PDA

Bekijk de volledige versie : NAD T763 V2 vragen



Butra
18-12-2007, 13:12
Ik heb mijn oog laten vallen op een 2e hands NAD receiver, de T763 V2. Ik moet 'm nog gaan luisteren, maar het apparaat lijkt van een liefhebber te zijn.

Na wat speurwerk op internet ben ik toch wat verontrustende berichten tegengekomen over dit apparaat. Wellicht heeft het alleen betrekking op de V1 versie, maar vaak lees ik verhalen over brommen of zoemen die de NAD zou veroorzaken op de speakers. Uiteraard kan ik dat zelf uitsluiten bij het beluisteren, maar het zit me toch niet helemaal lekker. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik over een paar maanden opeens voor een nare verrassing kom te staan, te meer ook omdat de verkoper helaas niet meer beschikt over de aankoopbon en originele doos, dus garantie wordt dan een moeilijk geval.
Heeft iemand hier de T763 V2? Problemen mee? Of zijn alle genoemde problemen alleen voorgekomen op de V1 en is de V2 de bugvrije opvolger?

Aangezien ik nog vrij nieuw ben in het HT gebeure, wat is volgens jullie een nette prijs voor deze receiver van 1e eigenaar?

Alvast bedankt! :bier: