PDA

Bekijk de volledige versie : Plasma & component-aansluiting : WIE HELPT ME ?! (please)



gurgi
29-12-2007, 12:21
Hallo allemaal !

Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Panasonic Viera plasma-TV, maar de aansluiting van de 3-cinch stekker (component) lukt niet. Ik heb al vanalles geprobeerd, en krijg wel perfect geluid als mijn TV op component staat (komt ook via een andere kabel binnen trouwens) maar geen beeld. Ik krijg wel beeld via de scart, maar wilde liever met de component-verbinding werken. Maar dat lukt dus niet... WIE HELPT ME ???

Alvast bedankt !!!
Bart

TJ Weissel
29-12-2007, 12:32
Hallo allemaal !

Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Panasonic Viera plasma-TV, maar de aansluiting van de 3-cinch stekker (component) lukt niet. Ik heb al vanalles geprobeerd, en krijg wel perfect geluid als mijn TV op component staat (komt ook via een andere kabel binnen trouwens) maar geen beeld. Ik krijg wel beeld via de scart, maar wilde liever met de component-verbinding werken. Maar dat lukt dus niet... WIE HELPT ME ???

Alvast bedankt !!!
Bart

Mogelijk even vermelden welk type speler je hebt.

Waarschijnlijk moet je de settings van de speler aanpassen dat je tv-out via Component gaat, deze staat uiteraard standaard op scart.

gurgi
29-12-2007, 13:10
Klopt !
BEDANKT !!!

Bart