PDA

Bekijk de volledige versie : Review; Blade Runner: The ultimate Collector’s Edition



AntS
21-12-2007, 00:14
Geachte forumleden,

Velen van ons wachten al jaren op deze uitgave, althans ik wel. En nu dit meesterwerk van Ridley Scott ook nog op Blu-ray en HD DVD verschijnt, kunnen we helemaal genieten.

Hierbij de Blu-ray review,

http://bluray.highdefdigest.com/251/bladerunner.html

En voor diegene die liever de HD DVD versie hebben, de HD DVD rieview,

http://hddvd.highdefdigest.com/355/bladerunner.html

Enjoy.

Frenkel
21-12-2007, 05:58
De BD is onderweg, ...aleen nu hopen dat ik wel een goede disc 5 in de box aantref.
Bij veel boxen is de 5e disc gelijk aan de 1e disc met de "The Final Cut" versie ipv de "Work Print" versie .
Bij de productie zijn een groot aantal discs met de "The Final Cut" voorzien van de label voor de 5e disc, en zo in de boxen terecht gekomen.
Ook wordt er op forums gemeld dat er zich op veel discs krassen bevinden die zich onder de "Hard Coating" bevinden, en dus tijdens de productie zijn ontstaan.
Daarnaast zijn de boxen op dit moment nogal moelijk leverbaar, vanwegen een nieuw distributiesysteem dat Warner sinds kort gebruikt.

memphisflash
21-12-2007, 19:17
Ik heb de koffer maar besteld, de 'gewone' 5 disc versie was (nog) niet leverbaar. Bah, wou ik op blu-ray niet weer aan de giftset flauwekul beginnen ... daar gaan we weer ...

Richard B.
21-12-2007, 20:45
Ik koop de "normale" NL-release wel wanneer ie uitkomt. Ik heb de 5-disc dvd al en straks NOG een keer een 5-disc HD DVD is me echt iets te gortig.

Superwof
24-12-2007, 21:57
Heb mijn HD-DVD discset vandaag ontvangen (import uiteraard). Beeld- en geluidskwaliteit zijn echt geweldig! Ook de extra's zijn niet te versmaden. Alleen al disc 2 heeft ruim drieenhalf uur aan informatie die meer dan de moeite waard is. Geweldig ook dat ook de originele bioscooprelease uit '82 erbij zit. Echt het geld dubbel en dwars waard!!:-D

Richard B.
15-01-2008, 12:11
Hebben de verschillende cuts dezelfde beeldkwaliteit als de Final Cut op de BR en de HD DVD?

Ik twijfel toch nog een beetje. Ik wilde voor de standaard versie gaan (ik heb de 5-disc dvd al) maar misschien is het toch verstandiger om de 5-disc te kopen. Jaja, ik ben een versie-freak. :roll: