PDA

Bekijk de volledige versie : DVD.nl Magazine, jouw mening



R. Schaap
16-05-2002, 10:15
Ik heb het blad een uur geleden ontvangen en ik wil mijn mening even geven.

Ik vind het een mooi blad, goede kwaliteit papier. Er staat niet heel veel reclame in, dat valt mee.
Over de inhoud ben ik zeer te spreken. De recensies zijn zoals we ze kennen, dus gewoon goed. Er staat geen TOPPER logo bij de dvd's, dat vind ik wel jammer. Goed is dat er in het blad wel een rating staat over de film zelf.
De andere artikelen, dus over de spelers en all-in-one sets en dergelijke, vind ik goed geschreven en informatief.

Voor mij is het een succes gworden dit blad te mogen ontvangen. De dvd die erbij zit heb ik nog niet bekeken, daarover later meer.

Terre
16-05-2002, 11:12
Ik heb pas vanmorgen een brief ontvangen met overschrijvingsformulier, om dus te betalen voor het blad.
(België en post, je kent het verhaal).

Overschrijvingen naar NL kosten mij +/- evenveel als het blad zelf, dus ik twijfel of ik wel zal betalen. Want anders kan ik voor de prijs van dat blad een top-dvd kopen :rolleyes:

Ik dacht dat 't ging verstuurd worden onder rembours, maar blijkbaar toch niet :mad:
Spijtig... :(

chello
16-05-2002, 11:15
K heb het blad nog niet aandachtig gelezen maar dat doe ik later nog wel. Op het eerste gezicht ziet het er goed uit.

En Rein er staat wel Topper ,kijk maar bij bv A.I. links boven in het hoekje. Je hebt er wel een vergrootglas voor nodig.

Berry vd Pluijm
16-05-2002, 11:47
Volgens mij is de PTT weer lekker bezig, want ik heb hem nog steeds niet ontvangen...

R. Schaap
16-05-2002, 11:51
K heb het blad nog niet aandachtig gelezen maar dat doe ik later nog wel. Op het eerste gezicht ziet het er goed uit.

En Rein er staat wel Topper ,kijk maar bij bv A.I. links boven in het hoekje. Je hebt er wel een vergrootglas voor nodig.
ik zie het, bedankt!

Tossie
16-05-2002, 11:57
Het blad ziet er goed uit.
Wat ik wel erg jammer vind, is dat de film die erbij zit weer één of andere gestripte versie is.

Als je de advertentie van DFW ziet over de Extreme series, zie je ook KFM staan. Op die afgebeelde versie staan allerlei extra's die niet op de bijgeleverde versie staan.

Ook wanneer je de code van de DVD intikt in Profiler krijg je een andere versie.

Dit snap ik dus niet en ik hou er een katterig gevoel bij over.
Als je er een DVD bij doet, waarom dan weer een gestripte versie. Denken ze nu echt dat iemand die de DVD bij het blad krijgt deze nieuw gaat kopen voor de extra's die de winkelversie wel heeft.

VInd dit dus een niet zo fraaie actie van DVD.nl. Een reden om een volgend nummer niet te kopen. Je betaalt veel voor die extra DVD, maar hebt maar het halve genot van de DVD.

Zo, nu ga ik even lezen.

Remco Out
16-05-2002, 12:49
Ik heb het blad nog niet gezien en heb dus eigenlijk ook nog geen mening over het blad, want ik wilde eerst wat reacties horen voordat ik het blad zou kopen. Maar het blad is dus wel het kopen waard?

R. Schaap
16-05-2002, 12:51
ik vind zeker van wel ja. Maar iedereen heeft zijn eigen smaken en behoeftes, dus uiteindelijk zul je het zelf moeten beoordelen.

CREW, als jullie slim zijn maak je er een sticky post van, dan wordt er meer op gereageerd waardoor jullie een duidelijker beeld krijgen van onze (lees: de lezers) mening over het blad.

Camille
16-05-2002, 12:55
Volgens mij is de PTT weer lekker bezig, want ik heb hem nog steeds niet ontvangen...

Ik ook nog niet:mad:

Eric van Ballegoie
16-05-2002, 13:18
Bij deze is de thread sticky gemaakt!

Ik ben blij dat de magazines nu toch bij mensne binnen beginnen te komen, gisteren was daar nog geen duidelijkheid over.

Wat betreft de DVD op de cover: Zoals reeds eerder gemeld was dat een eis van de uitgever, zij hebben die DVD verder ook geregeld. Voor een het volgende nummer zullen we er alles aan doen om een kwalitatief zo goed mogelijke DVD te regelen, meer kan ik helaas niet beloven.

Tossie
16-05-2002, 13:25
Wat betreft de DVD op de cover: Zoals reeds eerder gemeld was dat een eis van de uitgever, zij hebben die DVD verder ook geregeld. Voor een het volgende nummer zullen we er alles aan doen om een kwalitaties zo goed mogelijke DVD te regelen, meer kan ik helaas niet beloven.

Het is niet erg dat er een DVD bij zit. Ik snap alleen niet waarom dan niet gewoon de film erbij wordt gedaan, zoals ie ook in de winkel ligt. De DVD die er nu bij zit, durf je eigenlijk niet eens in je collectie op te nemen. Terwijl wanneer de 'koop' versie zou zijn bijgevoegd, dit toch veel minder erg zou zijn geweest.

Het blad is verder oké!

Reservoir Dog
16-05-2002, 13:30
Dat bericht van Terre doet mijn portefuille weer bibberen. Hoeveel zou het blad dan uiteindelijk alles samen gerekend kosten voor ons Belgen ???

Terre
16-05-2002, 13:49
Dat bericht van Terre doet mijn portefuille weer bibberen. Hoeveel zou het blad dan uiteindelijk alles samen gerekend kosten voor ons Belgen ???

Ik dacht zo'n 7 à 8 euro bankkosten + 12.05 euro voor het blad.
Dat komt dan op ongeveer 20 euro, dat vind ik toch iets van het goede teveel :(

Reservoir Dog
16-05-2002, 14:06
Wat ????!!!! € 8 bankkosten. Waar moet ik dat hier annuleren ??

Alex van den Berg
16-05-2002, 14:48
Ik ben zojuist bij diverse winkels hier in de stad (Arnhem) geweest.... AH, V&D, Bijenkorf, Bruna, div. andere boekhandels en winkels...

Helaas... Op dit moment is DVD.nl magazine (nog..) nergens te koop! :( ... De meeste verkopers hadden zelfs geen idee waar ik het over had!! :rolleyes:

Reservoir Dog
16-05-2002, 14:53
En nu serieus...:D
Wat moet ik doen om te annuleren ? Gewoon niet betalen dan of ... ??

Terre
16-05-2002, 15:06
En nu serieus...:D
Wat moet ik doen om te annuleren ? Gewoon niet betalen dan of ... ??
Ik denk gewoon niet betalen...
ofwel eens mailen of bellen naar die uitgeverij (adres en nummer staat op dat blad met overschrijvingsformulier).

Reservoir Dog
16-05-2002, 15:07
Heb nog geen overschrijvingsformulier ontvangen, dus ik zal nog even afwachten.
Dit is allesinds geen goede reclame om een blad te starten. :mad:

Nathan Strik
16-05-2002, 15:22
Ik ben zojuist bij diverse winkels hier in de stad (Arnhem) geweest.... AH, V&D, Bijenkorf, Bruna, div. andere boekhandels en winkels...

Helaas... Op dit moment is DVD.nl magazine (nog..) nergens te koop! :( ... De meeste verkopers hadden zelfs geen idee waar ik het over had!! :rolleyes: Ik ben ook al stad en land afgeweest om te kijken of ik hem ergens kon vinden... helaas... nog niet gesignaleerd in de schappen.

Volgens mij moet die distributeur echt een flinke trap onder zijn aars hebben. Vind je het gek dat mensen buitenlandse bladen kopen?!? Die liggen tenminste fokkin' op tijd in de winkel.

NB: Niets ten nadele van de makers van het blad, deze fout is geheel buiten hun schuld natuurlijk.

Eric van Ballegoie
16-05-2002, 15:30
Ik heb zojuist met de uitgever gebeld en volgens mij moet het blad voor Belgie inclusief verzending gewoon 10.90 Euro kosten, en niet meer. Het wordt nu precies voor me uitgezocht en hopelijk krijg ik vanmiddag nog definitief uitsluitsel.

Dave
16-05-2002, 15:43
Ik ben ook al stad en land afgeweest om te kijken of ik hem ergens kon vinden... helaas... nog niet gesignaleerd in de schappen.

Volgens mij moet die distributeur echt een flinke trap onder zijn aars hebben. Vind je het gek dat mensen buitenlandse bladen kopen?!? Die liggen tenminste fokkin' op tijd in de winkel.

NB: Niets ten nadele van de makers van het blad, deze fout is geheel buiten hun schuld natuurlijk.

Hier dus het zelfde en voor de rest denk ik er netzo over als Nathan...

Hoop dat het blad toch snel verschijnt...

Terre
16-05-2002, 16:38
Ik heb zojuist met de uitgever gebeld en volgens mij moet het blad voor Belgie inclusief verzending gewoon 10.90 Euro kosten, en niet meer. Het wordt nu precies voor me uitgezocht en hopelijk krijg ik vanmiddag nog definitief uitsluitsel.

Raar, want op mijn overschrijvingsformulier staat 12.05 euro :confused:

Was het ook niet zo dat tijdens de bestelling er werd gezegd dat het blad onder rembours ging verstuurd worden? Want zelfs als het maar op 10.90 euro komt, is het incl. bankkosten nog veel te duur voor mij :(

Tja... ik hoor het wel van je...

Alvast bedankt voor de moeite.

R. Schaap
16-05-2002, 16:48
klopt, banken vragen 8 euro voor een overschrijving vanuit Belgie. Dus Eric, het maakt niet uit welke prijs jullie eraan geven, voor de Belgen onder ons zal er altijd 8 euro overheen komen. Ze zullen hem net over de grens in de boekhandel moet halen ofzo. Of er moet een Hollander zijn die ze wel allemaal zou willen opsturen naar de Belg die hem wilt. Net als met dvds dus, en dan stuurt de Belg het geld in een envelop terug. Dat is de beste oplossing denk ik.

R. Schaap
16-05-2002, 16:48
...zou misschien een leuk gebaar zijn van de crew om dat samen op te lossen zonder moeilijkheden. Tenslotte zijn de Belgen nu de pineut.

Laurens-Jan
16-05-2002, 17:33
Ik heb t blad vandaag ontvangen en ik ben er zeer tevreden mee.
Ik ga #2 zeker weten kopen! :)

Jens
16-05-2002, 17:48
Helaas heb k um ook nog nie binne..:(

was zelf op kamp geweest paar dage en zijn mn ouders vergete t overschrijfformulier op de bus te doen, k denk dat k mot w88 tot zdag:(

kzal dan cker nog ff mn mening geve wat k ervan vond...:D

Greets

p.s ouders wat mot je ermee...;)

Rochan
16-05-2002, 19:17
Blad ziet er heel goed en overzichtelijk uit. De recensies zijn ook goed. Klasse. Wordt het nu een maandblad en wordt het geld nu ieder maand van je rekening afgehaald?:confused: Of is dit een proef?

Terre
16-05-2002, 19:27
...zou misschien een leuk gebaar zijn van de crew om dat samen op te lossen zonder moeilijkheden. Tenslotte zijn de Belgen nu de pineut.

Vind ik anders wel een goed voorstel :D

Kasper P.
16-05-2002, 19:47
Ik heb hem nog niet want m'n overschrijfformulier is verdewenen! Dus ik ga hem maar in de winkel halen (als hij er ooit komt!?!)

sender
16-05-2002, 20:10
Complimenten voor de kwaliteit van het blad.
Maar die DVD... tja...
Ik zou er gewoon geen DVD bij verkopen, dan kan de prijs wel ongeveer gehalveerd worden. Want ik denk dat er weinig mensen zijn, die deze DVD als een uitbreiding (en verbetering!) van hun collectie zien. Maar ik kan het mis hebben.

Nogmaals complimenten voor het zeer leuke en informatieve magazine van kwaliteit. Ga zo door.

Wat vinden jullie van 't idee van het blad zonder DVD? Of was dit maar één keer zo? Nee toch?

Oakey
16-05-2002, 20:41
Voegt het blad wel wat toe t.o.v. dit forum??

Jaak
16-05-2002, 20:56
Ik heb het blad nog niet gezien en dus ook niet gelezen.
Als ik op de commentaren hier in het forum moet af gaan, is er met het blad zelf niets mis en is zowel de inhoud als het gebruikte materiaal van een goede kwaliteit.

