PDA

Bekijk de volledige versie : 10 Gratis Blu-Rays bij Pioneer BDP-LX70



rvvnr1
17-11-2007, 15:22
De liefhebbers die een aardig bedrag voor een Blu-Ray speler kunnen/willen neertellen kunnen nu ook een voordeeltje behalen:

Tot en met t einde van t jaar kan je nl. 10 gratis titels kiezen uit een aanbod van 20 stuks bij aanschaf van de Pioneer BDP-LX70, zie HIER (http://www.pioneer.nl/nl/black/products/promo/bluray_gratis.html) voor meer info.

Peter van santbrink
17-11-2007, 17:26
De liefhebbers die een aardig bedrag voor een Blu-Ray speler kunnen/willen neertellen kunnen nu ook een voordeeltje behalen:

Tot en met t einde van t jaar kan je nl. 10 gratis titels kiezen uit een aanbod van 20 stuks bij aanschaf van de Pioneer BDP-LX70, zie HIER (http://www.pioneer.nl/nl/black/products/promo/bluray_gratis.html) voor meer info.

klopt 't dat Pioneer later met een 1.1 speler komt ?

zie dat er ook een A versie is die HDMi 1.3 heeft (
http://www2.correct.com/artikel.php?VOORRAADSOORT=A&KLASSE=4&SOORT=10105&ARTNR=342018&PHPSESSID=9085ed885fa0791515198510bc2588d5

valt deze ook onder de actie ?

op zich mooie deal maar €1500 is een hoop geld, vooral als Pioneer binnenkort met een nieuwe speler komt

Pieter Kleine
17-11-2007, 18:54
Peperdure speler. Kijk dan eens naar deze: http://www.dvd-home.nl/artikel/samsungBD-P1400.htm.
Behoorlijk goedkoper en wat betreft blu-ray goede concurrent van de pioneer en wat betreft dvd beter dan de pioneer. En deze kost maar €379,-- in de winkel, weliswaar met 2 blu-ray.

Henkske22
17-11-2007, 19:33
Toch denk ik dat je mET de ps3 de meest veilige keuze maakt(ivm updates in de toekomst)

Peter van santbrink
20-11-2007, 18:11
Peperdure speler. Kijk dan eens naar deze: http://www.dvd-home.nl/artikel/samsungBD-P1400.htm.
Behoorlijk goedkoper en wat betreft blu-ray goede concurrent van de pioneer en wat betreft dvd beter dan de pioneer. En deze kost maar €379,-- in de winkel, weliswaar met 2 blu-ray.

is inderdaad groot prijsverschil maar mag toch aannemen dat beeld en geluid van de Pioneer (veel) beter is dan de Samsung; prijsverschil moet ergens op gebasseerd zijn...

Pieter Kleine
20-11-2007, 18:24
is inderdaad groot prijsverschil maar mag toch aannemen dat beeld en geluid van de Pioneer (veel) beter is dan de Samsung; prijsverschil moet ergens op gebasseerd zijn...


Niet volgens de al geciteerde test van areadvd.de.

Peter van santbrink
21-11-2007, 11:11
Niet volgens de al geciteerde test van areadvd.de.

ziet er inderdaad goed uit (maakt alleen wat lawaai maar dat maakt een ps3 60 GB ook);

vraag me alleen af of de te verwachten combi-speler van Samsung dezelfde specificaties heeft; denk het haast van wel, maar ja wanneer komt die ?

blijft lastig; samsung 1400 + Toshiba e35 (ook nog niet uit) of toch wachten op de samsung combi-speler

Michiel24
30-11-2007, 11:25
Ik heb heel toevallig anderhalve week gekeken op de actiesite van pioneer en ben toen wat gaan rommelen met code's etc. Na stuk of 5 keer kwam ik er ineens door.... iets wat ik totaal niet verwachte. Maargoed heb dan toch maar 10 x keuze gemaakt uit films. Wie niet waagt wie niet wint, moeten ze de site maar beter beveiligen ;)

Vandaag werden dus de 10 discs afgeleverd :P
Mazzeltje dus :)

freaky
30-11-2007, 11:49
Ik heb heel toevallig anderhalve week gekeken op de actiesite van pioneer en ben toen wat gaan rommelen met code's etc. Na stuk of 5 keer kwam ik er ineens door.... iets wat ik totaal niet verwachte. Maargoed heb dan toch maar 10 x keuze gemaakt uit films. Wie niet waagt wie niet wint, moeten ze de site maar beter beveiligen ;)

Vandaag werden dus de 10 discs afgeleverd :P
Mazzeltje dus :)

Hoe heb je dat gedaan

Michiel24
30-11-2007, 12:04
Hoe heb je dat gedaan

Om eerlijk te zijn... gewoon wat ingevuld maar ik kan het niet een 2e keer. Misschien zat er toen een error in de site zodat ik wel dookon ofzo.

joostpolletje
30-11-2007, 12:12
Wat voor soort code is het?

Michiel24
30-11-2007, 12:18
http://i2.tinypic.com/6y0spq1.jpg

site is iig zo lek als een mandje ;)

freaky
30-11-2007, 12:18
Wat voor soort code is het?

Ja, welke soort met cijfers en letters of enkel cijfers

Michiel24
30-11-2007, 12:43
Ja, welke soort met cijfers en letters of enkel cijfers

Geen idee ik deed ook maar wat.......(6)
Maare kan dus niet voor een 2e keer bestellen. Hj logged je wel uit dus :(

Maar heb nu iig een gelukje die heel wat waard is

Beste Klant,

We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Binnen nu en 2 weken ontvang je de 10 DVD's.

Hieronder treft u een overzicht aan van uw gegevens en de geselecteerde films.

Gegevens
Naam: Michiel **
E-mail adres: **
Postcode: **
Huisnummer: **
Straat: **
Woonplaats: **
Geboortedatum: **



Titel: 300

Titel: Blood Diamond


Titel: Happy Feet


Titel: Last Samurai, The


Titel: Prestige, The


Titel: Superman Returns


Titel: Swordfish


Titel: Departed, The


Titel: Training Day


Titel: Unforgiven

freaky
30-11-2007, 12:51
Begrijp dit toch niet, toeval doe jij cijfers of letters en raakt binnen, en toevallig heb je ook het aantal nummers en cijfers goed. Want er zit geen limiet op, hoe weet je nu precies hoeveel cijfers erin gevuld moeten worden

Ik denk dat je van iets meer weet, maar niet wilt zeggen. Dit is wel erg toevallig juiste combinatie en juiste hoeveelheid cijfers ingeven.

corineke
30-11-2007, 12:59
ja, zal wel moet je niet de tekst doorhalen

freaky
30-11-2007, 13:05
Ben ook binnen geraakt, maar als ik wil m'n bestelling bevestigen krijg ik

U bent niet meer ingelogd!.

klik hier om het nogmaals te proberen.

Michiel24
30-11-2007, 13:09
Ben ook binnen geraakt, maar als ik wil m'n bestelling bevestigen krijg ik

U bent niet meer ingelogd!.

klik hier om het nogmaals te proberen.



Heb je mijn spray op de foto weer zichtbaar gemaakt?:P

freaky
30-11-2007, 13:21
Heb je mijn spray op de foto weer zichtbaar gemaakt?:P

Ik raak op mijn bestelling, en kan bestellen en gegevens invoeren maar enkel die bevestiging werkt niet. Weet je echt niks meer

Michiel24
30-11-2007, 13:41
Ik raak op mijn bestelling, en kan bestellen en gegevens invoeren maar enkel die bevestiging werkt niet. Weet je echt niks meer

nee sorry weet echt niet meer wat ik ingevuld heb :roll:

freaky
30-11-2007, 13:43
Michiel24 heeft waarschijnlijk zo'n speler gekocht en op die manier zo officieel zijn code gekregen. Iedereen raakt op die site maar bestellen werkt niet, en toeval van zomaar wat cijfers zetten en juiste hoeveelheid is zeer toevallig en zeker wanneer de achternaam en code moet geven.

Michiel24 probeer op te scheppen voor iets dat hij voor 100 % zekerheid niet waar gemaakt heeft. vbmenu_register("postmenu_1266418", true);

Michiel24
30-11-2007, 13:49
Michiel24 heeft waarschijnlijk zo'n speler gekocht en op die manier zo officieel zijn code gekregen. Iedereen raakt op die site maar bestellen werkt niet, en toeval van zomaar wat cijfers zetten en juiste hoeveelheid is zeer toevallig en zeker wanneer de achternaam en code moet geven.

Michiel24 probeer op te scheppen voor iets dat hij voor 100 % zekerheid niet waar gemaakt heeft. vbmenu_register("postmenu_1266418", true);

Ik zweer het je op mijn graf ik heb dus NIET zo'n speler gekocht. Als jij wil geloof je me niet maar ik ben toch echt bij toeval doorgekomen op die site en heb die BR ontvangen
Ik houdt het gewoon op een fout in de site die er toen toevallig was

freaky
30-11-2007, 13:52
Ik zweer het je op mijn graf ik heb dus NIET zo'n speler gekocht. Als jij wil geloof je me niet maar ik ben toch echt bij toeval doorgekomen op die site en heb die BR ontvangen
Ik houdt het gewoon op een fout in de site die er toen toevallig was

Daarom als ik je wat vraag via pm dat je niet wilt antwoorden. Als je echt dat zou gedaan hebben zou je deze blu rays aan iedereen gunnen gratis, maar neen je geeft link en doorstreept de cijfers.

Michiel24
30-11-2007, 13:54
Daarom als ik je wat vraag via pm dat je niet wilt antwoorden. Als je echt dat zou gedaan hebben zou je deze blu rays aan iedereen gunnen gratis, maar neen je geeft link en doorstreept de cijfers.

Heb je PM'ed

joostpolletje
02-12-2007, 10:26
En wat is daar uitgekomen?

Michiel24
02-12-2007, 10:30
Het schijnt nog iemand gelukt te zjin op GOT forum bij de inhoud van PS3 thread


Zeker mazzel http://gathering.tweakers.net/global/smileys/smile.gif Ik kende de aktie ook alleen ik was afgelopen wknd niet succesvol met de code(s) http://gathering.tweakers.net/global/smileys/cry.gif En inderdaad ook mooi dat je PS3 binnen is! Have fun mate!

Cheers

*update* Mmmm inmiddels een paar uutjes later... inderdaad wie niet waagt wie niet wint.. sorry http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif maar ik heb er nu ook 10 besteld http://gathering.tweakers.net/global/smileys/biggrin.gifhttp://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1251699/1

joostpolletje
02-12-2007, 17:57
Michiel,
heeft freaky je nog een tip gegeven?

freaky
03-12-2007, 20:18
Michiel,
heeft freaky je nog een tip gegeven?

Ik een tip gegeven? Weet zelf niet hoe hij het gedaan heeft hoor

joostpolletje
03-12-2007, 21:31
Ik een tip gegeven? Weet zelf niet hoe hij het gedaan heeft hoor

In de war.. Bedoel freaky heeft michiel je nog een tip gegeven?

freaky
05-12-2007, 18:38
In de war.. Bedoel freaky heeft michiel je nog een tip gegeven?

Neen, geen enkele tip. Denk dat het allemaal een grote leugen is hoor, de toeval lijkt me te groot

Michiel24
06-12-2007, 10:22
Neen, geen enkele tip. Denk dat het allemaal een grote leugen is hoor, de toeval lijkt me te groot

Je mag geloven wat je zelf wil. Je denkt toch niet dat ik 350 euro aan Blue-ray ga uitgeven.
Ik heb net een nieuwe LCD gekocht van 2000 was al duur zat

joostpolletje
06-12-2007, 11:23
Je mag geloven wat je zelf wil. Je denkt toch niet dat ik 350 euro aan Blue-ray ga uitgeven.
Ik heb net een nieuwe LCD gekocht van 2000 was al duur zat

Vertel je geheim dan! (6)

Michiel24
06-12-2007, 11:25
Het schijnt nog iemand gelukt te zjin op GOT forum bij de inhoud van PS3 thread

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1251699/1


Lezen. Zo'n geluk had ik ook. Een code is soms makkelijk te kraken. En houd aub op over het feit dat ik lieg en dat ik ze gewoon gekocht heb. Ik had gewoon geluk, en als jou het niet lukt zeur dan niet zo en life goes on

freaky
06-12-2007, 17:00
De code moet bestaan uit achternaam en code, lijkt me enorm groot dat je gewoon wat erop los tikt en daardoor een naam bekomt, dat is hetzelfde als een speld in een hooiberg (6)

En die kerel dat je vernoemt op andere forum dat het ook zou gelukt is, kan easy jij zijn onder andere naam. Want met 2 sta je sterker hé xD

Edwin V
07-12-2007, 08:28
Zou Pioneer niet controleren of je de code via een brief met kopie aankoopbewijs hebt aangevraagd? Lijkt me eenvoudig te doen namelijk.

Edwin V
14-12-2007, 16:25
De code moet bestaan uit achternaam en code
Net de code in m'n inbox ontvangen van filmvalley (die werken blijkbaar samen met Pioneer voor deze actie). Deze bestaat alleen uit een code. Niet uit een achternaam.

WiZZiEJP
16-12-2007, 18:49
De code moet bestaan uit achternaam en code, lijkt me enorm groot dat je gewoon wat erop los tikt en daardoor een naam bekomt, dat is hetzelfde als een speld in een hooiberg (6)

En die kerel dat je vernoemt op andere forum dat het ook zou gelukt is, kan easy jij zijn onder andere naam. Want met 2 sta je sterker hé xD

Aan allen die in deze discussie verwikkeld zijn geraakt... A) "die kerel" zoals hierboven zo mooi verwoord, ja dat ben ik. B) Ik ken Michiel24 helemaal niet en alleen nav zijn tip bij GOT forum ben ik wat pogingen gaan ondernemen om óók op de pioneer site in te loggen. Óók ik geloofde niet dat je zomaar even snel toegang zou krijgen - maar echt serieus waar; ik had na poging 5 toegang tot de site en heb dan ook 10 Blu-rays besteld en inmiddels ook al binnen. Het is dus géén leugen, stop daar aub mee. Respecteer elkaar en denk niet meteen negatief.

Cheers mates :-D

Blord
16-12-2007, 20:54
Geef eens een hint. Uit hoeveel karakters bestaat de code ? :)

freaky
19-12-2007, 20:02
Nog geen verder nieuws hierover :twisted:

Sylver
23-12-2007, 15:55
U bent niet meer ingelogd!.

klik hier om het nogmaals te proberen.

Tot zover raken is inderdaad niet zo moeilijk.
Maar op een correcte manier inloggen is volgens mij toch enkel maar mogelijk indien je een code van Pioneer ontvangen hebt (desondanks toch vanalles geprobeerd, maar helaas... )

Polyphemus
23-12-2007, 19:36
Tot zover raken is inderdaad niet zo moeilijk.
Maar op een correcte manier inloggen is volgens mij toch enkel maar mogelijk indien je een code van Pioneer ontvangen hebt (desondanks toch vanalles geprobeerd, maar helaas... )
Jep, inderdaad, kom ook niet verder :roll: