PDA

Bekijk de volledige versie : Goedkope amerikaanse site voor blu ray



woutertje6
05-01-2008, 22:15
Ik had net een mooi lijstje gevonden via dit forum:
http://bluray.liesinc.net/

Nu zat ik dus te denken, dan kan ik net zo goed mijn blu ray's importeren vanuit amerika. Maar wat is een betrouwbare niet al te dure site die ook naar Nederland verzend?

Als ik de blu rays uit usa haal zitter er geen nl subs bij, maar zijn er wel sommige blu rays waar dit het geval is?

Henkske22
06-01-2008, 08:13
www.axelmusic.com
USA store in EU. dus geen customs:)

memphisflash
06-01-2008, 11:36
www.axelmusic.com
USA store in EU. dus geen customs:)

Nog wel redelijk geprijsd ook ...

sharky
06-01-2008, 11:45
Blu-ray is toch niet regiovrij?
Dus hoe kan je dan us films spelen op je eu speler?

Of zijn niet alle films gecodeerd?

Rogier Burghout
06-01-2008, 11:46
altijd goeie ervaringen met www.dvdpacific.com (http://www.dvdpacific.com) en ook nooit douane gehad.

sharky
06-01-2008, 16:28
Aah sorry :bier:
Dacht dat een winkel was.

Maar zeer handig idd weet ik tenminste welke blu-ray ik straks kan bestellen in amerika 8)

memphisflash
09-01-2008, 12:12
Blu-ray is toch niet regiovrij?
Dus hoe kan je dan us films spelen op je eu speler?

Of zijn niet alle films gecodeerd?

Of je neemt de Sony 300 of 500, die kan (al) regiovrij worden gemaakt voor €150,- (DVD 1 en 2, BRD A en B)

sharky
09-01-2008, 17:53
En jij denkt dat ik gek bent :P
Ga geen 150 euro neerleggen om hem regiovrij te maken.

Ik heb btw ook al een PS3.
Dus ik doe het wel met dat lijstje van hierboven ;)

Sylver
09-01-2008, 21:02
www.axelmusic.com (http://www.axelmusic.com)
USA store in EU. dus geen customs:)

Als je in België woont (waar de douane veel strenger is), dan lijkt AxelMusic de enige optie te zijn. Ik heb tot nu toe nog geen enkele andere shop gevonden die verzendt vanuit de E.U. en tegelijkertijd scherpe prijzen heeft.

Weet er trouwens iemand een goedkope Europse online shop vooor regio B (Europa) blu-ray titels?

Newboy
09-01-2008, 22:14
Als je in België woont (waar de douane veel strenger is), dan lijkt AxelMusic de enige optie te zijn. Ik heb tot nu toe nog geen enkele andere shop gevonden die verzendt vanuit de E.U. en tegelijkertijd scherpe prijzen heeft.

Weet er trouwens iemand een goedkope Europse online shop vooor regio B (Europa) blu-ray titels?

Ik woon ook in België en heb met dvdpacific nooit probs gehad. Van de 18 bestellingen die ik daar heb geplaatst was er amper eentje onderschept door de douane.

Al mijn hollywooddvd's en Blu-rays bestel ik uitsluitend daar.

Timmaaahhhh
25-03-2009, 16:43
Als je in België woont (waar de douane veel strenger is), dan lijkt AxelMusic de enige optie te zijn. Ik heb tot nu toe nog geen enkele andere shop gevonden die verzendt vanuit de E.U. en tegelijkertijd scherpe prijzen heeft.

Weet er trouwens iemand een goedkope Europse online shop vooor regio B (Europa) blu-ray titels?


zavvi.co.uk

Newboy
25-03-2009, 16:45
Als je in België woont (waar de douane veel strenger is), dan lijkt AxelMusic de enige optie te zijn. Ik heb tot nu toe nog geen enkele andere shop gevonden die verzendt vanuit de E.U. en tegelijkertijd scherpe prijzen heeft.

Weet er trouwens iemand een goedkope Europse online shop vooor regio B (Europa) blu-ray titels?

Thehut.com Je kan in de de goedkope pond bestellen itt play.com

Mr. Humphries
25-03-2009, 17:00
Thehut.com Je kan in de de goedkope pond bestellen itt play.com

Play.com ook

Sylver
30-03-2009, 21:38
Axelmusic en dvdpacific lijken me tot nu toe toch wel de goedkoopste te zijn, maar veel hangt dus af welke titels je zoekt...

Patrick van den Hul
30-03-2009, 22:53
Verplaatst naar het discussieforum waar deze thuishoort.

svmnb
03-04-2009, 08:16
Ben erg tevreden over hdmoviesource.com.
Ik heb er nu 4 flinke bestellingen gedaan en geen problemen met douane gehad. De prijzen zijn zeer redelijk en levering vanuit de VS is 3 tot 4 dagen.

Neil
03-04-2009, 10:24
Ben erg tevreden over hdmoviesource.com.
Ik heb er nu 4 flinke bestellingen gedaan en geen problemen met douane gehad. De prijzen zijn zeer redelijk en levering vanuit de VS is 3 tot 4 dagen.

Agree.
Is mijn vaste stekkie, inderdaad altijd zeer snelle levering, en nooit last van douane.