Alleen, die prijs .... ik ben geen gierige Belg maar 11 of 12 Euro voor een maandblad vind ik toch iets te veel van het goede.
En die "gratis" DVD, daar ben ik echt geen bal in geïnteresseerd.

Mijn mening is dan ook, laat de prijs flink zakken (bvb 7,5 euro)
en laat die DVD voor wat hij is.

Onder die voorwaarden zou ik het zelf ook kopen (nu dus niet).

Jaak

Peter
16-05-2002, 20:58
Volgens mij is de PTT weer lekker bezig, want ik heb hem nog steeds niet ontvangen...
JAJA IK OOK NOG NIET DUS WAAR BLIJFT HET LEG AL HELE WEEK MET SLAAPZAK BIJ DE DEUR NOU NOU NOU :mad: :mad: :mad:

Cenobite
17-05-2002, 00:13
Het blad ziet er netjes verzorgd uit , met veel goede informatie . Het kan zich zeker wel meten met de huidige Nederlandse DVD bladen. Het is alleen veel te duur , voor het zelfde geld kan ik ook een Engels blad krijgen met 3x a 4x zoveel recencies . Als ik die "waardeloze" en "foute" DVD niet meereken krijg je gewoon te weinig waar voor je geld. Als serieus blad voor de echte DVD liefhebber maak je jezelf meteen belachelijk door een super kale DVD met matige beeld kwaliteit en de FOUTE aspect ratio mee te leveren. Er is notabene een uitstekende versie van deze DVD verkrijgbaar in Nederland in Widescreen met extra's en ondertiteling. Als er bij het tweede nummer weer zo'n DVD miskleun zit hou ik het voor gezien...

Tossie
17-05-2002, 00:16
Ben ik het wel mee eens.

Steven Maas
17-05-2002, 00:26
Damn, DVD.nl the magazine nog niet binnen...:(
Het begint toch langzaamaan tijd te worden.

marinus
17-05-2002, 06:33
Heeft iemand het blad al in de winkel zien liggen ???/

Marinus

Eric van Ballegoie
17-05-2002, 07:25
Wordt het nu een maandblad en wordt het geld nu ieder maand van je rekening afgehaald?:confused: Of is dit een proef?

Dit was een eerste nummer en voorlopig zijn we nog niet met het tweede nummer bezig. Hierover zullen we eerst met de uitgever gaan praten. De machtiging die je hebt gegeven telt voor slechts 1 nummer, dus je krijgt niet automatisch het volgende nummer.

Over de frequentie waairn het blad gaat uitkomen en wanneer het eerst volgende nummer komt is nog niets bekend. Voor ons (DVD.nl) geldt namelijk ook dat we bij het volgende nummer of een echt goede DVD willen, of geen DVD. Hierover moeten we dus onderhandelen.

Nathan Strik
17-05-2002, 08:53
Voor ons (DVD.nl) geldt namelijk ook dat we bij het volgende nummer of een echt goede DVD willen, of geen DVD. Dat lijkt me inderdaad erg verstandig.

starbuck
17-05-2002, 09:18
In Harderwijk en omstreken ligt hij nog steeds niet in de winkel:(

R. Schaap
17-05-2002, 09:18
Dit was een eerste nummer en voorlopig zijn we nog niet met het tweede nummer bezig. Hierover zullen we eerst met de uitgever gaan praten. De machtiging die je hebt gegeven telt voor slechts 1 nummer, dus je krijgt niet automatisch het volgende nummer.

Over de frequentie waairn het blad gaat uitkomen en wanneer het eerst volgende nummer komt is nog niets bekend. Voor ons (DVD.nl) geldt namelijk ook dat we bij het volgende nummer of een echt goede DVD willen, of geen DVD. Hierover moeten we dus onderhandelen.

Lijkt me ook meer dan terecht, anders moet je er geen dvd bij leveren. Veel succes met de onderhandelingen, hopen dat het lukt. En dan moeten jullie snel weer met een blad komen!

Tossie
17-05-2002, 11:56
Dit was een eerste nummer en voorlopig zijn we nog niet met het tweede nummer bezig. Hierover zullen we eerst met de uitgever gaan praten. De machtiging die je hebt gegeven telt voor slechts 1 nummer, dus je krijgt niet automatisch het volgende nummer.

Over de frequentie waairn het blad gaat uitkomen en wanneer het eerst volgende nummer komt is nog niets bekend. Voor ons (DVD.nl) geldt namelijk ook dat we bij het volgende nummer of een echt goede DVD willen, of geen DVD. Hierover moeten we dus onderhandelen.

Hier begrijp ik dus niet zoveel van. Je gaat toch niet een blad maken met het idee er mogelijk maar 1 van te maken?
Dat hele circus van opstarten enzo doe je toch met het idee er minimaal een maandblad van te maken?

Daar geloof ik helemaal niks van.

Misschien ben ik wel wat kritisch, maar mijn insteek is positief hoor. Ik vind het best een fijn blad.

marinus
17-05-2002, 12:27
Hier begrijp ik dus niet zoveel van. Je gaat toch niet een blad maken met het idee er mogelijk maar 1 van te maken?
Dat hele circus van opstarten enzo doe je toch met het idee er minimaal een maandblad van te maken?

Daar geloof ik helemaal niks van.

Misschien ben ik wel wat kritisch, maar mijn insteek is positief hoor. Ik vind het best een fijn blad.

Na berichten hier over de slechte DVD hoefd het van mij niet meer.
Je verwacht toch van het eerste nummer de het een topper is
ook de DVD

Marinus

Lars
17-05-2002, 13:01
Vandaag ontvangen via de PTT.......

Eerste indruk is wel aardig, maar zeker niet onderschijdend van de reeds verkrijgbare bladen (zoals al eerder aangegeven zijn vooral de buitenlandse bladen beter). Vooral de prijs / kwaliteit verhouding vindt ik slecht. Dat dit natuurlijk door de DVD komt is duidelijk, maar ook voor mij geldt: liever een complete goede versie of geen DVD dan de huidige uitgave.
Zonder de DVD zal het blad minder dan 4 euro moeten gaan kosten anders denk ik dat ik het de volgende keer niet zal aanschaffen, het voegt weinig toe aan wat er al te krijgen is.

Dave
17-05-2002, 14:42
Kan mijn mening nog steeds niet delen omdat ze hem in de boekhandel nog steeds neit hebben.....

Sander Haarmans
17-05-2002, 22:57
Ik heb het blad gister (donderdag) in de bus gekregen, heb hem vanmiddag lekker in het zonnetje gelezen.:)
Het ziet er allemaal erg verzorgd uit en de kwaliteit van het papier is goed.
Er staan natuurlijk een hoop dingen in die ik hier op de site ook al gelezen had maar er stonden voor mij ook wel aardig wat nieuwe dingen in.
Ik ben zeer tevreden over het blad, leuke onderwerpen en tests.
Gelukkig stond het blad niet vol met reclames zoals sommige andere magazines.
Wat ik wel moet toegeven is dat ik het zeker niet een goedkoop blad vindt, er staat wel bij dat de DVD gratis is maar ja daar trap ik natuurlijk niet in.;)
Over het algemeen ben ik zeer tevreden en zal waarschijnlijk het volgende blad ook aanschaffen, ik hoop wel dat je elk exemplaar via www.dvd.nl kan bestellen want dat vind ik toch wel makkelijk.
De film die erbij zit heb ik nog niet bekeken, verwacht er niet heel veel van en jammer dat hij in Dolby Digital 2.0 is opgenomen, zou fijn zijn als de volgende films die er (gratis) bij komen toch wel in 5,1 zijn opgenomen.

Voor de DVD freak is dit een goed blad dus vooral zo doorgaan, dan zal het blad best wel goed verkocht worden denk ik.

Peter
17-05-2002, 23:01
Hi ik wilde even wat roet in het eten gooien over het blad volgens mij zijn er wel mensen die het eens met me zijn die film die er bij zit die is gewoon BAGGER is. Het blad is best wel goed er zit genoeg lees voer in voor pro en leek maar die dat kan gewoon niet die film leg je nog niet in de 2.50 € bak bij appiehein
dan moet er een versie komen met of zonder dvd toch of niet.

R. Schaap
18-05-2002, 01:15
de poll laat wel duidelijk zien dat nog lang niet iedereen erover uit is hoe het nu zit en verder moet met dvd.nl magazine. Net als de crew dus, want om onbegrijpelijke redenen houden ze zich nog niet bezig met nummer 2?? Weird hoor.

Luther Hartog
18-05-2002, 10:55
want om onbegrijpelijke redenen houden ze zich nog niet bezig met nummer 2?? Weird hoor. Dat is idd erg raar, als je aan zo'n blad begint heb je toch een doel voor ogen? Er is een hoop geld ingestopt (denk ik) en dan hou je het er na 1 uitgave mee op.

HarryCallehan
18-05-2002, 11:32
Bagger dit en te duur dat. Koop hem dan niet !
Iedereen wist dat het blad te duur was en dat de zogenaamd 'gratis' dvd niet veel soeps zou zijn.
Maar velen waren zo lyrisch over het feit dat DVD.NL een magazine zou maken dat de prijs en dvd blijkbaar niets uit maakte...

Ik heb het blad laten liggen wegens een belachelijke prijs. Ik vroeg me werkelijk af wie er 25 piek voor een magazine gaat betalen...... Dat bleken er veel meer dan ik dacht.
Ik vind 4,5 Euro al veel geld voor een blaadje.......

Over het blad:
Er werd gesteld dat het magazine, in tegenstelling tot de concurenten, objectief en onafhankelijk zou zijn....
Hoe onafhankelijk ben je als je uitgever eist dat er een gratis dvd meegeleverd moet worden, die dan ook nog door de uitgever uitgezocht wordt....

DVD.Nl maakt toch ook reclame. Geen enkel commercieel bedrijf zal zijn zakelijke partners afbranden in het belang van de objectiviteit. Naar mijn mening DVD.nl ook niet. Dat geeft niets, het is begrijpelijk en logisch..... Schets alleen niet het beeld dat dit het enige blad is dat objectief is.....

Verder veel succes er mee. Tegen de tijd dat het blad 4 Euro kost ga ik nadenken om hem te kopen, eerder niet.

HC

Eric van Ballegoie
18-05-2002, 11:41
Over het blad:
Er werd gesteld dat het magazine, in tegenstelling tot de concurenten, objectief en onafhankelijk zou zijn....
Hoe onafhankelijk ben je als je uitgever eist dat er een gratis dvd meegeleverd moet worden, die dan ook nog door de uitgever uitgezocht wordt....


Dit is eerder al uitgebreid aan bod geweest... Lees voorgaande discussies aub voordat je dergelijke ongenuanceerde opmerkingen post.

Cenobite
18-05-2002, 16:13
Volgens de huidige uitslag van de Poll , heeft bijna 75 % (enstige) twijfels of ze nummer 2 zullen kopen . Dit geeft toch te denken dat of de kwaliteit omhoog moet , of de prijs omlaag .

Florus
18-05-2002, 16:29
Afgaande op de prijs en de kwaliteit van de meegelverde DVD heb ik besloten het blad niet te kopen.
Na 2 keer het blad DVDgratis te hebben gekocht hebben al dit soort acties voor mij afgedaan. Beter geen DVD dan "dump" spul.
Dat leggen ze maar bij de Witte Boekhandel of iets dergelijks neer, daar kan ik gewoon langslopen en vergeten dat ik het ooit heb gezien.
Voor mij zijn er maar 2 mogelijkheden om het blad voor een DVD liefhebber zoals mijzelf aantrekkelijk te maken.
1. Kwalitatief hoge kwaliteit DVD, of een soort van "coming attractions" DVD met trailers en test spul.
In ieder geval eentje waarvan DVD.nl zelf een meer dan gemiddeld cijfer voor zou geven.
2. Zonder DVD
Voor zover ik ik het van de lezers in deze thread begrijp is het blad zelf wel de moeite waard, dus dat zou ik zeker proberen als er niet die "dump-DVD" bijzat :(
Prijs is nog niet eens zo'n bezwaar, als het maar in verhouding staat tot het geleverde.

R. Schaap
18-05-2002, 16:55
klopt, blad is TOP

prijs vond ik voor het 1ste deel geen bezwaar, die wilde ik sowiezo, maar de dvd is idd ruk.

Goede oplossing is betere dvd of prijs daling

Ga er maar eens lekker over bakkeleien met de anderen Eric. Succes!

Luther Hartog
18-05-2002, 17:05
Goede oplossing is betere dvd of prijs daling
Ik denk toch ook wel dat dit 1 van de oplossingen moet zijn, 10 € is gewoon erg prijzig.

