PDA

Bekijk de volledige versie : Back To The Future Trilogy (3 Disc Set)



System 3rror
17-05-2002, 08:48
Uit mailtje van EzyDVD:

*** GREAT SCOTT! ... THE FUTURE IS BACK!!! ***

Synchronise your watches for one of this year's most anticipated releases finally on DVD ... the Back To The Future Trilogy.

Time travellers Michael J Fox and Christopher Lloyd team up in this 3 Disc Box Set containing over 10 hours of bonus features!! Digitally remastered and packed with additional footage including behind-the-scenes features, hilarious outtakes and deleted scenes, you'll be able to re-live the adventure time and time again!

At the sensational price of just $59.95, including FREE delivery via courier (Australia only) ... you won't be able to resist the movies that break all time barriers!


!Click here to go Back To The Future!! (http://www.ezydvd.com.au/item.zml/220686)


Toch wel goed nieuws voor de Back To The Future fans!

Nathan Strik
17-05-2002, 09:08
Time travellers Michael J Fox and Christopher Lloyd team up in this 3 Disc Box Set containing over 10 hours of bonus features!! Digitally remastered and packed with additional footage including behind-the-scenes features, hilarious outtakes and deleted scenes *trinkle, trinkle* (That was the sound of Nathan wetting his pants...) :D :D

Yes, Yes!!! Eindelijk komen ze eraan... en de features zien er veelbelovend uit. Ik ben vooral benieuwd naar dat audiocommentaar bij (hopelijk alledrie) de films... maar in ieder geval bij deel 1 is al erg goed natuurlijk...

locutus2000
19-05-2002, 08:27
Deze BOX wil ik echt graag hebben, en de €37 inc verzendkosten die je moet betalen vind ik zeker te doen. Bestellen bij Ezydvd gaat altijd goed, alleen als je boven de €20 uit het buitenland haalt moet je invoerrechten gaan betalen. Hier zit ik dus een beetje mee, heeft iemand hier ervaring mee al?

Berry vd Pluijm
19-05-2002, 08:55
BttF is van Universal, dus waarschijnlijk komt ie met een DTS track.. toch?

Marco
19-05-2002, 12:11
Deze BOX wil ik echt graag hebben, en de €37 inc verzendkosten die je moet betalen vind ik zeker te doen. Bestellen bij Ezydvd gaat altijd goed, alleen als je boven de €20 uit het buitenland haalt moet je invoerrechten gaan betalen. Hier zit ik dus een beetje mee, heeft iemand hier ervaring mee al? Boven de €22 zou je idd moeten betalen. Echter de douane doet namelijk aan steekproeven. Hoewel ze sommigen webwinkels heel goed kennen (en onderscheiden). Zoals Amazon.com. Bij Ezy wil dat nog wel eens verschillen. Sommigen Ezy pakketten worden 'eruit' gehaald, anderen gaan gewoon door met de post alsof er niks aan de hand is. Let op. Ik praat over pakketten boven de €22 (dus 2 á 3 of meerdere DVD's).

De kans bestaat groot dat je BTTF box eruit gehaald kan worden. Hoe groter, des te opvallender (mijn ervaring), want Ezy gaat deze box niet in een onopvallend envelloppe gooien ;)

Marco
19-05-2002, 12:16
BttF is van Universal, dus waarschijnlijk komt ie met een DTS track.. toch? Dat BTTF van Universal klopt, maar dat wil niet zeggen dat er automatisch ook DTS tracks erop zitten. DTS is (voorlopig) n.n.b. Zo goed als zeker is dat ze (de 3 BTTF films) wel een (geremixte) DD 5.1 track zullen krijgen (de 70mm prints hadden een 6 track soundmix).

Oakey
27-05-2002, 13:29
Boven de €22 zou je idd moeten betalen. Echter de douane doet namelijk aan steekproeven. Hoewel ze sommigen webwinkels heel goed kennen (en onderscheiden). Zoals Amazon.com. Bij Ezy wil dat nog wel eens verschillen. Sommigen Ezy pakketten worden 'eruit' gehaald, anderen gaan gewoon door met de post alsof er niks aan de hand is. Let op. Ik praat over pakketten boven de €22 (dus 2 á 3 of meerdere DVD's).

De kans bestaat groot dat je BTTF box eruit gehaald kan worden. Hoe groter, des te opvallender (mijn ervaring), want Ezy gaat deze box niet in een onopvallend envelloppe gooien ;)

Het zijn echter geen invoerrechten die je moet betalen, maar gewoon BTW. Dit is dus geen groot bedrag en je bent zeker nog goedkoop uit.

Marco
27-05-2002, 17:08
Het zijn echter geen invoerrechten die je moet betalen, maar gewoon BTW.Hmm, heb even zelf nagecheckt. Invoerrechten heet tegenwoordig douanerechten en idd er hoeft geen douane rechten worden betaald. De box is te goedkoop :D

Danielle Gerards
20-06-2002, 17:25
over invoerrechten gesproken; hoe staan ze tegenover illgeale dvd's en svcd's?

Mark_vdH
23-06-2002, 19:48
over invoerrechten gesproken; hoe staan ze tegenover illgeale dvd's en svcd's?
Ik moet bekennen dat ik voor mezelf en nog iemand zonder cc de Star Wars DVD-tjes heb aangeschaft, en kan je vertellen dat mensen die illegale dvd's verkopen meestal ook niet zo 'ethisch' zijn om de juiste waarde op het pakketje te vermelden ;).

