PDA

Bekijk de volledige versie : Stop the Press: NewLine ook uitsluitend Blu-Ray



Mark van L.
06-01-2008, 12:10
New Line Shifts to Blu-ray Exclusivity

(http://www.blu-ray.com/news/?id=808)

http://www.blu-ray.com/images/news/icons/newlinecinema.jpg Following Warner's lead, sister company New Line has confirmed that it will support Blu-ray Disc high def releases exclusively. New Line has previously delayed their day-and-date new releases on HD DVD due to the format's lack of region coding, effectively making titles such as Shoot 'em Up, Hairspray, and Rush Hour 3 exclusive to Blu-ray. Although a 2008 release slate for the studio has not been released, an announcement may be possible at this year's Consumer Electronics Show in Las Vegas.


Michael Bay:
Outspoken director Michael Bay has once again posted his views on the format war, discussing how he feels about the recent announcement that Warner Brothers would exclusively support Blu-ray. After claiming HD DVD would "die a slow death", he gave hope to his fans that his recent blockbuster film 'Transformers' would one day be on Blu-ray.

Well another studio down. Maybe I was right? Blu ray is just better. HD will die a slow death. It's what I predicted a year ago. Now with Warner's down for the count with Blu Ray. That makes it easier for Wal-Mart to push Blu Ray. And whatever Wal-Mart pushes - wins. Hd better start giving out those $120 million dollars checks to stay alive. Maybe they can give me some so I can give it to my Make-A-Wish charity, just to shut me up. Have faith people Transformers will come out in Blu-ray one day!

Rogier Burghout
06-01-2008, 12:48
idd, New Line is net zoals Warner van de Time Warner Holding dus het zou een beetje vreemd zijn als ze verschillende koersen zouden gan varen...

Richard B.
06-01-2008, 13:13
Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=57135&page=4&p=1284839

Trat
06-01-2008, 16:37
Goodbye HD-DVD...

Roger Weerts
06-01-2008, 16:54
Fijn voor je dat jij geen keuze meer hoef te maken tussen beide standaarden. ;)
Wij (HD-DVD bezitters) houden hem er gewoon mooi naast (of er boven of eronder) als je het niet erg vindt en kopen er wel een blu-ray bij als ze "uitontwikkeld" zijn (6) en de jouwe dan helemaal geen nieuwe blu-ray's meer afspeelt, hahahaha :mrgreen:

Snel naar het toilet, ik doe het bijna in m'n broek :bier:


Goodbye HD-DVD...

Trat
06-01-2008, 18:10
Fijn voor je dat jij geen keuze meer hoef te maken tussen beide standaarden. ;)
Wij (HD-DVD bezitters) houden hem er gewoon mooi naast (of er boven of eronder) als je het niet erg vindt en kopen er wel een blu-ray bij als ze "uitontwikkeld" zijn (6) en de jouwe dan helemaal geen nieuwe blu-ray's meer afspeelt, hahahaha :mrgreen:

Snel naar het toilet, ik doe het bijna in m'n broek :bier:
Haha, mijn PS3 zal altijd alle BD afspelen. Ik heb straks lekker LOTR. Niet dat ik er naar ga kijken (moet ik zelf weten toch?), maar ik koop hem wel, gewoon omdat het kan. Straks ook de Matrix en Transformers: weg exclusiviteit HD-DVD/ Maar huil niet, HD-DVDtjes kosten straks nog maar €5. Kun je je lekker uitleven. Misschien dat je dan maar misprints moet gaan verzamelen ofzo...

LOL, OWNED!!!

Roger Weerts
06-01-2008, 18:23
Alle BD's afspelen ?!?!?! Niet als een van je eventuele kinderen of neefjes weer eens denkt dat het de LEGO doos van jou is, en de controller in de sleuf probeert te duwen , whahaha

PS3 , Echt voor volwassen kinderen .......... Geen geld voor een ECHTE Hightech oplossing.