Eric van Ballegoie
18-05-2002, 17:18
Zoals gezegd weet ik niet wanneer er een volgend nummer komt, maar gezien alle reacties die ik hier lees gaan we ons er in ieder geval hard voor maken dat je via de site gewoon het blad zonder DVD kunt bestellen. Dit zal echter niet mogelijk zijn voor het huidige nummer.

R. Schaap
18-05-2002, 17:21
Goede Zaak!!!

Luther Hartog
18-05-2002, 17:23
maar gezien alle reacties die ik hier lees gaan we ons er in ieder geval hard voor maken dat je via de site gewoon het blad zonder DVD kunt bestellen. Dat zou erg mooi zijn. Verder is het blad erg goed en ik hoop dat het een succes wordt.

Glenn Smits
18-05-2002, 17:36
Ik ook nog niet:mad:
dat ligt vaak niet aan de PTT. Meestal bezorgen ze alles gelijk de dag dat ze het binnenkrijgen of de dag erna. Sommigen dingen mogen ook pas op een bepaalde datum pas bezorgd worden zoals reclame.

Glenn Smits
18-05-2002, 17:38
blad nog niet gekocht. stond er nog wat boeiends in of is het allemaal bullshit die je al weet?

Luther Hartog
18-05-2002, 17:57
blad nog niet gekocht. stond er nog wat boeiends in of is het allemaal bullshit die je al weet? Tis voornamelijk voor de beginnende DVD-liefhebber idd, maar de reviews zijn zeker goed.

Dunky
18-05-2002, 18:11
Ik heb het blad nog steeds niet in de winkel kunnen vinden.

Waar kàn ik het eigenlijk kopen?

Alex van den Berg
18-05-2002, 20:16
stond er nog wat boeiends in of is het allemaal bullshit die je al weet? Om het antwoord even subtiel als de vraag te houden;
Ga er maar vanuit dat het blad minder bullshit bevat dan de meeste van jouw posts... :rolleyes:

Alex Bel-Gy-Bel
18-05-2002, 20:58
Raar, want op mijn overschrijvingsformulier staat 12.05 euro :confused:

Was het ook niet zo dat tijdens de bestelling er werd gezegd dat het blad onder rembours ging verstuurd worden? Want zelfs als het maar op 10.90 euro komt, is het incl. bankkosten nog veel te duur voor mij :(

Tja... ik hoor het wel van je...

Alvast bedankt voor de moeite.

Ik heb vrijdag de overschrijving van 12.05 gaan betalen op de bank en ze hebben mij niet meer laten betalen voor een overschrijving naar het buitenland. Dus ik heb het totaal van 12.05 € betaald en van die 8 € hebben ze niets gezegd. Ga ik daar natuurlijk niet achter vragen of ik die moet betalen.;)

Anonymous
18-05-2002, 21:39
Sorry dat ik het moet teleurstellen maar ik twijfel nog ondanks
maybe de inhoud van het blad en de dvd erbij is voor mij de
lange levertijd niet echt een 2de keer waard, dan houd ik het
toch liever bij me dvd report en dvd gratis

BrianB
18-05-2002, 23:25
Ik vond het een goed blad (aangezien ik nog geen andere dvd-tijdschriften lees, behalve dvd extra die ik elke twee maanden gratis in m'n brievenbus geduwd krijg, kan ik ook niet vergelijken) de dvd die er bij zat was erg grappig, jammer dat het geen widescreen was, maar je kunt niet alles mee hebben. Ik weet niet hoe jullie het voor elkaar gekregen hebben maar m'n broer (die geen hol van dvd's snapt en hij liever een 1.33 film dan een 2.35 film ziet, "dan zie je het toch beter?:rolleyes:") heeft het (geprobeerd) te lezen, ook al leest hij alleen maar het 'extra's' en het 'conclusie' gedeelte van dvd-reviews.

BrianB
18-05-2002, 23:44
Trouwens ik heb op 'Ik koop de volgende zeker niet' gestemd omdat ik oor mijn eigen HT aan het sparen ben, niet omdat ik het een rotblad vind ofzo.

Alex van den Berg
19-05-2002, 01:07
Sorry dat ik het moet teleurstellen maar ik twijfel nog ondanks
maybe de inhoud van het blad en de dvd erbij is voor mij de
lange levertijd niet echt een 2de keer waardTja de levertijd is misschien "een beetje" lang, maar wees getroost... Zelfs niemand van de crew heeft het eindresultaat al mogen aanschouwen.........
Wat dat betreft zijn een aantal mensen die hem tijdig hadden besteld en betaald zelfs flink bevoordeeld! :eek: :rolleyes: :confused: :mad: :D :D :D

En dan te bedenken dat we morgen (...vandaag) het blad al in een crewmeeting gaan bespreken... LOL

Tossie
19-05-2002, 02:09
Ik hoop maar dat jullie het wel of niet leveren van een DVD dan maar goed overwegen (of de uitgever kunnen overtuigen).
Zonder DVD koop ik hem zeker wel weer.

Met een DVD van de kwaliteit als KFC zeker niet!

Het zal er natuurlijk ook aan liggen wat het blad in de vrije verkoop doet. Misschien dat de mensen die het blad los kopen wel minder kieskeurig zijn, dan de mensen op dit forum. De vraag is natuurlijk of dit forum wel zo representatief is voor de rest van potentiele kopers.

Anonymous
19-05-2002, 07:24
En dan te bedenken dat we morgen (...vandaag) het blad al in een crewmeeting gaan bespreken... LOL

HaHaHa :D

Maar het is ook niet rot bedoeld hoor, zal best een goed blad
worden dus we wachten het eventjes af , volgende week zal
hij heus wel op deurmatje liggen :D

Berry vd Pluijm
19-05-2002, 08:10
Het is alleen wel jammer dat we nu dus met "oude" reviews van doen hebben. A.I. was 3 maanden geleden al te krijgen :/

En ik heb hem nog steeds niet binnen, dus dat wordt op zijn vroegst dinsdag :(

Anonymous
19-05-2002, 09:10
Het is alleen wel jammer dat we nu dus met "oude" reviews van doen hebben. A.I. was 3 maanden geleden al te krijgen :/

En ik heb hem nog steeds niet binnen, dus dat wordt op zijn vroegst dinsdag :(

Als je hem nog niet binnen heb weet je ook niet watvoor reviews
je allemaal aan kan treffen ;)

Ruud
19-05-2002, 09:45
Blad is gewoon veel te duur, je hebt genoeg DVD bladen voor de helft met het dubbel aantal reviews. Ik heb gewoon het idee dat er te veel commerciele belangen aan zitten.
Dont shoot me, dit is gewoon mijn mening.

Eric van Ballegoie
19-05-2002, 09:51
Blad is gewoon veel te duur, je hebt genoeg DVD bladen voor de helft met het dubbel aantal reviews.

De prijs heeft uiteraard te maken met de DVD, en zoals gezegd gaan we kijken of we het volgende nummer ook zonder DVD kunnen aanbieden, en dan voor een veel lagere prijs uiteraard.

Wat betreft het aantal recensies: Er zijn inderdaad bladen die 90 'recensies' plaatsen. De vraag is alleen of je iets zinnigs over een DVD kan melden als je acht DVD's per pagina bespreekt (wat daar gebeurt). Wij hebben er voor gekozen om niet alleen een summiere samenvatting van de film te geven, maar ook iets zinnigs te melden over beeldkwaliteit, geluidskwaliteit en extra's. Op die manier passen er inderdaad minder recensies in het blad, maar naar onze mening heb je hier als lezer wel meer aan.

Ruud
19-05-2002, 10:10
Voor mij persoonlijk hoeft een uitleg over de beeldkwaliteit niet uitgebreid.
Je kunt in 2 a 3 zinnen zeggen wat voor een kwaliteit het beeld heeft.
Het geluid kan je in 5 zinnen samenvatten.
Je kunt dus wel degelijk een goede review op 1 kantje zetten.
Met ingekorte reviews, waar met de helft aantal woorden net zoveel kan worden verteld als een uitgebreide review, kun je veel meer reviews plaatsen.
Als het blad om de maand uitkomt met 3 a 5 reviews vind ik dat gewoon veel te weinig. Laat het ook nog films zijn die niet naar je smaak zijn en die je zowieso niet op de wishlist hebt staan, dan word het al lastig.
Persoonlijk zou ik deze site met uitgebreide reviews laten voortleven en het blad met veel compacte, goed en duidelijk non-bullshit reviews uitbrengen. Zo krijg je tenminste het idee dat je wat anders hebt met het blad tov. van deze site. Het lijkt nu wel een aanvulling op deze site. Dus, pluk 3 reviews van deze site en zet die in het blad voor de mensen die geen internet hebben?
Zal toch wat overwegen om het anders te doen. Maar nogmaals, dit is mijn mening en ik denk dat ik voor meerdere spreek.

Eric van Ballegoie
19-05-2002, 11:11
Als het blad om de maand uitkomt met 3 a 5 reviews vind ik dat gewoon veel te weinig. Laat het ook nog films zijn die niet naar je smaak zijn en die je zowieso niet op de wishlist hebt staan, dan word het al lastig.

Wie heeft het over 3 a 5 reviews? In het eerste nummer zijn meer dan 30 titels besproken!
Uiteraard zijn er meerdere manier mogelijk om een blad in te richten, maar wij hebben er gewoon voor gekozen om niet meer dan maximaal twee recensies op 1 pagina te plaatsen. Voor een groot deel van de recencies ruimen we zelfs een complete pagina in..

PS Ruud: Heb jij het blad eigenlijk al wel gezien?

R. Schaap
19-05-2002, 11:19
IK WEL! En ik blijf erbij, het is een uitstekend blad. Dus mensen, heb je het blad nog niet gelezen, spui dan je mening ook nog niet ok!
En ik hoop dat er meer mensen stemmen dat ze deel 2 zeker ook kopen, dat valt me toch tegen tot nu toe.

Ik weet het, dat ligt aan de dvd, maar daar is toch nog geen info over.

Remco de Swart
19-05-2002, 13:33
Ik heb het blad met plezier gelezen. Veel reviews, ook van films waar ik nog nooit van gehoord had dus niet alleen mainstream films worden besproken. Ook durft het blad kritisch te kijken zoals je duidelijk kunt merken bij de recensie van de Fifth Element. Ook de achtergrond artikelen over beeldformaten en fouten op DVD's waren verhelderend. Al staat die informatie ook op de site.

Ruud
19-05-2002, 13:34
Voor de schreeuwers onderons; ja ik heb er een blik in geworpen.
Ik zeg ook niet dat de reviews slecht zijn, maar heb zo mijn eigen mening over de opzet.

patries
19-05-2002, 15:08
Ik heb het blad doorgelezen, er staat veel in. Gelukkig weinig advertentie's, maar ja als je een magazine maakt heb je gewoon ook adverteerders nodig om een leuk blad te maken.

Of de recenties nou wel of niet oud zijn, jullie hebben je best gedaan. Ga zo door.

Ik vind het een leuk blad, en ik denk dat ik de volgende (als die uitgebracht wordt) ook wel koop.


;) :cool:

Alex van den Berg
19-05-2002, 21:26
Voor de schreeuwers onderons; ja ik heb er een blik in geworpen.Schreeuw de volgende keer dan wel het goede aantal recensies... :D

Ruud
19-05-2002, 22:12
Ging om het principe.... :)

Eric van Ballegoie
19-05-2002, 22:33
Ging om het principe.... :)

Dit soort 'principes' komen jouw geloofwaardigheid niet ten goede... Maar goed, laten we deze thread verder on-topic houden en hier verder ingaan op inhoudelijke op- en aanmerkingen op DVD.nl Magazine.

Dennis Veldhuizen
19-05-2002, 23:27
ik heb de acceptgiro vorige week al betaald maar nog niks binnen :(

Eric van Ballegoie
20-05-2002, 08:37
Voor zover wij begrepen hebben zijn de bladen die via de site besteld zijn allemaal donderdag laat in de middag verstuurd. Dat zou eigenlijk betekenen dat je hem vrijdag zou moeten hebben, maar het kan dus ook begin deze week worden.

Anonymous
20-05-2002, 10:15
Laten we hopen morgen, heb niks te lezen in mijn pinksterweekend :mad: :D

R. Schaap
20-05-2002, 10:52
Eric waarom delete je posts?

omdat dat zijn baan is natuurlijk.

waarom vul jij vakken bij de AH?:D ;)

Eric van Ballegoie
20-05-2002, 10:57
Eric waarom delete je posts?

Omdat ik (zoals gezegd) de thread graag on-topic wil houden met NUTTIGE en onderbouwde kritiek.

