PDA

Bekijk de volledige versie : DVD-profiler uit de lucht?



Rolf
20-05-2002, 14:07
Hallo, ligt het nu aan mij of is DVDprofiler uit de lucht?

Louis Bouduin
20-05-2002, 14:19
Hallo, ligt het nu aan mij of is DVDprofiler uit de lucht?

Heb juist even geprobeerd, en inderdaad, bij mij werkt ie ook niet. Ook niet als ik via de site van DVD profiler wil gaan.

Rolf
20-05-2002, 14:21
The server is currently disabled.

Art
20-05-2002, 14:22
Hij doet het inderdaad niet :( :confused:

Rolf
20-05-2002, 14:59
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Luther Hartog
20-05-2002, 15:00
Goh...das ook voor het eerst.:rolleyes:

Matt D
20-05-2002, 16:17
welk achterlijk programma is dit eigenlijk, fuck ik ben aan het balen, zit hier de hele tijd gegevens in te voegen, de gegevens worden (hoes,....) worden gedownload en als ik dan naderhand kijk in mijn list werden de titels nt toegevoegd ??????

Rolf
20-05-2002, 16:33
welk achterlijk programma is dit eigenlijk, fuck ik ben aan het balen, zit hier de hele tijd gegevens in te voegen, de gegevens worden (hoes,....) worden gedownload en als ik dan naderhand kijk in mijn list werden de titels nt toegevoegd ??????

Probeer de zoekfunctie, dit probleem is vaker behandeld.

Matt D
20-05-2002, 16:53
was ik zelf ook wel opgekomen maar vind daar het antwoord nt

Riccardo
20-05-2002, 17:47
Hoe lang kan zo'n storing wel niet duren ?
Ik ben al 2-dagen bezig :confused: :mad:

Pepijn Wildbret
20-05-2002, 17:50
Bij mij werkt DVD-profiler nu (20-05-2002. 18:50) gewoon. En ja ook het down en uploaden van en naar de site.

Riccardo
20-05-2002, 17:59
Mooi :) ... Dan gaan we weer eens kijken

Riccardo
20-05-2002, 18:07
:confused: :mad: Nou, bij mij werkt ie nog steeds niet :mad: :confused:

ron
20-05-2002, 18:10
Geen enkel probleem hier !

Riccardo
20-05-2002, 19:17
:) YES:) Hij doet het weer...

Alex Bel-Gy-Bel
20-05-2002, 19:36
ik heb geen problemen, als de profiler niet werkt heb ik nog altijd de DVD-Tracker.:D

Riccardo
21-05-2002, 00:19
ik heb geen problemen, als de profiler niet werkt heb ik nog altijd de DVD-Tracker.:D

:confused: DVD Tracker:confused: Wat is dat voor een programma, en waar kun je het downloaden ?

Alex Bel-Gy-Bel
21-05-2002, 18:52
:confused: DVD Tracker:confused: Wat is dat voor een programma, en waar kun je het downloaden ?

Moet je niets voor downloaden, kun je gewoon je lijst aanmaken via de site en is heel gemakkelijk om films toe te voegen die er nog niet in de lijst staan.

Je vind hem hier DVD-Tracker (http://www.moviefreaks.nl/forum/index.php)

Sander Dubbeldam
25-06-2002, 15:07
kan niet online profilers bekijken hebben jullie dat ook?

Gabriƫl de Rop
25-06-2002, 15:08
kan niet online profilers bekijken hebben jullie dat ook?

Ja, ik heb dat ook.....:(

Digger
25-06-2002, 15:24
Ben ik even blij dat ik mijn dvdprofiler zelf gemaakt heb, in ieder geval geen problemen met een server die offline is.

Sander Dubbeldam
25-06-2002, 15:34
Ben ik even blij dat ik mijn dvdprofiler zelf gemaakt heb, in ieder geval geen problemen met een server die offline is.

nou ja dvdprofiler zelf gemaakt, gewoon knip en plak werk lijkt het meer.

