PDA

Bekijk de volledige versie : Pixar Short Films Collection - Volume 1 [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
14-12-2007, 09:53
Pixar Short Films Collection - Volume 1

Meesterlijke miniverhaaltjes komen in prachtige HD kwaliteit nog beter tot hun recht.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3223)

TJ Weissel
14-12-2007, 10:44
Waarom scoort deze zo hoog bij inhoud?... 'n Blu-ray met in totaal 55 minuten speelduur is toch wel aan de karige kant (het feit dat de set incompleet is zegt genoeg)?

Denk toch dat er over de beoordelingen gesproken moet worden (qua dosering van de bolletjes bij de HD releases bijv: Pirates 3, met z'n ontbrekende plot 4 bolletjes?)... back2topic: heb deze Blu-ray gezien en tuurlijk leuke voor tijdens het eten.. maar meerendeel van de filmpjes kende we al (van alle pixarfilms) en hebben anzich niet zo'n hele hoge herkijkwaarde. Deze disc is dan ook meer 'n demo-disc dan daadwerkelijk 'n nuttige aanschaf (althans niet voor de 30euro).

Herman ter Lingen
14-12-2007, 11:37
Alleen voor degenen die graag het dubbele willen betalen voor nauwelijks betere kwaliteit dan de DVD. (6)

blraydvd
23-12-2010, 23:41
Een leuke compilatie van enkele Pixar short filmpjes,
Mooi om te zien hoe de filmpjes door de jaren heen geevolueerd zijn!
De eerste filmpjes gaan natuurlijk helemaal nergens over, ...
Maar voor toen de tijd was het een hele grote prestatie :shock:

Het beeld zit wel dik in orde, ...Geen spektakel.
(op de laatste generatie filmpjes na dan natuurlijk)
Geluid is idem dito.

De Blu-Ray schijf is momenteel niet zo duur meer,
Als je goed je best doet kan je hem al scoren voor rond de 10€
En voor een normaal prijsje is het de aanschaf zeker wel waard.


Greets Ferry, ...

Rob van Gestel
24-12-2010, 19:18
Tja, wat moet ik erop zeggen.
In mijn ogen een hopeloze blu ray,

Franklin1975
15-01-2011, 21:50
Ik heb een tijdje geleden deze Short Films gedownload (vond de dvd zelfs al erg prijzig) en vorig weekend ze allemaal eens bekeken. Ik vond maarliefst 2 filmpjes boeiend, de rest totaal niet. De films van Pixar zelf zijn heel erg goed en leuk, maar deze verzameling short movies wil je ook maar hooguit 1x bekijken. Het is niet zo dat je 's avonds met je familie of vrienden zegt: kom, we gaan gezellig deze dvd of bluray opzetten en lekker met z'n allen op de bank genieten. Not even close. Eerder een gratis give-away ofzo, of als extra disc bij een dvd/blu-ray box met alle Pixar-films.