PDA

Bekijk de volledige versie : Training Day



Danilo
20-05-2002, 11:06
Training Day gaat over Jake Hoyt die de dieven wil stoppen en niet eentje wil worden. Maar om op het juiste pad te blijven tussen politieagent en crimineel is een veel grotere uitdaging dan hij ooit had verwacht. Zo leert hij in één dag, undercover (samen met Alonzo Harris) de straten van L.A te ontdekken en realiseerd dat het één en al corrupte zooi is. ...There's no justice, only street-justice...

Ik was zeer enthousiast toen ik de film had gezien. Hij was goed geacteerd en de film heeft een ijzersterk einde. In de film acteren SnoopDogg en Dr. Dre ook, maar daar hoef je niet veel van te verwachten. De rollen van deze 2 rappers zijn niet zo groots als die van Denzel Washington en Ethan Hawke.

Ik geef deze film een: 9 :D

kaptein Pikaard
27-05-2002, 17:12
ja klopt heb hem ook van uit de VS en het is een warner uitgave wat bijna altijd een snapper betekend en dat is het ook dit keer weer maar ook weer de oude vertrouwde kwaliteit wat garant staat voor goed beeld <2:35 widescreen>en goed geluid<dd5.1>verder redelijk veel extra's een making of van zo'n 30 minuten en 2 video clips ,production notes,cast and crew etc.


Ijzer sterke film met een mooi begin en een goed einde!

Jeroen Klaassen
30-05-2002, 12:40
Danilo,

heb je de film aangeschaft of heb je em in de bios gekeken??