PDA

Bekijk de volledige versie : Blu-ray aktie van Sony



Hydroholic
19-12-2007, 18:07
Ik heb effe een vraagje?

Ik heb gisteren een BDP-S300 blu-ray speler gekocht van Sony en in de doos zat een cd-rom voor de registratie van de speler. Ik doe dit dus ook, omdat je namelijk 2 trilogie's (spiderman en pirates of the caribbean) toegestuurd krijgt. Mijn vraag gaat hier namelijk over. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je dit filmpakket thuis krijgt want ik heb mij gisteren geregistreerd via de cd-rom, maar heb alleen een mail gekregen omdat ik mij geregistreerd heb maar niets over het filmpakket:roll: .

Harrie van Geleuken
19-12-2007, 18:16
Ik heb effe een vraagje?

Ik heb gisteren een BDP-S300 blu-ray speler gekocht van Sony en in de doos zat een cd-rom voor de registratie van de speler. Ik doe dit dus ook, omdat je namelijk 2 trilogie's (spiderman en pirates of the caribbean) toegestuurd krijgt. Mijn vraag gaat hier namelijk over. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je dit filmpakket thuis krijgt want ik heb mij gisteren geregistreerd via de cd-rom, maar heb alleen een mail gekregen omdat ik mij geregistreerd heb maar niets over het filmpakket:roll: .

Ik kon mij niet on-line registreren...telkens het bericht is al in gebruik of gegevens niet juist.

Mijn vraag is,:smile: wat vind je van deze speler...ik ben er heel tevreden over.
Het beeld lijkt zelfs nòg beter dan HDTV via de kabel !

Hydroholic
19-12-2007, 18:50
Ik kon mij niet on-line registreren...telkens het bericht is al in gebruik of gegevens niet juist.

Mijn vraag is,:smile: wat vind je van deze speler...ik ben er heel tevreden over.
Het beeld lijkt zelfs nòg beter dan HDTV via de kabel !


Ik ben er ook zeer tevreden over. Ik heb de Blu-Ray films Deja-Vu en Blood Diamond en deze zijn super van kwaliteit. Echt een wereld van verschil. Maar even iets anders jij kon je niet on-line registreren? Dat vindt ik wel heel raar, want mij lukte het in 1 keer en dit heb ik gedaan via de cd-rom en daarmee wordt je doorgelinkt naar een website. Hier moet je dan je naam etc. invullen + het serienummer en dan zou die het moeten doen.

Brian2
19-12-2007, 19:45
Het beeld lijkt zelfs nòg beter dan HDTV via de kabel !

Het ís ook beter dan de kabel. Hogere resolutie en veel minder compressie, dus mooier.

luyckfasseel stefan
20-12-2007, 12:31
ik heb mijn exemplaar online op 8 oktober ingegeven, de spiderbox is 17 december toegekomen na herhaaldelijk telefonisch contact met het telefoonnr op de registratiekaart.
hou het goed in de gaten, veel succes

luyckfasseel stefan
20-12-2007, 12:35
@harry : ik vind hem nogal traag opstarten, ik heb ook een bd-p1400 van samsung ondertss en die gaat beduidend sneller in opstarten. Wat beeld betreft in 24fps vind ik ze beide een zeer goed beeld geven, wat betreft het menu gebruik van de toestellen zelf vind ik de bd-p1400 ook beter.

Je kan niet online registreren, mogelijk heeft iemand jouw unieke code reeds gebruikt om de spiderbox te krijgen( de winkel waar je hem kocht), moet je toch eens nakijken.

memphisflash
21-12-2007, 18:28
:roll: Godver ... ik heb de Sony BRD-S500, die toch een stukkie duurder was, en daar heb ik alleen de Spider-man box bij gehad (die ik zelf ook al gekocht had) en Pirates ? (Yo) Ho maar, niet dus ..... Mooie actie van Sony :bier:

The Gr8oNe
22-12-2007, 15:04
Had S300 zo een twee en half week geleden gekocht, zelfde dag nog geregistreerd en vandaag Spider-Man Trilogy binnen gekregen.

Dus alleen the Pirates trilogy nog.

Robert F.
22-12-2007, 15:39
Ik heb ook Spiderman trilogie binnen.

Bedankt postbode door het voor elkaar krijgen om een pakket die niet door de brievenbus past er toch erdoorheen te krijgen.:(

The Gr8oNe
22-12-2007, 15:52
Bedankt postbode door het voor elkaar krijgen om een pakket die niet door de brievenbus past er toch erdoorheen te krijgen.:(


Wat een gek :roll: , die van mij werd keurig bij de buren afgegeven omdat ik er niet was.

GalO
22-12-2007, 16:57
heb mijne eind nov gekocht heb nog niks gehoord na mij registratie....

mikem
23-12-2007, 09:18
heb gisteren de sony s300 gekocht.
en gelijk geregistreed maar nog geen bevestiging gekregen.

The Gr8oNe
23-12-2007, 10:53
maar nog geen bevestiging gekregen.


Krijg je ook niet :).

mikem
23-12-2007, 13:48
oke de bluray films komen gewoon binnen dat is mooi.

Hydroholic
06-01-2008, 10:46
Verschillende mensen met een S300 hier .... hoe bevalt deze speler? Ik zit er aan te denken deze aan te schaffen (mede vanwege de gekoppelde aktie met de Spiderman en PotC trilogieen).

Ik las dat de speler (met name bij PotC 1) soms _erg_ langzaam is .... is dit met de laatste firmware inmiddels verholpen?

De S300 bevalt me goed en hij is alleen wat langzaam bij het opstarten van de speler, maar mij maakt dat niet zoveel uit. Ik heb 3 dagen geleden de nieuwste Firmware (3.70) geinstalleerd en hij is een klein beetje sneller geworden maar niet veel. De firmware update's is meer voor de interactiviteit van de speler. Die POTC trilogie weet ik niet of dat je die krijgt. Ik heb de S300 nu een kleine 3 weken en heb alleen maar de spiderman trilogie binnen gekregen. Die aktie van POTC stond er wel bij maar ik denk dat ik deze niet krijg :roll: :twisted:. .

Jobe
06-01-2008, 12:18
Mij bevalt de S300 ook prima, ik zag dat de MM hem nu ook in de aanbieding heeft voor €399. In elk geval in Eindhoven, andere vestigingen heb ik niet gecheckt.

Het was de best verkopende speler van hun eerdere actie die tot 31 december liep, volgens de verkoper aldaar.

Ik zou inderdaad ook de firmware van internet downloaden als je em koopt, want de java menu's lopen toch wel soepeler; opstarttijd voor java is nog ongeveer gelijk (en idd niet snel als je dvd gewend bent).

mikem
07-01-2008, 16:54
ik heb ook een sony bluray speler gekocht bij de MM.
ik kreeg hier een aantal films bij.
ook zou ik van sony de spiderman trilogy krijgen en de trilogy van pirates of the caribean.
spiderman heb ik al gehad maar pirates of the caribean nog niet.
heeft iemand ze al wel gehad.

Hydroholic
07-01-2008, 18:58
ik heb ook een sony bluray speler gekocht bij de MM.
ik kreeg hier een aantal films bij.
ook zou ik van sony de spiderman trilogy krijgen en de trilogy van pirates of the caribean.
spiderman heb ik al gehad maar pirates of the caribean nog niet.
heeft iemand ze al wel gehad.

Nee ik heb de POTC ook nog niet gehad:twisted:

The Gr8oNe
08-01-2008, 12:35
Vandaag Pirates 1,2 en 3 binnen gekregen van Sony.

Jobe
08-01-2008, 14:55
Wanneer had je je speler geregistreerd?

Hydroholic
08-01-2008, 15:57
Vandaag Pirates 1,2 en 3 binnen gekregen van Sony.

Wanneer heb jij je speler geregistreerd? Ik heb dit op 18 december 2007 gedaan en heb alleen nog maar de spiderman trilogie binnen gekregen. Ik snap ook niet dat ze dit in 1 keer tegelijk opsturen:roll:

Robert F.
08-01-2008, 16:02
Ik heb POTC ook binnen en heb geregistreerd op 9 december.

Hydroholic
08-01-2008, 16:36
Ik heb POTC ook binnen en heb geregistreerd op 9 december.

Heb jij de POTC vandaag binnen gekregen? En heb je de spiderman trilogie ook al een keer binnen gekregen? Want als dit zo is dan zal ik de POTC binnenkort wel krijgen

The Gr8oNe
08-01-2008, 17:26
Had de speler geregistreerd zo rond 10 december.

Robert F.
09-01-2008, 15:16
De spiderman trilogy had ik ook al een poosje binnen.

edwinvb
09-01-2008, 16:05
26 november gekocht en geregistreerd en nog helemaal niets gehad!

mediamarkt bezig om de boxen voor me te regelen...:roll:

wat een *&^%$#@! aktie van sony.....:twisted: :twisted: :twisted:

Hydroholic
09-01-2008, 16:07
26 november gekocht en geregistreerd en nog helemaal niets gehad!

mediamarkt bezig om de boxen voor me te regelen...:roll:

wat een *&^%$#@! aktie van sony.....:twisted: :twisted: :twisted:

Ik heb vandaag gebeld naar de SONY AKTIE lijn en deze bellen mij morgen terug omdat het vrouwtje wat hier over gaat er niet was vandaag. Je kunt het ook proberen dit is het nummer: 0438800151. Als het goed is hebben ze morgen goed nieuws voor mij want ik hoef alleen nog maar die POTC trilogie te hebben.

edwinvb
10-01-2008, 13:52
Nou, ik heb vandaag gebeld naar sony over de aktie.
Daar wist men niet wie de aktie zou uitvoeren.
Men gaat dus nu uitzoeken wie dat doet en dan word ik teruggebeld.
Daar gaan we weer.....:roll:

Wat een fijne aktie van sony....:twisted:

Jobe
10-01-2008, 15:32
Heb vandaag de Pirates schijfjes binnengekregen (18-12 geregistreerd). Heb de Spider-man films nog niet, lijkt dus op een andere volgorde als de andere mensen hier :roll:

Hydroholic
10-01-2008, 16:10
Nou, ik heb vandaag gebeld naar sony over de aktie.
Daar wist men niet wie de aktie zou uitvoeren.
Men gaat dus nu uitzoeken wie dat doet en dan word ik teruggebeld.
Daar gaan we weer.....:roll:

Wat een fijne aktie van sony....:twisted:

Ik was vandaag terug gebeld door een mevrouw en die zei tegen mij precies het zelfde. Ze zei ook dat als ze wat meer weet ze met mij contact zouden opnemen. Kom ik net thuis hebben ze hem gewoon verstuurd. Ik heb hem dus nu gewoon thuis:p :p :p :p :p Ik zie ook dat jij je speler op 26 november gekocht en geregistreerd hebt maar de aktie is pas vanaf 1 december 2007 ingegaan en duurt tot 31 maart 2008. Ik hoop voor je dat je ze wel krijgt:roll:

edwinvb
10-01-2008, 16:35
heb m gekocht bij mediamarkt, daar was die met de aktie incl allebei de trilogien
heb me middels weer aangemeld

we zien wel weer
ander weeeeeer naar mediamarkt

mikem
10-01-2008, 18:29
heb mij op 24 december geregistreerd.
had spiderman al snel binnen en vandaag POTC binnengekregen.
dus dat is nog vrij snel gegaan.

jantjeb
11-01-2008, 16:00
Ik zit al 2 maanden te wachten op spiderman box dus maar even gebeld kreeg dit nummer 043-8800158 door en wordt nu eindelijk toegezonden.

edwinvb
03-02-2008, 16:39
halleluja,

op 22 januari de spidermanbox binnen gekregen
helaas kreeg ik van sony GEEN pirates films,
omdat ik me op 26 november had geregistreerd
ondanks dat er een aktie was van mediamarkt en sony
sony wijst alles van de hand en stuurt me naar mediamarkt
na vele, vele, vele telfoongesprekken heb ik nu, vandaag
de pirates films opgehaald in filiaal te arnhem (koopzondag)

een kleine duim voor mediamarkt, die na vele weken toch de films uitreikt
en
een GROTE vinger naar sony die een *&^%$ aktie hebben en hun verantwoording NIET nemen



maar ik kan nu de pirates op high definition kijken(6) :grin: :bier:

Hydroholic
04-02-2008, 10:19
halleluja,

op 22 januari de spidermanbox binnen gekregen
helaas kreeg ik van sony GEEN pirates films,
omdat ik me op 26 november had geregistreerd
ondanks dat er een aktie was van mediamarkt en sony
sony wijst alles van de hand en stuurt me naar mediamarkt
na vele, vele, vele telfoongesprekken heb ik nu, vandaag
de pirates films opgehaald in filiaal te arnhem (koopzondag)

een kleine duim voor mediamarkt, die na vele weken toch de films uitreikt
en
een GROTE vinger naar sony die een *&^%$ aktie hebben en hun verantwoording NIET nemen



maar ik kan nu de pirates op high definition kijken(6) :grin: :bier:

Kijk heb je hem toch mooi nog gekregen. Maar wat ik al eerder in een bericht (paar hier boven) zei, is dat de aktie pas vanaf 1 december was. Ik heb ze alle 3 achter elkaar gezien en dat was echt super gaaf:lol: :lol:

edwinvb
04-02-2008, 11:36
de aktie van mediamarkt en sony ging in op 26 november...
dit was de afspraak van sony en mediamarkt, maar sony
heeft zelf ook een aktie gestart die 1 december inging
en daar ging het nu mis....:roll:

maar goed, eindelijk heb ik ze...:grin:

Jobe
04-02-2008, 16:13
Vandaag bij mij ook eindelijk Spiderman trilogie bezorgd. Heeft toch sinds 17-12 geduurd.

Edwin V
05-03-2008, 16:30
http://www.highdefdigest.com/news/show/Industry_Trends/High-Def_Disc_Marketing/Sony/Sony_Plans_100+_New_Blu-ray_Titles_For_2008/1530

Kom maar op met die blu-rays! En ook in Europa graag als ze in de US regiogecodeerd worden.

KeizerKuzco
13-03-2008, 16:47
Ik had in december een nieuwe Sony Vaio laptop gekocht, met Blu-ray speler erin, en als actie kreeg ik daarbij de Spider-man 3 Blu-ray.

Sinds 12 december geregistreerd, pas vorige week vrijdag ontvangen (7-3-08 ). Op zich natuurlijk veel te lang, want er stond 'binnen 4 weken' in de voorwaarden, maar er zat netjes een brief bij de Blu-ray met daarin excuses voor het ongemak. Vanwege de grote vraag konden ze niet aan iedereen meteen leveren. En ik ben tot twee keer toe door Sony gebeld om te vragen of ik de Blu-ray al ontvangen had, dus top service! :bier:

MAAR, ik heb een internationale 1-disc versie gekregen (met NL ondertiteling, dus geen probleem verder) en dus niet de 2-disc editie die hier in de winkels ligt. Iemand anders hier ook evaring mee? Op zich natuurlijk niks mis mee, gratis gekregen, maar vond het wel jammer. Kan ik toch nog niet mijn dvd weg doen met de extra's er wel op... ;)

UPDATE:
Schoot me ineens te binnen dat een vriend ook een nieuwe laptop had gekocht, en ook deze blu-ray heeft gekregen...en hij heeft wel een 2-disc Nederlandse release gekregen. Mijn BD is dus waarschijnlijk uit Engeland ofzo geimporteerd, want de sleeve is in het Engels. Jammer!!

frank_b
15-03-2008, 18:15
Ik heb ook de 1-disc versie bij mijn Sony Vaio gekregen dus je bent iig niet de enige

Mariska Rietman
15-04-2008, 12:48
Ik heb de blu ray speler gekocht, en geregisteerd maar niks ontvangen.

Ik heb nu gebeld en kreeg een email adres, ik heb daarheen gemaild maar nog niks gehoord.

Ik wil wel heel graag de 2 triology's hebben!

Swordfishtrombone
15-04-2008, 13:58
Vandaag toevallig ook met Sony gebeld. De vrouw aan de andere kant zei dat er na registratie soms wel en soms niet een e-mail bevestiging komt. Verder was er een achterstand met de schijfjes. Ze zei dat ik terug moest bellen als ik eind April nog niets had ontvangen. Wat overigens wel vreemd was dat in de doos van de BDP-S300B de 3 Pirates films zaten (Franstalige cover, twee discs).

Mariska Rietman
25-04-2008, 14:42
Vandaag weer contact gehad met Sony, volgens hun is de registratie niet goed doorgekomen.
Ik moest nogmaals mijn gegevens geven, en nu moet ik ze binnen 3/4 weken hebben.

Omdat de blu-rays vanuit Engeland verstuurd worden duurt het nog 3/4 weken.