PDA

Bekijk de volledige versie : Frank Darabont



Jordy van Buel
18-12-2007, 17:13
http://entimg.msn.com/i/150/Movies/Actors3/DarabontFrank266050538_150x200.jpg

Geboren: 28 January 1959, Montbéliard, Doubs, Frankrijk

Maker van geweldige films als:
- The Shawshank Redemption
- The Green Mile

Momentaal in productie/werkzaam aan:
- The Mist (2007)
- Fahrenheit 451 (2009)


On Stephen King (jokingly): "We have a joke now - because the first two films I directed were period prison movies - that my directing career will stall unless he writes another period prison story" -- Frank Darabont

Aloys
18-12-2007, 21:06
Shawshank vind ik niet zo geweldig als ieder ander.. maar The Green Mile vind ik des te mooier!

Antonio 'Tony' Montana
06-01-2008, 13:54
Shawshank vind ik niet zo geweldig als ieder ander.. maar The Green Mile vind ik des te mooier!

idem hier,...
ik kijk uit naar "The Mist"...

intexor
06-01-2008, 15:55
Shawshank vind ik niet zo geweldig als ieder ander.. maar The Green Mile vind ik des te mooier!

Ik vind ze allebei niet zo heel geweldig.

Naar The Mist ben ik dan weer wel benieuwd.

Dennis Oosterhuis
06-01-2008, 16:40
The Shawshank Redemption staat al sinds ik me voor film ben gaan interesseren in de top van mijn favorieten, momenteel zelfs top 3. The Green Mile vind ik ook geweldig. Nu hij The Mist (ook al een King-boek) heeft verfilmd, ben ik toch wel zeer benieuwd naar dat resultaat... :)

BrianB
06-01-2008, 21:24
Absoluut een topregisseur. The Shawshank Redemption zal altijd zijn beste film blijven, maar zijn tweede film, The Green Mile was ook erg goed. The Majestic was iets minder goed dan de andere, maar zeker niet slecht te noemen. Ik kijk dan ook uit naar The Mist, en Fahrenheit 451 (die was hij toch eerder al aan het opnemen?).
Mochten die floppen, dan zullen we inderdaad moeten wachten tot King weer een nieuw gevangenisverhaal gaat schrijven :).