PDA

Bekijk de volledige versie : Dutch Filmworks geeft feedback over High-Definition



Arnold van Oostrum
13-12-2007, 08:35
Dutch Filmworks geeft feedback over High-Definition



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2858)

Brian2
13-12-2007, 08:52
Dat lijken me allemaal goede verbeterpunten, goed dat er wat met de kritiek wordt gedaan. 1408 heb ik van genoten dus die zal ik hoogst waarschijnlijk aanschaffen.

Hugo R
13-12-2007, 08:54
Toch netjes dat ze zo reageren. Nou hopen dat ze het ook waar kunnen maken.

TJ Weissel
13-12-2007, 10:57
Heel leuk om te horen (lezen) dat DFW dit zo serieus neemt, over 'n maandje weten we meer!.

Herman ter Lingen
13-12-2007, 11:56
Kijk, ze beginnen het te leren. Uitstekend idee deze reactie naar de markt. Hiermee geef je in elk geval te kennen de filmliefhebbers serieus te nemen. Schept vertrouwen voor de toekomst. Nu maar zo snel mogelijk die slechte dvd-releases uit het verleden vergeten.

Tuvok
13-12-2007, 12:19
Prima reactie van DFW. Hierdoor laten ze ons weten dat de kritiek niet aan dovermans oren is gericht. Nu alleen nog die ordinaire 'HD-push' actie om alleen op die formaten de Director's Cut van 1408 uit te brengen terug draaien en die ook gewoon op de DVD release uitbrengen!

Roi
13-12-2007, 12:44
Top :bier:!

Alleen jammer dat de DC niet op DVD wordt uitgebracht, maarja het blijft natuurlijjk een commercieel bedrijf :wink:.

Albert Kostwinder
13-12-2007, 12:46
Als Dfw de originele aspect ratio in 1080/24 met dts hd ma of dolby thrue hd kan leveren voor € 15,-- ben ik om hoor...;)

Werner
13-12-2007, 12:54
Fantastisch dat er eindelijk eens een filmmaatschappij is die naar de verzuchtingen van de klanten luistert én daar goed over communiceert. Doe zo voort!!!

intexor
13-12-2007, 12:58
Prima reactie van DFW. Hierdoor laten ze ons weten dat de kritiek niet aan dovermans oren is gericht. Nu alleen nog die ordinaire 'HD-push' actie om alleen op die formaten de Director's Cut van 1408 uit te brengen terug draaien en die ook gewoon op de DVD release uitbrengen!

Ja daar hoor ik ook niets van in die mededeling. Voor de rest natuurlijk altijd leuk dat ze echt rekening houden met de meestal terechte kritiek op sommige minderwaardige releases.

TJ Weissel
13-12-2007, 13:37
Prima reactie van DFW. Hierdoor laten ze ons weten dat de kritiek niet aan dovermans oren is gericht. Nu alleen nog die ordinaire 'HD-push' actie om alleen op die formaten de Director's Cut van 1408 uit te brengen terug draaien en die ook gewoon op de DVD release uitbrengen!

Waarom zou je deze film uberhaubt nog op DVD halen?... HiDef is de toekomst, beetje zonde om nu nog op DVD aan te schaffen: vooral omdat deze film het met name van de visuele kracht moet hebben (naar horen zeggen).

Frappant: veel gezeur van mensen die niet steeds allemaal dingen dubbel willen blijven kopen, maar ondertussen wel om de laagste prijs zitten te mekkeren en vertikken om over te stappen. Ach ja... campers zijn er altijd. :roll:

Tuvok
13-12-2007, 14:18
Waarom zou je deze film uberhaubt nog op DVD halen?... HiDef is de toekomst, beetje zonde om nu nog op DVD aan te schaffen: vooral omdat deze film het met name van de visuele kracht moet hebben (naar horen zeggen).

Je vergeet dat het overgrote deel van de mensen helemaal niet zit te wachten op HD. De DVD verkopen stijgen nog elk jaar flink en daar zie ik de komende jaren ook geen verandering in komen. HD staat nog in de kinderschoenen en kent daardoor nog vele kinderziektes. Dat op dit forum er steeds met HD-aanhangers zijn wil niet zeggen dat we allemaal maar direct moeten overstappen. Naast de prijs is ook de 'ongoing format war' mij een doorn in het oog en zal daardoor voorlopig niet overstappen.
Ik heb zelf een HDMI DVD-speler die een prachtig ge-upscaled plaatje laat zien voor een betaalbare prijs. Ik ben er, en velen met mij, content mee. Dat we uiteindelijk langzaam overgaan op HD weerspreek ik niet, maar de noodzaak is nog heel ver weg.

TJ Weissel
13-12-2007, 14:24
Je vergeet dat het overgrote deel van de mensen helemaal niet zit te wachten op HD. De DVD verkopen stijgen nog elk jaar flink en daar zie ik de komende jaren ook geen verandering in komen. HD staat nog in de kinderschoenen en kent daardoor nog vele kinderziektes. Dat op dit forum er steeds met HD-aanhangers zijn wil niet zeggen dat we allemaal maar direct moeten overstappen. Naast de prijs is ook de 'ongoing format war' mij een doorn in het oog en zal daardoor voorlopig niet overstappen.
Ik heb zelf een HDMI DVD-speler die een prachtig ge-upscaled plaatje laat zien voor een betaalbare prijs. Ik ben er, en velen met mij, content mee. Dat we uiteindelijk langzaam overgaan op HD weerspreek ik niet, maar de noodzaak is nog heel ver weg.

Dan kijk je toch simpelweg de kat uit de boom en koop je deze film over 'n jaar of wat als DC op HiDef (ongeacht de drager). of is het nog steeds enkel 'n kwestie van zo snel mogelijk 'n nieuwe film in huis willen hebben?

intexor
13-12-2007, 14:29
Je vergeet dat het overgrote deel van de mensen helemaal niet zit te wachten op HD. De DVD verkopen stijgen nog elk jaar flink en daar zie ik de komende jaren ook geen verandering in komen.

Inderdaad.

TJ Weissel je moet het echt niet voorstellen alsof DVD al een dood formaat is. Dit nieuwsbericht spreekt toch boekdelen:


Even On Biggest Day, Hi-Def Players Can't Beat Ordinary DVD Players
Putting those reports of huge sales of high-definition video players on Black Friday in perspective, Video Business magazine said on its website Friday that while 57,000 HD DVD and Blu-ray players were indeed sold the day after Thanksgiving, 600,000 standard definition DVD players were sold on the same day. The trade magazine, citing research by market analyst DisplaySearch, also observed that while 62 percent of the high-definition players sold on that day were in the HD DVD format (largely as a result of a $99 one-day only deal initiated by Wal Mart), Blu-ray players, because of their higher costs, accounted for 52 percent of the total revenue.

bron: IMDBnewsDus het is niet meer dan terecht dat er geklaagd wordt als producenten nu al DVD beginnen te verwaarlozen, terwijl dat formaat nog een aantal jaar voor het grootste deel van hun omzet zal zorgen.

Albert Kostwinder
13-12-2007, 14:40
Ik heb zelf een HDMI DVD-speler die een prachtig ge-upscaled plaatje laat zien voor een betaalbare prijs. Ik ben er, en velen met mij, content mee. Dat we uiteindelijk langzaam overgaan op HD weerspreek ik niet, maar de noodzaak is nog heel ver weg.

Ik geloof er geen ene mallemoer van.....(6)

Claudio Santulli
13-12-2007, 15:46
Ik heb zelf een HDMI DVD-speler die een prachtig ge-upscaled plaatje laat zien voor een betaalbare prijs. Ik ben er, en velen met mij, content mee. Dat we uiteindelijk langzaam overgaan op HD weerspreek ik niet, maar de noodzaak is nog heel ver weg.


Ik heb ook een reference HDMI DVD speler de Onkyo DV 1000, maar die kan niet tippen aan de echte HD kwaliteit.
Met andere woorden: vroeger dacht ik dat ik heel scherp kon zien, tot ik op een dag een bril kreeg, ja toen ging er een wereld voor mijn open.
Die ervaring had ik ook toen ik HD DVD en Blu-ray voor de eerste keer zag.
Maar voor ieder wat wils uiteraard

Dat de DC alleen op HD uitkomt is misschien wat vreemd, maar het feit dat voor mij een gewoon dvdtje kopen er vrijwel niet meer bij is, dus een minder probleem. ( Ik persoonlijk wil gewoon niet anders meer)

On topic: Ik vindt dit al met al een goede reactie, Dat hadden ze niet hoeven doen.
En toont toch dat ze in ieder geval een goede insteek hebben.
Nu alleen nog woord bij daad voegen.
En blijf er bij dat ondanks dat de kwaliteit soms wat te wensen over laat. zij in ieder geval al de stap naar HD hebben genomen, en beidde formaten ondersteunen.

Alexander de Mol
13-12-2007, 16:31
Zeer keurige reactie van DFW. Mijn complimenten.1408 was in de bios best vermakelijk. Ben benieuwd naar het alternatieve einde.

windoweyez
13-12-2007, 16:33
Mooi dat ze dingen gaan veranderen!
(y)

Hero lijkt mij trouwens een prachtige titel voor op HD-formaat....
:bier:

Willy B.
13-12-2007, 17:56
Deze koop ik zeker blu-ray of te wel hd-dvd of anders alle twee formaten.

:lol:

Sneaker
13-12-2007, 20:06
Hopelijk passen ze de verbeteringen ook toe op de DVD's en niet alleen de nieuwe formaten. .

Pieter Kleine
13-12-2007, 21:00
Goede reactie. Maar ik mis toch nog iets. Komen er voor de HD-titels met mindere kwaliteit binnenkort of op termijn vervanging? Zo zou van Underworld net als in de rest van de wereld de EE uitgebracht kunnen worden, maar dan wel 1080p.

Mark de Jong
13-12-2007, 21:15
Heb liever beide versies van 1408 dan alleen de DC. Moet toch mogelijk zijn lijkt me, vooral met Blu-ray.

STaf
13-12-2007, 21:39
Heb liever beide versies van 1408 dan alleen de DC. Moet toch mogelijk zijn lijkt me, vooral met Blu-ray.
Dan zeker met HD DVD...:D

Brian2
13-12-2007, 22:38
Dan zeker met HD DVD...:D

Zowel BD als HD DVD hebben geen enkel probleem met seamless branching, dus twee versies op 1 schijf is voor beide media geen probleem.

mark9534
14-12-2007, 02:13
Goed om een reactie te horen die de filmliefhebber geruststeld, want ik baalde er echt van toen ik Lord of War had gekocht en de kwaliteit erg tegenviel.

Erg netjes van DFW om ons te woord te staan en verbetering te beloven, dat wordt zeer op prijs gesteld.

memphisflash
15-12-2007, 14:36
Prima reactie van DFW !!! Ik ben benieuwd naar het resultaat van 1408, zal 'm dan ook met het volste vertrouwen aanschaffen !!

Tom_G
17-12-2007, 16:01
Inderdaad een prima reactie van deze nieuwe marketing manager. Hiermee steekt hij zijn nek uit en neemt hij consumenten serieus. Terecht dat hij lof krijgt in de comments. Maar zoals gezegd, dit is een commercieel bedrijf dat winst moet maken. Als we deze titel nou massaal gaan kopen dan zien ze dat het effect heeft. Ik ken deze film niet maar ga "blind" voor de blu-ray. Dat is wat mij betreft dan wel de laatste kans voor DFW. Als het nu weer tegenvalt komt DFW er bij mij echt niet meer in. Wie doet er mee?

Pieter Kleine
17-12-2007, 16:06
Zoals eerder geschreven, goede reactie. Wel haal ik er uit dat er bij een aantal discs sprake is van een productiefout. Komen daarvoor nu nieuwe versies in de plaats, die wel goed zijn. Want je kunt het wel een goede reactie vinden, maar als de mensen met discs met productiefouten geen goede vervangend exemplaar krijgen, is er toch uiteindelijk nog steeds iets behoorlijk fout.

Dennis Oosterhuis
17-12-2007, 16:28
Uitstekende feedback. Fijn dat ze wat met de kritiek willen doen! (y)

intexor
17-12-2007, 16:55
Zoals eerder geschreven, goede reactie. Wel haal ik er uit dat er bij een aantal discs sprake is van een productiefout. Komen daarvoor nu nieuwe versies in de plaats, die wel goed zijn. Want je kunt het wel een goede reactie vinden, maar als de mensen met discs met productiefouten geen goede vervangend exemplaar krijgen, is er toch uiteindelijk nog steeds iets behoorlijk fout.

Ik dacht dat de film pas op 22 januari uitkwam dus denk niet dat er dan al mensen zijn met een exemplaar dat productiefouten bevat.

Pieter Kleine
17-12-2007, 18:11
De nieuwe lichting komt komende maand uit. Maar de aanleiding voor het hele gedoe was de eerste lichting, die dus deels - vermoedelijk door de fabriek - verprutst zijn.

Yi-Long
20-12-2007, 02:02
Ik zie dat DFW Hero zal gaan uitgeven op HDDVD/BluRay.

Fantastische film, met absoluut schitterende beelden en muziek, maar ik ben wel benieuwd of we de Theatrical Cut krijgen (zoals die hier ook al is uitgebracht op DVD), of dat we nu eindelijk eens de Director's Cut krijgen, die gewoon nog veel beter is...!?

En kan er op de release van Hero dan ook de making-off documentaire op de disc komen te staan?

Verder goed om te horen dat er in ieder geval onderkent wordt dat de kwaliteit nog niet voldoende is, en dat er hard aan gewerkt wordt. Ik hoop dat we dat dus ookd aadwerkelijk terug zullen zien in de releases. Maar meer nog dan dat hoop ik dat uw maatschappij zal nastreven om ons de versies te geven van films zoals die door de makers bedoeld was. Dus steeds met voorkeur de Director's Cut (ALS dat dan ook ECHT de Director's Cut is, en niet een slogan erop gekwakt door wat producers om de film een 2de keer aan de man te smeren, terwijl de regisseur eigenlijk de TC de 'DC' vindt.

In short: Breng AUB de uncut versie van Hero uit! :)

Albert Kostwinder
20-12-2007, 09:20
Ik zie dat DFW Hero zal gaan uitgeven op HDDVD/BluRay.

Fantastische film, met absoluut schitterende beelden en muziek, maar ik ben wel benieuwd of we de Theatrical Cut krijgen (zoals die hier ook al is uitgebracht op DVD), of dat we nu eindelijk eens de Director's Cut krijgen, die gewoon nog veel beter is...!?

En kan er op de release van Hero dan ook de making-off documentaire op de disc komen te staan?

Verder goed om te horen dat er in ieder geval onderkent wordt dat de kwaliteit nog niet voldoende is, en dat er hard aan gewerkt wordt. Ik hoop dat we dat dus ookd aadwerkelijk terug zullen zien in de releases. Maar meer nog dan dat hoop ik dat uw maatschappij zal nastreven om ons de versies te geven van films zoals die door de makers bedoeld was. Dus steeds met voorkeur de Director's Cut (ALS dat dan ook ECHT de Director's Cut is, en niet een slogan erop gekwakt door wat producers om de film een 2de keer aan de man te smeren, terwijl de regisseur eigenlijk de TC de 'DC' vindt.

In short: Breng AUB de uncut versie van Hero uit! :)

De dir.cut is al te krijgen op hd dvd of blu ray bij amazon.de.

Helaas schijnt de kwaliteit matig te zijn.

Hopelijk kan Dfw wel een goede uitbrengen, al heb ik daar (nog) geen vertrouwen in. ;)

SuperDre
20-12-2007, 19:01
Als een iemand die vaak DFW afkraakt vanwege hun 'slechte' releases, ben ik blij om te horen dat ze in de nabije toekomst weer kwaliteit gaan afleveren. Dus ik hoop van harte dat het geen loze beloftes zijn.

Ik wil bij deze ook graag benadrukken dat DFW enkel gebruik heeft gemaakt van HD-Masters afkomstig van de rechthebbenden in de Verenigde Staten.
Misschien dat daar nou net het probleem ligt, waarom zelf nog eens zoveel werk gaan doen als het al gedaan is.. Maar goed, ik hoop dat ze met de nieuwe partner zelfs nog betere masters maken dan die van de rechhebbenden in de VS, zodat zij eens lekker jaloers worden op onze releases..

In iedergeval Succes DFW en fijne feestdagen...

Pieter Kleine
20-12-2007, 19:56
De door DFW gebruikte masters waren in de verkeerde gevallen bedoeld voor weergave op hdtv, en niet blu-ray of hd-dvd.

Pieter Kleine
22-12-2007, 18:53
http://www.highdefdigest.com/news/show/Warner/Technical_Glitches/Warner_Confirms_T3_Blu-ray_Problems_Replacement__Program_Expected/1293

Hier kan DFW een voorbeeld aan nemen. Er is een productiefout gemaakt (1080i ipv preoductiestandaard 1080p) en de disc wordt gewoon omgeruild.

TJ Weissel
23-12-2007, 10:11
http://www.highdefdigest.com/news/show/Warner/Technical_Glitches/Warner_Confirms_T3_Blu-ray_Problems_Replacement__Program_Expected/1293

Hier kan DFW een voorbeeld aan nemen. Er is een productiefout gemaakt (1080i ipv preoductiestandaard 1080p) en de disc wordt gewoon omgeruild.

DFW is natuurlijk niet te vergelijken met WB ;)

maarjah, men zou gewoon wat beter de reviews moeten lezen, en je weet wat je kan verwachten voor 14,99... het is nu afwachten hoe 1408 uitpakt.

SuperDre
23-12-2007, 15:52
DFW is natuurlijk niet te vergelijken met WB ;)

maarjah, men zou gewoon wat beter de reviews moeten lezen, en je weet wat je kan verwachten voor 14,99... het is nu afwachten hoe 1408 uitpakt.

Omdat DFW's BD's 15 euro zijn, wil nog niet zeggen dat de kwaliteit dan ook maar ruk moet zijn, ik vindt persoonlijk namelijk dat BD's nu nog absurd duur zijn (25 euro voor een film vindt ik absurd duur), en dat is ook de reden waarom ik nog geen BD's gekocht heb, als ik dat namelijk als normale prijs had gezien dan had ik nu niet een collectie van over de 3800 koop dvd's.. En DFW (samen met RCV en indies) is toch wel degene die de eerste waren met lage prijzen voor dvd's (ok, veel films waren wel b-films, maar toch).. Ik hoop dan ook dat DFW werkelijk hun belofte waar gaat maken met de nieuwe releases.. Nu nog maar hopen dat ze hun hand in eigen boezem gaan steken en ook vernieuwde uitgaves gaan maken van die paar die nu gereleased zijn waarbij de kwaliteit wel goed is (voor mij is Underworld de belangrijkste LOL)..
Maar zelfs voor 15 euro zal ik nog geen BD kopen, voorlopig ligt die grens voor mij nog bij 10 euro, en zodra er redelijk wat BD's geruime tijd op de markt zijn zal zelfs die grens weer dalen naar 5 euro (zoals nu voor mij bij DVD's)..

TJ Weissel
23-12-2007, 15:55
Omdat DFW's BD's 15 euro zijn, wil nog niet zeggen dat de kwaliteit dan ook maar ruk moet zijn, ik vindt persoonlijk namelijk dat BD's nu nog absurd duur zijn (25 euro voor een film vindt ik absurd duur), en dat is ook de reden waarom ik nog geen BD's gekocht heb, als ik dat namelijk als normale prijs had gezien dan had ik nu niet een collectie van over de 3800 koop dvd's.. En DFW (samen met RCV en indies) is toch wel degene die de eerste waren met lage prijzen voor dvd's (ok, veel films waren wel b-films, maar toch).. Ik hoop dan ook dat DFW werkelijk hun belofte waar gaat maken met de nieuwe releases.. Nu nog maar hopen dat ze hun hand in eigen boezem gaan steken en ook vernieuwde uitgaves gaan maken van die paar die nu gereleased zijn waarbij de kwaliteit wel goed is (voor mij is Underworld de belangrijkste LOL)..
Maar zelfs voor 15 euro zal ik nog geen BD kopen, voorlopig ligt die grens voor mij nog bij 10 euro, en zodra er redelijk wat BD's geruime tijd op de markt zijn zal zelfs die grens weer dalen naar 5 euro (zoals nu voor mij bij DVD's)..

DVD's zijn absurd goedkoop, dat is het hele probleem... dit heeft de hele markt 'n beetje om zeep geholpen.

SuperDre
23-12-2007, 18:31
DVD's zijn absurd goedkoop, dat is het hele probleem... dit heeft de hele markt 'n beetje om zeep geholpen.

huh? absurd goedkoop? hele markt om zeep geholpen? heb je teveel gerookt ofzo... Juist de lage prijzen zijn juist de reden dat dvd's zo populair zijn geworden bij het grote publiek, zonder die populariteit zouden er bij langena niet zoveel dvd's uitgebracht zijn/worden en zaten we nog steeds op vhs.. Ditzelfde zal ook pas weer gebeuren zodra BD's de 'lage' prijs zal bereiken.. Dat jij maar af en toe een filmpje wilt kopen en dan blijkbaar een hoge prijs ervoor wilt betalen moet jij weten..

