PDA

Bekijk de volledige versie : Paul de Leeuw - Symphonica in Rosso



Robert Gerards
10-12-2007, 10:10
Vorige week de DVD (zonder CD) van Paul de Leeuw - Symphonica in Rosso gekocht en afgelopen zaterdag bekeken. Een geweldig concert en goed in beeld gebracht. Wat mij echter tegenviel is dat ondanks de vermelding op de achterkant van de DVD en het keuzemenu op de DVD zelf de DVD uitsluitend via de voorspeakers loopt, dus GEEN Dolby Digital 5.1 en DTS. Wanneer je deze instelling kiest blijft het geluid uitsluitend over de voorspeakers lopen!!!!!

Heb uiteraard nog even mijn systeem getest maar daar mankeert niets aan. Ben benieuwd of dit alleen bij mijn DVD het geval is of dat dit voor alle uitvoeringen geldt. Ben benieuwd naar de recensie van DVD.nl

Pieter R.
10-12-2007, 11:11
Ik heb hem vorige week ook gekocht (zelfde editie). Bij mij is er geen enkel probleem. Misschien toch een productiefoutje? Ik zou er even mee teruggaan.

Judge_Dredd
10-12-2007, 15:34
Als ik de DTS instelling kies hoor ik links en rechts achter voornamelijk publiek. Hoor je dat ook niet?

steven van dijk
14-12-2007, 01:13
Ik hoef die dvd niet, ik vind Paul al jaren gedateerd, is al jaren niet meer vernieuwend.
Ik snap niet dat mensen hem nog zo leuk vinden.
Gelukkig dat smaken verschillen.

snoopey
14-12-2007, 01:23
Ik hoef die dvd niet, ik vind Paul al jaren gedateerd, is al jaren niet meer vernieuwend.
Ik snap niet dat mensen hem nog zo leuk vinden.
Gelukkig dat smaken verschillen.

Inderdaad,, gelukkig dat iedereen een andere smaak heeft.
Ik ben bij het concert geweest en natuurlijk koop je dan ook de dvd om nog even na te genieten. Voor mij en velen met mij, is hij nog steeds vernieuwend.

steven van dijk
15-12-2007, 14:10
Inderdaad,, gelukkig dat iedereen een andere smaak heeft.
Ik ben bij het concert geweest en natuurlijk koop je dan ook de dvd om nog even na te genieten. Voor mij en velen met mij, is hij nog steeds vernieuwend.

Dan mis ik zeker wat, vernieuwend en met die flauwe adje erbij, deed Andre van Duin al eeuwen geleden met Willempie:bier:
We zullen het niet eens worden vermoed ik, maar ik laat je in je waarde:-D

Jordy van Buel
15-12-2007, 14:31
Dan mis ik zeker wat, vernieuwend en met die flauwe adje erbij, deed Andre van Duin al eeuwen geleden met Willempie:bier:
We zullen het niet eens worden vermoed ik, maar ik laat je in je waarde:-D

Adje was anders niet te flauw om eerst aan een kruis te gaan hangen à la Madonna en vervolgens ook nog eens stand-in te zijn voor Jan Smit, en hóe, hij zette het hele Gelredome op zijn kop met 'Als de morgen is gekomen'. Heb genoten van de show en van een stralende Paul de Leeuw :D

snoopey
16-12-2007, 00:26
Dan mis ik zeker wat, vernieuwend en met die flauwe adje erbij, deed Andre van Duin al eeuwen geleden met Willempie:bier:
We zullen het niet eens worden vermoed ik, maar ik laat je in je waarde:-D

Neen, we zullen het zeker niet eens worden, wat een vergelijking met Andre van Duin met zijn Willempie..
En natuurlijk laat ik jou ook in je waarde:lol:

Pulse
23-12-2007, 22:46
Moet muziek of een concert dan vernieuwend zijn om goed te zijn/klinken?
En Willempie is een typetje van Andre van Duin, net als Bob de Rooij dat van Paul de Leeuw is. Adje is een figuur op zichzelf en (maar dat is natuurlijk mijn mening) een leuke toevoeging in zijn shows. Maar natuurlijk...meningen verschillen :)