PDA

Bekijk de volledige versie : Brother



Menno
30-08-2001, 09:29
Weet iemand wanneer deze DVD in de verhuur dan wel in de verkoop gaat? UK versie is inmiddels al wel verkrijgbaar maar die is maarliefst f90,00.

StevenTD
30-08-2001, 10:17
is die heel duur, maar daar zou ook in geknipt zijn!!!

Menno
30-08-2001, 13:26
Dat is helemaal verschikkelijk!
Ik dacht dat de Britse filmkeuring wat soepeler was geworden?!

Die UK versie is dus waarschijnlijk de versie uit de States:
US version was heavily cut for violence to be in accordance with MPAA demands for a "R" rating. (IMDb)

Nou hoop ik HELEMAAL dat we een (goed) Benelux release krijgen!

de Maker
30-08-2001, 23:19
Is over een maand of 2 in de verhuur.
engels stereo, nederlands ondertiteld,
film van perfecte digitale master,
volgens mij is het een un-cut versie. (duurt 1 uur 50 (ongeveer))

Menno
31-08-2001, 09:31
Nog even wachten dus. Thanks for the info!

Skinny Scotty
13-04-2002, 22:51
Ik ben deze film pas twee keer in de winkel tegengekomen, maar is me steeds bijgebleven.

Kan iemand mij vertellen of het een goede film is?
Het lijkt me een interessante film maar is dit ook zo?

Brian Slotboom
14-04-2002, 00:54
ik vondt het dus een hele zwakke film, niet spannend, slecht acteerwerk en een slecht verhaal. eerst huren dus .....

Skinny Scotty
15-04-2002, 12:00
ik vondt het dus een hele zwakke film, niet spannend, slecht acteerwerk en een slecht verhaal. eerst huren dus .....
Bedankt voor de tip.

Rob P.
15-04-2002, 12:21
Bedoel je brother van Takasshi Kitano? Die heb ik al twee maanden geleden een keertje gehuurd. (Import) De import versie heb ik ook al enkel malen bij de FRS zien liggen voor de standaard import prijs en niet het schandalige bedrag van Fl 90,-

Skinny Scotty
15-04-2002, 21:48
Bedoel je brother van Takasshi Kitano? Die heb ik al twee maanden geleden een keertje gehuurd. (Import) De import versie heb ik ook al enkel malen bij de FRS zien liggen voor de standaard import prijs en niet het schandalige bedrag van Fl 90,-
Yes, die bedoelde ik.
Heb 'm afgelopen zaterdag zien liggen (R2-NL) bij Correct voor ca. Eu. 27,- dacht ik.

BTW, hoe vond jij hem?

raampie
15-04-2002, 23:29
Leuke film over een Jakuza baas die naar de VS bij z'n jongere (gang member) broertje op bezoek komt. Je moet hem alleen niet al te serieus nemen, dan zit er wel leuke humor en actie in. Bij de FRS kost hij geloof ik 8,99 euro. 't is dat ik hem al op DivX had, anders had ik hem direct mee genomen.

Rob P.
16-04-2002, 10:06
Yes, die bedoelde ik.
Heb 'm afgelopen zaterdag zien liggen (R2-NL) bij Correct voor ca. Eu. 27,- dacht ik.

BTW, hoe vond jij hem?

Ik vond het zelf niet Kitano's beste, moet ook eerlijk toegeven dat ik hem sinds kort pas ben gaan volgen (Na Battle Royale te hebben gezien) films als Hana-bi en Boiling Point vond ik zelf iets beter, en natuurlijk Kikujiro (no natsu) was ik erg over verbaasd, totaal niet vergelijkbaar met zijn andere werk maar we erg mooi.

raampie
16-04-2002, 12:31
Het is inderdaad absoluut niet de beste film van Takeshi Kitano. Het is zijn eerste film die door Hollywood betaald is, wat waarschijnlijk gevolgen heeft gehad voor de inhoud. De film is hierdoor Kitano's meest toegankelijke film voor het grote publiek. Maar een mindere film van hem is nog altijd aanzienlijk beter dan het meeste van de producten uit Hollywood.