PDA

Bekijk de volledige versie : Three Kings [DVD]



Eric van Ballegoie
19-07-2001, 00:01
Three Kings [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=55)

starbuck
04-11-2001, 16:10
Inderdaad bijzondere film, plus punt vond ik het acteren van "e.r" clooney. Begint een volwassen acteur te worden.

ook apart de Zeeeer bijzondere "kogelscene" ???!!!

Renzo Verschoor
15-04-2002, 22:50
Er vette film. De extra's zijn ook leuk om naar te kijken.

Yi-Long
16-04-2002, 09:30
Staat het gevecht tussen de regisseur en George Clooney er ook op tussen de extra's!? :D

Renzo Verschoor
16-04-2002, 10:15
Zover ik weet niet. Ik heb in iedergeval niets gezien.
Wel jammer.:D

Lex v/d Moolen
24-06-2002, 23:16
Ik vond het een zeer aparte, en orginele film. Inderdaad komisch en aangrijpend tegelijk. Het laat mooi zien hoe de situatie was net na de golfoorlog, zowel aan Amerikaanse zijde als aan Irakeze zijde. Het is een mooi verhaal over 4 geldwolven die gaandeweg veranderen in meelevende mensen en onschuldige mensen proberen te helpen. Ook op een aparte manier verfilmd, wat voor de film werd aangekondigd. Er zitten ook een paar hele aparte scenes in, zoals een kogel die je in een lijf ziet schieten.
Ik geef hem een 8 uit 10.

Joost v.d. Ham
24-06-2002, 23:26
Een geweldige film, met een van de beste extra's die ik heb gezien namelijk:

The video journal = echt fantastisch!!!
hierin zie de regisseur o.a. onderhandelen met de WB-bazen voor het budget voor de film! ook zitten er een paar audities tussen, geweldig om te zien!

Aanrader!!!!!!!!

patricus
29-11-2002, 17:34
"Actie-avontuur" wordt het genoemd. Maar er zitten ook vet droge stukjes tussen......AANRADER

Tom L.
23-05-2003, 19:32
Heb deze film in de bioscoop gezien. Vond hem wel geinig. Heb hem vandaag gekocht. Vind met name wel geinig hoe je ziet hoe de kogel in de buik van iemand gaat. Echt een aanrader :!:

Richard B.
14-01-2004, 04:02
Sinds de Irak-oorlog is ie weer een stuk actueler geworden. Het is een beetje rare mix tussen drama, humor en actie, en wat voor een genre dit nu ECHT is durf ik nog niet te zeggen. Wat ik wel weet is dat deze film zeer de moeite waard is en heel lekker wegkijkt. Het samenspel van de cast is erg goed en het geheel is gewoon erg mooi gefilmd.

madelon
22-01-2004, 13:39
Had hier niets over gelezen gister de film gezien.
Echt helemaal GOED. Zit echt alles in!!!

Rickje
23-01-2004, 15:54
Goede film met stoere actie scenes.
De bijzondere kogelscene vond ik zelf een beetje apart maar goed, leuk verzonnen.
Aanradertje :D

Jeroen vS
28-01-2004, 14:34
Sinds de Irak-oorlog is ie weer een stuk actueler geworden. Het is een beetje rare mix tussen drama, humor en actie, en wat voor een genre dit nu ECHT is durf ik nog niet te zeggen.
Dat vind ik nu juist het grote probleem. Eerst lijkt het een oorlogsfilm, dan een adventure movie (schatzoeken) en dan ineens weer een drama met humoristische momenten.
Ik vond het begin wel leuk, maar langzaam begon ik het gevoel te krijgen, dat er iets miste en uiteindelijk was ik blij, dat ie afgelopen was. Voor mij zeker geen Three Kings op DVD.

Richard B.
28-01-2004, 16:33
Sinds de Irak-oorlog is ie weer een stuk actueler geworden. Het is een beetje rare mix tussen drama, humor en actie, en wat voor een genre dit nu ECHT is durf ik nog niet te zeggen.
Dat vind ik nu juist het grote probleem. Eerst lijkt het een oorlogsfilm, dan een adventure movie (schatzoeken) en dan ineens weer een drama met humoristische momenten.
Ik vond het begin wel leuk, maar langzaam begon ik het gevoel te krijgen, dat er iets miste en uiteindelijk was ik blij, dat ie afgelopen was. Voor mij zeker geen Three Kings op DVD.
Nou ik denk dat de naam 'adventure movie' (wat je zelf al vermeld) misschien nog het dichtst in de buurt komt qua genre: een beetje Indiana Jones maar dan met wat dramatische ondertonen.

Enne.. tja, zelf vind ik het dus zeker wel een aanrader. Misschien is het wel een film die je meerdere keren moet zien om hem helemaal te kunnen waarderen, maar dat vind ik zelf geen bezwaar.

Teuneman
28-05-2004, 17:02
ik vind dit een geweldige film George Clooney speelt heel goed , Normaal heeft een warner bros dvd niet zo veel extra´s maar deze had wel heel veel extra´s

macdonald12
31-08-2004, 11:57
Ik had deze film al enkele malen op tv gezien. Laatst een folder van Kruidvat gekregen waar de dvd instond voor maar €3,98 - kon ik natuurlijk niet laten liggen. :wink:

Marco Dubbeldam
05-09-2004, 15:05
Ik had deze film een tijdje geleden eens gehuurd en ik was aangenaam verrast. Ik vond het een erg aparte film met zeer goede acteerprestaties (met name door Clooney). Ik zal de film over een tijdje waarschijnlijk wel eens kopen.


Ook leuk om eens zo'n 'verouderde' recensie van dvd.nl te lezen en dan te zien krijgen dat een dvd met 3,5 bolletje voor beeld en 2x4 bolletjes voor extra's en geluid, het 'topper predikaat' krijgt toegewezen :P

Caledonians
24-10-2004, 17:55
Deze film net gezien. Had hem opgezet om mn zondag middag met een actie fimpje door te komen. Ik was ook aangenaam verrast door deze film. Ook weer erg actueel onderwerp trouwens.

SkyW@lker
26-12-2004, 12:05
Satirische , visueel erg uitzonderlijke , actuele film over de eerste golfoorlog. Verhaal is leuk gevonden en de drie zijn hoofdacteurs perfect gecast. Zwarte humor en een uitzonderlijk visuele stijl overheersen dit gewaagd meesterwerk.