PDA

Bekijk de volledige versie : Blade Runner via DVDPacific: wie heeft 'm al?



DenW
04-01-2008, 12:00
Op 19 december kreeg ik van DVDPacific een mailtje dat de door mij bestelde bluray Blade Runner: Complete Collectors Edition binnen 24 uur verstuurd zou worden. Verstuurd met Swedish Premium zou het 9 tot 15 dagen kunnen duren. Helaas heb ik nog niets mogen ontvangen.

Ben ik de enige of heb ik gewoon te weinig geduld?

Reclameren bij DVDPacific kan pas na 30 dagen geen ontvangst. Bummer...

Albert Kostwinder
04-01-2008, 12:10
Net de HD DvD koffer binnen gekregen van dvdpacific. Hij was 14 december 2007 opgestuurd. Netjes verpakt!, helemaal puntje gaaf en groter dan ik had verwacht. Wow, pracht uitgave!!. 8-)

Herman ter Lingen
04-01-2008, 12:32
Van mij moet er ook nog e.e.a. binnenkomen van verzenddata 15 en 18 dec. Een pakketje (1 dvd) van de 18e kwam gisteren binnen. Mijn ervaring met 'Zweedse Post' is zo'n 3 weken. Met de feestdagen zal er wel wat vertraging zijn ontstaan.

Overigens wacht ik al 5 werkdagen op een pakje van FRS dat helemaal uit Capelle a/d IJssel moet komen (6)

Ettepet
04-01-2008, 14:31
17e verstuurd, vandaag binnen. (hd-dvd versie, amazon.com, standard international shipping)

edit: Ziet er trouwens geweldig uit zeg!! 8)


Recent record bij dvdpacific:

Transformers (hd-dvd), verstuurd 7/11 (los exemplaar, standard intl. shipping), binnen op 17/12. Ik koop daar ook bijna niks meer want de meeste pakketten worden onderschept, veel vaker dan bij amazon.com. :(

Aloys
04-01-2008, 18:24
Ik heb vandaag de BD versie ontvangen die 14 december was verstuurd.:bier:

Frederik Adam
04-01-2008, 18:25
14 december verstuurd en op 24 december ontvangen.
Van geluk gesproken:p

Edwin V
04-01-2008, 18:26
17e verstuurd, nog niks binnen. (hd-dvd versie, amazon.com, standard international shipping)
Moet morgen of volgende week dan wel komen.
Van Axelmusic eergisteren een HD DVD ontvangen die 27/12 verzonden was, terwijl ik nog wacht op eentje die op 14/12 verzonden is.
En dan wacht ik nog op mediadis (27/12 verzonden).
Lijkt of er rond de kerst en nieuwjaar 't een en ander vertraging op loopt.

Peter van santbrink
04-01-2008, 19:24
17e verstuurd, vandaag binnen. (hd-dvd versie, amazon.com, standard international shipping)

edit: Ziet er trouwens geweldig uit zeg!! 8)


Recent record bij dvdpacific:

Transformers (hd-dvd), verstuurd 7/11 (los exemplaar, standard intl. shipping), binnen op 17/12. Ik koop daar ook bijna niks meer want de meeste pakketten worden onderschept, veel vaker dan bij amazon.com. :(

Dat is raar: bij mij (en volgens mij bij de meeste) worden pakketjes van Amazon.com er altijd uitgevist: vandaag ook weer het gevreesde TNT briefje in de bus: €10 extra betalen

BASIL
04-01-2008, 20:07
14 december verstuurd en op 24 december ontvangen.
Van geluk gesproken:p

+1:grin:

Ettepet
04-01-2008, 20:28
Dat is raar: bij mij (en volgens mij bij de meeste) worden pakketjes van Amazon.com er altijd uitgevist: vandaag ook weer het gevreesde TNT briefje in de bus: €10 extra betalen

Bij mij is er de afgelopen 2 maanden niets onderschept, en was alles er binnen maximaal 2 a 3 weken. Ze gebruikten alleen achterlijk vaak grotere doosjes voor los verstuurde items, wat weer als voordeel had dat de doosjes met 3 stuks erin niet als zodanig werden herkent. :-D

Peter van santbrink
04-01-2008, 20:34
Bij mij is er de afgelopen 2 maanden niets onderschept, en was alles er binnen maximaal 2 a 3 weken. Ze gebruikten alleen achterlijk vaak grotere doosjes voor los verstuurde items, wat weer als voordeel had dat de doosjes met 3 stuks erin niet als zodanig werden herkent. :-D

snap hier dus niks van: ik wordt er altijd uitgepikt, zou ik op een zwarte lijst staan ? kijken ze trouwens niet gewoon naar de prijs/ naam (Amazon.com) op doos ?

Welke verzendmethode gebruik je ?

Ettepet
04-01-2008, 23:06
snap hier dus niks van: ik wordt er altijd uitgepikt, zou ik op een zwarte lijst staan ? kijken ze trouwens niet gewoon naar de prijs/ naam (Amazon.com) op doos ?

Welke verzendmethode gebruik je ?

Geen idee wat het is. Heb veel los laten versturen, maar ook alle gebundelde zendingen zijn er prima doorheen geglipt. Zelfs grotere dozen waar met koeieletters "Amazon" en $1xx.xx op stond... :-)

diederik
05-01-2008, 00:02
Vandaag binnen van Amazon (HD-DVD), erg mooie uitgave :)

Ettepet
05-01-2008, 02:13
Vandaag binnen van Amazon (HD-DVD), erg mooie uitgave :)

Ben er nu naar aan het kijken. Vond een paar jaar geleden de dvd-uitgave helemaal niets (oersaai en gedateerd). Sinds ie op de televisie kwam halverwege de jaren tachtig is dit nu voor het eerst dat de film mij echt weer weet te boeien. :bier:

Nisei
05-01-2008, 12:02
Vandaag de Blu Ray koffer van DVD Pacific binnengekregen die 14 december was verstuurd. Goed verpakt en puntgaaf. €60 incl. verzendkosten en geen invoerrechten/BTW gedoe erbij. Dat zou nog kunnen nakomen maar ik verwacht het niet want dan duurt het meestal langer voordat je hem krijgt.
Ik heb nog geen player dus ik kan niet checken of disc 5 niet per ongeluk hetzelfde is als disc 1. Hoe is dat bij jullie?

Aloys
05-01-2008, 12:21
Vandaag de Blu Ray koffer van DVD Pacific binnengekregen die 14 december was verstuurd. Goed verpakt en puntgaaf. €60 incl. verzendkosten en geen invoerrechten/BTW gedoe erbij. Dat zou nog kunnen nakomen maar ik verwacht het niet want dan duurt het meestal langer voordat je hem krijgt.
Ik heb nog geen player dus ik kan niet checken of disc 5 niet per ongeluk hetzelfde is als disc 1. Hoe is dat bij jullie?

Bij mij is disc5 gewoon in orde.

Als je het gaat checken: je ziet het heel duidelijk aan de beeldkwaliteit.

Nisei
05-01-2008, 15:22
OK, bedankt voor de tip. Ik moet toch maar even naar iemand op zoek die wel een player heeft want het zou lullig zijn als ik er over een paar maanden pas achter kom dat het niet klopt.


snap hier dus niks van: ik wordt er altijd uitgepikt, zou ik op een zwarte lijst staan ? kijken ze trouwens niet gewoon naar de prijs/ naam (Amazon.com) op doos ?
Ja dat maakt het natuurlijk wel heel erg makkelijk voor de douane he.
DVD Pacific verstuurt het in een blanco doos en als afzender staat er "D. Pacific" op :)
De inhoud van het pakket wordt omschreven als "software" dus niets duidt op DVD's. Slim gedaan.

Ettepet
06-01-2008, 00:15
Ja dat maakt het natuurlijk wel heel erg makkelijk voor de douane he.
DVD Pacific verstuurt het in een blanco doos en als afzender staat er "D. Pacific" op :)
De inhoud van het pakket wordt omschreven als "software" dus niets duidt op DVD's. Slim gedaan.

Er is niks slims meer aan DVDPacific. Het is dat de afgelopen maand extreem veel verstuurd is, anders is de pakkans puur van DVDPacific groter dan 50%. Ze letten speciaal op pakketjes van hen.

Gaan ze vaak ook nog openmaken omdat de genoemde bedragen op de pakbon belachelijk laag zijn, kost je meteen nog minstens een week extra. Wacht je bij elkaar al gauw een maand, inclusief heffing en opengemaakte doos. Verder zijn ze nog duur geworden ook..

Nisei
06-01-2008, 00:19
Ah ok, dit was de eerste keer dat ik bij ze had besteld. Maar het valt in ieder geval niet zo veel op als die Amazon dozen waar het met koeieletters op staat.
Oh wat ik overigens wel jammer vind is dat de schiven zelf in de standaard Blu Ray verpakking zitten en niet in een mooie digipack zoals op de foto te zien was.

http://www.brmovie.com/Images/Things/DVD-BR-UCE-5-Contents.jpg

Nisei
06-01-2008, 03:10
Opgelost, gewoon ook nog even de regio 2 DVD UE gekocht.
Eigenlijk vind ik die nog mooier ook (stijlvoller) en hij is maar €27
Prop ik die gewoon in mijn Blu Ray koffertje en geef ik de DVD's wel weg :)
http://flickr.com/photos/maaku/2159175337/in/photostream/

Eric B.
06-01-2008, 12:53
Ah ok, dit was de eerste keer dat ik bij ze had besteld. Maar het valt in ieder geval niet zo veel op als die Amazon dozen waar het met koeieletters op staat.
Oh wat ik overigens wel jammer vind is dat de schiven zelf in de standaard Blu Ray verpakking zitten en niet in een mooie digipack zoals op de foto te zien was.

http://www.brmovie.com/Images/Things/DVD-BR-UCE-5-Contents.jpg


idd jammer dat het geen digipack is zoals bij de dvd uitgave, ik denk dat ik dan toch voor de dvd uitgave ga aangezien ik die toch mooier vind met de digipack verpakking erin:-)

DenW
10-01-2008, 12:04
Blu-Ray uitgave gisteren eindelijk binnengekomen, niets van heffing oid. Helaas geen tijd om te kijken gisteravond.

Edwin V
10-01-2008, 12:59
Ik heb 'm nog steeds niet binnen. :(

Edit: vandaag lag een briefje in de bus, moet import betalen 18 euro nogwat, vandaar dat 't wat lang duurde natuurlijk.