PDA

Bekijk de volledige versie : Instellingen gaan verloren



astramen
28-12-2007, 17:11
Mijn ouders hebben zich de Philips 32PF9641D10 aangeschaft. Prachtig toestel, scherp beeld, echt een goeie koop!
Er is echter 1 probleem waarmee de technieker niet kon helpen.
Bij het uitschakelen van de telenet Digicorder gaan de instellingen van de LCD (kleuren,contrast enz...) gewoon verloren! er word geen voeding uitgetrokken of niets... Iemand met hetzelfde probleem hier??

DVDProfilersFilmgek
29-12-2007, 13:58
Mijn ouders hebben zich de Philips 32PF9641D10 aangeschaft. Prachtig toestel, scherp beeld, echt een goeie koop!
Er is echter 1 probleem waarmee de technieker niet kon helpen.
Bij het uitschakelen van de telenet Digicorder gaan de instellingen van de LCD (kleuren,contrast enz...) gewoon verloren! er word geen voeding uitgetrokken of niets... Iemand met hetzelfde probleem hier??

Beetje wazig verhaal in de trand van als ik de wasmachine uitzet gaat het licht in de koelkast aan.:roll: :mrgreen:

astramen
29-12-2007, 16:58
Beetje wazig verhaal in de trand van als ik de wasmachine uitzet gaat het licht in de koelkast aan.:roll: :mrgreen:

Bedankt voor het nuttige antwoord gek.
Ben ik niet duidelijk genoeg?!
ALS DE DIGICORDER WORD UITGEZET GAAN DE GEKOZEN INSTELLINGEN VERLOREN. ZE WORDEN TERUG GEZET NAAR DE FABRIEKSINSTELLINGEN.
Enkel nuttige replies aub.
Anders topic gewoon sluiten.

Alexander D
29-12-2007, 17:37
Om antwoord te geven op je vraag: nee.

Topic kan nu op slot.....:p

Gerco Stuivenberg
30-12-2007, 15:54
Komen de goede instellingen terug wanneer je de decoder weer inschakelt?

Roger Weerts
30-12-2007, 16:28
Eerlijk gezegd vindt ik de reactie op je vraag niet zo heel vreemd.

Mij ontgaat ook even de logica.

Je hebt het in eerste instantie over een televisie neem ik aan ?
Daarna heb je het over een digicorder ?!?!?! What the hell is dat (een digitale recorder?)
of is dat onderdeel van de digitale tuner die ingebouwd is in de tv ?

Bel eens naar Philips klantenservice of maak aanspraak op je garantie.

Groet BillyGates.

astramen
31-12-2007, 11:33
Eerlijk gezegd vindt ik de reactie op je vraag niet zo heel vreemd.

Mij ontgaat ook even de logica.

Je hebt het in eerste instantie over een televisie neem ik aan ?
Daarna heb je het over een digicorder ?!?!?! What the hell is dat (een digitale recorder?)
of is dat onderdeel van de digitale tuner die ingebouwd is in de tv ?

Bel eens naar Philips klantenservice of maak aanspraak op je garantie.

Groet BillyGates.

Ee telenet digicorder is gewoon een digitale ontvanger van telenet die tussen de kabel en tv geplaatst voor digitale televisie zoals indi die heeft.

De instellingen zijn die van de LCD en nee die instellingen komen niet terug bij het inschakelen.

Sander Haarmans
31-12-2007, 12:50
Is idd erg vreemd, in principe staan de instellingen van je tv los van je decoder. Als ik jou was zou ik Philips even bellen voor opheldering.