Ruud
20-05-2002, 11:21
Ik vind dat ik recht heb op mijn mening. Verder vind ik het blad er goed uitzien en deze site vind ik ook erg goed, maar wilde gewoon iets duidelijk maken tov het blad.
Bij deze is het voor mij afgedaan.

Tossie
20-05-2002, 11:39
Ik vind dat ik recht heb op mijn mening. Verder vind ik het blad er goed uitzien en deze site vind ik ook erg goed, maar wilde gewoon iets duidelijk maken tov het blad.
Bij deze is het voor mij afgedaan.

Iedereen heeft in dit land gelukkig recht op zijn eigen mening en mag deze ook uiten. Er mag verwacht worden dat de manier waarop deze geuit wordt wel met respect en fatsoen is.

Wanneer deze regel overschreden wordt, mag er best ingegrepen worden.

Jan
20-05-2002, 12:28
Ik vind het een leuk blad, het ziet er verzorgt uit en (voor mij dan) interessante onderwerpen, wel vind ik het niet erg professioneel (en storend) dat de pagina nummering van de inhoudsopgave niet klopt met de daadwerkelijke pagina's (begrippenlijst op pagian 82, mijn blad heeft "maar" 76 pagina's).:(

Eric van Ballegoie
20-05-2002, 15:51
wel vind ik het niet erg professioneel (en storend) dat de pagina nummering van de inhoudsopgave niet klopt met de daadwerkelijke pagina's

Klopt (helaas)... Op het laatste moment is besloten om een aantal advertentie pagina's (die niet verkocht) waren te schrappen om op die manier lagere drukkosten te hebben. Helaas heeft men de inhoudsopgave daarop niet meer aangepast.

Enric Batista
20-05-2002, 18:45
Ik had het blad afgelopen donderdag al in de bus (16 mei toch?). Het blad is OK! Prima zelfs, overzichtelijk en de lay-out is fris te noemen met in deze eerste nummer zoals wel te verwachten erg veel uitleg omtrent het wereldje van dvd. (een soort samenvatting voor iedereen die nog niet alles weet).

Wat ik wel zooi vond is de dvd die erbij zat. Als ik deze film voor 9 euro bij Free record shop koop zitten er een heleboel Xtras bij! Nu kon ik niet eens scene selection doen! Belachelijk eigenlijk. Als alle films die het blad gaan begeleiden van deze productie-aard zijn zal ik uiteindelijk wel afhakken denk ik! (bij nr. 3 of zo denk ik)

Dus dvd.nl zorg dat de dvd's die erbij zitten toch iets beter in elkaar zitten!

Voor de rest lof!

Alexander de Mol
20-05-2002, 20:44
Enric,

Bedankt voor de complimenten t.a.v. de inhoudelijke kant van het magazine. Op zich had je ook niet minder mogen verwachten natuurlijk, maar het is altijd leuk als aan een bepaalde verwachting wordt voldaan. :)

De bijgeleverde DVD is voor ons, zoals je wellicht in diverse reacties van Eric hebt kunnen lezen, in de toekomst absoluut een belangrijk aandachtspunt. Geloof me.

Algemeen: Uiteraard zijn wij geholpen met (opbouwende) kritiek. Een en ander moet uiteraard wel gemotiveerd zijn. Dit zijn voor ons derhalve aanknopingspunten om in de toekomst nog beter voor de dag te komen. En dat is uiteraard de bedoeling.

Alexander

Rochan
20-05-2002, 23:52
Heb het blad gisteren en vandaag gelezen. heel goed blad. Goede, en uitgebreide recencies. ook de technische onderwerpen zijn interessant. Goed begin en ik hoop dat jullie zo doorgaan. Wat ik wel miste is een release lijst.:cool: :D :cool:

Dave
21-05-2002, 12:56
Ik heb hem daarnet eindelijk bij de boekhandel gehald, moet zeggen op het eerste gezicht ziet het blad er goed en overzichtelijk uit, goede inhoud, inlay, overzicht enz.

Allen het punt de DVD tja die is inderdaad gewoon NIKS hij had van mij er ook niet bijgehoefen, ik zie leiver een blad zonder dvd met een lagerre prijs dan een hoge prijs met een slechte dvd...

maarja daar is al genoeg over gezegd.

Bij deze mn complimenten over het blad, ga met het blad vooral zo door,
Groeten,
Mr Blonde:cool:

Anonymous
21-05-2002, 17:39
Vandaag nog steeds niks binnen en voor mij is de lol eraf...
deel 2 zal ik dan ook waarschijnlijk niet aan gaan schaffen !

John
21-05-2002, 17:51
Ik koop hem volgende keer wel in de winkel..........

Alex Bel-Gy-Bel
21-05-2002, 21:49
Ik koop hem volgende keer wel in de winkel..........
Maar mensen toch, wij Belgen moeten ook nog wachten, we betalen meer en we kunnen niet kiezen om het in de winkel te kopen.:D :D

Tjerk
21-05-2002, 22:37
Vandaag nog steeds niks binnen en voor mij is de lol eraf...
deel 2 zal ik dan ook waarschijnlijk niet aan gaan schaffen !

Ik zit ook nog steeds te wachten (wordt ondertussen de teleurstelling zat dat mijn brievenbus steeds leeg is:( ).
Maar eerst de 1e lezen dan pas beslissen of ik deel 2 aanschaf.

Eric van Ballegoie
22-05-2002, 13:37
Vandaag nog steeds niks binnen en voor mij is de lol eraf...
deel 2 zal ik dan ook waarschijnlijk niet aan gaan schaffen !

Ik heb hierover contact opgenomen met de uitgever. Ik heb inmiddels van hen begrepen dat iedereen die via een machtiging betaald heeft het blad inmiddels moet hebben ontvangen. Als je via acceptgiro hebt betaald ligt het eraan wanneer je deze hebt teruggestuurd: Het blad wordt pas verstuurd als het geld is overgemaakt.

Anonymous
22-05-2002, 15:46
Nog niks ontvangen en ook zelfs geen acceptgiro, ik denk er nu
over na deze ook niet meer te betalen, service is ver en ver onder
de maat in mijn ogen... sorry voor deze mening

Alex Bel-Gy-Bel
22-05-2002, 17:58
Nog niks ontvangen en ook zelfs geen acceptgiro, ik denk er nu
over na deze ook niet meer te betalen, service is ver en ver onder
de maat in mijn ogen... sorry voor deze mening

Kan ook iets fout gegaan zijn hé Paul, Ik heb mijn acceptgiro al vorige week donderdag onvangen in Belgie, ik zit al 5 weken op mijn gratis Disney te wachten en kan niet meer doen dan wachten want niemand bezorgd me een adres of telefoonnummer voor mijn klachten over te maken aan Buena Vista(Belgie)

bmateijsen
22-05-2002, 18:01
Nog niks ontvangen en ook zelfs geen acceptgiro, ik denk er nu
over na deze ook niet meer te betalen, service is ver en ver onder
de maat in mijn ogen... sorry voor deze mening

Als je nog geen acceptgiro hebt ontvangen, dan kan je net zo goed naar de winkel lopen.. Kan je daar nog beslissen of je het blad de moeite waard vind. En tja, er kan altijd iets fout gaan... dat dat nu toevallig bij jou gebeurt... maar dat is geen reden om dan zonder het blad gezien te hebben te zeggen dat je een 2de deel geen kans wil geven.

Groet Bjorn

Anonymous
22-05-2002, 19:38
Nou ik ben het eens met jullie standpunt maar ik vind het
persoonlijk jammer dat het bij mij fout moet gaan.
Nu maakt het me weinig uit want zoals ik in paar
posts hiervoor al aangaf is de lol er voor mij af en
is er géén interesse meer in zowel een deel 1 als
een deel 2.Ik houd het bij me bestaande dvd bladen
die ik koop en lid van ben ;)

Maar succes verder met jullie blad, het zal best ongetwijfeld
een goed informatief blad zijn waar een hoop mensen wat
mee kunnen.

Grtx

John
22-05-2002, 19:55
Nou ik heb de ag dus wel betaald, maar nog geen blad ontvangen.
Ik hoop hem toch voor 2005 te hebben..............

Rene Hurkmans
22-05-2002, 19:59
Had de acceptgirokaart op 11 mei binnen. Op 13 mei is hetbedrag van mijn rekening afgeschreven. Nog steeds niets ontvangen.

Vandaag maar even een mailtje verzonden naar de uitgever. Het adres stond op de rekening.

Hopelijk ontvang ik het blad nu heel snel. Ik begin het al een beetje somber in te zien.

John
22-05-2002, 20:02
Vandaag maar even een mailtje verzonden naar de uitgever.


goed idee!

John
22-05-2002, 20:07
Ik heb hierover contact opgenomen met de uitgever. Ik heb inmiddels van hen begrepen dat iedereen die via een machtiging betaald heeft het blad inmiddels moet hebben ontvangen. Als je via acceptgiro hebt betaald ligt het eraan wanneer je deze hebt teruggestuurd: Het blad wordt pas verstuurd als het geld is overgemaakt.


euhm 10 mei......... vroeg genoeg???????

Alex van den Berg
22-05-2002, 20:28
maar ik vind het persoonlijk, en de crew mag me corrigeren als het niet het geval is, maar ik vind het heel erg toevallig dat het dan net bij mij fout moet gaan.Wil je hier echt een serieus antwoord op? Sorry hoor, dan kun je beter eens een psycholoog opzoeken... :rolleyes:

Kasper P.
22-05-2002, 20:34
Ik zag het blaadje + dvd vandaag liggen maar ik vraag me af welke versie de dvd KFM nu is? Met extra's? en wat voor een beeld en geluid?

Tossie
22-05-2002, 23:11
Ik zag het blaadje + dvd vandaag liggen maar ik vraag me af welke versie de dvd KFM nu is? Met extra's? en wat voor een beeld en geluid?

Dat is dus nu het mooie/slechte. De DVD die erbij zit is helemaal KAAL. Geen directe scene toegang en nul komma nul extra's.
Het is dus niet eens de versie zoals die te koop is in de winkel.
Ik vind het persoonlijk echt dramatisch dat ik hier 25 piek voor betaald heb.

Het blad is oké, maar die film. Eigenlijk zou ik mijn geld terug willen vragen, vanwege onduidelijke info. Het is aangekondigd dat de film erbij zou zijn, maar niet dat het zo'n gestripte versie zou zijn. Een versie die niet de moeite is om naast de rest van de DVD's te plaatsen.

Anonymous
23-05-2002, 06:26
Wil je hier echt een serieus antwoord op? Sorry hoor, dan kun je beter eens een psycholoog opzoeken... :rolleyes:

Alex,
Als je het vreemd vind na de recente gebeurtenissen
dat ik mij dit een beetje af vraag en dat ik het persoonlijk
erg raar vind dat ik nog niks ontvangen heb terwijl bijna
iedereen die acceptgiro al thuis heeft liggen of het blad
al heeft, bewijs je met je bovenstaande uitspraak weer
dat ik niet ver van de waarheid af zit, anders zou je niet
zo geirriteerd reageren en had je een 'normaal' antwoord
kunnen geven ;)

Anonymous
23-05-2002, 06:29
vanwege onduidelijke info. Het is aangekondigd dat de film erbij zou zijn

En die zit erbij, dus met andere woorden, je maakt ze niks :rolleyes:

Maar idd, het vermelden van een matige tot slechte kwaliteit
DVD is wel zo netjes en zeker voor die prijs maar goed ze
hebben dat niet gedaan, maar daarentegen is er ook nooit
gesproken over de versie zoals die in de winkel ligt ;)

Onno Huijding
23-05-2002, 08:03
23-5-2002 vandaag het blad maar gehaald in de winkel !
ondanks dast ik hem online besteld had, ik zal hem dus wel dubbel krijgen denk ik.
jammer maar ik had geen zin om nog langer te wachten, eigenlijk vind ik dit slordig en iritant.
zeker voor een nieuw blad, je wilt goed voor de dag komen ?
Het blad zelf vind ik goed, netjes verzorgd, mooi papier en leesbaar beschreven.
Prettig dat niet alleen de top merken er in staan bij de dvd spelers, niet iedereen kan en wil zich dat veroorloven.
lijkt me een blad om te bewaren in een mooie ringband.
De prijs vind ik duur, ik haal elke maand bij frs ook een blad met volledige dvd erbij en die kost beduidend minder 4.95 euro.
Wel vond ik deze dvd van een betere kwaliteit.
Jammer vond ik dat je en niet kan zien wanneer het volgende nummer uitkomt, wat daar dan instaat.
En ik heb nergens iets kunnen lezen over een abonement, met een eventueele aanbieding.
Zo komt het over of het nog niet duidelijk is of het blad blijft bestaan.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++

Eric van Ballegoie
23-05-2002, 09:04
Als je het vreemd vind na de recente gebeurtenissen
dat ik mij dit een beetje af vraag en dat ik het persoonlijk
erg raar vind dat ik nog niks ontvangen heb terwijl bijna
iedereen die acceptgiro al thuis heeft liggen of het blad
al heeft, bewijs je met je bovenstaande uitspraak weer
dat ik niet ver van de waarheid af zit, anders zou je niet
zo geirriteerd reageren en had je een 'normaal' antwoord
kunnen geven ;)

Wat een onzin... De bestellingen die op de site worden geplaatst gaan rechtstreeks naar de uitgever en die heeft part nog deel aan wat er op de site gebeurt en met wie wij (DVD.nl) als dan niet op goede voet staan. De complete administratie wordt door hen afgehandelt zonder enige inmeninging van ons.

Dat had je zelf ook kunnen bedenken na alle eerdere informatie rond het magazine. Dat je het blad nu niet meer wil hebben: Prima, maar laat het verder bij de feiten en bij posts die in deze thread thuishoren. Vanaf nu graag dus weer ontopic (reageer maar via PM als je daar behoefte aan hebt).

John
23-05-2002, 13:28
Eric

In plaats van je te irriteren aan posts in dit forum, kun je beter je irritatie afreageren op dat geweldige bedrijf dat het blad uitbrengt. Zoals verwacht vandaag nog steeds niets ontvangen, en zoals verwacht geen reactie gehad op een mail die ik naar hen gestuurd heb.

Zeeeeeeer slordig, en zeer onprofessioneel allemaal.

Misschien is het wel zo leuk voor alle mensen hier op het forum die net als ik hun geld hebben overgemaakt (ik al op de 13e mei) en never nooit meer iets zien of horen, dat je er achteraan gaat.....

bmateijsen
23-05-2002, 13:49
John,

Ik vind dat Eric gelijk heeft, het is zeer oneerlijk van paul om serieus te denken dat dvd.nl vanwege de recente gebeurtenissen hem het blad zou weigeren. Dit zou ook enorm oncommercieel zijn.

Ik vind dus dat jou mening over eric zijn reactie klein beetje overdreven is, want ook Eric zal ervan balen dat de magazines niet goed zijn gedistribueert.

Tuurlijk snap ik dat het zeer frustrerend is dat je je magazine nog niet ontvangen hebt... Maar dit ligt dus echt aan de uitgever, ik neem aan dat ook Eric dit al inmiddels aan de uitgever heeft gecommuniceerd.

Groet Bjorn

John
23-05-2002, 14:57
John,

Ik vind dat Eric gelijk heeft, het is zeer oneerlijk van paul om serieus te denken dat dvd.nl vanwege de recente gebeurtenissen hem het blad zou weigeren. Dit zou ook enorm oncommercieel zijn.

Ik vind dus dat jou mening over eric zijn reactie klein beetje overdreven is, want ook Eric zal ervan balen dat de magazines niet goed zijn gedistribueert.

Tuurlijk snap ik dat het zeer frustrerend is dat je je magazine nog niet ontvangen hebt... Maar dit ligt dus echt aan de uitgever, ik neem aan dat ook Eric dit al inmiddels aan de uitgever heeft gecommuniceerd.

Groet Bjorn



??????????????????????
euhm, deze post is geen reactie op de vorige van eric, maar ik vind dat er best wel wat aan gedaan mag worden door eric, bijv het plaatsen van berichten wat er precies gaande is. En ik reageerde absoluut niet op de post van Paul, want wat er gaande is tussen Paul/Edwin en DVD.nl is mijn zaak niet, en wil ik verder ook nix mee te maken hebben.

MAAR IK WIL WETEN WAAR MIJN MAGAZINE BLIJFT, VOORDAT NUMMER 2 ER AL IS EN IK NOG GEEN NR 1 HEB!!!!!! (sorry, ff mijn gal spugen :) )

Anonymous
23-05-2002, 17:17
Wat een onzin...



Heb je ook gelijk in, maar mens moet wat te zeuren hebben in
het leven :D

Nee ff zonder gekkigheid, het bedrijf/uitgever is gewoon ontzettend
raar bezig terwijl hier (centrum utrecht) geen een winkel
kan vinden die het blad ook gewoon verkoopt, ik vind gewoon
jammer dat ik maar moet wachten en wachten en wachten
terwijl meerendeel al acceptgiro heeft ontvangen, denk dat
mijn bestelling dan niet goed is doorgekomen of iets dergelijks ?

Alex van den Berg
23-05-2002, 22:28
hier (centrum utrecht) geen een winkel
kan vinden die het blad ook gewoon verkooptDe voorraad in de winkels wordt weer verzorgt door de distributeur (Betapress). Dit is een groot bedrijf dat het grootste gedeelte van de tijdschriften in Nederland distribueert...
Hier (in Arnhem en omstreken) is het blad al gesignaleerd in diverse boekhandels, bij Albert Heijn en bij C-1000... Kijk ook eens bij dergelijke zaken in Utrecht.
Ik heb zelfs al gehoord (en gezien) dat hij bij meerdere (alle?) fillialen van AH zelfs helemaal vooraan en op ooghoogte ligt. Het moet dus niet zo moeilijk zijn om een exemplaar op te sporen... :)
Succes!

Eric van Ballegoie
23-05-2002, 22:41
.....maar ik vind dat er best wel wat aan gedaan mag worden door eric, bijv het plaatsen van berichten wat er precies gaande is.

John,

Dat wij hier niet alle vuile was buiten hangen wil absoluut niet zeggen dat wij tevreden zijn over de manier waarop de introductie van het blad (met dus onder andere de de verzending naar mensen die het blad via de site besteld hebben) plaats heeft gevonden en nogsteeds plaatsvind. Het feit dat we geen medelingen willen doen over een eventueel volgend nummer spreekt in dit licht denk ik ook voor zich.

John
24-05-2002, 04:22
<snip>
Eric

Dat begrijp ik best, maar daar heb ik (en met mij vele anderen) op dit moment weinig boodschap aan. Ik heb ruim 2 weken geleden 11,10 betaald om een blad thuisgestuurd te krijgen, en dat is tot nu toe nog steeds niet gebeurt. Vind ik een slechte zaak. Nog slechtere zaak vind ik het dat de HUB niet op mijn email reageert. Dan vind ik dat het de taak van de makers van het blad is om daar iets tegen te doen, zeker wanneer je een 2e nummer uit gaat brengen (ik kan me niet voorstellen dat jullie daar over twijfelen...)

Anonymous
24-05-2002, 07:02
De voorraad in de winkels wordt weer verzorgt door de distributeur (Betapress). Dit is een groot bedrijf dat het grootste gedeelte van de tijdschriften in Nederland distribueert...
Hier (in Arnhem en omstreken) is het blad al gesignaleerd in diverse boekhandels, bij Albert Heijn en bij C-1000... Kijk ook eens bij dergelijke zaken in Utrecht.
Ik heb zelfs al gehoord (en gezien) dat hij bij meerdere (alle?) fillialen van AH zelfs helemaal vooraan en op ooghoogte ligt. Het moet dus niet zo moeilijk zijn om een exemplaar op te sporen... :)
Succes!

Als ik vanmiddag bij de appie loop om me lunchpakket samen
te stellen dan zal ik wel ffies gaan looken :)

Thnx voor de info !

Eric van Ballegoie
24-05-2002, 09:23
Dat begrijp ik best, maar daar heb ik (en met mij vele anderen) op dit moment weinig boodschap aan. Ik heb ruim 2 weken geleden 11,10 betaald om een blad thuisgestuurd te krijgen, en dat is tot nu toe nog steeds niet gebeurt.

Ik vind dat echt supervervelend en ik heb dus al meerdere keren contact gezocht met de uitgever, met wisselend succes.

Maar bij deze wil ik iedereen die wel heeft betaald maar het blad niet heeft ontvangen vragen om mij een mailtje naar mij te sturen (eric@dvd.nl).

SUBJECT: DVD.NL MAGAZINE NIET ONTVANGEN NA BESTELLING

Graag daarin devolgende gegevens:

-Naam, adres, woonplaats
-manier van betaling
-rekeningnummer wat gebruikt is voor de betaling
-Datum waarop de afschrijving is gedaan.

Vermeldt aub ook of je al het geprobeert contact te zoeken met het HUB.

Ik zal hier dan persoonlijk achteraan gaan, dat beloof ik.

John
24-05-2002, 09:34
Ik heb je een mailtje gestuurd

De post is hier zojuist geweest, en weer niets ( of wordt het hiet via de PTT verstuurd?)

John
24-05-2002, 09:40
Zojuist gebeld met de HUB, en die vertelden mij dat het blad donderdag de deur uit is gegaan. Dus het zou er morgen kunnen zijn denk ik. Neemt niet weg dat ik vind dat je er toch werk van moet maken Eric, al is het alleen al voor de naam van je blad.

J. Rim
24-05-2002, 09:42
Helaas... Op dit moment is DVD.nl magazine (nog..) nergens te koop! :( ...
Dan kan ik nu iedereen hoop ik blij maken want ik heb hem gisteren in diverse tijdscrhiftenwinkels zien liggen.
Niet in alle tijdschriften winkels maar in de meeste wel.
Ik heb hem gelijk gekocht :) :) :)

stinissen
24-05-2002, 12:20
Ik ben zojuist bij diverse winkels hier in de stad (Arnhem) geweest.... AH, V&D, Bijenkorf, Bruna, div. andere boekhandels en winkels...

Helaas... Op dit moment is DVD.nl magazine (nog..) nergens te koop! :( ... De meeste verkopers hadden zelfs geen idee waar ik het over had!! :rolleyes: Bij ons in Z|evenaar lag het blad gewoon bij de bruna weet iemand wanneer het 2 de nummer uitkomt??

Luther Hartog
24-05-2002, 20:03
weet iemand wanneer het 2 de nummer uitkomt?? Dat weet niemand, zelfs de uitgever nog niet

John
24-05-2002, 20:08
ik gok op voorlopig niet

totdat er een andere uitgever gevonden is

Lourens
25-05-2002, 12:12
Ik werk in een boekhandel als bijbaantje, op donderdagavond en zaterdag.
Wij hebben hem gewoon in de winkel staan, heb er vanochtend nog eentje verkocht :)
En zelf heb ik er ook eentje meegenomen.

John
25-05-2002, 12:20
INTERNE MEDEDELING!!!



Hijs binnen!

Vanmorgen lag ie in de bus. Geweldig.


Ik heb meteen de prijsvraag ingevuld, hopende op een DVD ter compensatie van het lange wachten :) :) :) :) :) :)

Luther Hartog
25-05-2002, 12:29
Jij hebt al genoeg gewonnen John, maar gefeliciteerd met het blad.

John
25-05-2002, 12:40
Jij hebt al genoeg gewonnen John, maar gefeliciteerd met het blad.


hahahaha hoort wie het zegt, mr. ALTIJDWINNEN.nl :)


maar toch bedankt...

John
25-05-2002, 12:41
wanneer en waar wordt eigenlijk de uitslag v/d prijsvraag bekend gemaakt?

Luther Hartog
25-05-2002, 12:47
hahahaha hoort wie het zegt, mr. ALTIJDWINNEN.nl :)
Die bestaat alleen niet meer:(

Luther Hartog
25-05-2002, 12:47
wanneer en waar wordt eigenlijk de uitslag v/d prijsvraag bekend gemaakt? Misschien in nr. 2 van DVD.nl het blad:)

John
25-05-2002, 13:04
Die bestaat alleen niet meer:(

nee vijje het gek?
omdat jij alles won.
toen hebben ze de zooj maar opgedoekt :)

Anonymous
25-05-2002, 17:20
Vandaag ben ik dus maar eventjes langs de appie gegaan,
door de tip van Alex van den Berg, en daar lag hij dus volop
in de schappen.

De DVD is idd zoals meerdere mensen hebben aangegeven
enorm beroerd van kwaliteit maar niettemin mag dat de
pret van het magazine niet drukken en is het een leuke
bijkomstigheid in mijn ogen.

De opbouw, kleuren e.d. vind ik erg goed in het blad, heel
mooi duidelijk en overzichtelijk.Groot compliment hiervoor.

De info is ook goed en wat ik vooral leuk vond was bij de
hardware reviews de afbeeldingen van de speler zelf
zowel ook de binnenkant van de speler.Aan hand daarvan
kan je al meeste zien watvoor vlees je in de kuip heb.

De woordenlijst ziet er ook leuk uit, leuke info, alleen beetje
jammer dat niet alles besproken wordt, maar dan zou je
enorm veel ruimte kwijt zijn plus deze info kan je mooi
verdelen over verschillende nummers.In mijn opzicht had
het beter dan deel 1 genoemd kunnen worden of iets
dergelijks.

Voor de rest wil ik zeggen ga zo door, ondanks de slechte
levering van het blad en mijn 'vergeten' acceptgiro ben ik
toch erg tervreden hiermee.Dikke pluim jongens !

Grtx

Alex Bel-Gy-Bel
25-05-2002, 17:56
Jij bent wel geen man van je woord Paul Hauer.
:D
En ik zal het blad volgende week wel ontvangen hé.;) :D

Brian Slotboom
25-05-2002, 18:04
ik heb em nog steeds niet:rolleyes: :mad: :(

Steven Maas
25-05-2002, 19:49
Weet iemand (lees DVD.nl crew) eigenlijk al hoeveel exemplaren van nummer 1 zijn verkocht?

Jaded
25-05-2002, 20:01
Weet iemand (lees DVD.nl crew) eigenlijk al hoeveel exemplaren van nummer 1 zijn verkocht?
Van de crew zal je het niet te weten komen denk ik.
Ik heb zoiets al eens gevraagd en ze zeiden dat ze het niet gingen publiceren.

Anonymous
25-05-2002, 23:20
Jij bent wel geen man van je woord Paul Hauer.


Wat is dat nou weer voor zin ?

En btw, dat was slechts mijn mening over de levering
van het magazine wat gewoon puur slecht is, maar
door de uitleg is achteraf gezien ook logisch is hier
de schuld van de uitgever.

Maar blad niks op tegen, ziet er goed uit en is erg
goed voorzien van leuke info.

Alex Bel-Gy-Bel
28-05-2002, 20:54
Heeft iemand in Belgie hem al ontvangen?

Oakey
29-05-2002, 07:54
Stond vandaag een recensie van dvd.nl magazine in de Volkskrant (ook van DVD report). Conclusie:

- dvd.nl-magazine vooral voor de techneuten waarbij het niet uitmaakt om wat voor film het gaat, als er maar geen grain te zien is ;)
- dvd report voor de echte filmliefhebber (d.w.z. gaat ook inhoudelijk in op films, extra's zijn belangrijk)

Dit even kort door de bocht uiteraard.

Maarten van Krimpen
29-05-2002, 08:15
Lijkt me best een aardig blad. Jammer alleen dat ik "the Kentucky Fried Movie"al heb...

Koen Crijns
29-05-2002, 08:57
Stond vandaag een recensie van dvd.nl magazine in de Volkskrant (ook van DVD report).

Oakey, jij hebt vast een scanner? :)

Oakey
29-05-2002, 09:02
Oakey, jij hebt vast een scanner? :)

Ja heb ik idd, maar ik heb de krant in de trein achtergelaten.... Jammer, heb er ook niet aan gedacht. Het stond in ieder geval op de media-pagina, bij de tv-gegevens e.d.

Eric van Ballegoie
29-05-2002, 09:25
Hierbij een link naar een scan van het bewuste artikel. De schrijfster is duidelijk alleen in film en niet in beeld- en geluidskwaliteit geinteresseerd (wat uiteraard haar goed recht is) vandaar dat zij tot een wat aparte conclusie komt. Wij schrijven het blad namelijk voor mensen die beeldkwaliteit, geluidskwaliteit en extra's wel erg belangrijk vinden.

Lees zelf:

http://www.dvdzone.nl/temp/volkskrant-artikel-dvd.jpg

P.S.: De film die bij het blad geleverd wordt heet toch echt Kentucky Fried Movie en niet Kentucky Fried Chicken ;)

Koen Crijns
29-05-2002, 09:29
Het wordt volgende mij tijd om de Orde der Paasei-speurders eens op te gaan richten. :D

Raskel
29-05-2002, 09:37
Wat heb je aan een super goede film met een slechte transfer? Ik vind het net goed hoe jullie dvd's bespreken, gewoon zo doorgaan en misschien in de toekomst toch een punt geven aan films?

Groeten!

Koen Crijns
29-05-2002, 09:45
Ik vind het net goed hoe jullie dvd's bespreken, gewoon zo doorgaan en misschien in de toekomst toch een punt geven aan films?

In DVD.nl Magazine gebeurt dat zelfs al!

Tossie
29-05-2002, 09:45
Wat heb je aan een super goede film met een slechte transfer? Ik vind het net goed hoe jullie dvd's bespreken, gewoon zo doorgaan en misschien in de toekomst toch een punt geven aan films?

Groeten!

Persoonlijk denk ik dat veel mensen behoefte hebben om te zien hoeveel punten de film scoort (met de film bedoel ik hoe leuk hij is). Niet iedereen heeft evenveel verstand van films en willen ook voorgelicht worden in hoeverre de film de moeite waard is om te zien. Ook al zijn recensies natuurlijk ook maar persoonlijk, maar dat is onvermijdelijk.
In belgie is er een site met veel reviews waar ze dit wel doen:

http://www.dvdinfo.be/besprekingen.cfm

Oakey
29-05-2002, 14:09
Ben het wel met je eens dat het in de 1e plaats om de inhoud gaat, maar voor filmbesprekingen zijn er verschillende andere bronnen, zoals Maltin, IMDB etc. Ik vind dvd.nl dan ook een meerwaarde hebben als het gaat om het bespreken van NL-releases waar je anders niets over te weten komt.

Dat is dus niet erg, ik weet zelf wel wat ik van een film vind. Wat wel jammer is, is dat enkel blockbusters besproken worden die net uit zijn en in mijn ogen niet echt relevant (o.a. Jurassic Park III, HP, SW1 etc.). Ieder zijn mening, begrijp me goed, maar de wat minder gangbare titels of al wat oudere releases mis ik gewoon (het merendeel van mijn collectie...).

In de zg. graaibak van de FRS liggen veel films die best goed zijn, maar waarvan ik me afvraag hoe de release is. Soms is die nl. prima in orde, vaak ook niet.

Anonymous
29-05-2002, 14:45
Het wordt volgende mij tijd om de Orde der Paasei-speurders eens op te gaan richten. :D

Zijn nogal moeilijk te vinden :(

Nathan Strik
29-05-2002, 16:10
Hier ook nog maar even mijn mening over het artikel (staat ook elders op het forum, maar ik vond het hier ook wel gepast).

Hier moet ik natuurlijk als aanstormend journalist even wat op zeggen. Tegen het einde van het lezen van dit artikel schaamde ik me namelijk dood dat dit artikel door een hele redactie is goedgekeurd.
Dit zegt misschien veel over de Nederlandse journalistiek, dat weet ik niet, maar ik vond het een behoorlijk slecht artikel.
Niet zozeer omdat ik toevallig een dvd.nl-er ben, want voor hetzelfde geld had ik het bij een ander forum gehouden, maar vooral vanwege de ongenuanceerdheid en het onvermogen van deze journaliste om zich in te leven in de wereld van de dvd liefhebber.

Laat ik voorop stellen dat ik het blad zelf nog niet heb gelezen (als het goed is, is dat morgen anders), maar er moet me wel iets van het hart. Er wordt behoorlijk in negatieve toon geschreven over het feit dat dvd.nl magazine de reviews op een andere manier aanpakt dan de rest van de NL bladen. (de film dus wat minder prominent naar voren brengen)
Naar mijn mening was dat toch juist wat er ontbrak in de bladenmarkt in Nederland?!? Een goed blad, dat verstand heeft van de achterliggende techniek en niet een veredeld filmmagazine is.
Het feit dat deze journaliste zich blijkbaar niet realiseert wat er leeft binnen de Nederlandse dvd-gemeenschap (DE doelgroep voor dit soort bladen) en zich niet schijnt te beseffen dat een blad als dvd.nl magazine ook een enorme verrijking kan zijn, is behoorlijk slecht voor een journalist.

Ze zegt het zelf in het gedeelte over DVD Report: de films zijn maanden eerder toen ze in de bioscoop kwamen al uitgebreid in de filmbladen besproken.
Dus waarom zou je er dan in een DVD-blad meer dan een paar regels aan wijden?
Wat dvd zo anders maakt IS juist die presentatie, die beeldkwaliteit en dat geluid. Dus deze mevrouw spreekt zichzelf nog tegen ook.

Ik ben nu in ieder geval NOG nieuwsgieriger naar het blad.

Oh ja... en "Kentucky Fried Chicken"?!? slordig... erg slordig.

Remco de Swart
29-05-2002, 17:54
P.S.: De film die bij het blad geleverd wordt heet toch echt Kentucky Fried Movie en niet Kentucky Fried Chicken ;)

De kip van KFC is anders niet te versmaden. Als ik niet uitkijk kom ik er elke week. In ieder geval beter als de mac:D

Zover ik weet is de titel van de film afgeleid van deze keten van kiprestaurants

Remco de Swart
29-05-2002, 18:06
Ik vind de hoeveelhoud informatie over de inhoud van de film precies goed. Juist het verhaal van de film lees ik niet meer want die heb ik elders gelezen toen de film in de bioscoop draaide. Wat ik nu wel weten of ik een bepaalde film met een gerust hart kan aanschaffen of moet wachten op een betere release cq uitwijken naar een andere regio. Deze informatie vind ik in het DVD.nl tijdschrift wel en zo te lezen in het DVD-report niet.

Daarnaast slechte film maar een hoop extra's, dat lijkt me in DVD-report geen positieve waardering waard.

Easy Eye
29-05-2002, 18:13
Ik heb het blad gelezen ja.
De DVD die erbij zat was 'redelijk'.
Het blad is mooi, goede informatie, mooi papier, leuke DVD, alles is cool, alleen ik zou zo'n 7,- à 8,- euro toch een veel betere prijs vinden.
Maar ik denk dat ik de volgende wel weer koop.
Alleen een beetje kl*te voor mijn zakcentjes;).

Jens
29-05-2002, 18:16
Hellow,

Ben k nu nog de enige die hem nog niet heeft gehad.??
heb um zelfs nog besteld op inet ennuh hij ligt nog eerder in de winkels...:S beetje jammer

zijn r nog meer mense die op het blad w88 of ben k de enige.??

greetings,

Oakey
29-05-2002, 19:19
...Het feit dat deze journaliste zich blijkbaar niet realiseert wat er leeft binnen de Nederlandse dvd-gemeenschap (DE doelgroep voor dit soort bladen) en zich niet schijnt te beseffen dat een blad als dvd.nl magazine ook een enorme verrijking kan zijn, is behoorlijk slecht voor een journalist.
...
Wat dvd zo anders maakt IS juist die presentatie, die beeldkwaliteit en dat geluid...

Tja, de gemiddelde Volkskrant-lezer is wel degelijk geïnteresseerd in de kwaliteit van de films (ze hebben ook een goede filmrubriek vind ik zelf). Je kunt wel zeggen dat dvd.nl die filmkwaliteit niet hoeft te bespreken (vind ik nl. ook van niet), maar dit kun je wel in de keuze van de te recenseren dvd's laten zien. Voor de gemiddelde VK-lezer is het niet interessant om reviews van The Fugitive of Spy kids e.d. te lezen. Als je niet om dat soort films geeft, houdt het dus snel op.

Wat betreft de kwaliteit van DVD: zelfs de meest belabberde release (met artefacten, compressiefouten e.d.) is nog altijd beter dan VHS op een videorecorder van minder dan €500 (dan heb je nl. continu strepen, ruis en fletse kleuren). Dat wordt ook in het artikeltje bedoeld: wie ligt er wakker van lichte filmgrain in HP of een lage DTS bitrate bij JPIII (ik noem maar wat)? Dan heb je het over enkele tientallen Volkskrant-lezers. En dat is toch de doelgroep van een tijdschriftbespreking in de VK.

Ik vond het helemaal niet zo'n negatief stukje trouwens.

Dennis Welbergen
29-05-2002, 19:43
Ik heb DVD magazine bij AH in de winkel snel door gekeken.
Ziet er leuk uit. Maar kopen voor € 10,00 vind ik het niet waard.

Alex Bel-Gy-Bel
31-05-2002, 20:45
Ik heb al van 18-05-2002 betaald op de bank en heb nog altijd niets ontvangen, U gaat me toch niet willen wijs maken dat het meer dan twee weken duurt voor dat jullie dat geld hebben ontvangen en het blad verstuurd.:rolleyes:

Nathan Strik
01-06-2002, 00:36
Zo, ik heb nu al een flink stuk gelezen in het blad en moet natuurlijk even mijn commentaar erop geven.

Allereerst weet ik niet hoe die Volkskrant-journaliste erbij komt dat de films te weinig aandacht krijgen in het blad. Ik vind de verhouding tussen inhoud en techniek erg goed.

