PDA

Bekijk de volledige versie : Pirates of the Caribbean 3 boxset



woutertje6
29-12-2007, 20:01
Hallo, ik ben niet op dit forum en las dat er een boxset van Pirates of the Caribbean is op blu ray uitgebracht. Ik vroeg me af waar ik deze kon kopen / bestellen. Ik ben pas bij de Free Record shop geweest maar die hebben alleen Harry Potter en Spiderman

Alvast bedankt

BASIL
29-12-2007, 20:04
Een boxset? :shock: Heb nooit van gehoord.

woutertje6
29-12-2007, 20:07
Een boxset? :shock: Heb nooit van gehoord.

oh ik zat ff via google te kijken en op de site. Daar las ik dat je ergens gratis de boxset kreeg van Pirates of the Caribbean bij aankoop van X. Dus ik dacht misschien is er een boxset, maar dat is niet zo dan jammer :sad:

quorumz
04-01-2008, 17:36
bij mediadis zijn ze nu 21.99 per stuk..
heb ze daar alle 3 besteld alleen volgens de website zijn ze de 28e verstuurd en ik heb ze nog steeds niet binnen :(

BASIL
04-01-2008, 20:03
bij mediadis zijn ze nu 21.99 per stuk..
heb ze daar alle 3 besteld alleen volgens de website zijn ze de 28e verstuurd en ik heb ze nog steeds niet binnen :(

Waarom heb je de eerste gekocht? De kans is zeer groot dat de versie met de verkeerde frames nog verkocht wordt. Je hab beter gedaan van nog eventjes te wachten tot een bevestiging van de Benelux verdeler.

quorumz
05-01-2008, 10:41
Waarom heb je de eerste gekocht? De kans is zeer groot dat de versie met de verkeerde frames nog verkocht wordt. Je hab beter gedaan van nog eventjes te wachten tot een bevestiging van de Benelux verdeler.

ach dan kan ik hem toch altijd nog "ruilen"...is het zo zichtbaar dan? (ik meen me artikel te herinneren dat je stukje van orlando's hoofd miste oid hehe)

woutertje6
05-01-2008, 23:01
ik ga misschien anders de laatste twee wel bestellen via internet... heeft iemand nog goede betrouwbare sites? ik heb het liefst met nederlandse ondertiteling.

quorumz
07-01-2008, 19:04
ik ga misschien anders de laatste twee wel bestellen via internet... heeft iemand nog goede betrouwbare sites? ik heb het liefst met nederlandse ondertiteling.
mediadis is een ballen tent heb mijn 3x pirates blu rays nog niet terwijl die 28 december verstuurd zouden zijn. Heb al gemaild dat ik mijn geld terug wil, jezus wat een slechte toko

Egon
19-01-2008, 23:59
mediadis valt niet onder thuiswinkel waarborg

meer info kan je kijken op
http://www.thuiswinkel.org/consumenten/thuiswinkel_waarborg.aspx?id=3949&subnavid=1

jantjeb
20-01-2008, 00:59
Koop ook bij Mediadis gaat goed als je het via UPS laat bezorgen dan binnen 2 dagen binnen. Via de post in belgie dan doet in nederland Selekt Vracht de afhandeling en duurt het wel een week of 3. Daar heeft kan Mediadis niet veel aandoen.