PDA

Bekijk de volledige versie : Hulp bij HD TV



mortaza
17-12-2007, 22:19
Hey,

Ik zou graag wat hulp willen bij het aanschaffen van een HD tv.
Ik heb momenteel geen HD dvd's of Blue Ray, maar in de toekomst schaf ik ze wel aan en misschien ook een Xbox360 of Playstation 3

Maar eerst ff dit, ik heb een kast waar alleen een tv van maximaal 85 centimeter in past.
Zijn er HD tv's met die afmetingen?
Zoja, welke raden jullie me aan.

Mijn budget: ongeveer 900 euro

DVDProfilersFilmgek
19-12-2007, 14:00
Hey,

Ik zou graag wat hulp willen bij het aanschaffen van een HD tv.
Ik heb momenteel geen HD dvd's of Blue Ray, maar in de toekomst schaf ik ze wel aan en misschien ook een Xbox360 of Playstation 3

Maar eerst ff dit, ik heb een kast waar alleen een tv van maximaal 85 centimeter in past.
Zijn er HD tv's met die afmetingen?
Zoja, welke raden jullie me aan.

Mijn budget: ongeveer 900 euro

Je kast is 5 centimeter gekrompen.... weg doen die kast en je niet laten belemmeren door een meubel voor wat betreft de maat van je TV.:roll:

BTW, die 85 centimeter zegt niet veel, is dat breed, in de hoogte of de diepte?

Zou als ik jou was zelf eens van je krent komen en een rolmaatje meenemen en eens een winkel gaan bezoeken. Er zijn TV's met speakers aan de zijkant, dat maakt ze breder, en je hebt ze met speakers aan de onderzijde, dat maakt ze vaak wat hoger.

Het zou de kijkafstand moeten zijn die de maat van je scherm bepaald en niet de maat van 1 of ander kast! en dat geld zeker voor HD TV:mrgreen: , zo kan het zijn dat je jezelf een groter plezier kan doen met een goedkore HD Ready omdat je toch het verschil niet kunt zien tussen Full HD en HD Ready, dit door de kijkafstand!

TJ Weissel
19-12-2007, 14:03
De maten van de tv's staan op de sites van de fabrikanten zelf (meestal in mm).

mortaza
19-12-2007, 19:38
Ja ik ben ff bij MM in Rotterdam geweest en daar hadden ze een full HD tv voor 1099 euro.
Ongeveer 87 centimeter.