PDA

Bekijk de volledige versie : extra's Harry Potter???!



Hanna
19-05-2002, 19:57
ik ben wanhopig!!!

zoals velen op deze site heb ik harry potter aangeschaft. ik was helemaal klaar om mijn extra's op disc 2 uit te proberen toen ik helemaaaaal geen toegang daartoe kreeg!
iemand hier zei al eens: je moet een toverstok KOPEN, dan naar de klaslokalen, blablabla...
mijn probleem: ik heb geen geld!!!!
hoe kom ik aan geld? als ik bij die goudgrijp bank in de wegisweg ben, zeggen ze dat ik geld moet halen. en zonder geld kan ik dus geen toverstok kopen, en dús geen lessen volgen enz enz enz
om het verhaal korter te maken: hoe kom ik aan geld en dus: hoe kom ik bij de extra's????
ik zou het heel graag stap voor stap willen weten. en tot welke extra's heb je dan precies toegang? alleen gedelete scenes?
help me alsjeblieft! ik ben jullie eeuwig dankbaar, want ik kom er gewoon NIET uit en aangezien ik vandaag in staat was om mijn dvd het raam uit te flikkeren heb ik het maar opgegeven en vraag ik jullie raad!

groetjesssss
Hanna

Tommy Brok
19-05-2002, 20:07
ik ben wanhopig!!!

zoals velen op deze site heb ik harry potter aangeschaft. ik was helemaal klaar om mijn extra's op disc 2 uit te proberen toen ik helemaaaaal geen toegang daartoe kreeg!
iemand hier zei al eens: je moet een toverstok KOPEN, dan naar de klaslokalen, blablabla...
mijn probleem: ik heb geen geld!!!!
hoe kom ik aan geld? als ik bij die goudgrijp bank in de wegisweg ben, zeggen ze dat ik geld moet halen. en zonder geld kan ik dus geen toverstok kopen, en dús geen lessen volgen enz enz enz
om het verhaal korter te maken: hoe kom ik aan geld en dus: hoe kom ik bij de extra's????
ik zou het heel graag stap voor stap willen weten. en tot welke extra's heb je dan precies toegang? alleen gedelete scenes?
help me alsjeblieft! ik ben jullie eeuwig dankbaar, want ik kom er gewoon NIET uit en aangezien ik vandaag in staat was om mijn dvd het raam uit te flikkeren heb ik het maar opgegeven en vraag ik jullie raad!

groetjesssss
Hanna

Ik kan je niet helpen maar vind het wel stom dat ze dat zo gedaan hebben dan! Ik haal hem binnenkort en dan zal ik zelf eens kijken! Ik had dah ook gehoord van dat verhaal over toverstok pakken, potje aanklikken! Toen vond ik het al stom, als je er dan ook niet eens uit komt is het helemaal schraal! Snappen de kinderen dan ook wel hoe dit moet als ze die extra's willen zien!

Rochan
19-05-2002, 20:10
Knip
Snappen de kinderen dan ook wel hoe dit moet als ze die extra's willen zien!

Ik denk dat kinderen het vaak eerder zien als volwassen. Het is vaak heel eenvoudig. ik heb de extra's van de film nog niet bekeken, dus ik kan nog geen antwoord geven. :o :eek: :o

Ronald Dassen
19-05-2002, 20:41
Als je op het bordje van de Goudgrijp bank kijkt, zie je onder op dat bordje een sleutel afgebeeld staan. Ga op die sleutel staan en druk op enter. Nu heb je geld om dingen te kopen.

Pedro
19-05-2002, 20:42
Klik eerst op het uithangbord van de Goudgrijpbank op het sleuteltje onderaan het uithangbord (dus niet aan de bovenkant van het bord), en voila je bent in de bank en hebt je geld ter beschikking.
Ga dan verder zoals beschreven in de thread
Harry Potter en widescreen perikelen (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=7383&highlight=wegisweg)

Je haalt een toverstok op de wegisweg.. Je gaat lessen volgen.. Je klikt op de H (zodat je naar de derde gang gaat). Bij de 3-koppige hond kies je voor de fluit, bij de sleutels zoek je degene op met de gebroken vleugel, bij de flesjes pak je de ronde fles, en uiteindelijk kun je de steen der wijzen pakken. Als je die hebt krijg je een menu met de 7 verwijderde scenes.

Pedro

Mijn DVD's (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=TheGreat&type=A)

Luther Hartog
20-05-2002, 01:20
Ik denk dat kinderen het vaak eerder zien als volwassen.Dan zou ik het wel in 1 keer moeten zien, maar goed...ik heb de DVD niet:)

Wesley
20-05-2002, 12:20
Nou ik vind die 2e disc maar waardeloos en kinderachtig... Jammer dat ze niet aan het wat ouder publiek hebben gedacht... :(

Hanna
20-05-2002, 14:04
Nou ik vind die 2e disc maar waardeloos en kinderachtig... Jammer dat ze niet aan het wat ouder publiek hebben gedacht... :(

ik ben het helemaal met je eens. ik heb een uur zitten kloten + nog een tien minuutjes jullie aanwijzingen uitgevoerd voor 7 extra scenes die echt *** met peren zijn, das de enige omschrijving die ik er voor heb! de scenes duren gemiddeld 40 seconden. eentje duurt er ruim 3 minuten, maar daarvan is maar een klein gedeelte nieuw. nee, ik ben er inderdaad niet over te spreken. het is allemaal heel mooi in elkaar gezet en dat 3-D rondkijken op zweinstein en in hagrid's huisje is best grappig, maar idd niet voor het oudere publiek!!!

Wesley
20-05-2002, 15:07
het is allemaal heel mooi in elkaar gezet en dat 3-D rondkijken op zweinstein en in hagrid's huisje is best grappig, maar idd niet voor het oudere publiek!!! Ja het is idd wel grappig... maar het is ook nog zo langdradig... ik heb niet geprobeerd of je trug naar ut menu kon... maar jah... tis pech hebben dan maar :o