PDA

Bekijk de volledige versie : Arnold Schwarzenegger



DVD Watcher
26-12-2007, 21:37
Beste Fans van Arnold Schwarzenegger opgelet,

Ik kwam de volgende berichten tegen met, waar ik en denk velen met mij al lang op hoopten, namelijk het nieuws dat de kans aanwezig is dat Arnold Schwarzenegger gaat terugkomen in de Filmwereld. Als het waar blijkt te zijn dan duurt het nog effe, want dit zal zijn als zijn periode als Gouverneur afloopt in 2011. Het bericht erover volgt hier :

Arnold Schwarzenegger werkt aan comeback

Arnold Schwarzenegger (60 ) werkt aan een comeback! De gouverneur van Californië zou een aantal scriptschrijvers hebben benaderd om zijn acteercarrière nieuw leven in te blazen.

De schrijvers in Hollywoord zijn als sinds oktober in staking en 'Arnie' zou een paar van hen hebben benaderd. ,,Arnold heeft verschillende ideeën voor films afgevuurd", vertelt een bron in FemaleFirst. ,,Hij wil meteen aan de slag kunnen als zijn termijn als gouverneur in 2011 afloopt."

De woordvoerder van Schwarzenegger wilde het nieuws echter niet bevestigen en verklaarde dat 'een terugkeer op het witte doek tot de mogelijkheden behoort.'

Bron : Telegraaf


Schwarzenegger in 2011 terug in bios

Als The Governator klaar is met zijn tweede termijn keert hij misschien terug op het witte doek.

Hoewel de onderhandelingen tussen de scriptschrijvers, hun vakorganisaties en de studio’s op dit moment plat liggen, kwamen de scriptschrijvers van Hollywood wel met interessant nieuws: Arnold Schwarzenegger keert in 2011 terug in de bios.

In 2011 loopt Schwarzeneggers tweede termijn als gouverneur van California af en hij heeft te kennen gegeven daarna weer als actieheld door het leven te willen gaan.

Nu al wordt er gezocht naar geschikte actie-projecten voor The Governator om in 2011 weer in al zijn glorie op het witte doek terug te keren.

Nog voor de stakingen van de scriptschrijvers begonnen was Schwarzeneggers agent van het William Morris agentschap al voorzichtig bezig de markt onder de scriptschrijvers af te tasten voor mogelijk Schwarzenegger projecten.

Uiteraard werd het kantoor van Schwarzenegger ook om een reactie gevraagd en de officiële verklaring van The Governators politieke rechterhand luidde: ‘Wanneer de termijn van de gouverneur voorbij is, is het mogelijk dat hij terugkeert in de filmindustrie.

Hij kan ook zijn energie in het bedrijfsleven steken, of doorgaan met het werken aan belangrijke milieuvraagstukken, of misschien gaat hij wel schilderen.

De gouverneur heeft nog niets definitiefs besloten en tot 2011 zal hij al zijn energie in het runnen van de staat stoppen.’

Gezegd wordt dat Schwarenegger denkt over het terugkeren naar het witte doek dankzij het recente succes van zijn ex Planet Hollywood vrienden Sylvester Stallone (61) en Bruce Willis (52), die met Rocky en Die Hard 4 dikke hits scoorden.

Bron : Planet.nl

intexor
26-12-2007, 21:50
Tja, ik ben grote Arnold-fan maar ik weet niet of ik hier nu blij mee moet zijn. Tegen dat zijn politieke carriëre afloopt is de man 65, dus in actiefilms zal hij (hopelijk? zie Stallone in de nieuwe Rambo :roll:) niet meer meespelen en in een ander genre moet ik hem niet echt zien. Sommige van zijn komedies waren redelijk leuk maar dan ging het meestal ook om actie-komedies. Hij had beter nog een aantal jaren doorgedaan met acteren en dan pas rond zijn 65ste de politiek ingegaan. Maarja het is natuurlijk een kwestie van het juiste moment kiezen, en dan was het misschien te laat geweest om nog gouverneur te worden.

We zien wel, wie weet zien we Arnold nog eens in een sterke drama-rol ofzo ;) Maar daar gaat zijn accent toch een groter probleem zijn dan in de gemiddelde actiefilm :mrgreen:

Het is spijtig dat hij niet in aanmerking komt om president te worden, dat zie ik hem liever doen dan terug te gaan acteren in waarschijnlijk zeer middelmatige familiekomedies of iets dergelijks.

Jordy van Buel
27-12-2007, 13:18
Total Recall 2 :mrgreen:

Ik vind dit geweldig nieuws, Arnold is en blijft een icoon!

Don_Vince
27-12-2007, 15:23
Een True Lies 2 zal ook niet slecht zijn.

Jordy van Buel
27-12-2007, 15:57
Een True Lies 2 zal ook niet slecht zijn.

Daar waren al eens verregaande gesprekken over geloof ik..

Don_Vince
27-12-2007, 16:42
Daar waren al eens verregaande gesprekken over geloof ik..

Klopt, maar dit dateert volgens mij uit 2005 als ik het goed heb.


"We all caught up - Jim [Cameron], Jamie [Lee Curtis], Eliza [Dushku], Bill [Paxton] and myself - to talk about True Lies 2 about a month ago in Cali. We're doing it. Definitely doing it. I'm revved. Unlike Terminator, which I think they're doing without Arnold, Jim's prepared to wait for the big guy. So am I. I've been waiting for ten years now - I'm sure I can hang on a few more months."


2004

– Regisseur James Cameron heeft de plannen voor 'True Lies 2' nog niet uit zijn hoofd gezet. Het origineel uit 1994, met Arnold Schwarzenegger en Jamie Lee Curtis, was een groot succes. De berichtgeving over een mogelijk vervolg nam de afgelopen jaren steeds meer af. Ook Schwarzenegger's uitverkiezing tot gouverneur van Californië leek toch echt het einde van zijn filmcarrière te betekenen. Cameron, die het eerste deel regisseerde, ziet het echter nog helemaal zitten.

Volgens geruchten zou Schwarzenegger al interesse hebben getoond. Schwarzenegger heeft eerder verklaard alleen mee te werken aan 'True Lies 2' als Cameron erbij zou zijn betrokken. Dat is nu dus het geval, hoewel alles erop wijst dat Cameron 'True Lies 2' alleen produceert. Of Jamie Lee Curtis ook is benaderd is nog onbekend.

Het verhaal van 'True Lies 2' zal niet draaien om terrorisme, zoals dat in het eerste deel het geval was, omdat dat na 11 september nog steeds gevoelig ligt. In het vervolg moet Schwarzengger het opnemen tegen Russen of Duitse Neo-Nazi's. Het lijkt echter onwaarschijnlijk dat gouverneur Schwarzenegger op korte termijn zijn filmcarrière weer zal oppakken.

mercapto
27-12-2007, 22:13
Ik zie hem wel in Conan spelen als de vader van...
Of als z'n oudere ik.

Hugo R
27-12-2007, 23:18
Laat die man maar lekker in de politiek blijven, lijkt me toch wel wat te oud worden voor de films waar hij het van moet hebben.

mercapto
27-12-2007, 23:39
In Conan heeft hij geen actie of spierballen meer nodig, dan mag hij de politicus (koning) spelen :D

Lex v/d Moolen
28-12-2007, 00:30
De meeste mensen gaat op hun 65e lekker pensioneren. ;)

intexor
28-12-2007, 10:33
In Conan heeft hij geen actie of spierballen meer nodig, dan mag hij de politicus (koning) spelen :D

Dat zou nog wel leuk zijn ja, Conan The King :) Al had ik begrepen dat die nieuwe Conan-film eerder een remake of een start van een nieuwe franchise ging zijn en dus geen vervolg op de twee films met Arnold.

Misschien dat ze de plannen nog kunnen aanpassen als Arnold het serieus meent met zijn comeback ;)

RobinB
28-12-2007, 18:20
Laasts zat ik nog een film van Arnie te kijken,en moet toegeven,Arnie heeft charisme. Het begint nu een nieuwe trend te worden dat oude acteurs, (Bruce,Ford,Stalone,Tommy lee jones) weer op het witte doek terug komen met nieuwe films of sequals.Eerlijk gezegd zit ik niet meer op een flauwe actie film te wachten (waarin zie je Arnie anders in spelen).

mercapto
28-12-2007, 18:26
Het probleem is dat er bij de "nieuwe" acteurs geen echte toppers meer zitten, tenminste niet van zo'n aard dat ze een personality zijn (of een cliché ;)).

Lorre
29-12-2007, 10:23
Laasts zat ik nog een film van Arnie te kijken,en moet toegeven,Arnie heeft charisme. Het begint nu een nieuwe trend te worden dat oude acteurs, (Bruce,Ford,Stalone,Tommy lee jones) weer op het witte doek terug komen met nieuwe films of sequals.Eerlijk gezegd zit ik niet meer op een flauwe actie film te wachten (waarin zie je Arnie anders in spelen).

Arnie heeft ook in 4 toppers gespeeld --> Terminator 1 en 2, Predator en True Lies. Dus niet enkel flauwe aktie films.

Jordy van Buel
29-12-2007, 11:50
Arnie heeft ook in 4 toppers gespeeld --> Terminator 1 en 2, Predator en True Lies. Dus niet enkel flauwe aktie films.

Vergeet Kindergarten Cop en Jingle All The Way niet eh ;)

RobinB
29-12-2007, 12:04
Arnie heeft ook in 4 toppers gespeeld --> Terminator 1 en 2, Predator en True Lies. Dus niet enkel flauwe aktie films.

Ook dat zijn de enige goeie toppers die ik zelf ook allemaal bezit :mrgreen: Dan vergeten we Total Recall alleen nog :p

intexor
29-12-2007, 12:29
Dan vergeten we Total Recall alleen nog :p

..én Commando! ;)

Lex v/d Moolen
29-12-2007, 12:36
We hadden het toch over serieuze rollen ? ;)

intexor
29-12-2007, 12:43
We hadden het toch over serieuze rollen ? ;)

Het is voor interpretatie vatbaar natuurlijk, maar Commando hoort volgens mij toch tot de betere Arnie-films :) Een serieuze film is het natuurlijk niet, maar persoonlijk ken ik geen leukere jaren '80 actiefilm als Commando. Een film waarvoor ook zeker het cliché geldt "zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt" ;)

TJ Weissel
29-12-2007, 12:52
Zitten hier echt serieus mensen op te wachten? :D

Jordy van Buel
29-12-2007, 13:10
Tuurlijk, komaan als je toch die stem weer kan horen in de bios, dat is toch goud waard! 8)
klik (http://www.youtube.com/watch?v=UVA7MDQr1Nc) :D

Lorre
29-12-2007, 16:42
Jup, ook ik zou niets liever hebben dan een nieuwe Arnie film. Jammer genoeg vind ik ook dat hij te oud word voor zijn type rollen. Maar dat vond ik ook van Sly en Rocky Balboa vond ik toch geweldig ondanks zijn leeftijd.

Fonzie
30-12-2007, 13:49
Pff, nou ik was enorm fan van Schwarzenegger maar dit is nog zo ver weg, ik word er niet bepaald warm van. Komop, t is nog (net) geen 2008, hierna duurt het nog 3 jaar voordat zijn termijn afloopt, we mogen blij zijn als ie binnen 5 jaar nog een film af kan ronden.

Daan de G.
30-12-2007, 21:00
Zitten hier echt serieus mensen op te wachten? :D

Blijkbaar wel...

Lijkt me weer geniaal om die oneliners van Arnie te horen in de bios! Is toch altijd mijn grote idool geweest.

Erik B.
30-12-2007, 22:03
...geniaal om die oneliners van Arnie te horen...

"Get to da choppah!"

Werner
30-12-2007, 22:09
Zitten hier echt serieus mensen op te wachten? :D

He repeatedly told us he'd be back... ;)

Jeroen ter Lingen
01-02-2008, 00:11
Zou ie nog wel tussendoor tijd kunnen maken voor een cameo in T4? Of in de Sarah Connor Chronicles. Dat is ie toch bijna wel verplicht?
De al eerder genoemde True Lies 2 en Total Recall 2 klinken goed :)
Stay Hungry 2, iemand?

Bolo
04-02-2008, 16:34
Get down

You hearting heeeeeerrrr

intexor
04-02-2008, 22:41
Stay Hungry 2, iemand?

Stay Hungry is één van de weinige Arnie-films die ik nog niet gezien heb. Is deze film ooit uitgebracht in R2NL?

Jeroen ter Lingen
06-02-2008, 10:41
Yup.
Even snel bij Play.com gekeken.
Stay Hungry (http://www.play.com/DVD/DVD/4-/593775/Stay-Hungry/Product.html?cur=258) - € 6.49
http://images.play.com/covers/593775m.jpg

Paul_Knoop
06-02-2008, 10:50
http://imdb.com/media/rm3478952448/nm0000216

Leuk om Schwarzenegger te zien met Stallone :-D

mercapto
07-02-2008, 20:57
Lol, die is leuk, maar deze :

http://imdb.com/media/rm3344734720/nm0000216

Nog een paar jaar en ik zou ze dolgraag samen met nog wat oudjes zien in een nieuwe Grumpy Old Men...das ook een goeie recycle film voor ouwe glorie. :mrgreen:

InfamousGeorge
13-02-2008, 22:40
http://www.fasthack.com/images/weblog/2007/01/stallone-willis-arnold.jpg

Deze is helemaal mooi


Het wordt toch wel duidelijk dat het oude mannen worden :p:
http://cache.viewimages.com/xc/2258188.jpg?v=1&c=ViewImages&k=2&d=17A4AD9FDB9CF1934A2752006EF5F0EDAAF89C62F0E92BDA 5A5397277B4DC33E

Marc T.
15-02-2008, 15:12
Maar toch houde we enorm veel van ze :D :D :D

InfamousGeorge
15-02-2008, 15:15
http://www.boksnieuws.com/images/Stallone.jpg

Lorre
15-02-2008, 18:15
Arnold ziet er toch nog goed uit voor zijn leeftijd. Als je Sly vergelijkt met Arnie ziet de laatste er toch beter uit.

Bruce Lee
21-02-2008, 10:13
Arnold blijft voor mij de beste actieheld die er geweest is. Bijna al zijn films die ik gezien hebt vind ik super. Zelfs van de mindere films kan ik toch altijd nog genieten.

Mijn favorieten:

- Terminator 1 en 2 (vooral 2 staat in me top 20 allertijden)
- Total Recall
- True Lies
- Predator
- Commando
- End of Days

intexor
21-02-2008, 17:00
Ik zag Schwarzenegger gisteren toevallig passeren in het sportnieuws. Er was blijkbaar één of andere wielerwedstrijd in Californië die Tom Boonen had gewonnen en hij kreeg zijn trofee uit handen van de Governator. Een mooi beeld, één van mijn sporthelden naast één van mijn grootste filmhelden.

http://www.sportwereld.be/Assets/Images_Upload/2008/02/21/C11_GTP1O6AGM.1+C11_TERMINATOR3.jpg

hier staat een artikel over die wielerwedstrijd en de ontmoeting: http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=GM1OBRER

Ik vraag me af wat hij er zelf van vond om Schwarzenegger te ontmoeten :)

steventje
22-02-2008, 12:14
Kzou Arnie best ook eens een hand willen geven :D

Sandor Weltje
24-02-2008, 04:24
Arnold in een Tarantino film, dat lijkt me pas gaaf! :mrgreen:

mercapto
24-02-2008, 11:30
Ugh, serieus ?
Alleen als hij zich een week niet scheert en niks zegt de hele film :)

Sandor Weltje
25-02-2008, 05:41
Ugh, serieus ?
Alleen als hij zich een week niet scheert en niks zegt de hele film :)

Ja, serieus. En door nu te stellen dat hij in een Tarantino film niks zou moeten zeggen, doe je naar mijn mening Arnold geen recht. Ik denk dat hij juist vanwege zijn accent een goede rol zou kunnen neerzetten in een Tarantino film met veel dialoog. Ik zie dat wel zitten. Een keer iets anders dan alwéér een actiefilm of komedie.

wo2-freak
06-04-2008, 11:40
Ja, serieus. En door nu te stellen dat hij in een Tarantino film niks zou moeten zeggen, doe je naar mijn mening Arnold geen recht. Ik denk dat hij juist vanwege zijn accent een goede rol zou kunnen neerzetten in een Tarantino film met veel dialoog. Ik zie dat wel zitten. Een keer iets anders dan alwéér een actiefilm of komedie.

Dat accent is een Oostenrijks accent :P Zijn vader was Duitse SS officier tijdens WOII :P

Wel grappig accent trouwens inderdaad. Ik heb ook paar films van hem liggen.
O.a. Jingle All The Way, leuke film. Niet echt actie maar is anders dan wat je van hem gewend bent :D

Daan de G.
06-04-2008, 12:25
Twins is pas genieten :D

Mr. Humphries
06-04-2008, 14:10
het spijt me maar Schwarzenegger en Tarantino lijkt mij geen combi
ik wil niemand kwetsen dus ik ga er niet verder op in

Sandor Weltje
07-04-2008, 01:58
Dat is nou precies wat ik bedoel! Veel mensen denken in hokjes. Deze acteur is een actieheld, dus hij moet altijd in een actiefilm spelen, of deze acteur is een komediant, dus hij moet altijd in een komedie spelen. Ik wil graag verrast worden. En geef nou toe, als er een Tarantino film zou uitkomen met Schwarzenegger erin, dan ga jij de film toch zeker kijken in de bioscoop?


het spijt me maar Schwarzenegger en Tarantino lijkt mij geen combi
ik wil niemand kwetsen dus ik ga er niet verder op in

Jeroen D
07-04-2008, 07:50
Arnold in een Tarantino film, dat lijkt me pas gaaf! :mrgreen:

Verder alles goed met je ? ;)

Dennis Vansant
07-04-2008, 08:41
Het zal allemaal nog wel een tijdje duren. Tegen alle verwachtingen in doet Arnie het niet slecht als politicus. De wetsvoorstellen (waarmee ik niet altijd akkoord ga, maar goed) komen er in Californië blijkbaar vlotjes door.

Mr. Humphries
07-04-2008, 09:34
Dat is nou precies wat ik bedoel! Veel mensen denken in hokjes. Deze acteur is een actieheld, dus hij moet altijd in een actiefilm spelen, of deze acteur is een komediant, dus hij moet altijd in een komedie spelen. Ik wil graag verrast worden. En geef nou toe, als er een Tarantino film zou uitkomen met Schwarzenegger erin, dan ga jij de film toch zeker kijken in de bioscoop?

in hokjes denken of verder kijken dan m'n neus lang is

Arnold is/was niet simpel een actie-acteur, maar meer een comediant te overdone. Het is ook het niveau wat er meespeelt. Tarantino's films bevat ook actie acteurs maar dan wel met een wat hoger niveau waarbij het 'cool'-gehalte er extra afspat

in hokjes denken is niet altijd onlogisch

intexor
07-04-2008, 15:57
Arnold is/was niet simpel een actie-acteur, maar meer een comediant te overdone. Het is ook het niveau wat er meespeelt. Tarantino's films bevat ook actie acteurs maar dan wel met een wat hoger niveau waarbij het 'cool'-gehalte er extra afspat


Sorry dat ik een beetje off topic ga, maar is Tarantino niet altijd de man geweest die er om bekend stond dat hij veel B-acteurs gebruikte (Robert Forster, Michael Madsen, David Carradine) of grotere sterren op een moment dat hun carriëre wat op een lager pitje stond (Bruce Willis, John Travolta)? Dat die mensen "cool" overkwamen is volgens mij puur de verdienste van Tarantino zelf geweest, doordat hij de juiste mensen voor een bepaalde rol weet te strikken of een personage speciaal schrijft voor een bepaalde acteur/actrice.

Als Schwarzenegger dus ooit terug gaat acteren en Tarantino geïnteresseerd zou zijn om hem te gebruiken in een nieuwe film, dan zou hij er volgens mij wel een draai aan kunnen geven dat zoiets perfect werkt, al kan ik me nu ook niets voorstellen bij de combinatie Tarantino-Schwarzenegger. Ik denk gewoon niet dat er zoiets is als een acteur of actrice die "typisch" is voor een Tarantino-film. Moest hij bijvoorbeeld eindelijk eens Inglorious Bastards gaan maken, het zou volgens mij wel cool zijn moest hij iemand als Schwarzenegger of Stallone (of een andere oudere actieheld) gebruiken voor een rol als oudere generaal of kolonel, een beetje zoals Lee Marvin in Dirty Dozen :) Het is maar een ideetje ;)

Mr. Humphries
07-04-2008, 17:16
Stalone ok, maar ik neem Schwarzenegger niet serieus

Benman
07-04-2008, 17:58
Hm, ik vond 'm in Terminator 3 al te houterig en ik vraag me dus af wat voor een houten klaas het is in 2011. Kan niet echt veel meer zijn dan.

Ik zeg hier niet dat ik niet kan genieten van z'n films ... heb er dan ook verschillende van 'm waarvan Total Recall toch wel één van de betere is.

Patrick van den Hul
07-04-2008, 18:44
Toch wel frapant dat het Schwarzenegger topic het beste loopt in dit subforum :roll:(6)

hstadman
07-04-2008, 19:11
Stalone ok, maar ik neem Schwarzenegger niet serieus

Lol, stalone is ok maar schwarzenegger is een comediant.LOL. Het grote gros van zijn films zijn van een hoger niveau dan die van stalone...zelfs de laatste rambo(een breinloze gore film) komt bij serieuze recensenten niet hoger dan 2 uit 5!:lol: :roll: Iemand die een grote staat als california kan runnen(en het ook nog eens goed doet) is seriezer te nemen dan stalone.....(ook bij planet hollywood, een co venture tussen Sylvester Stallone (http://nl.wikipedia.org/wiki/Sylvester_Stallone), Bruce Willis (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bruce_Willis), Arnold Schwarzenegger (http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnold_Schwarzenegger), en Demi Moore (http://nl.wikipedia.org/wiki/Demi_Moore). was schwarzenegger het financiele brein(of zijn goede adviseurs van de kennedy clan)). Ik denk dat de kennedy's ook achter het governorschap van Arnold zitten, dus geen domme familie).

Stalone on the other hand....the italian stallion....:lol:

On topic:

Schwarzenegger hoeft het niet voor het geld te doen. Als hij het doet, dan alleen omdat hij nog een film wil maken.
Hij is een redelijk acteur, geen topacteur maar heeft een paar goede en leuke films afgeleverd. Van de actiehelden kan bruce willis overigens nog het best acteren!

Mr. Humphries
07-04-2008, 20:27
dan kan hij wel California runnen, maar dan kan hij nog wel acteren als iemand die geen diepgaande rollen kan invullen

hij wordt meer overladen met one-liners en overdone gadgets, dan stalone in z'n carriere heeft gehad

tevens de laatste rambo, was in mijn ogen een zeer goeie come-back, je kunt hersenloos kijken, dat geef ik toe, maar ik schiet niet in de lach wanneer Stalone gaat praten

wo2-freak
07-04-2008, 20:28
Lol, stalone is ok maar schwarzenegger is een comediant.LOL. Het grote gros van zijn films zijn van een hoger niveau dan die van stalone...zelfs de laatste rambo(een breinloze gore film) komt bij serieuze recensenten niet hoger dan 2 uit 5!:lol: :roll: Iemand die een grote staat als california kan runnen(en het ook nog eens goed doet) is seriezer te nemen dan stalone.....(ook bij planet hollywood, een co venture tussen Sylvester Stallone (http://nl.wikipedia.org/wiki/Sylvester_Stallone), Bruce Willis (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bruce_Willis), Arnold Schwarzenegger (http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnold_Schwarzenegger), en Demi Moore (http://nl.wikipedia.org/wiki/Demi_Moore). was schwarzenegger het financiele brein(of zijn goede adviseurs van de kennedy clan)). Ik denk dat de kennedy's ook achter het governorschap van Arnold zitten, dus geen domme familie).

Stalone on the other hand....the italian stallion....:lol:

On topic:


Schwarzenegger hoeft het niet voor het geld te doen. Als hij het doet, dan alleen omdat hij nog een film wil maken.
Hij is een redelijk acteur, geen topacteur maar heeft een paar goede en leuke films afgeleverd. Van de actiehelden kan bruce willis overigens nog het best acteren!


Daar heb je een siper goed punt :P Iemand die Schwarzenegger niet serieus neemt, weet waarschijnlijk niet dat hij gouverneur van California is :P

hstadman
07-04-2008, 21:34
dan kan hij wel California runnen, maar dan kan hij nog wel acteren als iemand die geen diepgaande rollen kan invullen

hij wordt meer overladen met one-liners en overdone gadgets, dan stalone in z'n carriere heeft gehad

tevens de laatste rambo, was in mijn ogen een zeer goeie come-back, je kunt hersenloos kijken, dat geef ik toe, maar ik schiet niet in de lach wanneer Stalone gaat praten

Ik schiet in de lach van deze post, sorry.:wink: 8-) :lol:

Laat ik toch nog even duidelijk maken dat schwarzenegger zeker geen TOPacteur is, net zo min stallone dat is. Zoals gezegd, van de actiehelden is waarschijnlijk Bruce Willis toch wel de beste acteur.

Maar ieder zijn meug, van mij mag je Stallone top vinden.

Mr. Humphries
07-04-2008, 21:45
zeg ik dat? nee, ik zeg alleen dat ik stallone serieuzer vind


Daar heb je een siper goed punt :P Iemand die Schwarzenegger niet serieus neemt, weet waarschijnlijk niet dat hij gouverneur van California is :P

het gaat om zijn rollen, tuurlijk heb ik het niet over Schwarzenegger zelf

hstadman
07-04-2008, 21:54
zeg ik dat? nee, ik zeg alleen dat ik stallone serieuzer vind



het gaat om zijn rollen, tuurlijk heb ik het niet over Schwarzenegger zelf

OOK dan kun je me toch niet echt overtuigen. Ik heb zo'n beetje alle films van beide acteurs gezien en er is geen enkele film van Stallone die ik serieuzer zou moeten nemen dan die van Schwarzenegger.

Er zijn vele andere acteurs die serieuzer te nemen zijn dan beide.

Los van het feit dat beide acteurs vermakelijke films hebben gemaakt.

Mr. Humphries
07-04-2008, 22:19
Er zijn vele andere acteurs die serieuzer te nemen zijn dan beide.


uiteraard, maar toch

Stallone speelt in veel films waarin hij een held vertolkt die iets meegeeft, vooral in Rambo en Rocky heeft hij een achterliggende boodschap present, van waarom je moet knokken voor iets

In welke film wil Arnold wat meegeven? misschien komt dat door het feit dat stallone ook regisseur is

InfamousGeorge
07-04-2008, 22:22
uiteraard, maar toch

Stallone speelt in veel films waarin hij een held vertolkt die iets meegeeft, vooral in Rambo en Rocky heeft hij een achterliggende boodschap present, van waarom je moet knokken voor iets

In welke film wil Arnold wat meegeven? misschien komt dat door het feit dat stallone ook regisseur is

:o zeg je nu dat Hercules In New York geen boodschap afgaf?

http://www.scifimoviepage.com/dvd/hercules1.jpg (6)

intexor
07-04-2008, 23:37
misschien komt dat door het feit dat stallone ook regisseur is

Misschien dat ik in dat opzicht je onderscheid tussen Schwarzenegger en Stallone nog wel kan begrijpen, want denk die twee reeksen weg en ik denk niet dat je één film kan vinden van Stallone waar een boodschap achter zit (misschien Copland, maar dat is dan maar voor een heel klein deel de verdienste van Stallone zelf). Nuja, laat ons in het geval van Rambo of Rocky ook zeker niet overdrijven over die "boodschap" :p Maar het is wel verdienstelijk van Stallone natuurlijk dat hij ook als regisseur uit de voeten kon. Schwarzenegger heeft zich daar eigenlijk nooit mee moeten bezighouden omdat hij sowieso al veel vetbetaalde rollen aangeboden kreeg of met betere regisseurs kon werken (tja, drie keer James Cameron, 'nuff said).

Maar dan nog, die twee reeksen buiten beschouwing gelaten, zie ik niet echt in waarom Arnie in enige zin belachelijker zou zijn dan Stallone, buiten dat het gewoon een puur persoonlijke opinie is van je dat je wel kan genieten van een Stallone-film en niet van een Arnie-film. Ik vind het allebei leuke actiehelden maar met toch een duidelijke voorkeur voor Schwarzenegger (die naar mijn mening gewoon meer leuke actiefilms op zijn naam heeft staan dan Stallone, maar dat is natuurlijk zeer subjectief). Tuurlijk staat Arnie meer bekend om zijn one-liners, maar ik viel persoonlijk toch ook wel uit mijn stoel met de tranen in het ogen van het lachen toen Stallone bijv. in Judge Dredd "I AM THE LAWWWW" stond te brullen :mrgreen:

En om terug te komen waarmee we eigenlijk begonnen waren, als Tarantino ooit Schwarzenegger zou willen gebruiken voor een film (een hypothese die 0,00001% kans heeft van ooit werkelijkheid te worden :p), ik ben er zeker van dat het een geweldige samenwerking zou kunnen worden, als Tarantino nog eens in goede doen is tenminste en een personage voor Schwarzenegger uitwerkt dat hij zich zo eigen kan maken als de T-800 in de Terminator-films, Dutch in Predator, John Matrix in Commando, Douglas Quaid in Total Recall, Conan in de Conan-films en Harry Tasker in True Lies. Da's best een indrukwekkend rijtje van legendarische actiepersonages als je't mij vraagt ;) En ik denk echt niet dat Schwarzenegger het nodig heeft om een auto op z'n zij te tillen of een kerel met één arm van een rijdende motor te trekken (zie Twins ;)) om een leuk personage neer te zetten. Naast zijn nooit geziene spiermassa had de kerel ook gewoon een charisma dat ik vandaag de dag niet terugvindt bij de nieuwe lading actiehelden, of bij veel acteurs in het algemeen (zeker de jongere generatie van onder de 30 is om te huilen op dat vlak). Een vent als Schwarzenegger moest vaak gewoon niet meer doen dan in beeld verschijnen en een one-liner droppen om de job gedaan te krijgen. Dus laat Tarantino een leuke monoloog voor hem schrijven zoals er in al zijn films wel een aantal zitten, en dat komt helemaal in orde :)

hstadman
08-04-2008, 00:49
uiteraard, maar toch

Stallone speelt in veel films waarin hij een held vertolkt die iets meegeeft, vooral in Rambo en Rocky heeft hij een achterliggende boodschap present, van waarom je moet knokken voor iets

In welke film wil Arnold wat meegeven? misschien komt dat door het feit dat stallone ook regisseur is

Uhmm, wat wil stallone in rambo 4 weergeven?! Een nog dommere hak en schiet film(met meer gore) dan de voorgaande delen. Rambo 1 was nog wel ok. Een beetje van de populariteit van hetgeen in tibet/burma gebeurd mee profiteren. Hij gebruikt de idealogie verkeerd om een doodgewone actiefilm te maken, boedisme staat niet voor de afslachtingen die rambo doet in rambo 4.

Ik citeer: "De wijsheid in het boeddhisme is gericht op het correct begrijpen van het leven, en uit zich in een leven dat correct geleefd wordt." In andere woorden passief en met respect voor het leven, niet zoals rambo zoveel mogelijk mensen naar het hiernamaals helpen.

In rocky gaat het erom hoe je uit de ghetto komt, zijn ook tal van betere films van. Ook hier was rocky 1 de enige goede film van de reeks.

Rambo is net zo breinloos als commando van arnie...gewoon (zinloze) actie, meer niet. Kan soms leuk zijn om even te bekijken.

Die hard 4 wil ook iets meegeven en ligt zeker op een hoger niveau dan rambo 4!

Intexor;

Ben het wel met je eens dat er weinig nieuw talent is op het gebiedt van actiehelden. Schwarzenegger, stallone, en willis zijn toch wel de actiepersonen van deze tijd! Daar kun je harrison ford als indy ook nog bijrekenen.

Niet voor niets dat al die oude helden weer terug zijn...rambo 4 , die hard 4, indy 4......

De enige andere actiehelden komen uit het oosten, chow yun fat, jackie chan en jet li en staan met afstand ver boven alle nieuwe zogenaamde sterren.

hstadman
08-04-2008, 01:20
:o zeg je nu dat Hercules In New York geen boodschap afgaf?

http://www.scifimoviepage.com/dvd/hercules1.jpg (6)

Don't mess with me?!;) 8-)

Dennis Oosterhuis
08-04-2008, 11:31
Don't mess with me?!;) 8-)
'Steroïde-gebruik is gezond?!' (6)

Sandor Weltje
01-05-2008, 00:49
Er doen sterk de geruchten de ronde, en dat gebaseerd op uitspraken van Quentin Tarantino zelf, dat hij de volgende acteurs in zijn WW2 film epic 'Inglorious Bastards' wil hebben:
- Arnold Schwarzenegger;
- Sylvester Stallone; en
- Bruce Willis.

Wordt mijn wens voor een Quentin/Arnold samenwerking dan toch misschien dan toch vervuld? In deze topic gaf ik al eerder aan dat ik dat geniaal zou vinden. Maar met Sylvester Stallone en Bruce Willis erbij vind ik dat meesterlijk.

Hieronder een berichtje dat ik van het internet heb geplukt.

TheArnoldFans.com (http://www.thearnoldfans.com/news/856.htm) meldet...
"Pulp Fiction (http://www.moviefans.de/a-z/p/pulpfiction/)" director Quentin Tarantino still has a mighty dream: for Bruce Willis, Sylvester Stallone and Arnold Schwarzenegger to join his BIG world war II epic film "Inglorious Bastards".
Tarantino:
"I've said it once and I am going to say it again. I want Bruce, Sly and Arnold for my World War II epic. I have always dream of having these 3 superstars together in a movie. Initially Inglorious Bastards was suppose to be in production way back in 1998 with these casts but I shifted my attention on my other projects such as Kill Bill (http://www.moviefans.de/a-z/k/kill-bill/), Pulp Fiction and Sin City (http://www.moviefans.de/a-z/s/sin-city/index.html). And right now I think it's the best time to have them. I am very well free right now to focus on this big project that I have had in mind for quite a number of years."said Tarantino. "I am very well getting this into production this year for a 2006 release".
When asked about Arnold being governor, here is what Tarantino said:
"Yes he is Governor and he has his movie coming up by 2006 called The Kid and I... so I hope he can make it for my movie too. We'll see. Maybe during the holidays. We'll shoot the movie quickly. It's possible" [...]

Sandor Weltje
01-05-2008, 00:50
Er doen sterk de geruchten de ronde, en dat gebaseerd op uitspraken van Quentin Tarantino zelf, dat hij de volgende acteurs in zijn WW2 film epic 'Inglorious Bastards' wil hebben:
- Arnold Schwarzenegger;
- Sylvester Stallone; en
- Bruce Willis.

Wordt mijn wens voor een Quentin/Arnold samenwerking dan toch misschien dan toch vervuld? In deze topic gaf ik al eerder aan dat ik dat geniaal zou vinden. Maar met Sylvester Stallone en Bruce Willis erbij vind ik dat meesterlijk.

Hieronder een berichtje dat ik van het internet heb geplukt.

TheArnoldFans.com (http://www.thearnoldfans.com/news/856.htm) meldet...
"Pulp Fiction (http://www.moviefans.de/a-z/p/pulpfiction/)" director Quentin Tarantino still has a mighty dream: for Bruce Willis, Sylvester Stallone and Arnold Schwarzenegger to join his BIG world war II epic film "Inglorious Bastards".
Tarantino:
"I've said it once and I am going to say it again. I want Bruce, Sly and Arnold for my World War II epic. I have always dream of having these 3 superstars together in a movie. Initially Inglorious Bastards was suppose to be in production way back in 1998 with these casts but I shifted my attention on my other projects such as Kill Bill (http://www.moviefans.de/a-z/k/kill-bill/), Pulp Fiction and Sin City (http://www.moviefans.de/a-z/s/sin-city/index.html). And right now I think it's the best time to have them. I am very well free right now to focus on this big project that I have had in mind for quite a number of years."said Tarantino. "I am very well getting this into production this year for a 2006 release".
When asked about Arnold being governor, here is what Tarantino said:
"Yes he is Governor and he has his movie coming up by 2006 called The Kid and I... so I hope he can make it for my movie too. We'll see. Maybe during the holidays. We'll shoot the movie quickly. It's possible" [...]

intexor
01-05-2008, 02:24
"I am very well getting this into production this year for a 2006 release".[...]

Ofwel klopt dat jaartal niet, ofwel is dit al een heel oud nieuwsbericht. Maar natuurlijk zou het fantastisch zijn om die 3 actie-iconen samen te zien in een film.

hstadman
01-05-2008, 15:05
Er doen sterk de geruchten de ronde, en dat gebaseerd op uitspraken van Quentin Tarantino zelf, dat hij de volgende acteurs in zijn WW2 film epic 'Inglorious Bastards' wil hebben:
- Arnold Schwarzenegger;
- Sylvester Stallone; en
- Bruce Willis.

Wordt mijn wens voor een Quentin/Arnold samenwerking dan toch misschien dan toch vervuld? In deze topic gaf ik al eerder aan dat ik dat geniaal zou vinden. Maar met Sylvester Stallone en Bruce Willis erbij vind ik dat meesterlijk.

Hieronder een berichtje dat ik van het internet heb geplukt.

TheArnoldFans.com (http://www.thearnoldfans.com/news/856.htm) meldet...
"Pulp Fiction (http://www.moviefans.de/a-z/p/pulpfiction/)" director Quentin Tarantino still has a mighty dream: for Bruce Willis, Sylvester Stallone and Arnold Schwarzenegger to join his BIG world war II epic film "Inglorious Bastards".
Tarantino:
"I've said it once and I am going to say it again. I want Bruce, Sly and Arnold for my World War II epic. I have always dream of having these 3 superstars together in a movie. Initially Inglorious Bastards was suppose to be in production way back in 1998 with these casts but I shifted my attention on my other projects such as Kill Bill (http://www.moviefans.de/a-z/k/kill-bill/), Pulp Fiction and Sin City (http://www.moviefans.de/a-z/s/sin-city/index.html). And right now I think it's the best time to have them. I am very well free right now to focus on this big project that I have had in mind for quite a number of years."said Tarantino. "I am very well getting this into production this year for a 2006 release".
When asked about Arnold being governor, here is what Tarantino said:
"Yes he is Governor and he has his movie coming up by 2006 called The Kid and I... so I hope he can make it for my movie too. We'll see. Maybe during the holidays. We'll shoot the movie quickly. It's possible" [...]

Als dat zo zou zijn, zou de film een homage worden aan de actiehelden van weleer!8-) :wink:

noreason83
01-05-2008, 15:09
Ofwel klopt dat jaartal niet, ofwel is dit al een heel oud nieuwsbericht. Maar natuurlijk zou het fantastisch zijn om die 3 actie-iconen samen te zien in een film.
Dat bericht is gepost de 25e maart 2005...

hstadman
01-05-2008, 15:14
Dat bericht is gepost de 25e maart 2005... Oud nieuws dus...:roll: 8-)

Nyarlathotep
01-05-2008, 16:17
Ik geloof echt niet dat Quentin 2 zestigplussers en een vijftigplusser in een WOII film gaat stoppen. Dit was toen gewoon een kleine wens van m en ik geloof echt niet dat hij hier gevolg aan gaat geven.
Bovendien is Willis de enige van de drie die goed kan acteren. Misschien gaat het allemaal wel door, maar ik verwacht voor Sly en Arnie geen hoofdrollen.
Maar we gaan het zien, als Quentin dit project tenminste een keer uit de startblokken krijgt...

intexor
01-05-2008, 16:24
Ik geloof echt niet dat Quentin 2 zestigplussers en een vijftigplusser in een WOII film gaat stoppen. Dit was toen gewoon een kleine wens van m en ik geloof echt niet dat hij hier gevolg aan gaat geven.
Bovendien is Willis de enige van de drie die goed kan acteren. Misschien gaat het allemaal wel door, maar ik verwacht voor Sly en Arnie geen hoofdrollen.
Maar we gaan het zien, als Quentin dit project tenminste een keer uit de startblokken krijgt...

Ik vraag me af of Tarantino die film überhaupt nog ooit gaat maken, hij spreekt er nu al zo'n 10 jaar over. Maar het is altijd wel een man van veel woorden en weinig daden geweest.. 10 jaar geleden hadden ze alledrie nog kunnen meedoen in een actieve rol, nu zouden ze inderdaad eerder een bijrol krijgen als een officier ofzo. Maar ook dat zou nog geweldig kunnen zijn. Aangezien het nieuwsbericht echter al 3 jaar oud is moet je er niet op rekenen dat het er ooit van komt, Tarantino heeft iedere week wel zo'n wild nieuw "idee" (zoals overlaatst dat hij graag Britney Spears in één van z'n films wil hebben :roll:)

Patrick van den Hul
01-05-2008, 21:43
Een film met die titel gaat hij in ieder geval wel maken volgens IMDB (http://www.imdb.com/title/tt0361748/), ookal moeten we daar nog 2 jaar op wachten.

Tim Roth en Michael Madsen doen in ieder geval mee.

hstadman
01-05-2008, 22:00
Een film met die titel gaat hij in ieder geval wel maken volgens IMDB (http://www.imdb.com/title/tt0361748/), ookal moeten we daar nog 2 jaar op wachten.

