PDA

Bekijk de volledige versie : Paramount/DreamWorks: "Still Supporting HD DVD"



Pieter Kleine
07-01-2008, 23:05
http://www.highdefdigest.com/news/show/DreamWorks/Paramount/CES_2008/Paramount/DreamWorks:__Still_Supporting_HD_DVD/1345

windoweyez
07-01-2008, 23:14
Tsja, ze zullen wel moeten.
Ze worden er immers voor betaald....
(6)

intexor
07-01-2008, 23:15
Duh, ze hebben toch geen keus voorlopig ;) Zo'n statements kan ik ook maken.

Pieter Kleine
07-01-2008, 23:27
Tsja, ze zullen wel moeten.
Ze worden er immers voor betaald....



Tsja, zo kunnen we ook zeggen Warner is er voor betaald om exclusief blu-ray te gaan.

Beide stellingen zijn onbewezen, dus onzin.

Feit is dat nu in elk geval een belangrijke studio heeft gezegd door te gaan met hd-dvd.

Zoals elders door mij geschreven de oorlog is pas voorbij als hij voorbij is. De fronten zijn veranderd, maar de oorlog gaat voorlopig door. De keuze van Warner is er op gebaseerd dat door het wegvallen van de formatenoorlog consumenten eerder zullen kiezen voor HD, te weten blu-ray. Warner heeft denk ik een foute inschatting gemaakt en eerder consumenten weggejaagd. De onzekerheid voor de gemiddelde consument is enkel toegenomen.

Richard B.
07-01-2008, 23:37
http://www.highdefdigest.com/news/show/DreamWorks/Paramount/CES_2008/Paramount/DreamWorks:__Still_Supporting_HD_DVD/1345

Da's op zich positief nieuws. Maar tegelijkertijd denk ik niet dat het hierbij blijft. Het is duidelijk dat er publishers niet blij zullen zijn met de Warner-aankondiging en dat het HD DVD-consortium actie zal moeten ondernemen om het formaat in leven te houden. :-?

Pieter Kleine
07-01-2008, 23:45
Het nieuws kan ik wel wat relativeren. Paramount heeft in Nederland nog niet veel op hd-dvd uitgebracht. Maar er is in elk geval een eerste indicatie dat ook Tos seizoen 2 op hd-dvd gaat uitkomen. En dat vind ik nu weer leuk.

*TIMMIE*
08-01-2008, 07:06
Misschien toch niet zo zeker dat Paramount HD DVD exclusive gaat blijven. The Financial Times meldt een mogelijke ommezwaai. Door een clausule in het contract over het switchen van een grote studio kunnen ze onder het contract uit. Paramount gaat op de CES in ieder geen nieuwe titles aankondigen. Een voorbode?

http://www.ft.com/cms/s/0/dc409afa-bd75-11dc-b7e6-0000779fd2ac,dwp_uuid=e8477cc4-c820-11db-b0dc-000b5df10621.html?nclick_check=1

Wellicht toch het vooropgezette scenario voor gezichtsbehoud en overgang naar 1 formaat dat op de internationale fora opduikt?!?!

Joris Springer
09-01-2008, 00:12
En Paramount heeft daarna nog een keer bevestigd dat ze bij HD-DVD blijven.

Rogier Burghout
09-01-2008, 08:18
Is hte niet handiger om 1 topic aan te maken voor Paramount? Ik vind er nu al 3...:?
Het statement dat Warner consumenten weg zou jagen vind ik redelijke onzin. Blu-ray wordt veel meer gepromoot in NL dan HD DVD. De enige keer dat je erover hoorde is met een reclame van...juist: Warner voor HArry Potter (en OK: 1 keertje ook voor Transformers dan...). Dus de pijn zal niet zo groot voor de consumenten hier in NL...Dus onzekerheid? mwaahhh, valt wel mee denk ik....

Pieter Kleine
09-01-2008, 21:22
areaddvd.de meldt dat Paramount vermoedelijk binnenkort CSI op HD-dvd gaat uitbrengen.
In Duitsland zal Universum het eerste seizoen van CSI Miami op HD-dvd releasen, als hd-exclusieve release.