PDA

Bekijk de volledige versie : Samsung DVD-HR753 geen signaal



Cor H.
23-12-2007, 14:47
Mijn ouders hebben zojuist een Samsung DVD-HR753 dvd recorder gekocht. Ik heb het ding aangesloten op de HDMI van hun tv (en ook een andere, hetzelfde verhaal), nu kan ik echter geen (dvd) beeld krijgen. De speler geeft de melding "geen signaal". Maar als ik op menu druk, verschijnt wel het menu beeld van de recorder op de tv.

Simpel op play drukken werkt ook niet.

Cor H.
23-12-2007, 19:07
Ik snap er helemaal niets van. Ik heb al meerder keren een HDMI dvd speler aangesloten, zonder problemen. Maar van dit ding krijg ik geen beeld. Notabene door de Consumentbond beoordeeld als prima dvd recorder. In de manual vindt ik ook helemaal niets over de melding: "geen signaal".

Cor H.
25-12-2007, 00:13
Wat een waardeloos apparaat, zelfs via de scart hetzelfde verhaal. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Gaat woensdag gelijk retour! :mad:

HenkJ
16-03-2008, 11:09
Ik heb hetzelfde probleem. Is het nog opgelost?

pretorian22
24-04-2008, 18:31
ik heb dezelfde recorder maar nooit problemen mee gehad via de hdmi hoor. ook niet scart etc. heb wel no signal via me xbox 360 en hd td decoder gehad toen ik ze op mijn vorige receiver had aangesloten. nu op hdmi 1.3a receiver geen probleem. misschien dat je het probleem daar moet zoeken wat betreft hdmi?

en staan de instellingen van scart wel goed? rgb/etc