PDA

Bekijk de volledige versie : Powerbuy AudioQuest



Vincent25
15-11-2007, 21:48
http://www.lefflershifi.com/Library/Products/Audioquest/Graphics/Audioquest_cv4_f_m.jpghttp://www.ms-technik.de/images/aqkabel.jpg
Hallo allemaal ,
Dank jullie wel allemaal voor het getoonde geduld. Het had nog wel wat voeten in de aarde om deze Powerbuy van de grond te krijgen vandaar de lange tijd die er nodig was om alle afspraken duidelijk op papier te krijgen. Bij deze geef ik dan ook de aftrap voor deze Powerbuy voor de AudioQuest bekabeling.
Wat houdt een powerbuy in?
Dat betekent dat een groep consumenten tergelijkertijd een order plaatsen van een bepaald product waardoor dit product tegen lagere prijzen kan worden aangeboden.
Hoe zit het met de garantie?
Wij zijn officieel dealer van AudioQuest en u krijgt dan ook de normale fabrieksgarantie van dit product.
Wat zijn de leveringsmogelijkheden?
U kunt de producten bij ons in de winkel in Arnhem afhalen. Ook is het mogelijk om de producten tegen bijbetaling binnen
Nederland te verzenden. Belgie en Duitsland zijn ook mogelijk maar daarvoor gelden andere tarieven.
Ik heb interesse in deze powerbuy.. Hoe doe ik mee?
U kunt dat het beste doen door een mail te sturen naar vincent@smitsarnhem.nl Ook kunt u dit adres gebruiken voor eventuele vragen over deze Powerbuy. Ook ben ik telefonisch te bereiken op 06-20646097
Wat is de korting voor deze producten?
De Korting wordt bepaald aan de hand van de totaalprijs van alle bestellingen samengevat. U kunt hieronder ook de kortingstabel zien die zal gelden voor deze actie.
Ik wil graag persoonlijk advies voor mijn situatie kan dat?
Dat is natuurlijk altijd mogelijk. U kunt een afspraak maken in de winkel of u kunt mij telefonisch bereiken op 06-20646097 of via mail op
vincent@smitsarnhem.nl
Wat is de levertijd van deze producten?
De levertijd is afhankelijk van onze importeur. Als de modellen op voorraad zijn dan worden ze geleverd binnen 5 werkdagen.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
U kunt bij ons in de winkel betalen met Visa,Mastercard,ComfortCard, PIN en Contant. Als u kiest voor verzending dan is het noodzakelijk
om het gehele bedrag voor levering aan ons over te maken.
Ik wil graag een product bestellen. Wat nu?
Als u heeft besloten om een product te bestellen. Dan stuurt u een mail naar vincent@smitsarnhem.nl met daarin vermeld uw persoonlijke gegevens+telefoonnummer het product naar keuze en de eventuele verzendmethode. U krijgt dan per mail een ontvangstbevestiging en u krijgt een factuur naar uw opgegeven adres gestuurd na afloop van de Powerbuy.
Wat zijn de verzendkosten voor deze producten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen 7,50.- Voor eventuele verzending naar het buitenland gelden speciale tarieven daar kunt u het beste telefonisch of via de mail contact over opnemen.
De kortingspercentages:
Bij een totaalbedrag (dus alle orders tezamen) hoger dan:
1000 EUR : 10%
2500 EUR : 20%
5000 EUR : 30%
Het Maximale kortingspercentage zal 30% Bedragen. Dit geld voor alle producten die AudioQuest kan leveren.
Let Op Belangrijke voorwaarden:
*Kabels die per rol worden verkocht (speakerkabel en Antennekabel) worden pas besteld als een veelvoud van unit
is bereikt. Dit is in veel gevallen een veelvoud van 100m.
*Deze Powerbuy loopt af op Zaterdag 8 December 2007

In de bijgevoegde link kunt u het assortiment van AudioQuest bekijken. De prijzen zijn de adviesprijzen waar de behaalde
korting nog in mindering zal worden gebracht.
Ik wens dan iedereen bij deze veel zoekplezier en ga uit van een zeer succesvolle Powerbuy.
prijslijst
www.smitsarnhem.nl/AQ prijslijst november 2007.pdf (http://www.smitsarnhem.nl/AQ prijslijst november 2007.pdf)