Digger
25-06-2002, 15:50
Nou ja, je heb wel een beetje gelijk, ik gebruikte eerst dvdprofiler maar uit onvrede met de opmaak en de mogelijkheden tot aanpassen heb ik maar besloten om het zelf te maken. De meeste gegevens komen inderdaad ook uit dat programma (dat is natuurlijk wel het makkelijkste :D ) Maar nu kan ik dus gegevens weglaten die ik onbelangrijk vind, en ik kan zelf bepalen wat de opmaak is en de kleurstelling (belangrijk voor de rest van de website). Daarbij wilde ik nog even zeggen dat het niet helemaal knip en plakwerk, was het maar zo makkelijk, dan was ik in een minuut klaar. Alles komt namelijk uit een database (niet dat dat zo moeilijk is trouwens) en wordt dus gegeneerd waardoor ik makkelijker kan toevoegen.

Alex Bel-Gy-Bel
25-06-2002, 20:06
Ik heb de DVD-Tracker in gebruik genomen omdat er bij DVD Profiler regelmatig problemen zijn, en de DVD-Tracker is heel handig in gebruik, Nederlandstalig, gemakkelijk voor het invoeren van nieuwe DVD's indien deze nog niet in de lijst voorkomen.

Sander Dubbeldam
25-06-2002, 21:39
alleen vind ik persoonlijk dvd tracker er niet uitzien.

Sander Dubbeldam
26-06-2002, 14:28
heel vaag.
Nadat ik me pc had geformatteerd weer dvd profiler erop gezet.
Dus ik denk ik kijk in de lijst voor een betere screenversie van vidocq komt ie helemaal niet meer in die lijst voor. Waarschijnlijk is er wat misgegaan bij die jongens. :o

Mike Philippens
26-06-2002, 14:42
Nou ja, je heb wel een beetje gelijk, ik gebruikte eerst dvdprofiler maar uit onvrede met de opmaak en de mogelijkheden tot aanpassen heb ik maar besloten om het zelf te maken
Er is een programma dat de database van je Profile exporteert naar een XML database. Dan is het een kwestie van een XSL stylesheet maken en you're in business. Kijk maar eens op deze site (http://bevelstone.xs4all.nl/DVDProfilerCast/). Scheelt een hoop knip en plak werk. Dit programma wordt ook gebruikt om de profiler op een PocketPC te krijgen. Ik ben nog aan het kijken of er een mooie Browser op de Palm is, dan kan ik 'm ook op mijn Sony Clie krijgen.

Digger
26-06-2002, 15:03
Bedankt voor de tip, ik zal het zeker eens uitproberen.

Dave
26-06-2002, 18:15
Zit er ook hard over te denken om mijn eigen Profiler te maken als dit nog vaker gebeurt zal ik het toch ook echt eens gaan doen...

Mike Philippens
27-06-2002, 00:22
Zit er ook hard over te denken om mijn eigen Profiler te maken als dit nog vaker gebeurt zal ik het toch ook echt eens gaan doen...
Ach...waar gaat het over. Die ene keer per 2 maanden dat ze een keer een dagje uit de lucht zijn. Dan probeer je het toch een dag later nog eens? Is DVDProfiler van levensbelang ofzo?
Tenzij je het erg leuk vindt om te doen is het maken van een DVDProfiler achtig ding geen simpele zaak. Vooral het opvoeren van de informatie is een crime.
Die downtime van hun server moet nou ook niet overdreven worden. Het is net of het een duur betaalde service is die dagelijks problemen kent. Windows is veeeeel onbetrouwbaarder...

Dave
27-06-2002, 07:20
Ach...waar gaat het over. Die ene keer per 2 maanden dat ze een keer een dagje uit de lucht zijn. Dan probeer je het toch een dag later nog eens? Is DVDProfiler van levensbelang ofzo?
Tenzij je het erg leuk vindt om te doen is het maken van een DVDProfiler achtig ding geen simpele zaak. Vooral het opvoeren van de informatie is een crime.
Die downtime van hun server moet nou ook niet overdreven worden. Het is net of het een duur betaalde service is die dagelijks problemen kent. Windows is veeeeel onbetrouwbaarder...

