PDA

Bekijk de volledige versie : HD Digicorder van Telenet (België)



Dennis Vansant
16-12-2007, 04:09
Binnenkort biedt Telenet (uiteraard aan een omhooggekrikte prijs) een HD Digicorder aan, samen met enkele HD kanalen. De HD Digicorder kun je voorlopig enkel huren voor een bedrag van €10 per maand (indien je klant bij Telenet internet of telefonie bent) of voor €15 als je geen klant bent. Er worden voorlopig slechts een paar zenders in HD aangeboden, maar het aanbod zal meer dan waarschijnlijk wel uitbreiden:

National Geographic Channel HD: het bekende documentairekanaal in HD
Prime HD: deze zender biedt films aan op 4 verschillende kanalen (let wel: voorlopig worden enkel Prime One en Prime Sport 1 in HD aangeboden)
Exqi: cultuurzender van de Vlaamse overheidWie gaat het zich aanschaffen?

minimoke
16-12-2007, 10:17
Ik ga die niet aanschaffen, zit op satelliet met HD Decoder. Helaas heeft TV Vlaanderen, noch Canaal Digitaal HD kanalen.

Wat ik echter niet begrijp is dat INDI wel al HD VTM heeft (toch enkele programma's) en dat dit dan blijkbaar niet in Telenet haar aanbod zal zitten. Ik denk dat meer mensen zitten te wachten op de zenders en dus programma's waar ze veel naar kijken dan enkele exoten (excuseer de uitdrukking).

Ik dacht eigenlijk ook al die HD programma's te kunnen ontvangen via Sat, maar dat zal ook pas voor 2008 zijn....mits meerprijs voor abo.

Ik heb nu wel al enkele duitse kanalen volledig gratis.

Een ander belangrijk punt zal zijn: IS ER DOLBY DIGITAL aanwezig op de HD kanalen die Telenet en TV Vlaanderen zal aanbieden?