PDA

Bekijk de volledige versie : Sigur Ròs : Heima



spiff
08-11-2007, 11:20
Prachtige dvd-release van de Sigur Ròs-film met boek (bij Play.com het goedkoopst) vandaag met de post ontvangen. Één van de parels van mijn collectie : P.R.A.C.H.T.I.G.

heb er een fotootje van gemaakt...

http://pic30.picturetrail.com/VOL1523/6648044/18255040/287392475.jpg

stefanovic
08-11-2007, 11:37
Ik kijk ook enorm uit naar deze release! Ik vind de versie met boek alleen wel erg duur ten opzichte van uitsluitend de dubbeldvd waar het uiteindelijk toch om gaat. Ik wacht tot 20 november, dan komt op regio 1 de 2-disc digipack versie uit (zonder boek), voor ruim 10 Euro bij Pacific.

scherpschutter
08-11-2007, 15:09
Ik heb ze live gezien in het voorprogramma van Radiohead, een jaar of wat geleden.
Vond er toen niet veel aan, maar bleef er toch steeds aan terugdenken.
Nu een grote fan.

stefanovic
08-11-2007, 15:31
Ik heb ze live gezien in het voorprogramma van Radiohead, een jaar of wat geleden.
Vond er toen niet veel aan, maar bleef er toch steeds aan terugdenken.
Nu een grote fan.Heb ze live gezien op Werchter '01, wordt tijd voor een nieuwe tour!

scherpschutter
08-11-2007, 20:55
Heb ze live gezien op Werchter '01, wordt tijd voor een nieuwe tour!

Toevallig heb ik ze ook gezien op de weide van Werchter. Radiohead trad daar toen op, in een tent. Sigur Ros trad zoals gezegd op in het voorprogramma en ik had nog nooit van ze gehoord. Ze speelden nummers van het album waarvan ik de titel maar niet in mijn hoofd krijg (de voorganger van ()). De muziek kwam wat onwezenlijk op me over, ik kreeg er geen greep op en interpreteerde dat verkeerd: ik dacht dat het niet mijn soort muziek was. Maar de nummers, en die vreemde sfeer, bleven door mijn hoofd spoken. Uiteindelijk kocht ik het album maar.
Ik zette het op en ...
Het was liefde op het tweede gezicht.

Nu er nieuw materiaal in aantocht is, ga ik het oude materiaal weer eens rustig beluisteren - heel, heel rustig, een ware fan neemt de tijd, je ontdekt telkens nieuwe dingen - en mijn absolute favorieten selecteren.

Het worden mooie tijden, Stefanovic, Spiff.

mercapto
09-11-2007, 18:30
:)
Ken ze ook sinds die tijd. Via IRC destijds kreeg ik wat nummers van een gast die ik uit een online game kende. Erg mooi spul :)
Ben op die manier aan veel artiesten gekomen voordat ze bekend werden, werkt toch het best, online uitwisselen van nieuwe artiesten. :)

DanielC.
17-11-2007, 16:05
Ik ben wat later gekomen. Bij de release van Takk om precies te zijn. Erg mooi, maar kan het niet zoveel luisteren. Wil ze nog wel een keer live zien, en verwacht dat ik deze DVD ook nog ga kopen. Wat vonden jullie van Hvarf/Heim?

stefanovic
19-11-2007, 08:11
Ik ben wat later gekomen. Bij de release van Takk om precies te zijn. Erg mooi, maar kan het niet zoveel luisteren. Wil ze nog wel een keer live zien, en verwacht dat ik deze DVD ook nog ga kopen. Wat vonden jullie van Hvarf/Heim?Heb ik voor een grijpstuiver bij cd-wow in bestelling staan, maar wordt nog niet verstuurd. Verwacht niet dat hij kan tippen aan de eerste 2 briljante albums, maar ik ben vooral nieuwsgierig naar de akoestische nummers.

Symphony X
11-12-2007, 18:43
Waar kan ik Sigur Ros - Heima met boek bestellen? Op de site van play.com is ie 2de hands 98 eur....

spiff
11-12-2007, 19:11
Waar kan ik Sigur Ros - Heima met boek bestellen? Op de site van play.com is ie 2de hands 98 eur....

AMAAI.... Ik heb er nieuw 27 euro (inclusief verzending) voor betaald bij Play.com :shock:

Symphony X
30-05-2008, 23:28
Legaal te downloaden van Sigur Ros website: Gobbledigook

Single van hun nieuwe album( Meo Suo i Eyrum Vio Spilum Endalaust)wat, ik geloof 23 juni uit gaat komen.

Erg tof nummer vindt ik zelf, klinkt heel zomers, al totaal iets anders dan hun vorige, afgaande op dit nummer, aangezien die erg winters klonken.

vince curtin
12-07-2008, 18:44
Ik heb Heima vandaag gekeken en ik vond het prachtig.
Heel mooie beelden van Ijsland en de muziek die nieuw voor mij was is heel aparte.
Ik moet wel een paar CD`s kopen :mrgreen:
gr,vince.