Ok heb je helemaal gelijk in ( ik dacht eigenlijk meteen weer aan een paar maanden geleden toen Profiler regelmatig probs had) en ik moet eerlijk teogeven ik zou het ook eerder doen omdat ik ht leuk vind om te maken ;)
Dus bij deze Prfiler rulez (vooral omdat het gratis is)

Gerben van der Leun
27-06-2002, 07:58
het is weer pet... opnieuw is de profiler uit de lucht.
Dat probleem van uploaden ken ik... met name de hoezen, die zie je dikwijls niet op het net. Als kreeg ik ze laatst na een maand in beeld.

Nu de DVDpofiler uit de lucht is, zijn we allen weer gelijk ;)

Gerben van der Leun
27-06-2002, 08:02
Zit er ook hard over te denken om mijn eigen Profiler te maken als dit nog vaker gebeurt zal ik het toch ook echt eens gaan doen...

Als schoolopdracht ben ik er mee bezig. Alles in een Dbase en dan hoppakee op het net. (Stiekem probeer ik 'm te koppelen aan de profiler) Maar dat lukt nog niet :(

P.S. ik vind de verversing van mijn dvd-lijst door anderen ook niet een succes. Je hebt van die lieden die de dvd info vol met fouten stoppen... of die verkeerde hoes toevoegen :( Bij hun lukt het altijd wel :(

Mike Philippens
27-06-2002, 10:00
P.S. ik vind de verversing van mijn dvd-lijst door anderen ook niet een succes
Dit is een probleem dat je altijd zult houden als je toestaat dat iemand een profile kan aanmaken of aanpassen. De CD database heeft precies hetzelfde probleem. Mensen vullen verkeerde info is, het verkeerde (of afwijkend) format, gebruiken hoofdletters of wat dan ook. Als je updates niet toestaat is de eerste invoer altijd leading en moet dus per definitie correct zijn. Is dat niet goed, heb je een probleem. Het enige dat je zou kunnen doen is een soort 'commissie' aanstellen die alle nieuwe invoer controleren op consistentie en juistheid. Dit is echter een heidens karwei (je wil niet weten wat er wereldwijd gereleased word/is) en je moet het wel met vrijwilligers doen.
Hoe dan ook, dit probleem blijf je houden. Het klinkt allemaal erg simpel, maar ga er maar eens een avondje over nadenken en je zult zien dat het best lastig wordt om dit sluitend te krijgen.

Nathan Strik
27-06-2002, 13:56
Zoals ik al vaker heb gezegd hier ben ik prima tevreden met Profiler, die paar keer dat ze offline zijn wegen niet op tegen het feit dat het een zeer goed en uitgebreid programma is.
En die covers worden iets van twee keer per week ge-update, dus daar moet je gewoon een beetje geduld mee hebben.

En het is GRATIS, ik bedoel kom op zeg. Profiler rocks in ieder geval wat mij betreft. :cool:

Richard Hogaarts
27-06-2002, 18:39
Ik ben ook zeer tevreden over DVD Profiler en die keren dat ze uit de lucht waren heb ik het niet eens gemerkt, want zovaak update ik ook niet.

Kortom toppie programma :)

Xin
15-10-2002, 16:01
DVDprofiler is volgens mij nu weer een paar dagen uit de lucht. Probeer al een aantal dagen mijn lijst bij te werken maar het lukt niet.:(

Pepijn Wildbret
15-10-2002, 16:31
Bij mij loopt alles eigenlijk perfect (en niet alleen vandaag)

Camille
15-10-2002, 18:19
Bij doet hij het ook prima.
Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met de nieuwe Profiler.;)

Xin
16-10-2002, 08:39
Het werk inderdaad weer. Bedankt voor jullie reactie

Martin Zuidervliet
16-10-2002, 08:55
Error Accessing Collection
A critical error occurred accessing this online collection. Please re-upload your collection with DVD Profiler's My Profiler option.
If this error persists, please contact DVD Profiler technical support.

The content of the error was: Access violation at address 00CE22AC in module 'CollectionManagerApp.dll'. Write of address 1802373F

Martin Zuidervliet
16-10-2002, 13:40
Ik kan geen lijsten online zien. Jullie wel?

EdBikkel
16-10-2002, 13:42
Nee Martin,

Ik ook niet en de rest (denk ik) ook niet. Zal wel weer een of andere storing zijn.

We moeten maar gewoon geduldig zijn totdat ie het weer doet.