PDA

Bekijk de volledige versie : HDMI vraag.



lobstarphonk
20-11-2007, 01:24
Hallo,ff voorstellen ik ben Andy.
Ik heb een complete set van Samsung gekocht,te weten;

DVD recorder (DVD HR-750)
Home Cinema System (HT-X20)
LCD TV

Op de tv zitten 2 HDMI aansluitingen,maar op de DVD recorder en het Home Cinema Systeem zitten geen HDMI aansluitingen.
Omdat het een complete set betrof,ging ik er vanuit dat de HDMI aansluitingen ook op de randapparatuur zat.(niet dus...)

Is er een manier dat ik toch de HDMI aansluitingen op mijn tv kan gebruiken?

Ben geen expert in deze materie,dus langzaam praten.....;)

Bedankt alvast!:bier:

Seth__Gekko
20-11-2007, 07:59
Wanneer je geen digitale uitgang hebt, kan je ook de hdmi ingang niet gebruiken van je tv.

Ik zou dan overgaan op het aansluiten van component, anders (rgb)scart.

DVDProfilersFilmgek
24-11-2007, 15:16
Hallo,ff voorstellen ik ben Andy.
Ik heb een complete set van Samsung gekocht,te weten;

DVD recorder (DVD HR-750)
Home Cinema System (HT-X20)
LCD TV

Op de tv zitten 2 HDMI aansluitingen,maar op de DVD recorder en het Home Cinema Systeem zitten geen HDMI aansluitingen.
Omdat het een complete set betrof,ging ik er vanuit dat de HDMI aansluitingen ook op de randapparatuur zat.(niet dus...)

Is er een manier dat ik toch de HDMI aansluitingen op mijn tv kan gebruiken?

Ben geen expert in deze materie,dus langzaam praten.....;)

Bedankt alvast!:bier:

Volgende keer als je weer eens iets gaat kopen moet je niet ergens vanuit gaan maar jezelf ervan overtuigen of die zaken die je wilt gaan aanschaffen aan je wensen voldoen. Tevens voor aanschaf wat onderzoek doen is slimmer dan achteraf met de brokken blijven zitten:roll: Als het kalf verdronken is, dan dempt men de put.... hoop dat dit langzaam genoeg is.

Mocht je in de gelegenheid zijn om met de verkopende partij overeen te komen om nog wat zaken om te ruilen, dan zou ik dat in overweging nemen als je graag van je HDMI aansluiting op je TV gebruik wilt maken. (denk wel dat je dan effe dieper in de buidel zult moeten gaan tasten)