PDA

Bekijk de volledige versie : Mijn set ... Albert V. ...



albert.v
25-12-2007, 19:49
Al langere tijd lees ik veel en vaak op dit forum. Qua posten ben ik niet zo heel actief, maar na hier veel sets, opstellingen en kritieken bekeken te hebben, wordt het nu 's tijd dat ik mijn set hier laat zien ... bij deze !

Ik heb mijn set samengesteld met het oog voornamelijk op home cinema, maar zeker niet alleen dat. Ook een goede stereo weergave voor het lekker kunnen genieten van muziek was voor mij een belangrijk punt. De versterker i.c.m. de frontluidsprekers (en soms de subwoofer) zijn hier dan ook naar mijn mening (lees: smaak) goed geschikt voor ...


Gesloten aanzicht:

http://www.geocities.com/hotornot001/home1.jpg


Open aanzicht:

http://www.geocities.com/hotornot001/home2.jpg


De apparatuur:

* televisie Panasonic TH-42PV70
* decoder Humax IR-Fox C
* versterker Yamaha DSP-A5 (let wel, geen receiver !)
* dvd-speler Yamaha DVD-S661 (regiovrij)
* cd-wisselaar Yamaha CDC-775
* tuner Yamaha TX-492rds

* front luidsprekers VIFA Carat
* rear luidsprekers Mission 760
* center speaker Mission 73c
* subwoofer Speaker & Co. SUB-PR20

* bekabeling IXOS (hdmi en scart) en Oehlbach


Wishlist:

* Logitech Harmony remote (nog niet zeker welke, Harmony 1000 is wel stoer maar ik weet niet of 'ie zo gebruikersvriendelijk is)


Ideeën:

Misschien nog 's een andere centerspeaker, tikkeltje groter/zwaarder. Ik heb af en toe het idee dat de Mission het allemaal niet goed kan bijbenen ...
Eventueel nog een stel VIFA Carat als rear speakers, maar daar ben ik nog he-le-maal niet over uit (laat staan over de prijs van dat grapje).

Ik ben er erg tevreden over (en dat is natuurlijk het belangrijkste) maar suggesties, ideeën, kritieken, zeg het maar, ik ben benieuwd naar de reacties !

Seth__Gekko
27-12-2007, 08:13
Strak en heel netjes opgeruimd!

diek
28-12-2007, 09:51
idd erg netjes,en zeer mooie spullen(y)
ik zou alleen zelf wel de achterspeakers missen maar het gaat erom waarmee je zelf tevreden bent uiteraard.

albert.v
28-12-2007, 18:08
idd erg netjes,en zeer mooie spullen(y)
ik zou alleen zelf wel de achterspeakers missen maar het gaat erom waarmee je zelf tevreden bent uiteraard.

Achterspeakers zijn er gelukkig wel degelijk ! Maar inderdaad niet op de foto ... het is een set Mission 760 bookshelf speakers ... erg fijne luidsprekers overigens !

Alexander D
28-12-2007, 19:37
leuke set! :p