Tim Roth en Michael Madsen doen in ieder geval mee. Lijkt wel een beetje op de dirty dozen, volgens mij...

gompier
01-05-2008, 23:11
Lijkt wel een beetje op de dirty dozen, volgens mij...Gebaseerd op een film van Fred Williamson. ;)
http://www.imdb.com/title/tt0076584/

Kees Hoekerd
02-05-2008, 17:20
Ik vraag me af of Tarantino die film überhaupt nog ooit gaat maken, hij spreekt er nu al zo'n 10 jaar over. Maar het is altijd wel een man van veel woorden en weinig daden geweest.. 10 jaar geleden hadden ze alledrie nog kunnen meedoen in een actieve rol, nu zouden ze inderdaad eerder een bijrol krijgen als een officier ofzo. Maar ook dat zou nog geweldig kunnen zijn. Aangezien het nieuwsbericht echter al 3 jaar oud is moet je er niet op rekenen dat het er ooit van komt, Tarantino heeft iedere week wel zo'n wild nieuw "idee" (zoals overlaatst dat hij graag Britney Spears in één van z'n films wil hebben :roll:)
Of een James Bond film regisseren. :roll:

wo2-freak
02-05-2008, 19:37
Sandor, 2 dezelfde reacties zijn niet nodig hoor :p

dragon
02-05-2008, 19:53
Stalone ok, maar ik neem Schwarzenegger niet serieus

wat ???stallone serieus??/

arnold een oostenrijkse boer besluit dat ie de beste bodybuilder ter wereld wil worden... boem doet dat... dan wil die acteur worden , boem doet dat ook ff, dan wil die gouveneur worden boem doet hij ook ff, die man heeft misschien niet zoveel acteer talent maar een wilskracht waar je u tegen zegt. die man , met een uitgezakt lichaam , gaat trainen voor terminator 3 en krijgt weer een indrukwekkende postuur getoverd... dit is een man waar je gewoon respect voor moet hebben :bier::bier:

Daan de G.
02-05-2008, 23:03
wat ???stallone serieus??/

arnold een oostenrijkse boer besluit dat ie de beste bodybuilder ter wereld wil worden... boem doet dat... dan wil die acteur worden , boem doet dat ook ff, dan wil die gouveneur worden boem doet hij ook ff, die man heeft misschien niet zoveel acteer talent maar een wilskracht waar je u tegen zegt. die man , met een uitgezakt lichaam , gaat trainen voor terminator 3 en krijgt weer een indrukwekkende postuur getoverd... dit is een man waar je gewoon respect voor moet hebben :bier::bier:

Helemaal mee eens ! Ik neem de tuinman gewoon neit serieus ;)

dragon
03-05-2008, 10:37
Tijdens de WOII was je verplicht familie van Schwarzenegger te respecteren en serieus te nemen, zijn vader (van Schwarzenegger) was een Oostenrijkse Nazi Officier die volgens vele deelhad genomen aan de genocide op bepaalde volkeren tijdens WOII...
dus??? lekker boeiend sorry hoor , ik vind de hele tijd de 2e wereldoorlog terug brengen een beetje stom, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf een OOSTENRIJKER ben....
geweest is geweest vind IK

Mr. Humphries
03-05-2008, 17:02
wat ???stallone serieus??/

arnold een oostenrijkse boer besluit dat ie de beste bodybuilder ter wereld wil worden... boem doet dat... dan wil die acteur worden , boem doet dat ook ff, dan wil die gouveneur worden boem doet hij ook ff, die man heeft misschien niet zoveel acteer talent maar een wilskracht waar je u tegen zegt. die man , met een uitgezakt lichaam , gaat trainen voor terminator 3 en krijgt weer een indrukwekkende postuur getoverd... dit is een man waar je gewoon respect voor moet hebben :bier::bier:

dus op wilskracht moet ik iemand respecteren, ik ken geestelijk gehandicapten met meer wilskracht dan wie dan ook

ik heb het over het niveau van z'n character in de films, stallone begon als porno-acteur

maargoed een smaakwestie weer? ik vind zelf van niet

hstadman
03-05-2008, 17:08
dus op wilskracht moet ik iemand respecteren, ik ken geestelijk gehandicapten met meer wilskracht dan wie dan ook

ik heb het over het niveau van z'n character in de films, stallone begon als porno-acteur

maargoed een smaakwestie weer? ik vind zelf van niet
Je mag kijken wat je wilt. van de drie actiehelden is eigenlijk alleen bruce Willis een volleerd acteur...:wink: 8-)

wo2-freak
03-05-2008, 20:53
dus??? lekker boeiend sorry hoor , ik vind de hele tijd de 2e wereldoorlog terug brengen een beetje stom, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf een OOSTENRIJKER ben....
geweest is geweest vind IK

En nu in het Nederlands graag?

- En volgens mij is dit de eerste keer dat ik de Tweede Wereldoorlog terug haal in een topic die er niet echt iets mee te maken heeft en heb ik dat eerder gedaan? Geef mij dan aub een link en dan bied ik wel mijn excuses aan dat ik voor de zoveelste keer WOII in een topic terug haal. (Films tellen niet mee, omdat ik ook films kijk over de WOII.)

dragon
03-05-2008, 21:44
met die opmerking doelde ik niet op jou, heel nederland, heel de wereld haalt de gebeurtenissen uit de 2e wereldoorlog steeds terug, vind dat persoonlijk een beetje onnodig,
Dat is gewoon oude koeien uit de sloot halen.
Ik kan ook blijven praten over de welke onrechten er allemaal in de romeinse tijd zijn gebeurt, maar daar heeft niemand wat aan.
En wat begreep je niet van mijn vorige antwoord, volgens mij was dit aardig nederlands..

Dit is overigens geen persoonlijke commentaar op jou.

En over schwarzenegger en stallone, tja sorry vind dat stallone nog niet eens in de buurt komt, bruce willes acteerd beter, denk dat bij arnold zijn accent ook parten speelt....

Maar ja joh, ieder zijn voorkeur voor acteur

TJ Weissel
04-05-2008, 01:33
amen

Dennis Vansant
04-05-2008, 06:44
Hmm, even een Frank Sinatra draadje openen, kan het lekker over de maffia off-topic gaan (6)

Maar ik snap niet waarom dit nou weer per sé nodig was hoor wo2-freak... gewoon omdat je het weer eens niet kon laten om het over WOII te hebben (newsflash: een periode waar niemand nodeloos aan herinnerd wil worden, zoals in een discussie over Schwarzenegger... is precies hetzelfde als wanneer ik een topic over Jet Li zou openen en dat daarover gezwetst zou worden over de Culturele Revolutie (ik twijfel ook niet dat het daar ooit over zou gaan), omdat de grootvader van de neef van zijn verre vriend ooit banden heeft gehad met het communisme...

Dat jij een turf van zes boeken schrijft over een off-topic waar je in de eerste plaats zelf schuldig aan was, gaat me te boven :p vecht zoiets dan via PM uit...

Anywho: Schwarzenegger deed het best goed in Conan imo, veruit de beste rol in zijn carrière. Terminator II was een goede film, maar daar hoefde hij zelf weinig moeite voor te doen :p

Smooth-J
04-05-2008, 08:22
Hmm, even een Frank Sinatra draadje openen, kan het lekker over de maffia off-topic gaan (6)

Maar ik snap niet waarom dit nou weer per sé nodig was hoor wo2-freak... gewoon omdat je het weer eens niet kon laten om het over WOII te hebben (newsflash: een periode waar niemand nodeloos aan herinnerd wil worden, zoals in een discussie over Schwarzenegger... is precies hetzelfde als wanneer ik een topic over Jet Li zou openen en dat daarover gezwetst zou worden over de Culturele Revolutie (ik twijfel ook niet dat het daar ooit over zou gaan), omdat de grootvader van de neef van zijn verre vriend ooit banden heeft gehad met het communisme...

Dat jij een turf van zes boeken schrijft over een off-topic waar je in de eerste plaats zelf schuldig aan was, gaat me te boven :p vecht zoiets dan via PM uit...

Anywho: Schwarzenegger deed het best goed in Conan imo, veruit de beste rol in zijn carrière. Terminator II was een goede film, maar daar hoefde hij zelf weinig moeite voor te doen :p


Wanneer heeft hij ooit moeite moeten doen (6)

Dennis Vansant
04-05-2008, 10:36
Wanneer heeft hij ooit moeite moeten doen (6)
No offence, maar ik heb op het vlak van doorzettingsvermogen en dergelijken meer respect voor bodybuilders dan voor het gros van alle acteurs.

Ik heb het al eerder gezegd: acteren is geen werk... die mensen doen gewoon wat ze graag doen en worden er nog voor betaald ook.

Smooth-J
04-05-2008, 10:41
No offence, maar ik heb op het vlak van doorzettingsvermogen en dergelijken meer respect voor bodybuilders dan voor het gros van alle acteurs.

Ik heb het al eerder gezegd: acteren is geen werk... die mensen doen gewoon wat ze graag doen en worden er nog voor betaald ook.


Nou over het gros van de bodybuilders heb ik ook mijn vraagtekens, daar waar ze zelf op een natuurlijke manier zouden moeten doorzetten, gebruiken ze spuitjes.

Maar idd, je hebt een punt. Maar ik denk dat sommige actingjobs ook niet van een leien dakje zijn hoor. Maar het is wel een leuke baan dat weer wel.

dragon
04-05-2008, 10:44
jongen.... denk aan je hart, ' er zijn nog mensen die er heel veel moeite mee hebben' , ja duidelijk jij bijvoorbeeld.
ik zei dat ik het persoonlijk onnodig vond om het steeds opterakelen, jij jouw mening en ik die van mij.
en over de romeinse tijd, alles in wat er in de geschiedenis is gebeurd heeft effect gehad op hoe we nu leven en dat is goed , heb niet gezegd dat het fout is. verder heb ik inderdaad geen zin om verder in discussie met je te gaan , aangezien het een meningskwestie is en we dus toch niet dezelfde gedachten zullen krijgen hierover.

kunnen we het hier weer gewoon over arnold schwarzenegger hebben??
en niet dat zijn pa een nazi was, zijn favoriete eten schnitzels zijn en hij van armloze shirtjes houd en dat hij 1 keer per dag moet poepen... allemaal onnodige info....

als je wilt babbelen pm maar,

maargoed nu ik denk dat arnold voor de actie genre gewoon de juiste man is gewoon indukwekkend qua postuur en de lollige opmerkingen met zijn serieuze gezicht. Verder is hij ook een hele indrukwekkende zaken man,waarvan zijn vrienden , zoals james belushi zeggen dat hij uitermate intelligent is . maargoed jullie zouden eens een documentaire over hem moeten kijken misschien dat jullie hem dan op een andere manier zien, dan een domme bodybuilder.


:bier:

btw een leuke docu over hem is 'arnold schwarzenegger: his life, his mission"

Dennis Vansant
04-05-2008, 10:46
Ohja, over mensen als Schwarzenegger mag je redelijk zeker zijn dat ze meer dan natuurlijke supplementen hebben gebruikt. Kan ook niet anders: in het bodybuildercircuit geen steroïden of testosteron gebruiken is hetzelfde als de Tour de France clean proberen te rijden: onmenselijk dus.

Dat neemt nog niet weg dat ze sterk op hun voeding moeten letten en ongelooflijk gedisciplineerd moeten leven. Het "enige" wat steroïden doen is je spiermassa uitbreiden en je een bijna bovenmenselijke kracht en uithoudingsvermogen geven. Je moet nog steeds erg gedisciplineerd leven en als je eenmaal bij de profs gaat horen, hoort steroïdegebruik er gewoon bij. Heb daar ooit op de sportschool met een paar van die Jerommekes (:p) eens een behoorlijk openhartig gesprek over gehad en sindsdien begrijp ik hen ook beter. Het zijn heus niet allemaal oenen hoor, Arnie trouwens ook niet. Hij blijkt een erg pragmatisch en doortastend politicus te zijn, veel mensen moeten nu ook toegeven dat ze zich in hem vergist hebben.

Smooth-J
04-05-2008, 10:59
Ohja, over mensen als Schwarzenegger mag je redelijk zeker zijn dat ze meer dan natuurlijke supplementen hebben gebruikt. Kan ook niet anders: in het bodybuildercircuit geen steroïden of testosteron gebruiken is hetzelfde als de Tour de France clean proberen te rijden: onmenselijk dus.

Dat neemt nog niet weg dat ze sterk op hun voeding moeten letten en ongelooflijk gedisciplineerd moeten leven. Het "enige" wat steroïden doen is je spiermassa uitbreiden en je een bijna bovenmenselijke kracht en uithoudingsvermogen geven. Je moet nog steeds erg gedisciplineerd leven en als je eenmaal bij de profs gaat horen, hoort steroïdegebruik er gewoon bij. Heb daar ooit op de sportschool met een paar van die Jerommekes (:p) eens een behoorlijk openhartig gesprek over gehad en sindsdien begrijp ik hen ook beter. Het zijn heus niet allemaal oenen hoor, Arnie trouwens ook niet. Hij blijkt een erg pragmatisch en doortastend politicus te zijn, veel mensen moeten nu ook toegeven dat ze zich in hem vergist hebben.

Klopt helemaal wat je zegt. (Ben jaren fitness instructeur geweest, dus ken dat wereldje van binnen en buiten), maar vind discipline en uithoudingsvermogen 2 verschillende dingen. Ze hebben raakvlakken. Maar met mijn uitlating over bodybuilders bedoelde ik specifiek iets anders.


Maar back on topic.

Mr. Humphries
04-05-2008, 16:19
idd

Arnold Schwarzenegger werkt aan een comeback en ik geloof er geen 'fluit' van

intexor
23-06-2008, 21:41
Schwarzenegger + Stallone To Make Bollywood Debut

23 June 2008 12:06 PM, PDT
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTQ3MTIxNTI2MF5BMl5BanBnXkFtZTcwNDA1NjYyMQ@@._ V1._SY90_.jpg Actor-turned-California governor Arnold Schwarzenegger (http://www.imdb.com/name/nm0000216/) is to make his big-screen comeback alongside Sylvester Stallone (http://www.imdb.com/name/nm0000230/) - in their first Bollywood movie.
The two action stars will make the transition from Hollywood to Bollywood with a role in Incredible Love.
The film, about an Indian stuntman who finds fame in Hollywood to the detriment of his love life, will also feature Bollywood regulars Ashkay Kumar and Kareena Kapoor (http://www.imdb.com/name/nm0004626/).
The movie, the first Indian project to be filmed at Hollywood's Universal Studios, will have the biggest budget in Bollywood history at $22 million (GBP11 million).


bron: IMDB news / WENN



Eum jah.. maak dan geen comeback.

Jordy van Buel
23-06-2008, 21:59
Het kan wel een opstap zijn naar de échte projecten ;)

Cor H.
27-06-2008, 10:52
http://www.moonbattery.com/archives/arnold-schwarzenegger.jpg

Egon
03-07-2008, 07:38
Kambakkht Ishq (http://www.imdb.com/title/tt1144804/) (2008) (pre-production (http://pro.imdb.com/r/legacy-inprod-name/inproduction/))
... aka Incredible Love (USA: literal English title)

daar speelt hij volgens mij klein rolletje in

Bron: www.imdb.com (http://www.imdb.com)

intexor
25-02-2009, 23:29
Om nog maar eens aan te tonen wat voor een cultuur icoon Arnold Schwarzenegger toch wel is, er bestaat nu blijkbaar ook al zoiets als Arnold Schwarzenegger muziek. Had er zelf nog nooit van gehoord, maar het heeft precies wel potentieel :mrgreen:

http://www.karlhungus.com/2009/02/arnold-schwarzenegger-is-now-genre-of.html

DVD Watcher
30-05-2009, 23:25
Hier een leuk recent intervieuw met Arnold Schwarzenegger :

http://www.cnn.com/video/#/video/showbiz/2009/05/27/sot.digg.schwarzenegger.movies.cnn

DVD Watcher
18-01-2011, 05:23
Arnold's Big Comeback Film May Soar with "Wings"!

Schwarzenegger is Considering 3 Movie Scripts!

Reported By: TheArnoldFans Staff

Sunday, January 16, 2011

For seven long, excruciating years, we've waited for Schwarzenegger, now free of his Governor duties, to come back to the world of action films. Today we've heard the words we've been longing for, straight out of Arnold's own lips, that he's got three film scripts to consider; one of them being on our all-time drool list! Arnold gave krone.at a sit-down interview and revealed his long-anticipated WW2 script may be a top contender for his big motion picture comeback!

http://www.thearnoldfans.com/news/pictures/big/wings_arn.jpg

Arnold Schwarzenegger: "Currently I'm reading three scripts. One topic/script, which I considered a long time ago before governor, is delighting me particularly. In it I would play an older soldier, who gets the order at the ending of the war to kill a bunch of kids. But he doesn't do it and get them to safety at the risk of his life and it has all kind of adventure. This script is based on a true story!"

http://www.thearnoldfans.com/pictures/withwings/office.jpg

That's all Schwarzenegger had to say about the war script but TheArnoldFans.com can tell you more. The title: WITH WINGS AS EAGLES! With Wings As Eagles, written by Randall Wallace (Braveheart, We Were Soldiers fame) is based on the true life story about a German officer who does not agree with his surrounding Nazi party and instead helps the American POWs escape.


http://www.thearnoldfans.com/pictures/withwings/Wings.jpg


We have read the original 2001 script ourselves and it is epic in every way! This serious, gritty, action-packed drama is the perfect direction for The Oak to head in. Perhaps now is the time for Arnold to star in these more serious epic films instead of doing the comedies and popcorn movies. Arnold himself agrees that the Commando type of films may soon be best left behind him and that more serious roles should be considered.

Arnold Schwarzenegger: "In the future I have to adapt my roles to my age. Clint Eastwood also has done it in the same way. Extreme fighting or shooting is not possible anymore. I want to be more encouraged as an actor and I believe that I can manage this challenge. I am like a sponge, which is absorbing all the knowledge and always be willing to learn all new things."

Randall Wallace still wants Arnie to play Osterman one day. "Arnold can play the part well into his 60's" he says.

Naturally, the big question is WHEN can we see Arnold in theaters?

Arnold Schwarzenegger: "No idea. I don't have a fixed plan. First of all I have to decide which one of these scripts appeals the most for me, then there have to be the right director and so on. But the movie-making is a part of my future plans. Some day the waiting is over again and I'm looking forward to that."

Today the sound of millions of fans cheering over this news can be heard worldwide! We've waited a decade for Arnold to star in With Wings as Eagles. Arnold, please don't let us wait much longer to sign on the dotted line... unless of course you're considering your other two scripts: CRUSADE and KING CONAN!

Thanks to Nicfra and Myatomic of our forums for bringing this fantastic news to our attention! Thanks to Arnold fan Keith of keithtarrier.com (http://www.keithtarrier.com/fafs/01-wwae.htm) for his fan-made poster!


Click Here to Comment on this story. (http://arnoldfans.proboards.com/index.cgi?action=display&board=general&thread=1326)
(http://arnoldfans.proboards.com/index.cgi?action=display&board=general&thread=1326)

Bron : The Arnoldfans.com

Jordy van Buel
18-01-2011, 07:52
Erg goed nieuws zo op de vroege ochtend (y) He will be back!

DVD Watcher
12-02-2011, 11:13
Schwarzenegger keert terug naar het witte doek!

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/837uwvy05al1_200.jpg

Vorige maand (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=20472) gaf ex-gouverneur Arnold Schwarzenegger (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=9009) in een interview met een Australische krant aan dat hij enkele filmscenario's aan het bestuderen was ter voorbereiding op zijn terugkeer naar het witte doek. Er werden grote vraagtekens geplaatst bij de betrouwbaarheid van het interview, maar Schwarzenegger neemt nu via Twitter (http://twitter.com/Schwarzenegger/status/35854389998518272) zelf alle twijfels weg. Arnie twitterde het volgende:

"Exciting news. My friends at CAA have been asking me for 7 years when they can take offers seriously. Gave them the green light today."

Meer nieuws over mogelijke rollen of films is er voorlopig niet. Vorige maand werd nog gesuggereerd dat Schwarzenegger een nazi-officier zou gaan spelen in de film With Wings As Eagles, geschreven door Randall Wallace (Pearl Harbor (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=7175)). De toekomst zal uitwijzen of Schwarzenegger inderdaad zijn zinnen op die rol heeft gezet.

Bron : Filmtotaal.nl

Jordy van Buel
07-03-2011, 11:34
The Arnold Fans has posted an interesting quote from Arnold Schwarzenegger that he said at this year's "The Arnold Classic." The site asked him to elaborate on the three film scripts he was considering as his comeback film.

"Well, first of all it's more 15 films, obvious ones from 'The Terminator' to remakes of 'Predator' and 'The Running Man' and all of those things," he said.

Schwarzenegger added that there's "also a lot of original stuff too. But I am also packaging a comic book character right now. I'm going to announce that sometime by the end of March or the beginning of April."

We assume the studios will be keeping a close eye on what that comic book character may be.

Comingsoon.net

(y)

DVD Watcher
20-03-2011, 09:35
"True Lies 2 misschien de volgende film voor Schwarzenegger"

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/v6yibul72sha_200.jpg

Sinds Arnold Schwarzenegger (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=9009) zijn terugkeer naar de filmwereld aankondigde, draait de geruchtenmolen op volle toeren. Het is natuurlijk de grote vraag in welke film we hem zijn rentree zullen zien maken. Hij kan momenteel kiezen uit talloze projecten waaronder voornamelijk sequels op en reboots van zijn klassiekers Predator (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=1144), The Running Man (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=6287) en The Terminator (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=2642). Volgens Tom Arnold (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=5675), die samen met Schwarzenegger te zien was in James Camerons (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=8873) actiefilm True Lies (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=1053), bestaat er een grote kans dat True Lies 2 de eerstvolgende film is waarin we Arnie zullen gaan zien. Beide heren zouden al een script hebben gelezen en enorm enthousiast zijn.

Arnold sprak met Movieweb en hij zei het volgende:

I have read a great True Lies 2 script, and I hope we are able to do it. Knock on wood. Arnold Schwarzenegger is excited. I am excited….We have both read the script. There is a script that James Cameron and a guy named Jeff Eastin, who created the TV show White Collar, wrote. It is really great. Jim can’t direct it. But he can produce it. We hope it gets done. We have a few fun things we want to do. I am supposed to remain cool about this. For me, it would be a lot of fun to work with the guys again.

Als Cameron niet kan regisseren, omdat hij zijn handen bijvoorbeeld vol heeft aan Avatar 2 (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=18785) en 3, wie moet het dan wel doen?

There is a list of really good directors. There have always been people who were interested in doing it. I let those guys handle that. I put in my two cents.

Tom Arnold steekt zijn enthousiastme in ieder geval niet onder stoelen of banken.

I am excited. All I can say right now is, I know that Arnold and I will work together. A lot of people are sending him scripts now. He is carefully going through them, deciding what he wants to do. He wants to have some fun. He wants to do something that is worth his time, but fun. Hopefully, we can get this thing figured out. And we can get something on track. I am just waiting. I am following his lead.

De laatste keer dat True Lies 2 in het nieuws was, ging het om een tv-serie die Cameron zou gaan produceren voor ABC. Dit was echter voordat Schwarzenegger plotseling zijn terugkeer aankondigde.

Bron : Filmtotaal

Smooth-J
20-03-2011, 10:17
Fail. Waarom niet gewoon een geheel nieuw project. Beetje jammer.

Jeroen D
20-03-2011, 10:23
Zit er uberhaupt nog iemand te wachten op zijn terugkeer ? :???:

Marc T.
20-03-2011, 10:55
Zit er uberhaupt nog iemand te wachten op zijn terugkeer ? :???:

Ik! 8-)

DVD Watcher
21-03-2011, 17:23
Arnold Schwarzenegger in tv-serie

Arnold Schwarzenegger kondigt over twee weken aan dat hij zijn opwachting maakt in een televisieserie.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00828/75205213_jpg_828892d.jpg

De voormalig gouverneur van Californie heeft een persconferentie gepland staan op 4 april tijdens de MipTV Mediabeurs in Cannes, schrijft de Hollywood Reporter.

Bronnen rond Schwarzenegger meldden dat de acteur in een 'internationale tv-serie' zou gaan spelen. Arnie zelf kondigde enige tijd terug al aan een terugkeer naar het witte doek te ambiëren na zijn ambtsperiode en open te staan voor allerlei scripts.

Wat die terugkeer precies inhoudt, zullen we horen van 'The Governator'zelf op 4 april.

Bron : Telegraaf.nl

Lijkt mij persoonlijk niks in een serie Arnold zien.

Ik zie hem liever in films verschijnen.

Jordy van Buel
21-03-2011, 20:31
Zit er uberhaupt nog iemand te wachten op zijn terugkeer ? :???:

Hmm.. ja! :) True Lies 2 mag van mij wel!

Oudlid_X5
30-03-2011, 17:10
Eerst Californië zo goed als failliet achterlaten om vervolgens weer terug te keren naar het 'acteren'. Ik dacht het toch niet...

Jordy van Buel
30-03-2011, 17:21
Je doet net of je hem persoonlijk tegen gaat houden :lol:

Niels Simons
30-03-2011, 17:25
we mogen gewoon allemaal blij zijn dat een van de beste acteurs ter wereld nog een aantal keer meesterwerken gaat maken!

en ja,ik ben groot fan ;-)

mazzel,niels

FROST
30-03-2011, 17:33
Ik was vroeger ook fan van zijn werk, vooral toen ik T2 en Predator zag. Dat zijn films waar ik nog steeds met plezier naar kijk, maar in het werkelijke leven vind ik meneer Schwarzenegger een grote kwal. Sorry voor het extreme taalgebruik maar ook ik vind dat hij er in zijn gouveneur tijd een aardig potje van gemaakt heeft.
Ik zit overigens ook niet te wachten op een comeback. De beste man heeft zijn grootste successen al achter de rug.

DVD Watcher
31-03-2011, 17:06
Nieuwe project Arnold Schwarzenegger bekend!

Sinds Arnold Schwarzenegger (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=9009) de politiek achter zich liet werd hij in verband gebracht met meerdere filmprojecten (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=21026). De laatste tijd (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=21206) werd zijn naam echter steeds vaker verbonden aan een geanimeerde tv-serie. We weten nu dat Arnie zijn stem zal gaan verlenen aan het hoofdpersonage in de animatieserie The Governator.

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/ab77ec9.jpg

Hoewel we dit volgens eerdere berichtgeving pas hadden moeten horen tijdens een persconferentie in april, komt Entertainment Weekly nu al met het nieuws. Het zal gaan om een comic en een bijbehorende tv-show die beiden in 2012 zullen verschijnen. Stan Lee (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=40414), die tevens meewerkt aan het project, zegt er het volgende over:

The Governator is going to be a great superhero, but he’ll also be Arnold Schwarzenegger. We’re using all the personal elements of Arnold’s life. We’re using his wife [Maria Shriver]. We’re using his kids. We’re using the fact that he used to be governor. Only after he leaves the governor’s office, Arnold decides to become a crime fighter and builds a secret high-tech crime-fighting center under his house in Brentwood.

Het personage zal beschikken over speciale pakken waarmee hij kan vliegen en hij heeft verschillende sidekicks. Eén van de vijanden is een kwaadaardige organisatie genaamd Gangsters Imposters Racketeers Liars & Irredeemable Ex-cons (ook wel de G.I.R.L.I.E. Men).

Schwarzenegger zelf zegt het volgende over zijn nieuwe show:

It takes my entire career, basically, whether it is bodybuilding, action movies, if it is the governorship, it takes all those things and combines it into one, and makes it into The Governator. That guy is designed to fight crime, to fight natural disasters, this guy will be jumping into action.. and he will eliminate the problems.

Wachten tot 2012 dus!

Bron : Filmtotaal.nl

Zie hem toch veel liever films maken dan een strip of een tv serie :roll:

Marc T.
03-04-2011, 11:04
Oh dit is niet best...

1101
03-04-2011, 13:38
Ik vind dit geweldig nieuws, Arnold is en blijft een icoon!

Arnold was een icoon. Beste tijd gehad. Time to move on. NU wordt het iets sneus, dat willen we toch niet?

Mark van L.
03-04-2011, 15:02
Ik was vroeger ook fan van zijn werk, vooral toen ik T2 en Predator zag. Dat zijn films waar ik nog steeds met plezier naar kijk, maar in het werkelijke leven vind ik meneer Schwarzenegger een grote kwal. Sorry voor het extreme taalgebruik maar ook ik vind dat hij er in zijn gouveneur tijd een aardig potje van gemaakt heeft.
Ik zit overigens ook niet te wachten op een comeback. De beste man heeft zijn grootste successen al achter de rug.

Hmm, hij heeft ook aardige dingen gerealiseerd. Zeker de verhoging van het minmumloon, wat daarvoor niemand gedaan had, is een stap in de goede richting. Het is nog veel te laag, maar dit werd hem door zijn rechtse medestanders niet in dank afgenomen.

DVD Watcher
03-04-2011, 20:22
Ik kijk wel uit naar zijn comeback, alleen dan wel in goede films, niet in een comic.

Vind hem er goed uitzien gezien zijn leeftijd, kijk maar naar de foto :

http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/263301349.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1301859195&Signature=4zcc3afYGMFYACNSb6zkdy9Tn6w%3D
Foto is gemaakt op 23 maart jongstleden (rechtse is uiteraard James Cameron)

Bron : Twitterpagina Arnold Schwarzenegger

Ik geef hem geen 63 eerlijk gezegd.

Marc T.
04-04-2011, 20:35
Is dit nou een grap of is het echt?

http://www.youtube.com/watch?v=FRxt1GiiZiA

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/04/04/arnie-is-back-nu-als-animatiefiguur-the-governator/

Albert Kostwinder
05-04-2011, 15:43
Omg ik verwachte een afgekloven t-800 maar dit zag ik niet aankomen....:mrgreen:

FROST
06-04-2011, 17:18
whahahaha ik lig echt in een deuk :D Geweldig!!!

Of zal ik zeggen...... belachelijk?? ;)

Patrick van den Hul
06-04-2011, 20:03
Prachtig hoe NRC dit klakkeloos overneemt :lol: De makers van deze spoof kunnen hun lol niet op (als ze Nederlands zouden kunnen :lol:)

Jeroen D
08-04-2011, 06:40
Volgens mij is dit toch echt serieus bedoeld en geen grap.

Jordy van Buel
08-04-2011, 08:43
Dit is inderdaad geen grap, want Schwarzenegger is het via zijn twitter ook continu aan het promoten.

DVD Watcher
09-04-2011, 08:47
Volgende film Arnold Schwarzenegger bekend?

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/m5a16jt2uwba_200.jpg

Sinds Arnold Schwarzenegger (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=9009) zijn terugkeer naar het witte doek aankondigde, gonst het van de geruchten over de mogelijke films waarin hij zijn langverwachte comeback zal maken.

Volgens geruchten zou hij de keuze hebben uit talloze projecten, waaronder voornamelijk sequels en reboots van franchises als The Running Man (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=6287), The Terminator (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=2642) en True Lies (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=1053). Maar het lijkt er nu op dat Schwarzenegger zijn zinnen heeft gezet op een volledig nieuw, origineel project.

Volgens Movieweb en /Film zou Arnie dichtbij een akkoord staan met Lionsgate om de hoofdrol op te nemen in Last Stand, de eerste Engelstalige film van de gevestigde Zuid-Koreaanse regisseur Kim Ji-Woon (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=12279) (I Saw the Devil (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=19885)).

Het scenario, geschreven door Andrew Knauer, verhaalt over een sheriff die moet beletten dat een ontsnapte drugsdealer de grens met Mexico oversteekt. Ji-Woon omschrijft de film zelf als een mix tussen Die Hard en High Noon.

Volgens /Film zou de deal nog niet officieel zijn, en wacht Lionsgate momenteel op een tegenvoorstel van Schwarzenegger. Als de 63-jarige acteur zijn handtekening plaatst, wordt Last Stand wellicht zijn eerste live-action film sinds zijn gouverneurschap.

Afgelopen week (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=21294) raakte ook bekend dat Schwarzenegger de stem zal inspreken van het hoofdpersonage in de The Governator, een animatieserie die waarschijnlijk ook een spin-off krijgt op het witte doek.

Bron : Filmtotaal.nl

Marc T.
15-04-2011, 11:59
Die Governator serie lijkt me echt vreselijk. De trailer ziet er leuk uit voor een 1 april grap, maar om dat nu serieus te gaan doen...nee.

steventje
21-04-2011, 17:22
Arnold wordt onze volgende president !

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1253122/2011/04/19/Schwarzenegger-wil-Europees-president-worden.dhtml

Marc T.
21-04-2011, 19:31
Arnold wordt onze volgende president !

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1253122/2011/04/19/Schwarzenegger-wil-Europees-president-worden.dhtml

JAAAA :D Geweldig :D (y):grin::grin::grin::grin:

Marc T.
27-04-2011, 08:07
http://www.imdb.com/news/ni10002465


Exclusive: He's back. Arnold Schwarzenegger is attached to star in a rights package that CAA is shopping today that will revive The Terminator, one of Hollywood's most iconic science fiction franchises. The agency is dropping the package on studios this afternoon. There is no screenwriter attached at this point, and Robert Cort is producing. This is the first real activity on The Terminator project since February 2010, when the property emerged from a bankruptcy auction and into the possession of Pacificor. The Santa Barbara-based hedge fund posted a bid of $29.5 million, with the promise that additional multi-million dollar payments for each film would go to Halcyon, the company that made the 2009 McG-directed Terminator Salvation. That film starred Sam Worthington as cyborg and Christian Bale as John Connor, and the storyline launched the battle between Skynet and the human survivors of the apocalypse, the war foreshadowed in James Cameron's visionary 1984 original film. »

Dan G.
27-04-2011, 19:00
wo 27 apr 2011, 13:16
Arnold Schwarzenegger terug als The Terminator

van onze redactie AMSTERDAM - Groot nieuws voor diehard Arnold Schwarzenegger-fans: hij keert terug als The Terminator!



http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00828/75205213_jpg_828892d.jpg


Volgens Deadline.com zal Arnold een grootse comeback maken met de film die hem ook ooit op de kaart zette als acteur.
De oud-gouverneur van Californië is druk bezig een comeback in de filmwereld te maken, daar eerder al bekend werd dat hij een eigen tekenfilm krijgt. De film, en tevens ook een strip, gaat over nieuwe held Governator, die op zijn leven is gebaseerd.
Arnold zou voor de nieuwe Terminator-film al hebben getekend, nu zou er nog een studio gevonden moeten worden die de film wil maken. Regisseur Justin Lin (onder meer Fast & Furious) zou ook aan boord zijn.

Lex v/d Moolen
27-04-2011, 23:36
Termirollator? :p

DVD Watcher
28-04-2011, 02:11
Arnold is alvast wat wapens aan het verzamelen voor de film :

http://www.coachland.nl/media/blog/bollywoodterminator.png

DVD Watcher
01-05-2011, 22:04
'Cry Macho': Arnold Schwarzenegger Gets Huge Payday For New Film

http://muscle.iuhu.org/wp-content/uploads/2010/03/arnold-schwarzenegger-iq.jpg

Before he gets back to Terminating, Arnold Schwarzenegger is going soft. And he'll be crying all the way to the bank.

Schwarzenegger is set to star in the film "Cry Macho," and will make a pretty penny for his big screen comeback. Deadline's Nikke Finke reports (http://www.deadline.com/2011/04/arnold-schwarzenegger-making-10-million-plus-25-first-dollar-gross-on-next-film/) that the movie star turned Governor turned movie star again will play a Kentucky Derby-winning horse breeder who sinks to depression and alcoholism after losing his wife and kids.

A deal is being worked out, Finke reports, that will pay Schwarzenegger $10 million upfront and 25% first dollar gross on the back end. For his first major film since 2003, it's an impressive package.

Speaking to Entertainment Weekly (http://popwatch.ew.com/2011/04/29/arnold-schwarzenegger-talks-cry-macho), Schwarzenegger gave more detail about the project.

"He's a little bit over-the-hill. The last two years didn't go so well. But then the owner of the horses gives him a challenge," the former Governor said. "He sends him to Mexico to get his son. The owner's wife cheated him out of a business and took their son, and the owner wants to pay her back, so he sends the trainer to get his kid."

Schwarzenegger is also signing on for a new "Terminator" film (http://www.huffingtonpost.com/2011/04/27/arnold-schwarzenegger-terminator-return_n_854197.html); the rights to that movie are in the process of being sold.

For more, click over to Deadline (http://www.deadline.com/2011/04/arnold-schwarzenegger-making-10-million-plus-25-first-dollar-gross-on-next-film/).

Bron : Huffingtonpost.com

DVD Watcher
06-05-2011, 17:58
Arnold Schwarzenegger terug voor 'Twins' sequel?

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/ekrcsypojp7r_200.jpg

Arnold Schwarzeneggers (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=9009) terugkeer naar de beeldbuis begon met animatieserie The Governator, maar het lijkt er nu ook op dat we hem de komende tijd weer veelvuldig in films zullen zien spelen. Onlangs vernamen we nog dat hij zal terugkeren voor de volgende Terminator (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=17098) film en nu weten we ook dat hij is bevestigd voor de hoofdrol in Cry Macho.

De film wordt gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur N. Richard Nash (The Rainmaker) uit 1975. Met Brad Furman (The Lincoln Lawyer) en Al Ruddy (Million Dollar Baby, The Godfather) zouden ook de regisseur en producent bekend zijn.

Cry Macho zou zich als volgt laten omschrijven: "Schwarzenegger will play a damaged-goods horse trainer who's just been ignominiously put out to pasture by his feckless boss. In exchange for some retirement money, the broken — and broke — horseman agrees to kidnap the boss's 11-year-old son from his rich Mexican ex-wife. Things take an unexpected turn, however, when the ex-wife is all too glad to be rid of her juvenile delinquent."

Verder gaat het gerucht dat Arnie terug zal keren voor een vervolg op Ivan Reitmans (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=13318) komedie Twins (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=1085) (1988), waarin hij samen speelde met Danny Devito (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=862). What’s Playing kreeg de volgende e-mail:

A Twins sequel. Knowing Arnold, Danny De Vito and Ivan Reitman are all still in touch and want to work together again, Universal came to them about it. It’s a germ of an idea that could spread fast.

De grote vraag is natuurlijk: zit iemand hier op te wachten?

Bron : Filmtotaal.nl

hstadman
06-05-2011, 18:01
Twins is wel vermakelijk maar zeker geen hoogvlieger.8-)

[mod edit; kleine tip, het is niet nodig om een dergelijk bericht volledig te quoten als je er direct onder reageert ;)]

DVD Watcher
20-05-2011, 09:48
Schwarzenegger voorlopig nog niet in de bios

http://static1.parool.nl/static/FOTO/pe/16/16/6/media_xl_851121.jpg?20110520102850

Arnold Schwarzenegger zien we voorlopig nog niet terug op het witte doek. Nu de acteur en voormalig gouverneur in scheiding ligt, heeft hij al zijn lopende filmprojecten in de ijskast gezet, zo melden Amerikaanse media.

Dat betekent dat onder andere de vijfde Terminator-film en Cry Macho op zich laten wachten. De laatste film moest komende zomer opgenomen worden, en zou de eerste film zijn waar 'The Governator' zijn medewerking aan zou verlenen sinds hij gouverneur af is van Californië.

Schwarzenegger geeft via zijn management aan dat hij zich eerst wil concentreren op zijn privéleven. Alle onderhandelingen voor zijn projecten zijn stopgezet. Ze gaan pas door als hij daar weer klaar voor is.

De 63-jarige Arnold bekende afgelopen week dat hij een buitenechtelijk kind heeft met een voormalig huishoudster van huize Schwarzenegger. Toen hij dat enkele weken geleden aan zijn vrouw Maria Shriver vertelde, betekende dat het einde van hun 25-jarig huwelijk.

Bron : Parool.nl

Marc T.
23-05-2011, 16:41
Goh, een Hollywood ster die vreemd is gegaan. Wat een nieuws :D De hele wereld doet ineens heel erg verbaasd haha :D

DVD Watcher
29-05-2011, 19:14
Imago Schwarzenegger aan diggelen

http://nieuws.wegenerweb.nl/multimedia/archive/01900/Schwarzenegger_Isr_1900121h.jpg

Arnold Schwarzenegger had zich zijn leven na de politiek heel anders voorgesteld. Vorige week werd bekend dat de oud-gouverneur van Californi"e veertien jaar geleden een kind verwekte bij een nu 50-jarige huishoudster. Zijn vrouw verliet hem meteen.

Ach, wat had Arnold Schwarzenegger mooie plannen voor na zijn gouverneurschap. Eind oktober vorig jaar, net voor de verkiezingen, namen serieuze politicologen in Los Angeles alvast een voorschot op de toekomst van 'The Governator'.

Hij gaat zich inzetten voor groene energie, daar is hij écht bij betrokken, zei de één. Hij zal hier en daar weer opduiken in een film, dat is toch zijn eerste liefde, zei de ander. Maar luttele maanden nadat 'Arnie' de gouverneurswoning in Sacramento verliet, ziet zijn toekomst er volstrekt anders uit.

Vrouw vertrekt

Vorige week werd bekend dat Schwarzenegger veertien jaar geleden een kind verwekte bij Mildred Patricia (Patty) Baena, een nu 50-jarige huishoudster die vele jaren voor Schwarzenegger en zijn gezin werkte. Inmiddels gaat het gerucht dat hij nóg twee buitenechtelijke kinderen heeft.

http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/tim/2011/05/18/mildredbaena-%289%29_540x405.jpg

Arnolds echtgenote, Kennedy-telg Maria Shriver pakte meteen haar biezen. Hun vier kinderen schaarden zich achter hun moeder. Oudste zoon Patrick veranderde zijn achternaam demonstratief in 'Shriver'.

Rokkenjagerij

De schok was groot: Schwarzenegger (Republikein) en Shriver (Democraat en succesvol tv-journalist) leken weliswaar een ongebruikelijk koppel, maar waren al 25 jaar (gelukkig) getrouwd.

Natuurlijk, er waren wel geruchten over vermeende rokkenjagerij van de grijpgrage Schwarzenegger (63), maar geen enkel gerucht bleef lang genoeg hangen om serieuze schade te berokkenen.

Shriver zette zelfs haar carrière opzij toen haar man in 2003 tot gouverneur werd gekozen. De schok was des te groter toen bekend werd dat het gevolg van zijn ontrouw (zoon Joseph) een week na Christopher, de zoon van Schwarzenegger en Shriver, werd geboren. Al zou Schwarzenegger pas jaren later hebben gehoord dat Baena destijds zwanger was van zijn zoon.

Macht

Rogelio Baena, die als vader op het geboortebewijs van het buitenechtelijke kind staat vermeld, heeft het voor hem schokkende nieuws ook nu pas gehoord. "Ik voel me zo verraden, Arnie was mijn held", aldus Baena, die in 1997 van Patty scheidde.

Toen foto's van de huishoudster opdoken, beleefde de collectieve schok een hoogtepunt. De Amerikanen zagen geen wulps 'jong blaadje', maar een op z'n zachts gezegd weinig verleidelijke, mollige vrouw met een indrukwekkende boezem.

Hele theorieën werden er op losgelaten. Machtige mannen zouden geïntimideerd raken door mooie vrouwen. Onaantrekkelijke vrouwen zouden zo onder de indruk zijn van de aandacht van de 'machtige man', dat hij niet voor afwijzing hoefde te vrezen.

Verguisd
En Schwarzenegger? Die blijft achter met meer dan alleen een deuk in zijn zorgvuldig gecultiveerde imago. Van Oostenrijkse bodybuilder naar Mr. Universe naar actiefilmster naar Republikeinse politicus naar wereldwijd verguisd. Een gedroomde terugkeer naar het witte doek gaat lastig worden, nu zijn filmtitels met de kennis van nu op het grote bedrog lijken te slaan. True Lies (echte leugens), Junior, Twins, Kindergarten Cop.

Zelfs Schwarzeneggers succesvolle actiefilmtrilogie The Terminator wordt inmiddels verbasterd: tot The Sperminator.

Bron : Destentor.nl

Marc T.
30-05-2011, 19:22
Mij kan het geen moer schelen wat Arnold in zijn privé tijd doet. Hij is en blijft een van mijn grote filmhelden.

Jordy van Buel
30-05-2011, 19:34
Beetje overdreven allemaal inderdaad. Ik weet zeker dat zijn eerstvolgende film een succes wordt.

DVD Watcher
02-06-2011, 10:13
Om effe terug te gaan naar waarom we arnie zo leuk vinden :

160_Greatest_Arnold_Schwarzenegger_Quotes (http://www.youtube.com/watch?v=pDxn0Xfqkgw)

DVD Watcher
12-07-2011, 18:46
Arnold Schwarzenegger toch verder met The Last Stand

http://www.wikinoticia.com/images/blogcorazon/cdn.hiperpop.com.files.2011.01.Reporters_h_a34511_ a8_50-950x1173-323x400.jpg

Volgens de website Deadline zal Arnold Schwarzenegger (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=9009) gewoon de hoofdrol gaan spelen in de western The Last Stand (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=20313). Er gingen geruchten dat Schwarzenegger voorlopig uit beeld zou blijven in verband met zijn privé problemen.

De film moet geregisseerd gaan worden Kim Ji-woon (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=12279), bekend van het gewelddadige I Saw the Devil (2010) en de western The Good, The Bad, The Weird (2008), die met The Last Stand zijn eerste Engelstalige film maakt. De western gaat over Amerikaanse sheriff die het opneemt tegen een Mexicaanse drugskartel.

In een recent interview met ComingSoon.net zie de Zuid-Koreaanse regisseur het volgende over het project: "It's kind of a combination of 'Die Hard' and 'High Noon' where (the latter) was about protecting something very important that needs to be protected, while 'Die Hard' is a very drawn-out, long process that almost kills someone in the process. So my film will be something that has to be very well protected and, in the process, we almost die protecting it in a way."

Als alles naar wens verloopt, dan kunnen de opnames al in september starten.

Bron : Filmtotaal.nl

DVD Watcher
12-09-2011, 18:43
Schwarzenegger in beeld voor hoofdrol actiethriller Captive

http://www.candy95.com/wp-content/uploads/2011/05/arnold_schwarzenegger-interview-2011.jpg

Arnold Schwarzeneggers (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=9009) comeback lijkt eindelijk vormen aan te nemen. Het kwam in eerste instantie wat moeilijk op gang door 'familieproblemen', maar zijn naam duikt de laatste tijd weer veelvuldig op in het land der films. Zo hengelde hij reeds de hoofdrol binnen in The Last Stand (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=20313) en werd hij ook al bevestigd voor The Expendables 2 (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=20015). Daarnaast wordt Arnie nog steeds gezien als een serieuze optie voor Terminator 5 (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=17098).

Nu kunnen we wederom een film op zijn potentiële lijstje bijschrijven, namelijk de actiethriller Captive. Het scenario komt van Benjamin van der Veen en Kario Salem, die dit baseerden op een verhaal van Nicolai Fuglsig.

Laatstgenoemde overwoog een tijdje om plaats te nemen in de regiestoel, maar besloot uiteindelijk om enkel als producent op te treden. Er wordt op dit moment dus nog gezocht naar een regisseur.

Mocht Arnie het doen, dan speelt hij een Amerikaanse vastgoedmagnaat die in Brazilië woont. Hij wordt ontvoerd en pas vrijgelaten als er flink wordt betaald. Hij probeert te ontsnappen uit de gepantserde gevangenis in Sao Paolo, terwijl een gespecialeerde detective ook naar hem op zoek is.

Er staan ons de komende tijd dus weer heel wat mooie Schwarzenegger momenten te wachten...

Bron : Filmtotaal.nl

DVD Watcher
05-10-2011, 17:09
Schwarzenegger krijg gezelschap in Last Stand

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/odogin5r5zoy_200.jpg

Jaimie Alexander (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=94443) (Thor (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=15555)) en Rodrigo Santoro (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=56944) (300 (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=12427)) hebben getekend voor een rol in Last Stand (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=20313), de eerste Engelstalige film van de Zuid-Koreaanse regisseur Kim Ji-Woon (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=12279) (I Saw the Devil (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=19885)). Het duo sluit zich aan bij de eerder gecaste Arnold Schwarzenegger (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=9009), Peter Stormare en Zach Gilford.

Het scenario, geschreven door Andrew Knauer, verhaalt over een sheriff (Schwarzenegger) die moet beletten dat een ontsnapte drugsdealer de grens met Mexico oversteekt. Ji-Woon omschrijft de film zelf als een mix tussen Die Hard en High Noon. Jaimie Alexander zal de vrouwelijke hoofdrol spelen, een agente genaamd Sarah Torrance.

Zoals bekend, wordt Last Stand (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=20313) Schwarzeneggers eerste live-action film sinds zijn gouverneurschap. Hij zal volgend jaar ook weer (even) te zien zijn in The Expendables 2 (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=20015).

Jaimie Alexander (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=94443) als Sif in Thor (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=15555):

http://1.bp.blogspot.com/_8sAIfg-pOFg/S_pRUSv_p3I/AAAAAAAADS0/f6CZLCNW44s/s1600/lady_sif_final+fake.jpg

Bron : Filmtotaal.nl

DVD Watcher
29-10-2011, 14:30
Weer een actiefilm voor Arnold Schwarzenegger

Arnold Schwarzenegger heeft weer een rol te pakken voor een nieuwe actiefilm. Hij speelt een eenling in Black Sands die het opneemt tegen een brute wapenhandelaar.

http://media.nu.nl/m/m1ezxl1aec35.jpg

Volgens filmsite Deadline (http://www.deadline.com/2011/10/arnold-schwarzenegger-set-for-qed-action-film-black-sands/) beginnen de opnamen in april van 2012.

Skip Woods komt met het script voor de film. Hij is ook verantwoordelijk voor de nieuwe Die Hard-film, A Good Day to Die Hard. De regie van Black Sands wordt gedaan door het duo Scott Waugh en Mike McCoy.

Momenteel is de 64-jarige Schwarzenegger bezig met The Expendables 2, waarna hij direct doorgaat naar The Last Stand. Ook zou er sprake zijn van een rol in de nieuwe thriller Captive.

De films zijn allemaal de eerste projecten sinds Schwarzenegger afscheid nam van zijn gouverneurschap van Californië. Afgelopen zomer zou hij nog beginnen aan Cry Macho, het project dat als eerste aangekondigd werd. Ook stond een nieuwe Terminator-film in de planning.

Maar sinds bekend werd dat Schwarzenegger een buitenechte kind heeft, besloot de acteur zijn terugkeer in de filmwereld tijdelijk stop te zetten. Het is niet bekend wat er met die films gaat gebeuren.

Bron : Nu.nl

DVD Watcher
29-10-2011, 21:06
The Last Stand Has Begun Filming!

Arnold Tweets a Photo From the Set!

The Comeback has begun! October 17th was the first day of filming for Arnold's first starring role since T3, The Last Stand! He excitedly tweeted (https://twitter.com/#%21/Schwarzenegger) his fans:


Fantastic first day on the set of The Last Stand. Big thanks to the crew - keep up the great work.


followed by:


Just wrapping up a big day on The Last Stand with Zach Gilford and our great director, Jee-Woon Kim.


along with this picture of Arnold watching a playback screen:


http://thearnoldfans.com/pictures/last_stand/1stday.jpg (http://twitpic.com/72ifk5)


Exciting times are ahead! Keep tweeting, Arnold!


Here is the official Lionsgate press release:


LIONSGATE®, a leading global entertainment company, is pleased to announce the start of production on Kim Jee-Woon’s THE LAST STAND, starring Arnold Schwarzenegger. The announcement was made by the President of Lionsgate’s Motion Picture Group Joe Drake, and President of Production Michael Paseornek.


The shoot, which has began on October 17, 2011, will take place across locations in New Mexico and Nevada.


Rounding out the cast are Zach Gilford (FRIDAY NIGHT LIGHTS), Forest Whitaker (THE LAST KING OF SCOTLAND), Luis Guzman (CARLITO’S WAY, BOOGIE NIGHTS), Rodrigo Santoro (CHE, I LOVE YOU PHILLIP MORRIS), Johnny Knoxville (The JACKASS films), Jaimie Alexander (THOR), Eduardo Noriega (OPEN YOUR EYES), Peter Stormare (FARGO, THE BIG LEBOWSKI) and Harry Dean Stanton (AILIEN, THE GREEN MILE).


Korean action-suspense master Kim Jee-Woon (A TALE OF TWO SISTERS, THE GOOD, THE BAD, THE WEIRD) is directing the film, which is based on a spec script by Andrew Knauer that was subsequently rewritten by Jeffrey Nachmanoff.


Lionsgate has domestic and international distribution rights, with the film having pre-sold well in several overseas territories prior to its production. Lorenzo di Bonaventura is producing the film through his di Bonaventura Pictures.


Schwarzenegger stars as Sheriff Owens, a man who has resigned himself to a life of fighting what little crime takes place in sleepy border town Sommerton Junction after leaving his LAPD post following a bungled operation that left him wracked with failure and defeat after his partner was crippled.


After a spectacular escape from an FBI prisoner convoy, the most notorious, wanted drug kingpin in the hemisphere is hurtling toward the border at 200 mph in a specially outfitted car with a hostage and a fierce army of gang members.


He is headed, it turns out, straight for Summerton Junction, where the whole of the U.S. law enforcement will have their last opportunity to make a stand and intercept him before he slips across the border forever.


At first reluctant to become involved, and then counted out because of the perceived ineptitude of his small town force, Owens ultimately accepts responsibility for one of the most daring face offs in cinema history.


Click Here to Comment on this story. (http://arnoldfans.proboards.com/index.cgi?action=display&board=laststand&thread=1554)


Bron : Thearnoldfans.com

DVD Watcher
06-11-2011, 09:25
Arnold Schwarzenegger op de set van The Last Stand

Via Twitpic heeft Arnold Schwarzenegger (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=9009) een foto geplaatst waarop hij te zien is op de set van de The Last Stand (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=20313), de nieuwe film van Kim Ji-woon (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=12279) (I Saw the Devil, 2010) en The Good, The Bad, The Weird, 2008). Op de foto staat de 65-jarige Schwarzenegger tussen Jaimie Alexander (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=94443), Johnny Knoxville (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=18260) en Luis Guzmán (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=4514).

In de western The Last Stand, de eerste Engelstalige film van regisseur Kim Ji-woon, speelt de Oostenrijkse spierbundel een Amerikaanse sheriff die het opneemt tegen een Mexicaanse drugskartel.

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/2d02685.jpg

Buitenom The Expendables II (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=20015) (augustus 2012), waarin Schwarzenegger vermoedelijk een cameo heeft, is dit de eerste film voor Arnie waarin hij een hoofdrol heeft. Eind januari 2013 moet The Last Stand in de bioscoop draaien.

Bron : Filmtotaal.nl

Nog wat setfotos van The Last Stand

http://www.thearnoldfans.com/pictures/11-3-11/3.jpg
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/295968_190655284348465_180518028695524_445802_1270 616498_n.jpg
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/376619_190295417717785_180518028695524_444616_1115 321684_n.jpg
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/308391_190295087717818_180518028695524_444613_5388 25066_n.jpg
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/381544_189827171097943_180518028695524_443548_9783 19758_n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/391273_189406291140031_180518028695524_441994_8640 43180_n.jpg
The Last Stand's Gumpert Apollo 200 MPH car! This is not THE car but one like it seen in
the movie. Perhaps the screen-used one will have extra armor and mounted guns?


Bron : Facebook.com

DVD Watcher
15-01-2012, 23:43
New Batch of "Last Stand" Photos: Cornfields and Choppahs!

TAFs is back with an all new batch of Last Stand images for you fans of cornfields, cars and choppahs! One big action sequence involves a car chase with zooming vehicles ripping through the cornfields! We're digging Arnold's stunt-driving knee pads! Dieter Rauter (far right), performs additional stunts. Second from right is the 2nd Unit director, Darrin Prescott.

http://thearnoldfans.com/pictures/Last-Stand-Corn/0a.jpg
http://thearnoldfans.com/pictures/Last-Stand-Corn/6a.jpg

"Oh mannnnn! It was A-mazing to drive that car through the cornfield!!. Jee-Woon Kim is shooting one of the most epic pursuit scenes ever," says Eduardo Noriega, who plays Cortez in Last Stand.

http://thearnoldfans.com/pictures/Last-Stand-Corn/1a.jpg
http://thearnoldfans.com/pictures/Last-Stand-Corn/3a.jpg
http://thearnoldfans.com/pictures/Last-Stand-Corn/2a.jpg

Another exciting photo shows a helicopter. The "choppah" is believed to be Arnold's iconic trademark of his films. Most of Schwarzenegger's films have a helicopter: Commando, Predator, The Running Man, T2, Last Action Hero, True Lies, Eraser, End of Days, The 6th Day, Collateral Damage, T3 and now Last Stand! Let's give a shout out to the director, Jee-woon Kim. Lookin' good, Jee-woon!!! Goooo, get to the theaters in January, 2013!

http://thearnoldfans.com/pictures/Last-Stand-Corn/7a.jpg
http://thearnoldfans.com/pictures/Last-Stand-Corn/4a.jpg

Last Stand's Unit Publicist tells TAFs, "Things are going great here...Arnold is in great form, Kim Jee-woon is a really talented director and our DP Kim Ji-yong is amazing. The look and tone of this film is mind blowing...very very excited to be back on set with Arnold!!

Bron : TheArnoldFans.com

DVD Watcher
09-02-2012, 18:20
Fancy meeting you here! Arnold Schwarzenegger and Sylvester Stallone 'bump' into each other at hospital

Life is tough if you are an ageing action star.

A fact proved by veteran actors Arnold Schwarzenegger and Sylvester Stallone as they were pictured after 'coincidentally' being treated in hospital for stunt-related injuries.

Former Governor of California Schwarzenegger posted the picture on his Whosay account page just hours after it was announced the pair will be co-starring in another movie called The Tomb.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/02/09/article-0-11A541C9000005DC-727_634x478.jpg
A not-so-Rocky relationship: Arnold Schwarzenegger seemed delighted to be posing in
bed with Sylvester Stallone.

Schwarzenegger accompanied the shot by saying: 'After all the action, stunts and physical abuse shooting The Expendables 2 and The Last Stand, it was time for a little tune up on my shoulder. Look who was coincidentally waiting in line behind me for his shoulder surgery.

'Now we're ready for another round of great times and action when we shoot The Tomb.

'With Schwarzenegger, now 64, and Stallone, 65, many people will surely be wondering whether the pair should maybe leave the action genre to younger actors more suited to the physical rigours of such films.

However, sceptics may wonder whether the coincidence is just a bit too good to be true, given that they both have a couple of movies to promote.

The fact Stallone seemed to have a syringe sticking out of his neck also suggested it may have been a spoof.

Arnold and Sly were massive rivals in the 80s, and continually tussled to be Hollywood's biggest action star.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/02/09/article-2098595-11A5BE25000005DC-319_306x370.jpg
Spoof? Stallone also appeared to have a
syringe sticking out of his neck, causing
speculation the picture was set up.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/02/09/article-0-11A592FE000005DC-663_306x542.jpghttp://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/02/09/article-0-11A59296000005DC-934_306x542.jpg
80s icons: The famous duo battled it out to be the kings of action in franchises such
as Conan and Rambo.

And while the Rambo and Rocky franchises were hugely lucrative, the former seemed to edge it due to the massive box office success of the likes of terminator2, Total Recall and kindergarten Cop.

Nowadays however the pair seem to be fast friends, and will be teaming up for the third time in recent years in The Tomb.

Arnold had a cameo in 2010's The Expendables, he has an extended part in the upcoming sequel.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/02/09/article-2098595-00E136D700000190-111_634x575.jpg
As they were: Schwarzenegger and Stallone, along with Bruce Willis, back in 1991.

In their latest project Stallone will play a man who designs an inescapable high-tech prison, who becomes a prisoner after being double-crossed.

Luckily he will be helped in his quest to escape with the help of a friendly fellow inmate played by Schwarzenegger.

The Austrian Oak is just finishing filming on The Last Stand, which is his first foray into the world of westerns.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/02/09/article-2098595-11A75935000005DC-805_634x333.jpg
Co-stars: The pair also appeared together in last year's action movie The Expendables.

Bron : Dailymail.co.uk

De laatste regel klopt overigens niet.

Schwarzenegger speelde met Kirk Douglas & Ann-Margret in "Cactus Jack" (a.k.a. "The Villain") in 1979, in de rol van Handsome Stranger.

Dus Arnold Schwarzenegger heeft al een western in zijn CV staan.

DVD Watcher
30-03-2012, 11:04
Arnold Schwarzenegger en Eddy Murphy in sequel Twins

Universal Studio’s heeft ambitieuze plannen. De filmmaatschappij wil Arnold Schwarzenegger, Danny DeVito en Eddy Murphy als broers zien in een opvolger van de komedie Twins uit 1988.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00695/arnie_jpg_695649d.jpg

Dit meldt The Hollywood Reporter. Arnold Schwarzenegger en Danny DeVito speelden de hoofdrol als tweeling in de komedie uit 1988. De filmstudio is van plan om de originele cast terug te halen voor de sequel die de naam Triplets krijgt. In het tweede deel zullen Schwarzenegger en DeVIto erachter komen dat het wetenschappelijk experiment waar ze onderdeel van zijn, eigenlijk een drieling opleverde.

Broertje nummer drie zal worden gespeeld door Eddie Murphy. Ook de originele regisseur Ivan Reitman zal terugkeren, maar dan als producer. Naar een nieuwe regisseur wordt nog gezocht.

Of alle benodigde handtekeningen voor de sequel al gezet zijn is onbekend.

Bron : Telegraaf.nl

DVD Watcher
05-04-2012, 13:05
Arnold Schwarzenegger spreekt over Twins-sequel Triplets

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/bdix9spbpk31_200.jpg

Enkele dagen geleden verscheen het nieuws dat Universal Pictures werkt aan Triplets (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=25471), de sequel op de komedie Twins (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=1085) (1988) van regisseur Ivan Reitman (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=13318). In de film keren hoofdrolspelers Arnold Schwarzenegger (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=9009) en Danny DeVito (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=862) terug om kennis te maken met een derde broer, die gespeeld gaat worden door Eddie Murphy (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=2507). De website ComingSoon.net wist eind 2011 al van het project af, maar mag het artikel nog steeds niet plaatsen aangezien er een embargo op rust. Een gedeelte van het interview hebben ze nu toch mogen uitgeven.

"I would love to do another 'Twins, antwoordt Schwarzenegger op de vraag welk eerder gespeeld personage hij nogmaals zou willen invullen. "As a matter of fact, we’ve been talking about doing one and it’s called 'Triplets.' I’d find somebody like Eddie Murphy or someone that people would say, 'How does that happen, medically speaking?' and, 'Physically, there’s no way!' Then, somehow, we would explain it. That would be hilarious with what we know about someone like him."

Schwarzenegger gaat verder: "I can see a poster. A billboard with us three. 'They found another one!' 'Triplets!' 'Only their mother can tell them apart!' I would do that in two seconds, because that’s real entertainment. You come out with that movie for Christmas, like December 5th or something like that, and you’re home free."

De originele film leverde $200 miljoen op aan de wereldwijde bioscoopkassa. Schwarzenegger is komende periode ook te zien in The Expendables 2 (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=20015), Last Stand (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=20313) en The Tomb (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=24876).

Bron : Filmtotaal.nl

DVD Watcher
14-09-2012, 22:07
Wat lijkt me dit gaaf zeg :

Arnold Schwarzenegger op je voicemail

Wat zullen de vrienden van de Amerikaanse Tyler Baker vreemd opkijken als zij hun vriend proberen te bellen. Bodybuilder en acteur Arnold Schwarzenegger heeft zijn voicemail op een wel heel bijzondere manier ingesproken. 'Hasta la vista, baby!'

Filmpje : http://www.telegraaf.nl/s/12946485 (http://www.telegraaf.nl/s/12946485)

Bron : Telegraaf.nl

hstadman
14-09-2012, 22:18
(y)Grappig...


Wat lijkt me dit gaaf zeg :

Arnold Schwarzenegger op je voicemail

Wat zullen de vrienden van de Amerikaanse Tyler Baker vreemd opkijken als zij hun vriend proberen te bellen. Bodybuilder en acteur Arnold Schwarzenegger heeft zijn voicemail op een wel heel bijzondere manier ingesproken. 'Hasta la vista, baby!'

Filmpje : http://www.telegraaf.nl/s/12946485 (http://www.telegraaf.nl/s/12946485)

Bron : Telegraaf.nl

DVD Watcher
29-09-2012, 10:27
"Verhoeven deed 'Crusade' de das om"

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/d69c06a.jpg

In de nieuwe editie van Empire Magazine komt acteur Arnold Schwarzenegger (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=9009) uitgebreid aan het woord. Hij vertelt onder meer dat de Nederlandse regisseur Paul Verhoeven (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=13610), met wie hij samenwerkte aan de succesfilm Total Recall (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=3909) (1990), er persoonlijk voor zorgde dat het grootse project Crusade (http://www.filmkrant.nl/av/org/filmkran/archief/fk234/crusade.html) niet werd afgerond. De producent Carolco trok in 1995 de stekker uit de film, die ook wel "Spartacus meets Conan" werd genoemd.

Voor de stevige film rond de kruisvaarders, die over de hele wereld er flink op los hakten, was het script afgerond, namen als Schwarzenegger, Robert Duvall (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=7598), Jennifer Connelly (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=21918), John Turturro (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=12944) en Christopher McDonald (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=6103) reeds gecast en de sets in Spanje al opgebouwd. Toch wist Verhoeven de geldschieter zo ver te krijgen dat het vroegtijdig werd afgeblazen. Volgens Schwarzenegger kon Verhoeven zich niet inhouden.

"It was all written and ready to go but then Paul started going crazy. We had the final meeting with the studio and we were all sitting at this boardroom table. They said, 'So the budget is $100 million. That's a lot of money. What kind of guarantees do you have that we will get it for 100 and it won't go up to 130?'"

Volgens Schwarzenegger ging het toen mis en liet Verhoeven zich helemaal gaan. "He says, 'What do you mean, guarantees'? There's no such thing as guarantees! Guarantees don't happen and if anyone promises you guarantees, they're lying! We don't even know that if you want out of the building here you won't get hit by a truck. There's no guarantee that we're going to make it 'til tomorrow! I cannot have ocntrol over God – I don't even believe in God, why am I talking about God? But someone, nature, could just rain for three months and then what do we do? How can I give you a guarantee? This is ludicrous!"

Ondanks dat Arnie de boel nog probeerde te sussen, werd de stekker uit het project getrokken: "I kept kicking him under the table and trying to tell him to shut up while we're ahead. But he just wouldn't, and that was it. That was the end of that movie. Paul always tried to be honest, but you can be a little bit selective about when to be honest and when to just move on with the project. It was a shame."

Bron : Filmtotaal.nl

DVD Watcher
31-12-2012, 15:17
Schwarzenegger over 'Terminator 5' en 'Batman & Robin'

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/0xnejlw1vckx_200.jpg

Acteur Arnold Schwarzenegger (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=9009) heeft tegenover Empire Magazine een boekje opengedaan over een aantal titels waarin hij te zien is geweest, te zien zal zijn en net niet in te zien is geweest. De actieheld liet zich uit over zijn rol als de villain Mr Freeze in het door de critici neergesabelde Batman & Robin (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=678) (1997) van regisseur Joel Schumacher. Ook verbaast hij vriend en vijand door te zeggen dat hij bijna Doctor Octopus had gespeeld in een Spider-Man film van James Cameron (http://www.filmtotaal.nl/persoon.php?id=8873). Als laatste laat hij een en ander kwijt over het geplande Terminator 5.

Over Batman & Robin zegt Schwarzenegger: "I don't regret it at all. I felt that the character was interesting and two movies before that one Joel Schumacher was at his height. So the decision-making process was not off. At the same time I was doing Eraser over there and Warner Bros. begged me to do the movie." De teruggekeerde acteur blijft sowieso niet al te lang stilstaan bij falende films: "In most cases I don't regret the movies that failed or were not as good. It's always easy to be smug in hindsight, right?"

Het blijkt overigens dat Schwarzenegger bijna in James Camerons gecancelde Spider-Man (http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=16201) film had gespeeld: "It never got there because he had a battle with the studio and they went in a different direction.

En wat weet hij over de vijfde Terminator film? ”I think producer Megan Ellison owns the rights to Terminator 16, or whatever it is. Yes, five. They have been trying to put a script together but I've not seen it, so I've no idea. There's nothing on the drawing board at this point. Nothing on the plan”, aldus Schwarzenegger, die komende periode te zien is in films als The Last Stand (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=20313) (2013), The Tomb (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=21471) (2013), Ten (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=22451) (2014), Unknown Soldier (http://www.imdb.com/title/tt2098640/) (?), Captive (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=21075) (?) en Triplets (http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=21808) (?).

Bron : Filmtotaal.nl

Hij is goed bezig sinds zijn Come-back (y)

Albert Kostwinder
31-12-2012, 15:48
Zal wel een van de weinigen zijn, maar Arnie en Uma vind ik geweldig in Batman & Robin hoe slecht die film zelf ook is...:)