PDA

Bekijk de volledige versie : Panasonic BR-spelers



Peter van santbrink
16-11-2007, 11:01
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/panasonic-dmp-bd30-blu-ray-speler-introductie/

De Panasonic DMP-BD30 lijkt me een mooie speler; zou ie ook in Europa uitgebracht worden en voor dezelfde prijs ?

Stond op het punt de BD10 te kopen maar begin nu toch weer te twijfelen: vroeg me af of de BD30 wat betreft specificaties de moeite waard is t.o.v. de BD10 (ook wat betreft huidige en komende aanbod BR-dvd's, b.v. HDMi 1.3 echt nodig)

*TIMMIE*
16-11-2007, 11:09
Ik zou wel voor HDMI 1.3 gaan in verband met doorgifte van HD geluid. :)

Peter van santbrink
16-11-2007, 11:27
Ik zou wel voor HDMI 1.3 gaan in verband met doorgifte van HD geluid. :)

maar de BD10 kan toch ook hd geluid doorgeven, alleen moet je de 7.1 gebruiken, of heb ik het mis:

HDMi 1.3 is zeker handig voor receivers met HDMi maar die heb ik (nog) niet

mmm, denk dat ik toch toch maar wat geduld ga hebben en december (Samsung hybride ??) afwacht; zal wel lang gaan duren voordat de BD30 uitkomt in Europa

*TIMMIE*
16-11-2007, 11:30
Om optimaal van uncompressed te kunnen genieten heb je HDMI 1.3 nodig. Vraag is of dat het jou waard is. Je kan ook via analoge aansluiting een goed resultaat krijgen als ik me niet vergis. Dan zou de BDM 10 voldoende zijn.

Overigens heeft de PS3 wel HDMI 1.3

HD is het overigens zeker weten waard. Al koop ik me nu al arm aan al die discs :lol:

AntS
16-11-2007, 11:56
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/panasonic-dmp-bd30-blu-ray-speler-introductie/

De Panasonic DMP-BD30 lijkt me een mooie speler; zou ie ook in Europa uitgebracht worden en voor dezelfde prijs ?

Stond op het punt de BD10 te kopen maar begin nu toch weer te twijfelen: vroeg me af of de BD30 wat betreft specificaties de moeite waard is t.o.v. de BD10 (ook wat betreft huidige en komende aanbod BR-dvd's, b.v. HDMi 1.3 echt nodig)

Een vriend van mijn werkt bij Panasonic in Duitsland en van hem heb ik begrepen dat er voorlopig geen plannen bestaan om de DMP-BD30 ook in Europa uit te brengen.

En qua prijs, Panasonic geeft zelf aan dat de prijzen die in de VS gehanteerd worden niet gelden voor Europa, daar hanteert Panasonic een totaal ander prijzenbeleid.

Stond net als jij een paar weken geleden met de dezelfde twijfel, of ik nog even moest wachten totdat de DMP-BD30 ook in Europa uitgebracht zou worden of dat ik toch de DMP-BD10 zou kopen.

Heb inmiddels de DMP-BD10 gekocht en ik ben meer dan tevreden over de kwaliteit van het beeld en het geluid, echt klasse. Heb wel een min puntje over de speler, en dat is dat het inladen van een BR of een DVD een beetje traag is. Dit is niet het geval als je een CD laad. Maar dat is dan ook het enige min puntje.