PDA

Bekijk de volledige versie : Sacha Baron Cohen



Hugo R
24-12-2007, 13:03
R.I.P. Borat Sagdiyev en Ali G.

Borat is niet meer, Sacha Baron Cohen stopt met het typetje. De Britse komiek zei dat in de krant Daily Telegraph. Ook liet hij weten te stoppen met Ali G.

Cohen zei er wel moeite mee te hebben nooit meer Borat te spelen."Het is net als afscheid nemen van een geliefde". Maar hij denkt dat zowel Borat als Ali G. nu veel te bekend zijn geworden bij het grote publiek."Maar ze zijn groter geworden dan ik had durven dromen".

Beide typetjes waren het eerst te zien in Cohens Da Ali G. Show en kregen ook een eigen film. Zijn volgende film gaat over de Oostenrijkse modeverslaggever Bruno, ook bekend van de Ali G. Show.

intexor
24-12-2007, 13:18
Jammer maar te verwachten. Ze hadden bij het opnemen van de Borat-film al veel moeite met niet herkend te worden omdat veel mensen het typetje al kenden van de Ali G Show.

Ach, hij zal wel weer wat nieuwe typetjes bedenken ;) Bruno vind ik persoonlijk niet zo heel grappig in vergelijking met Borat en Ali G.

YAH87
24-12-2007, 13:19
Jammer maar vooral begrijpelijk.
Vond hem geweldig als deze typetjes maar dit zat er aan te komen natuurlijk.
Ali was toch wel mijn favoriete personage van hem en kijk nu uit naar Bruno.

Ik denk en hoop dat Bruno z'n laatste act wordt en dat hij nu meer op zijn acteercarriere focust. (Zag 'm gisteren in de Sweeney Todd trailer en vond dat al vrij verrasend).

Dennis Vansant
25-12-2007, 00:57
Ik vind het niet jammer, en ik begrijp het volkomen.
Ik weer echt groffe humor niet, maar wat mensen nu helemaal zo geweldig vinden aan die puberale nonsens van Ali G. en Borat is me toch echt wel volkomen ontgaan. Vooral Ali G. haalt echt het bloed vanonder mijn nagels vandaan door dat vreselijke gezeik van hem altijd.
Bruno is al een iets beter typetje, en aangezien Baron Cohen een klassiek geschoold Brits acteur is met een hoop potentieel, laat hem dan maar snel uit die volwassen puberteit kruipen en wat goeie rollen gaan spelen :)

Hugo R
30-12-2007, 14:29
Serieuze filmrol voor Baron Cohen

Vorige week nam Sacha Baron Cohen al afscheid van zijn komische typetjes Ali G. en Borat, nu blijkt hij door Steven Spielberg te zijn overgehaald om in een bloedserieuze film te spelen.

In de Vietnam-film The Trial of the Chicago Seven speelt Baron Cohen de rol van Abbie Hoffman, die in de jaren 60 tegen de oorlog protesteerde. Na een gewelddadig protest in Chicago in 1968, werden acht demonstranten beschuldigd van oproer. Eén van hen belandde in de cel, waarna de andere zeven hem vrij probeerden te krijgen.

Naar verluidt krijgt de acteur bijna vier miljoen euro voor de rol.

YAH87
30-12-2007, 15:27
Ik vind het niet jammer, en ik begrijp het volkomen.
Ik weer echt groffe humor niet, maar wat mensen nu helemaal zo geweldig vinden aan die puberale nonsens van Ali G. en Borat is me toch echt wel volkomen ontgaan. Vooral Ali G. haalt echt het bloed vanonder mijn nagels vandaan door dat vreselijke gezeik van hem altijd.

Hehe..da's juist zo prachtig aan hem (neem aan dat je de "interviewer" Ali G bedoeld en niet uit de film waar die minder in zijn element is naar mijn mening).
Dat mensen hem gewoon nog te woord willen staan na 1 minuut nadat 'ie de stompzinnigste vragen heeft afgevuurd. :grin:
Tja, ik kan er wel om lachen. :p:-)

Dennis Vansant
31-12-2007, 08:04
Ik bedoel elke Ali G die je je maar kunt indenken :p
De jongen heeft gewoon geen grappige vezel in zijn lijf, vreselijk is het.

Kendorjia
31-12-2007, 11:05
Hehe..da's juist zo prachtig aan hem (neem aan dat je de "interviewer" Ali G bedoeld en niet uit de film waar die minder in zijn element is naar mijn mening).
Dat mensen hem gewoon nog te woord willen staan na 1 minuut nadat 'ie de stompzinnigste vragen heeft afgevuurd. :grin:
Tja, ik kan er wel om lachen. :p:-)

ben ik het helemaal met je eens... Ali G is in mijn ogen het beste typetje, de film was ook zeer vermakelijk maar idd anders, men probeerde er echt een heel verhaal aan te breien terwijl het gewoon een soort docu/interview had moeten zijn, zoals zijn show...... en door de vele kritiek daarop, is Borat de film dus wel meer in de stijl van de sketches....

Maar idd, de vragen die ie vaak stelde waren echt hilarisch... vooral toen met die C. Everett Coop, die werd echt geirriteerd.... vooral toen Ali G begon te vragen of het niet gaaf zou zijn als het hart zo'n meer ritmisch drum'n'bass getik zou hebben, of als je in zijn ogen zinloze organen zou vervangen door ingebouwde cd spelers enz :mrgreen:

Hugo R
20-06-2008, 11:10
Uitstel Brüno-film van Baron Cohen
De Brüno-film van komiek Sascha Baron Cohen gaat pas in mei 2009 in première. De film stond gepland in december.

De Brüno-film is na Ali G Indahouse en Borat de derde avondvullende productie rond een personage uit Da Ali G Show. De extroverte homo Brüno, ook gespeeld door Baron Cohen, is een fictieve journalist van een Oostenrijks tv-station. Hij valt bekende mensen graag lastig met gênante vragen over mode en homoseksualiteit.

De ondertitel belooft al veel: Delicious Journey Through America For The Purpose Of Making Heterosexual Males Visibly Uncomfortable In The Presence Of A Gay Foreigner In A Mesh T-Shirt.

jdgirl
06-12-2012, 17:47
De film dictator vond ik geweldig van hem alleen jammer dat er zoveel grappen al in de trailer voor kwamen.

Sacha Baron Cohen heeft een rol in Les Miserables als Thénardier
samen met Helena Bonham Carter die Madame Thénardier speelt.
EN ja nog meer geweldige acteurs en actrices