Af en toe wordt er teveel weggegeven van de inhoud van een film (bij de A.I. review bijvoorbeeld), wat wel storend is als je de film nog niet hebt gezien, maar over het algemeen krijg je gewoon een prima beeld van de film.

Het blad en de reviews komen deskundig over (zoals we natuurlijk gewend zijn van de site) en de reviews zijn helder geschreven. De opmaak sluit hier erg goed op aan, strak en niet te druk. Ziet er erg gelikt uit in ieder geval.

Ik moet mij nog buigen over de harware reviews, maar voor zover ik kon zien, zag dat er ook allemaal prima uit.

Al met al heeft dit blad mijn verwachtingen wel waargemaakt en hier en daar zelfs overtroffen.

Mijn complimenten. En nog even een bericht aan de uitgever: een kwaliteitsblad als dit heeft helemaal geen gratis DVD nodig. Dus een toekomstige versie zonder DVD (zoals hier op het forum al vaker geopperd) zal ook zeker geen overbodige luxe zijn.

PS. Leuk, die advertentie van het forum... :) :D

Ludo Keeris
01-06-2002, 10:56
Het blad is wel érg duur voor zo'n dun magazine. Dat zal dan wel door de "gratis" DVD komen die er bij zit.

Laat de DVD maar achterwege en maak het blad betaalbaar.

Florus
01-06-2002, 17:40
Helaas ben ik het met de voorgaande post roerend eens. bijna 10 euro voor een ontzettend dun blad (heb hem inmiddels in mijn hanbden gehad bij de AH) is mijns inziens echt veels te weinig prijs/kwaliteit verhouding. Zeker als je 2 keer zo dikke bladen in het schap zit liggen voor hetzelfde bedrag of minder.
De prijs zal echt omlaag moeten jongens, want anders gaat het niet goed komen met de verkoop :(
Met of zonder DVD, die is tenslotte gratis ;)

Berry vd Pluijm
01-06-2002, 18:01
Ik heb em nog niet, en ik wil em ook niet meer.. ik wacht er nu al een week of 4 op.. als ie aankomt gaat ie retour afzender

Brian Slotboom
01-06-2002, 18:32
Ik heb em ook nog niet mogen ontvangen, en dan betaal je 11 € voor een oud blad. Ik kan me er kapot aan ergeren, ik had em beter in de winkel kunnen kopen.

Alex Bel-Gy-Bel
01-06-2002, 21:04
Ik heb vandaag dan maar gestemd op de poll dat ik hem zeker niet meer koop, En als je hier op deze thread iets positiefs post over het magazine dan vliegt de hele Crew er op om te reageren, maar als je iets vraagt of iets negatiefs meld dan doen ze juist of ze uw posts niet zien.:(

Eric van Ballegoie
01-06-2002, 21:20
.... maar als je iets vraagt of iets negatiefs meld dan doen ze juist of ze uw posts niet zien.:(

Wij lezen alles. Zoals eerder aangegeven heb ik graag dat iedereen die wel betaald heeft maar nog niets heeft ontvangen mij (eric@dvd.nl) een mailtje stuurt. Deze sturen wij door naar de uitgever met de vraag er zsm iets aan te doen. Ik snap heel goed dat het erg vervelend is dat je het blad nog niet hebt ontvangen, maar deze opmerken zijn imho wat erg goedkoop.

Alex Bel-Gy-Bel
01-06-2002, 21:31
.......maar deze opmerken zijn imho wat erg goedkoop.
Als je vlugger reageert dan hoeven deze goedkope opmerkingen(volgens jou) niet gepost te worden, en deze goedkope opmerking van mij had wel een antwoord na 16 minuten.:D Je moet het goede aas aan de haak hangen om de juiste vis te vangen:D

Eric van Ballegoie
01-06-2002, 22:05
En ik krijg pas nu net een mailtje van jouw in mijn inbox, jouw opmerking over 'vlug reageren' mist dus helemaal elke plank als ik mijn aanbod voor een oplossing al dagen geleden heb gedaan.

Alex Bel-Gy-Bel
01-06-2002, 22:17
En ik krijg pas nu net een mailtje van jouw in mijn inbox, jouw opmerking over 'vlug reageren' mist dus helemaal elke plank
deze opmerken zijn imho wat erg goedkoop. Ik had jou eerste aanbod niet opgemerkt in deze Thread en op jou aanbod dat je juist had gedaan heb ik dadelijk gereageerd door je dat mailtje te sturen.

Is het goed zo baas, mag ik nu gaan baas, Dank U baas.

Tossie
01-06-2002, 22:24
deze opmerken zijn imho wat erg goedkoop. Ik had jou eerste aanbod niet opgemerkt in deze Thread en op jou aanbod dat je juist had gedaan heb ik dadelijk gereageerd door je dat mailtje te sturen.

Is het goed zo baas, mag ik nu gaan baas, Dank U baas.

Jongens, jongens (mannen, mannen). We zijn toch geen kleine kinderen?

Eric van Ballegoie
03-06-2002, 15:15
Vandaag zijn wij bij de uitgever op bezoek geweest en het volgende is ons duidelijk geworden:

-De verzending van alle bladen gebeurt twee-wekelijks.

-Als je betaald via acceptgiro krijg je het blad binnen twee weken na de betaling in de bus

-Bij betaling door machtiging wordt je bestelling twee weken nadag het geld binnen is meegenomen in de orderlist, waarna het blad dus met de eerstvolgende twee-wekelijkse verzending meegaat.

Jens
03-06-2002, 17:18
nou dat mocht wel eens tijd worden...:S

heb um namelijk NOG niet binne, word wel erg vervelend....
Ben al bijna vergete dat ik um krijg...:P

Greets,

Enric Batista
03-06-2002, 17:33
Ik begrijp de frustatie bij velen van jullie wel, maar er is hier duidelijk sprake van opstart-problemen. Geloof maar, dat de mensen van dvd.nl dit ook niet gewenst hadden.

Ikzelf mocht me gelukkig prijzen dat ik het blad vrij snel in de bus had. Daarentegen was ik enorm teleurgesteld over de dvd. Niet de film zelf maar de schamele versie die ze ervan gemaakt hebben (geen Xtras en zelfs geen Scene Selection!).

Er is beterschap beloofd wat betreft verzending en kwaliteit van de dvd's. Dus ik zou zeggen, geef deze jongens nog een kans, the only way is up! Toch?

Ik hoop dat de films die bij de volgende nummers zitten de moeite waard zijn (titels) en op z'n minst scene selection bevatten. De verzending zal ook beter moeten verlopen. Is er dan niks positiefs te melden? Jawel, over de inhoud van 't blad was ik, en velen met mij, wel tevreden. Ik ben benieuwd naar nr. 2!

R. Schaap
03-06-2002, 22:26
Tsja, ik sluit me nog steeds aan bij Enric Batista, ik had het blad een week later, zoals gepland dus. En ik ben ook tevreden.

Ik verwacht van deel 2 net zo'n goed blad.

Remco Out
04-06-2002, 10:32
Ik had gisteren trouwens nog wel wat leuks. Ik moest gisteren weer werken, misschien dat jullie het al weten maar ik werk bij de AH. Ik stond ik de informatiebalie en net voordat mijn werk er op zat kwam er een man naar me toe met jawel een DVD.nl Magazine. Dat vond ik wel grappig, hij had het plastic verwijderd en het bleek dat de DVD van Kentucky Fried Movie er niet in zat, daarom kwam die man naar de informatiebalie. Het is namelijk gebruikelijk dat de DVD's die je bij de AH kan kopen bij de informatiebalie liggen. De hoesjes van de DVD moet je afrekenen en daarna kan je de DVD ophalen bij de informatiebalie. Die man kwam dus op me aflopen en vroeg om de DVD, maar ik zei dat die in dat blad hoort te zitten, dus die hebben we niet. Die informatiebalie mutsen met wie ik werken geloofden me weer niet en gingen aan het zoeken naar de DVD in de balie, ik zocht uiteraard niet omdat ik wist dat het niet de bedoeling is om eerst het plastic van een blad te scheuren om de DVD te kunnen krijgen. Maar goed, het was ook het laatste DVD.nl Magazine, dus we konden geen ander magazine openen en dus hebben we het geld teruggegeven en een brief gestuurd naar de uitgever van DVD.nl Magazine, want wij moeten geld teruggeven terwijl het niet eens onze fout is, maar goed. Ik wilde jullie dus even meedelen dat het kan gebeuren dat er geen DVD in het hoesje zit, maar wat heb je ook aan de DVD vraag ik me af. :D

Frank J.
06-06-2002, 13:34
Hallo, ik had een vraagje. misschien is het al aan de orde geweest in deze threat maar ik heb niet echt zin om alles te gaan lezen :S

op 17-5 2002 is dus het bedrag van E 11.10 van mijn rekekning gesscreven voor het blad...... maarja tot vandaag nogsteeds geen blad in de bus gehad.
Wat moet ik doen??????????

m.vr.gr. frank

Jens
06-06-2002, 13:53
ja, en ik zit met hetzelfde probleem....:(
afschrifte was van 20-05-2002, en ook nog nix ontvange..:S

wat motte we doen..??

Greetings,

Nathan Strik
06-06-2002, 14:04
Frank en Jens. (en iedereen die het blad nog niet heeft)
Zo snel mogelijk een mailtje sturen aan Eric (eric@dvd.nl).

Jens
06-06-2002, 14:09
Frank en Jens. (en iedereen die het blad nog niet heeft)
Zo snel mogelijk een mailtje sturen aan Eric (eric@dvd.nl).

ej Natan,

heb dit meteen gedaan toen eric die post had geplaatst, alleen nix meer over gehoord....:S

Greetings,

Alexander de Mol
06-06-2002, 16:25
heb dit meteen gedaan toen eric die post had geplaatst, alleen nix meer over gehoord....:S De laatste reactie van Eric geeft aan wat de situatie is ten aanzien van de verzending:

-De verzending van alle bladen gebeurt twee-wekelijks.De magazines van de 'latere' inschrijvingen zouden dus een dezer dagen in de bus moeten vallen.

Brian Slotboom
09-06-2002, 21:44
Ik hoop toch echt dat ik em deze week krijg het is inmiddels al weken geleden van mijn bankrekening afgeschreven.

MikeR
09-06-2002, 21:52
helaas... bij de bruna hadden ze nog nooit van het DVD.nl magazine gehoort, dus ik naar het centrum, ook bij de bruna in het centrum en bij de Ark hadden ze het dvd.nl magazine niet, toen ik weer naar huis ging, was ik toch nog even langs de AH geweest, en ja hoor :D het DVD-magazine met Kentuckie Fright Movie! haha ik zeg niks over de kwaliteit van de DVD, maar de film was door z'n sterke verhaal (ahum :D) erg grappig :D

Nathan Strik
09-06-2002, 22:27
de film was door z'n sterke verhaal (ahum :D) erg grappig :D En naakte dames helpen ook altijd... :D

John
09-06-2002, 22:31
helaas... bij de bruna hadden ze nog nooit van het DVD.nl magazine gehoort, dus ik naar het centrum, ook bij de bruna in het centrum en bij de Ark hadden ze het dvd.nl magazine niet, toen ik weer naar huis ging, was ik toch nog even langs de AH geweest, en ja hoor :D het DVD-magazine met Kentuckie Fright Movie! haha ik zeg niks over de kwaliteit van de DVD, maar de film was door z'n sterke verhaal (ahum :D) erg grappig :D

ik vond de film zeker grappig. tis wat dat betreft een echte cultfilm.
maar deze discussie is al eens gevoerd.....

MikeR
09-06-2002, 23:45
inderdaad, een avondje droge humor (en naakte dames :D) is ook wel eens leuk :D

maar om even ontopic te blijven: Ik vind t een erg goed blad, en je zal mij ook zeker niet horen klagen over de DVD, dat vind ik gewoon leuk zo'n DVD'tje erbij, ik hoop alleen dat ALS er een 2e deel uitkomt van DVD.nl dat er dan meer winkels op de hoogte zijn van dit magazine, zodat ik niet 4 winkels af moet om hem te vinden. (vind ik op zich helemaal niet erg hoor, maar het zou wel handig zijn als ik het gewoon bij de bruna op de hoek kan kopen ;)

John
09-06-2002, 23:48
Bij ons lagtie pontificaal op de eerste rij, terwijl alle andere DVD bladen verscholen lagen.......

Luther Hartog
09-06-2002, 23:54
Bij ons lagtie pontificaal op de eerste rij, terwijl alle andere DVD bladen verscholen lagen....... Ik zag hem zaterdag bij de Boni liggen (een soort nep-AH:))

Alexander de Mol
10-06-2002, 07:40
maar het zou wel handig zijn als ik het gewoon bij de bruna op de hoek kan kopen ;) In het pittoreske Maarssen-dorp lag hij gewoon bij de Bruna in de schappen. Het zal dus vermoedelijk aan de Bruna-exploitant zelf liggen of hij/zij het magazine wel of niet in de schappen heeft liggen.

