PDA

Bekijk de volledige versie : Probleem met Onky Tx sr805 icm DVP 504



Sander Dubbeldam
25-12-2007, 11:39
Na een tijd hier niets meer gepost te hebben toch mijn login afgestoft om mijn "probleem" hier voor te leggen.

Ik ben in het bezit van:

1 Onkyo TX sr 805 receiver
1 Onkyo DVP s 504 dvd/cd speler
1 Sony KDL W 3000

De dvd speler zit via HDMI op ingang 1 van de receiver. De TV is via HDMI op de HDMI outport van de receiver ingesteld. Tot zover geen problemen.

Nu wanneer ik een cd wil luisteren zonder tussenkomst van de tv, gaat op de dvd speler het HDMI licht knipperen en komt het geluid er met schokken uitzet. Zet ik de TV aan, dan is er wel een volledige verbinding tussen dvd speler en receiver en speelt het vlekkeloos af. In de huidige situatie heeft de receiver dus de TV nodig om een constante verbinding te hebben....

Wanneer ik de HDMI OUT op No zet, dan speelt de dvd speler zonder tussenkomst van de tv vlekkeloos af. Zet ik HDMI out op ON dan heeft het systeem dus de TV nodig voor een volledig verbinding.

De concrete vraag: Is er een manier, zonder het telkens hoeven in te stellen van HDMI out, dat mijn dvd-speler zonder tussenkomst van de TV vlekkeloos kan afspelen?

Alexander D
28-12-2007, 19:34
Een analoge aansluiting gebruiken....:wink:

Tiger0120
07-01-2008, 13:22
Idd je moet jou DVD player analoog aansluiten naast je HDMI.

Tip sluit je analoog aan op de bron van CD dan heb je helemaal geen Conflict meer.

Sander Dubbeldam
15-01-2008, 09:49
:D nog helemaal niet over nagedacht op die manier.

Thanks Gentz!