PDA

Bekijk de volledige versie : Panasonic of Pioneer



pieterke20j
06-12-2007, 14:51
Hallo,

We kunnen een Pioneer dvd- recorder met harde schijf van 250 Gb kopen voor 600 euro en ook een Panasonic DMR- EH770 met een harde schijf van 400 Gb. Wat raden jullie ons aan. Enerzijds zijn we nogal te vinden voor de pioneer wegens de zeer goede reputatie van dit merk maar anderzijds ook voor de panasonic omdat deze toch een veel grotere harde schijf heeft en we nu allemaal toestellen hebben van panasonic waar we overigens zeer tevreden over zijn.

Dank

Groeten

Helle
06-12-2007, 16:13
Ik heb een Panasonic DMR-EH67 met 250GB waar ik zeer tevreden over ben.
Laat het desnoods afhangen van het merk van uw plasma om op die manier dezelfde afstandsbediening te kunnen gebruiken.
Want beiden gaan wel dik in orde zijn.

pieterke20j
10-12-2007, 17:08
We hebben de Panasonic DMR-EH770 gekocht. Deze wordt in de loop van volgende week bij ons thuis geleverd, geïnstalleerd en uitgelegd.

pieterke20j
12-12-2007, 13:26
Is het met dit toestel mogelijk om op te nemen met direct tv rec als er reeds een timeropname ingesteld is voor later en hoe zit het met het afspelen van een dvd terwijl de recorder op hdd aan het opnemen is?

Groeten

Pieter

sierras
16-01-2008, 20:35
hallo,

Ik heb een dvd/videorecorder van sony en 4,5 jaar oud nu heb ik nog niet intensief veel afgespeeld,maar nu het volgende: bij sommige dvd's blijft hij hangen en vaak op verschillende punten .
Via een schoonmaak cd en met alcohol geprobeerd het lensje heel voorzichtig schoon te maken maar zonder succes.
Het lijkt of er wat voor de lens zit of is mijn laser defect en zo ja wat gaat me dat kosten als ik dat zou maken.
Of is het wat anders waar jullie een oplossing voor hebben!
Ik hoor het graag Als iemand een prijsindicatie heeft laat het me weten.

gr sierras

Marcellow
17-01-2008, 13:59
hallo,

Ik heb een dvd/videorecorder van sony en 4,5 jaar oud nu heb ik nog niet intensief veel afgespeeld,maar nu het volgende: bij sommige dvd's blijft hij hangen en vaak op verschillende punten .
Via een schoonmaak cd en met alcohol geprobeerd het lensje heel voorzichtig schoon te maken maar zonder succes.
Het lijkt of er wat voor de lens zit of is mijn laser defect en zo ja wat gaat me dat kosten als ik dat zou maken.
Of is het wat anders waar jullie een oplossing voor hebben!
Ik hoor het graag Als iemand een prijsindicatie heeft laat het me weten.

gr sierras

Hmmm is het je toch bijna gelukt op een nieuw topic te openen.. Je hebt nu gereageerd in een topic dat niet echt veel gemeen heeft met jou probleem, dus de kans dat mensen in dit topic op deze vraag gaan reageren is heel klein.... Maar je kunt een staatslot gaan kopen, want de eerste reactie is er:

Koop bij de Aldi/Blokker/Lidl de goedkoopste DVD speler die je daar kunt vinden en kijk voortaan je DVD's op zo'n speler. Scheelt je een hoop tijd, geld, gedoe ergernis enz. enz.

Voor de toekomst: Koop NOOIT all in one apparaten, een ding kapot apparaat waardeloos...

Enne... Voortaan goed kijken voor je je vragen stelt!