PDA

Bekijk de volledige versie : Friends dvd fout



Mitholas
08-01-2008, 12:18
Ik kreeg voor kerst de nieuwe (rode) 10 seizoenen doos van Friends. Nu blijkt dat de achterkant van de derde disc van seizoen 2 dezelfde is als de achterkant van de tweede disc van datzelfde seizoen.

Er is een kans dat ze'm niet terugnemen in de winkel omdat dat technisch gezien voor 29 december moest. Maar vermits het een fabricagefout is kan ik me moeilijk voorstellen dat WB het niet zelf ook zou kunnen/moeten vervangen. Is dit zo? En zo ja, wat meot ik dan juist doen?


(Sorry als dit niet de juiste plaats is voor deze topic!)

Mathieu Ghekiere
08-01-2008, 12:33
Hey,

er is al een thread over deze fout, ik denk dat het verborgen zit op het einde van de gewone Friends thread...

Ik heb de box ook gekocht bij Media Markt. Ik ben teruggegaan, ze hebben me weer een foute disc meegegeven, nog es teruggegaan, en nu hadden ze nieuwe discs gekregen van Warner, dus nu heb ik de goeie disc.

Ik moest zelf ook bij de Media Markt niet meer mijn kasticket tonen, en het was ook al buiten de datum: het gaat om een fabricagefout, dus hou voet bij stuk, en zorg dat je een vervanging krijgt. Als het een beetje een goeie winkel is, zijn ze al op de hoogte van de fout. Desnoods print je enkele internet artikels en threads uit ;-)

AjaxLitmanen
08-01-2008, 15:20
Ik had in die box 2 foute discs. Die je noemt van seizoen 2 klopt en ik had in seizoen 3 een dubbele disc met dezelfde eps. Ik weet niet of dat overal zo is, maar ik had het wel.

Mathieu Ghekiere
09-01-2008, 15:47
Ik had in die box 2 foute discs. Die je noemt van seizoen 2 klopt en ik had in seizoen 3 een dubbele disc met dezelfde eps. Ik weet niet of dat overal zo is, maar ik had het wel.

Welke? (zou het graag even controleren bij mijn eigen box)

AjaxLitmanen
09-01-2008, 16:51
Weet ik helaas niet meer, maar ik had van de 3 disc's in seizoen 3, twee keer dezelfde disc. Doe ze gewoon even in je speler en kijk bij de afleveringlijst op je dvd of je 2x dezelfde ziet;)

Mathieu Ghekiere
09-01-2008, 20:59
Weet ik helaas niet meer, maar ik had van de 3 disc's in seizoen 3, twee keer dezelfde disc. Doe ze gewoon even in je speler en kijk bij de afleveringlijst op je dvd of je 2x dezelfde ziet;)

Okay thanks

UPDATE: ik heb alledrie de goeie discs, dus dat zal bij jou een geïsoleerd geval zijn, denk ik.
Groetjes,