Voor mensen die de optimale versie van deze film willen, moeten toch nog even langer wachten op de Amerikaanse release (17 december), die heeft namelijk de volgende extra extra's:

Deel 1:

- Commentary by Writer/Director Robert Zemeckis & Writer/Producer Bob Gale
- Additional Deleted Scenes
- Trilogy Documentary
- 'Vintage' Making Of


Deel 2:

- Commentary by Writer/Director Robert Zemeckis & Writer/Producer Bob Gale
- Additional Deleted Scenes

Deel 3:

- Commentary by Writer/Director Robert Zemeckis & Writer/Producer Bob Gale
- Additional Deleted Scenes


Dit alles volgens onze vrienden van Dvd CompareDvd Compare (http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/comparisons.php).

geoffrey3001
02-07-2002, 17:55
Hoi hoi,

Ik heb hem ook bij ezydvd zien staan, maar zit nog een beetje in twijfels. Ja, het is wel een aardige film trilogy maar ik weet het toch niet zeker. Het roept natuurlijk wel jeugdsentimenten op, maar dat doet KarateKid box ook en die hoef ik absoluut niet te hebben.

Als iemand overtuigende redenen kan noemen waarom ik hem wel zou moeten bestellen dan zal ik het doen, dus........ :D BRING IT ON!!!

Groeten,
Geoffrey

barrykanters
04-07-2002, 08:36
Als je toch nog even wil wachten met deze BTTF box, zou ik dat zeker doen. De nederlandse release (ergens in september) zou vele extras hebben tov de americaanse.:p

Marco
04-07-2002, 19:53
De nederlandse release (ergens in september) zou vele extras hebben tov de americaanse.:p Het is juist andersom :p

Jan Trienekens
23-07-2002, 00:04
Misschien is het al ergens gemeld, maar ik kan het niet vinden. Heeft de BTTF 3DVD-box Regio2,4 van EzyDVD nederlandse ondertitelling?

En hoe betalen jullie meestal bij zo'n internet site zoals EzyDVD?

Alvast bedankt

Frank
23-07-2002, 06:17
Dat BTTF van Universal klopt, maar dat wil niet zeggen dat er automatisch ook DTS tracks erop zitten. DTS is (voorlopig) n.n.b. Zo goed als zeker is dat ze (de 3 BTTF films) wel een (geremixte) DD 5.1 track zullen krijgen (de 70mm prints hadden een 6 track soundmix).

De Engelse versie die op 30 september uitkomt heeft in ieder geval DTS en aangezien deze release bijna wereldwijd hetzelfde is, is de kans zeer groot dat we hier in Nederland ook DTS krijgen. Zie deze link (http://www.dvdreview.net/news/story.shtml?news.REF=767)

Marco
23-07-2002, 19:41
Leuk dat je me quote Frank, maar dat was toen oftewel 27-05-2002. We zijn nu 2 maanden verder en ja we weten meer dan 2 maanden geleden ;)

Jeroen Driessen
26-07-2002, 10:06
Op Michael DVD (http://www.michaeldvd.com.au) wordt momenteel deze set live gereviewd! Ze schijnen een van de eerste te zijn... Wel een leuk initiatief.
Momenteel staat er nog weinig op....ze hebben pas 20 minuten gezien dat er goed uitziet.

Charley Baak
19-08-2002, 16:27
Misschien is het al ergens gemeld, maar ik kan het niet vinden. Heeft de BTTF 3DVD-box Regio2,4 van EzyDVD nederlandse ondertitelling?

En hoe betalen jullie meestal bij zo'n internet site zoals EzyDVD?

Alvast bedankt

1. Nee,
2. Creditcard

Charley Baak
21-08-2002, 07:49
Hij is binnen en hij is top!!! (y)

Florus
21-08-2002, 08:14
Hij is binnen en hij is top!!! (y)
En? En? Nederlandse ondertiteling? :)

Jeroen Driessen
21-08-2002, 08:22
En? En? Nederlandse ondertiteling? :) Nee, maar dat staat al een hele tijd te lezen op www.michaeldvd.com.au. Hij is wél R2...

Charley Baak
21-08-2002, 08:38
Nee, maar dat staat al een hele tijd te lezen op www.michaeldvd.com.au. Hij is wél R2...
You took the words right out of my mouth... (y)

*TIMMIE*
22-08-2002, 00:29
de beeld en geluidskwaliteit zijn iig schitterend. morgen deel 2 verder kijken.:D

ondertitelspoor 3 op deel 1 is trouwens ook apart gemaakt. zie je opeens een delorean door je beeld rijden, kentekenplaat rondvliegen of een skateboard rijden.

rink
22-08-2002, 14:51
heb hem ook net binnnen gehad vandaag maar nog geen tijd om te kijken.
Dus dat wordt zaterdag avond een marathon

:) :bier: :bier: :bier:

Lex v/d Moolen
22-08-2002, 14:56
heb hem ook net binnnen gehad vandaag maar nog geen tijd om te kijken.
Dus dat wordt zaterdag avond een marathon

:) :bier: :bier: :bier: Ik wil ze ook in een ruk gaan kijken denk ik, dus dat wordt denk ik ook in het weekend.(y)

Haay1971
23-08-2002, 12:10
de beeld en geluidskwaliteit zijn iig schitterend. morgen deel 2 verder kijken.:D

ondertitelspoor 3 op deel 1 is trouwens ook apart gemaakt. zie je opeens een delorean door je beeld rijden, kentekenplaat rondvliegen of een skateboard rijden.

Dat hoort bij de Animated scenes of zoiets. Zit onder de extra's.

locutus2000
27-08-2002, 23:33
Ik heb hem ook vandaag binnengehad, hij is echt super geremasterd zeg! Leuke box ook, leuke extra's. Echt een aanwinst en ik geloof dat ik die voor minder dan 30 euro heb alles bij elkaar van DevotedDVD. Ben benieuwd wat dit in .nl moet opbrengen eigenlijk.