PDA

Bekijk de volledige versie : Toshiba SD220E regiovrij maken



Rik P.
17-05-2002, 00:13
Ik heb bij MM een regiovrije Toshiba 220 gekocht, regiovrij en RCE proof. Deze koste mij 299,00 euro. Een beetje duur vind ik, in Duitsland kan ik 'm incl verzendkosten halen voor zo'n 100 euro minder. Niet regiovrij helaas.

Is een Toshiba elf regiovrij te maken? Ik heb diverse sites gevonden, met name Franse.

De Franse sites melden dat je een R1 DVD erin moet plaatsen, de DVDspeler STOP moet zetten en dan ZOOM 6 0 6 ZOOM moet indrukken. Nu kan je voortaan R1 DVDs afspelen.

Iemand die dit voor me kan controleren? De speler is inmiddels alweer teruggebracht; er zaten wat foutjes in de decoder had ik het idee (tov mijn SD100E). Maar als deze methode werkt dan haal ik 'm in Duitsland natuurlijk!

Waar ik ook heel benieuwd naar ben, is deze methode: http://www.netavenue.net/interdvd/modifslecteurs.htm#C

Meanrat
09-07-2002, 23:57
Beste Toshiba gebruiker

Ik ben op zoek naar een nieuwe DVD speler en op KIESKEURIG.NL kwam deze er vrij goed uit moet ik zegge (allemaal 10'en). Nou had ik onlangs een tegenvaller met een DVD'speler die ineens vertragingen vertoonde (en dan bedoel ik dat de acteurs hun mond later bewogen dan het geluid kwam).

Hoe lang gebruik jij de Toshiba al? Heb je bijvoorbeeld al de films "Artificial Intelligence" en/of "Dancer in the Dark" gekeken? Bij deze films had ik namelijk vertraging. En heb je ze gehuurd gekeken of gekocht. Ik heb namelijk deze problemen tot nu toe alleen gehad bij gehuurde DVD's. Maar de gehuurde DVD deed het wel in een internet DVD speler van een computer. Geen vertragingen.

Goed, ik hoop dat je er wat over kunt vertellen.
Alvast bedankt!
Groete

Mean Rat
(not as mean as i look)

Rolf
10-07-2002, 07:23
299 euro voor een DVD-speler die volgens kieskeurig.nl allemaal 10-en krijgt is toch niet te duur?

Rik P.
17-07-2002, 16:37
Op zich natuurlijk niet, maar in Duitsland is het ding nog veel goedkoper.

Ik heb 'm destijds bij MM gekocht, en merkte op dat mijn huidige SD-100e beter functioneerde. Bepaalde DVDs skipten weleens, met namere oudere. Ik heb hem dus maar weer terug gebracht. jammer genoeg is mijn SD100 niet RCE proof.

Verder een heel mooi apparaatje!

Ghast
19-07-2002, 23:33
hij kost 249 bij www.hermeselectronics.nl

en dan is hij nog regio vrij ook