PDA

Bekijk de volledige versie : Humax kabel decoder ????



Eclipse
12-11-2007, 19:40
Ik hoorde dat er een nieuwe kabeldecoder komt van humax.
Met een HDMI uitgang is hier al wat van bekent :?:

Tinman
24-11-2007, 22:54
http://www.humaxdigital.com/global/products/cxhd-1000c.asp

diabelli
03-02-2008, 11:00
Wie heeft info over de Humax HD cable ontvanger en weet waar hij te koop is?

Mr_Parker
05-02-2008, 16:13
De hier genoemde decoder is niet geschikt voor de kabelaars in Nederland. Zesko (@Home, Multikabel, Casema) en de soortgelijken gebruiken Irdeto als codering, deze decoder is voor Conax codering. UPC gebruikt weer een ander systeem maar heeft tevens de decoders hard gekoppeld waardoor men echt alleen via hun de decoder kan afnemen.

Er zal ergens dit jaar zou wel, als de planning onveranderd is, een Scientific Atlanta HD PVR aan het pakket toegevoed gaan worden.
Het is echter nog niet geheel duidelijk / zeker of deze te koop zal zijn of alleen maar te huur (zoals bij UPC met de decors dus).
Deze decoder zou daarnaast ook interactieve zaken mogelijk moeten gaan maken.

Tinman
24-03-2008, 11:45
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B118673/cid/13019/Humax_PR_HD_1000_C_(Kabel)/

werkt dit ding nu hier in NL? (@Home)

Eclipse
29-05-2008, 05:59
Is nu te koop bij MM voor 200
Voor Delta is hij geschikt veder staat er niks bij.

Mr_Parker
29-05-2008, 10:03
Voor de Ziggo komt er een Humax IRHD-5000 HD decoder aan. Deze wordt op dit moment nog getest en aangepast omdat deze, net als de Samsung 2 jaar terug, nog compatibiliteits problemen heeft op het HDMI gebied.

Bij mijn weten is de decoder daarom nog niet vrij beschikbaar.
De richtprijs zou naar verluid onder de € 200,- zijn, maar het fijne weet ik er niet van.

Ik weet dus niet welke decoder door bovenstaande (Eclipse) bij de MM gespot is maar pas er dus mee op. Als het niet de IRHD-5000 HD is kan het misschien wel zijn dat deze met Delta werkt maar hoeft het voor Ziggo niet zo te zijn, is het wel de IRHD-5000 HD dan vind ik het opvallend dat hij daar nu al te koop is terwijl ze er dus nog mee bezig zijn.

Eclipse
30-05-2008, 15:48
Er zijn 2 decoders:confused: die bij de MM in Middelburg is een zilveren.
HD box staat er bij veder geschikt voor DDTV kanalen.
Staat geen nummer bij.(ben er nog niet geweest dit staat in de folder)
Ik gisteren naar de winkel waar ik mijn decoder in bestelling heb staan.
Nog niet binnen de zwarte komt volgende week als het niet weer is uitgesteld.:shock:
Zijn dus 2 verschillende.

Eclipse
28-07-2008, 07:18
Ik heb de zilveren decoder nog niet gezien maar de zwarte heb ik nu.
En hij bevalt goed,hij vraagt alleen bij het opstarten om een update die er nog niet is.
Heb wel begrepen dat er maar een aantal uitgegeven zijn.
En dus nog niet overal te koop.:confused:

keesbosters
26-01-2009, 08:57
Ik heb een nieuwe dvd speler en een nieuwe kabeldecoder gekocht beide met hdmi kabel. En heb advies gevraagd aan de verkoper, deze zei heel simpel: sluit de hdmi-kabel aan in je decoder en tv en de andere hdmi-kabel van je dvd speler naar je tv.
Maar dit werkt niet. Wie kan me helpen met dit probleem?

Pieter Kleine
06-02-2009, 15:17
Het is handig om te melden het type decoder, dvd-speler en tv. Wat betreft de dvd-speler, moet je daar mogelijk instellen dat het signaal via de hdmi uitgaat?