Ach , Soms komt zelfs het kind in mij boven, en heb ik niets zinnigs te melden, net zoals TRAT of is het TART ?


Haha, mijn PS3 zal altijd alle BD afspelen. Ik heb straks lekker LOTR. Niet dat ik er naar ga kijken (moet ik zelf weten toch?), maar ik koop hem wel, gewoon omdat het kan. Straks ook de Matrix en Transformers: weg exclusiviteit HD-DVD/ Maar huil niet, HD-DVDtjes kosten straks nog maar €5. Kun je je lekker uitleven. Misschien dat je dan maar misprints moet gaan verzamelen ofzo...

LOL, OWNED!!!

Mark de Jong
06-01-2008, 18:46
Alle BD's afspelen ?!?!?! Niet als een van je eventuele kinderen of neefjes weer eens denkt dat het de LEGO doos van jou is, en de controller in de sleuf probeert te duwen , whahaha

I don't get it. Wat heeft "alle BD's" in 1x met "LEGO" te maken ? :?

Richard B.
06-01-2008, 18:56
Ik denk dat deze thread eigenlijk wel op slot kan. Er bestaat al een topic over de Warner-beslissing, dus deze discussie voegt eigenlijk niks toe.

Trat
07-01-2008, 00:10
Alle BD's afspelen ?!?!?! Niet als een van je eventuele kinderen of neefjes weer eens denkt dat het de LEGO doos van jou is, en de controller in de sleuf probeert te duwen , whahaha

PS3 , Echt voor volwassen kinderen .......... Geen geld voor een ECHTE Hightech oplossing.

Ach , Soms komt zelfs het kind in mij boven, en heb ik niets zinnigs te melden, net zoals TRAT of is het TART ?
LOL, je baalt gewoon van het feit dat BD heeft gewonnen. Maakt niet uit, over een paar weken weet je niet beter. Waarom zou ik geld uitgeven voor een zogenaamde high-tech oplossing als de PS3 als beste uit de testen komt als BD speler? En high-tech? Heb je die medion prullen van Toshiba wel eens gezien? Ik zou overigens erg balen als een 360 met HD-DVD add-on had gekocht nu: wie wil zo'n combo nou nog naast zijn TV hebben staan? RROD en films kijken met het geluid van een Lada... Brrrr...

Trat
07-01-2008, 00:11
I don't get it. Wat heeft "alle BD's" in 1x met "LEGO" te maken ? :?
Volgens mij was dat een RROD bij Mr. Gates...

Trat
07-01-2008, 00:13
Ik denk dat deze thread eigenlijk wel op slot kan. Er bestaat al een topic over de Warner-beslissing, dus deze discussie voegt eigenlijk niks toe.
Volgens mij gaat dit over NewLine (is aan de topic titel te zien).

Richard B.
07-01-2008, 09:12
Volgens mij gaat dit over NewLine (is aan de topic titel te zien).

New Line is een dochteronderneming van Warner. We gaan straks toch ook geen threads krijgen dat de catering en de administratie van Warner exclusief Blu-ray gaat ondersteunen? ;)

Rogier Burghout
07-01-2008, 13:42
Trat en BillyGates, gaan jullie ff die ruzie in de speeltuin uitvechten ofzo, jullie voegen weinig toe hier....:twisted:
on-topic: in principe is het natuurlijk wel nieuws, omdat New Line een aparte werkmaatschappij is van de Time Warner Holding, net zoals Warner Bros. dat is. Het nieuws daarentegen is natuurlijk niet opzienbarend, omdat naast de individuele koers die ze varen dit soort strategische beslissingen natuurlijk wel even afgewogen worden door de bazen van de Holding....

Richard B.
03-03-2008, 13:17
De beslissing om exclusief Blu-ray te gaan ondersteunen heeft catastrofale gevolgen gehad voor New Line, want de studio is opgeheven: http://www.filmfocus.nl/nieuws/9991-Exit-filmmaatschappij-New-Line.html

Toeval? Ik dacht het niet. (6) :wink: