PDA

Bekijk de volledige versie : PC beeld op TV --> Geen beeld van film ?



TheLegacy
30-12-2007, 15:19
Beste

Ik heb nu mijn pc aangesloten op mijn Samsung LE40 Hd ready uiteraard via mijn PC port
Nu heb ik prima beeld op de tv, maar als ik bv divxen wil afspelen die ik gemaakt heb met mijn camcorder van familiefeestjes (welke in WMP staan) kunnen deze blijkbaar niet afgespeeld worden... ik zie enkel de hoofding van media player, maar mijn beeld (dat wel op de pc kom) zie ik niet op de tv....
Iemand raad ??

Bedankt!

Gerco Stuivenberg
30-12-2007, 15:45
Hoe gebruik je de TV als 2e scherm?
Als kloon of als uitbreiding van je desktop(Dual-view)?

TheLegacy
30-12-2007, 16:44
Hoe gebruik je de TV als 2e scherm?
Als kloon of als uitbreiding van je desktop(Dual-view)?


Kloon, via de PC port om men tv
Instellingen niets gewijzigd
Filmpjes van bv youtube speelt hij wel af :/

Maihk
30-12-2007, 21:04
Probeer em eens als single display ---> en dan je TV te selecten? ipv kloon

TheLegacy
31-12-2007, 13:52
Hmm werkt allemaal niet meer

raar!

Gistere werkte ie prima beeld op men tv, nu start ik men pc weer op en krijg ik geen beeld of niets meer op men tv
Heb zelf de kabel opnieuw uitgetrokken en weer ingestoken
Heb bij men instellingen ook is gekeken op men pc (en zelf al steken alle kabels in hoe het dus gisteren gewerkt heeft!!)

[img=http://img227.imageshack.us/img227/4189/probaw1.th.jpg] (http://img227.imageshack.us/my.php?image=probaw1.jpg)

Gerco Stuivenberg
01-01-2008, 19:18
Het lijkt er op dat het voor de computer te lastig is om alles om te rekenen.:roll:

Dit komt dan door de verschillen tussen de resoluties van de TV en de computer-monitor en tussen die van de opname en de weergave van het filmpje.

Wat je zou kunnen proberen is om er voor te zorgen dat het filmpje in zijn originele resolutie wordt weergegeven. De computer hoeft het beeld van het filmpje dan niet om te rekenen voor schermvullende weergave. :|

Heb je overigens wel met dual-view geprobeerd?

Butterfly
13-01-2008, 08:59
Probeer em eens als single display ---> en dan je TV te selecten? ipv kloon

Ik heb hetzelfde probleem. Met ALT F4 lukt het soms wel beeld te krijgen op het scherm, maar vaak ook niet. Is er een andere methode? Jij hebt het over Kloon en Single Display. Hoe stel je dat in?

Het ligt niet aan de resolutie, want soms lukt het wel.

Jeroen ter Lingen
24-01-2008, 15:54
Ik heb dit ook gehad, maar dan met Media Player Classic (http://en.wikipedia.org/wiki/Media_Player_Classic). Hierin staan tal van weergave opties in het configuratiescherm.
Ik weet niet meer precies welke ik had gekozen (geloof WMV7). Hiermee werd de video niet getoond op m'n LCD TV, maar wel op m'n laptopscherm. Zette ik 'm weer terug op WMV9 weergave, werd deze wel getoond op m'n TV.

Je zou dus eens kunnen kijken naar een andere media speler.

Hoop dat het niet al te verwarrend is zo. :roll:

Raymond Gelmers
29-01-2008, 23:00
Stel je TV in als PRIMARY DISPLAY. bij veel dual screen drivers wordt video alleen getoont op het primary display.
Symtoom is dat je alles ziet, behalve video. Zelfs ondertitels zie je, maar geen film. Ik ben er ook ooit door geplaagd en heb het es uitgezocht destijds :bier:

Je kunt dit instellen in je dual view tabblad (mits het om een nvidia kaart gaat, voor radeon weet ik het zo niet).

TheLegacy
28-02-2008, 12:02
Zal het nog is proberen, bedankt voor de tips allemaal:bier: