kan dat dus echt NOOIT kloppen. Zal wel inclusief extra's zijn.