Eric van Ballegoie
10-06-2002, 07:44
Alle mailtjes die ik heb binnengekregen worden behandeld, maar houd er dus wel rekening mee dat het bij betaling met acceptgiro maximaal twee weken kan duren (na afschrijving), en bij betaling via machtiging in het slechtste geval vier weken (na datum afschrijving).

Dennis Veldhuizen
10-06-2002, 22:31
Ik hoop toch echt dat ik em deze week krijg het is inmiddels al weken geleden van mijn bankrekening afgeschreven.

zelfde hier, en ik was 1 v.d eerste met bestellen :(
en eht ebdrag is al zeker 1 maand van me rekening af geschreven :mad:

ps: ben ik weer na lange tijd :)
ben erg lang weg geweest ;)

R. Schaap
10-06-2002, 22:33
zelfde hier, en ik was 1 v.d eerste met bestellen :(
en eht ebdrag is al zeker 1 maand van me rekening af geschreven :mad:

ik was nummer 12 met bestellen, heb het laten afschrijven, en precies een week na de originele datum had ik hem binnen, zoals verwacht vanwege hun week uitstel:D

Alex Bel-Gy-Bel
12-06-2002, 20:28
En ik heb hem vandaag ontvangen:D, Ik heb er eens vlug in gekeken en op het eerste zich ziet het er goed uit.
Als er een 2de deel zou uitgegeven worden en het zou in Belgie in de winkels liggen zou ik het misschien nog kopen maar zo als het nu verlopen is zal ik het zeker nietmeer via de post bestellen.

Eric van Ballegoie
17-06-2002, 15:32
Alex,

Goed te horen dat hij alsnog is aangekomen! Het is inderdaad vervelend dat het zo lang heeft moeten duren, voor zover ik begreep is het een samenloop van omstandigheden geweest die ervoor heeft gezorgd dat met namen de Belgische lezers lang hebben moeten wachten op hun blad.

Soesanto Bosari
24-06-2002, 09:21
Waarom is het blad zo duur?
€9,95 voor een blad is een hoop geld.
Ik heb het blad gekocht, omdat ik sinds kort steeds meer interesse in dvd´s ben gaan tonen.

De prijs is, volgens mij, zo hoog t.o.v. andere bladen, omdat er weinig reclame in het blad voorkomt.
Hoewel de reclame kan zorgen voor hogere drukkosten (meer bladzijden), kan dezelfde reclame toch zorgen voor een uiteindelijke lagere kostprijs (advertentie inkomsten)?

Ik zou zeggen ga op zoek naar meer adverteerders om de prijs te laten zakken. Een andere mogelijkheid is om de meegeleverde dvd te schrappen. Ik heb gelezen dat het toevoegen van een "gratis dvd" een keuze was van de uitgever, onderhandel maar verder.

Afgezien van de hoge prijs, vind ik het blad een topper!
Naast een samenvatting over de film, lekker veel info over het beeld- en geluidskwaliteit.

Ik heb het blad gekocht in het kleine kiosk bij mij in de straat, kijk al uit naar een volgende uitgave!
PS, wat was de oplage van deel 1?

Alex van den Berg
24-06-2002, 13:27
Een andere mogelijkheid is om de meegeleverde dvd te schrappen. Ik heb gelezen dat het toevoegen van een "gratis dvd" een keuze was van de uitgever, onderhandel maar verder.Soesanto... Reken maar dat er voor een 2e uitgave wordt onderhandelt over een eventuele levering zonder DVD... En tot nu toe ziet het er voor een (eventueel) 2e nummer in ieder geval erg hoopgevend uit.... :)

Brian Slotboom
18-07-2002, 14:11
tot de dag van vandaag heb ik het blad nog steeds niet ontvangen ik kan er niet over uit. het geld is al 2 maanden van mijn rekening af. als het nu om 2 of 3 euro ging zo ik er niet wakker van liggen maar het gaat hier bijna om 25 piek. :mad:

Sander Dubbeldam
18-07-2002, 14:13
brian gewoon door blijven zeuren, komen ze je heus wel tegemoet.

Tossie
18-07-2002, 14:40
Soesanto... Reken maar dat er voor een 2e uitgave wordt onderhandelt over een eventuele levering zonder DVD... En tot nu toe ziet het er voor een (eventueel) 2e nummer in ieder geval erg hoopgevend uit.... :)

Valt hierover nog meer nieuws te verw88 snel?

Alexander de Mol
18-07-2002, 14:57
tot de dag van vandaag heb ik het blad nog steeds niet ontvangen .... :mad: Dit is wel heel bizar! Neem even contact op met Eric (eric@dvd.nl). Dat lijkt me het handigste.

Valt hierover nog meer nieuws te verw88 snel? Ten aanzien van Alex' opmerking valt er momenteel niets toe te voegen. Zodra er nieuws te melden valt over een eventueel 2e nummer dan zal dat natuurlijk gewoon via de site gebeuren.

Brian Slotboom
24-08-2002, 11:53
JAAAAAAAAAAH vandaag dan eindelijk mijn exemplaar van het dvd.nl magazine. Ik heb er 2 maanden voor moeten wachten en verschillende malen moeten bellen, maar ja.....:rolleyes: :mad: :D

Lex v/d Moolen
24-08-2002, 11:56
JAAAAAAAAAAH vandaag dan eindelijk mijn exemplaar van het dvd.nl magazine. Ik heb er 2 maanden voor moeten wachten en verschillende malen moeten bellen, maar ja.....:rolleyes: :mad: :D Dan zal ik ook maar eens kijken of ik hem heb, ik heb hem ook besteld maar pas een week geleden:(

Anonymous
24-08-2002, 16:44
2 maanden wachten ! :eek:

R. Schaap
28-09-2002, 16:44
JAAAAAAAAAAH vandaag dan eindelijk mijn exemplaar van het dvd.nl magazine. Ik heb er 2 maanden voor moeten wachten en verschillende malen moeten bellen, maar ja.....:rolleyes: :mad: :D

Nu een dikke maand later kun je in de winkels DVD.NL Magazine deel 2 kopen. Ik zou het doen, hij ziet er schitterend uit. Bestellen op de site is natuurlijk ook mogelijk.

Zijn er al mensen die hem al hebben? Wat vinden jullie ervan?

John
28-09-2002, 17:12
Het is nu echt voor het laatst dat ik het blad bestel. Ik heb al mijn gegevens doorgegeven, en dan blijktie in de winkel al lang en breed te liggen, en ik heb nog nix.

Dit schiet echt niet op zo....

R. Schaap
28-09-2002, 17:19
Het is nu echt voor het laatst dat ik het blad bestel. Ik heb al mijn gegevens doorgegeven, en dan blijktie in de winkel al lang en breed te liggen, en ik heb nog nix.

Dit schiet echt niet op zo....

ik ben het met je eens. Ik vind dat eigenlijk de bestellingen op de release dag op onze deurmat moeten liggen. Maarja, dat is nou 1maal niet de werkwijze van de uitgever. Daar is niets aan te doen, zelfs niet door Eric en de zijnen.

Ronald Dassen
28-09-2002, 17:59
Ik heb deel 2 besteld op dezelfde dag dat het op de site stond vermeld, hoe je hem kon bestellen.

Helaas ook nog niets ontvangen.

Maar ik blijf rustig afwachten, ik las dat sommigen onder ons ook 2 maanden op deel 1 hebben moeten wachten, maar hij is wel aangekomen.....dus een draadje als "het geld wordt deze week nog teruggestort" hoef ik gelukkig niet bang voor te zijn!:D :D (6)

starbuck
28-09-2002, 19:46
heb hem sinds vrijdag in huis, gekocht in de winkel met dvd.

Dvd is van een goede kwaliteit.

Een mooie duidelijke uitleg over het instellen van je ht set / tv
en lekker veel recensies.

bij een preview van de dvd Monsters inc ontbreekt de kritiek van de nederlandse nasynchronisatie, maar er staat bij dat ze de dvd maar even hebben bekeken en een verwijzing naar de website.


Toch vind het belangrijk dat er ook recensies in staan die niet zo gunstig zijn. Mischien een hoekje met slechte uitgaves ofzo.

Maar verder prima.

P.S. de kassa-mevrouw was helemaal onder de indruk van de twee europrijzen onder elkaar

nl € 9.95
be €10.45

:)

Jens
28-09-2002, 21:39
Heb ook idd nog nix ontvange, heb ook meteen besteld op de site. Moet ook de acceptgiro nog krijgen....:(

Hoop dat ik die snel krijg, want ben echt erg benieuwd:D

Greetings,

R. Schaap
28-09-2002, 21:45
Voordat we allemaal weer gaan beginnen over de bezorging ervan wil ik die discussies voor zijn door heel expliciet te vermelden dat we dat hier NIET doen.

Deze thread gaat uitsluitend over de inhoud, of je het daar mee eens bent en dus vooral over wat jij vindt wat er inhoudelijk aan het blad verbeterd kan worden.

Over de bezorging kun je dan vast wel ergens in de Op/Aanmerkingen over praten.

Bij voorbaat dank

R. Schaap
12-10-2002, 17:15
Is er al iemand met een mening over Magazine deel 2?

Johan van den D.
13-10-2002, 08:24
Is er al iemand met een mening over Magazine deel 2?
jawel
is leuk maar zeker niet uniek/anders dan andere bladen
de volgende zou ik dus eerst in willen kijken voordat ik m koop
maar opzich staan er wel leuke onderwerpen in dat wel

starbuck
13-10-2002, 11:29
Ik vind het jammer dat bij de muziek dvd's bijna geen tracklist staat vermeld.

verder nog een klein onduidelijkheidje: op pagina 69 staat in het artikel over dvd-a " toch kun je met een gewone dvd-videospeler ook dvd-a's afspelen....."

maar op pagina 73 in de woordenlijst:
"Dvd-a is niet compatible met dvd-video, met andere woorden een dvdspeler zal ( meestal) niet in staat zijn dvd audio af te spelen"

persoonlijk lees ik liever meer film inhoud en film achtergrond, in de stijl van DVD-Monthly ( een dvd-blad uit de UK ).
Ik heb het een beetje gehad met de eeuwige Edge enhancement, film grain, aliasing etc etc die vaak in de besprekingen terug komen. Dit zal best belangrijk zijn voor de beeld "freaks" maar wat mij betrefd volstaat het aantal sterren achter beeld en mischien een korte vermelding als er echt iets mis is met het beeld.

Het nieuws onderdeel is leuk om te lezen, de hardware mag van mij wat minder, in die zin dat uitleg ( afstellen en aansluiten) prima is maar ht en speler testen vind ik niet zo belangrijk als film reviews.

Marcel Schuman
13-10-2002, 11:48
Wel een leuk blad...en de dvd is ook oke.

Alexander de Mol
13-10-2002, 16:57
verder nog een klein onduidelijkheidje: op pagina 69 staat in het artikel over dvd-a " toch kun je met een gewone dvd-videospeler ook dvd-a's afspelen....."

maar op pagina 73 in de woordenlijst:
"Dvd-a is niet compatible met dvd-video, met andere woorden een dvdspeler zal ( meestal) niet in staat zijn dvd audio af te spelen"Even ter verduidelijking:
Je kunt met een gewone DVD speler DVD-A schijfjes afspelen omdat er in het 'video-gedeelte' van de disc vaak een DD5.1 of een DTS track aanwezig is. Op die manier kun je toch alvast genieten (in meerkanaals geluid) van de bewuste opname.
Als er in de woordenlijst staat dat DVD-A niet af te spelen is op je DVD speler dan klopt dat in theorie. Het specifieke MLP gecomprimeerde DVD-A spoor is namelijk niet af te spelen op een DVD-Video speler.

Glenn Smits
13-10-2002, 20:21
heb die versie zonder extra dvd besteld, wil toch eens kijken en 5 euro vond ik wel relaxte prijs. Het is wachten tot die binnenkomt. Als je gewoon die betalingsmethode hebt gevolgd via deze site en je hebt eenmalige machtiging gekozen dan hoef je toch verder niets meer te doen, gewoon afwachten toch?

starbuck
19-10-2002, 11:02
Even ter verduidelijking:


Je kunt met een gewone DVD speler DVD-A schijfjes afspelen



Als er in de woordenlijst staat dat DVD-A niet af te spelen is op je DVD speler dan klopt dat in theorie. .




nou doe je het weer:D :D ;) ;)

ik snap het wel, vroeg me alleen af of het duidelijk is voor de beginnende lezer van jullie blad:)