TJ Weissel
23-12-2007, 18:36
huh? absurd goedkoop? hele markt om zeep geholpen? heb je teveel gerookt ofzo... Juist de lage prijzen zijn juist de reden dat dvd's zo populair zijn geworden bij het grote publiek, zonder die populariteit zouden er bij langena niet zoveel dvd's uitgebracht zijn/worden en zaten we nog steeds op vhs.. Ditzelfde zal ook pas weer gebeuren zodra BD's de 'lage' prijs zal bereiken.. Dat jij maar af en toe een filmpje wilt kopen en dan blijkbaar een hoge prijs ervoor wilt betalen moet jij weten..

De CD doet het toch nog steeds erg goed...

Grootste deel van mijn dvd collectie bestaat uit aankopen van 1997 -> 2003.. veelal de hoofdprijs mogen betalen. maar kreeg wel altijd kwaliteit, Ik betaal dus inderdaad liever iets meer dan dat ik de kans heb 'n slechte uitgave in handen te krijgen.

SuperDre
23-12-2007, 20:53
De CD doet het toch nog steeds erg goed...

Grootste deel van mijn dvd collectie bestaat uit aankopen van 1997 -> 2003.. veelal de hoofdprijs mogen betalen. maar kreeg wel altijd kwaliteit, Ik betaal dus inderdaad liever iets meer dan dat ik de kans heb 'n slechte uitgave in handen te krijgen.

Dat vindt ik dus een complete onzin, er is een groot verschil met CD.. CD luister je misschien elke dag wel een paar keer (zeker een CD die je net hebt, ik in iedergeval wel), en dan vindt ik de prijs van 15-20 euro ook nog niet zo'n probleem, maar een dvd kijk een gemiddeld persoon maar 1 keer (per jaar) en dan is 25 euro toch wel een hoop geld..
Hoge prijzen geven totaaaaaal geen garantie voor de kwaliteit van een dvduitgave, en dat hebben we al ontelbaar keer mogen meemaken.. Kijk nu ook maar weer naar bv de uitgave van 'full metal jacket', ik zou me toch zwaar genaaid voelen als ik de eerste release zou hebben gekocht, om nog geen paar maanden later een compleet nieuwe release die vele malen beter is en mogelijk zelfs nog goedkoper is ook.. Of kijk maar naar de dvdrelease van 'sahara', ook een 'hoge' prijs voor een release met een foute aspectratio, maar die was van Universal zelf.. DFW heeft (IMHO te vaak) een foute aspectratio, maar de kwaliteit is er wel goed van (behalve de filmpakkers omdat daar de compressie te hoog is om het toch op een dvd5 te proppen, mijn advies aan DFW dump de DTS track als die toch bijna gelijk is aan de DD5.1, beeld is voor veel mensen belangrijker dan geluid omdat ze het zien, en de meeste setjes die een gemiddeld persoon heeft geeft toch geen verschil in geluid tussen dts of dd5.1, maar liefst natuurlijk gewoon op een dvd9 of comprimeer de trailers nog een stuk harder).

Dus jouw opmerking over 'meer betalen dan de kans op een slechtere uitgave' is per definitie onzin, omdat we toch altijd hier in NL genaaid worden bij de grotere maatschappijen vanwege al die onzinnige extra talen, of franse DTS tracks.. Als DFW gewoon voortaan netjes de orginele aspect ratio aanhouden ben ik hardstikke tevreden over hun releases, want op de beeldkwaliteit zelf heb ik weinig aan te merken (behalve dan dus de filmpakkers waarbij teveel compressie gebruikt wordt en zodoende dus macroblocking veroorzaakt)..

Frank
23-12-2007, 21:02
Kijk nu ook maar weer naar bv de uitgave van 'full metal jacket', ik zou me toch zwaar genaaid voelen als ik de eerste release zou hebben gekocht, om nog geen paar maanden later een compleet nieuwe release die vele malen beter is en mogelijk zelfs nog goedkoper is ook..
Een paar maanden? Maak daar eens 6 jaar van.

Sneaker
23-12-2007, 21:28
Denk dat SuperDre doelt op de twee Blu-Ray uitgaves van Full Metal Jacket.
http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2948
http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3235

Frank
23-12-2007, 21:32
Oké, daar was ik niet van op de hoogte.

TheGodfather
06-01-2008, 09:52
Hopelijk passen ze de verbeteringen ook toe op de DVD's en niet alleen de nieuwe formaten. .
Eens. Dat nu al alleen aan de nieuw formaten wordt gedacht is natuurlijk belachelijk...