PDA

Bekijk de volledige versie : Cast Away



Thijssie
20-05-2002, 18:36
Ik heb laatst Cast Away op DVD gezien. Nu heb ik hem ook in de bios gezien. En er staat me iets van bij, dat hij op een gegeven moment een berg opklimt en dan een pop naarbeneden gooit. Dit zit niet in de DVD. Is er ingeknipt? Ik ga nu toch wel erg behoorlijk twijfelen.

Camille
20-05-2002, 18:40
Ik heb de DVD niet gezien, maar wel in de bios en hij gooit inderdaad op een bepaald moment een pop naar beneden.

Anonymous
20-05-2002, 19:31
Ik heb de DVD niet gezien, maar wel in de bios en hij gooit inderdaad op een bepaald moment een pop naar beneden.

Dat is de test voor zijn zelfmoordpoging die ook gewoon in de
DVD, bij mij althans, aanwezig is :D

R. Schaap
20-05-2002, 19:35
die zit wel in de dvd, maar als extra scene, ik dacht me te herinneren dat die niet in de film zelf zit

Tom Rood
20-05-2002, 19:51
Volgens mij zat die scene wel in de film..ik had wel de huur versie...

Tijntje
20-05-2002, 22:53
Nee volgens mij zat die scene niet in de film. Op een gegeven moment brengt ie 't wel naar boven in een gesprekje met Wilson (z'n volleybal) waar ie touw vandaan moest halen. Zoiets als "Ja ik weet waar meer touw is, maar daar ga ik niet heen. Maargoed trouwens dat we die test toen hadden gedaan anders had ik met een gebroken rug ergens onderaan de rots gelegen en omgekomen van de honger."

Maar bij mijn weten is 't incident nooit in beeld gebracht.

Nathan Strik
20-05-2002, 23:10
Zal ik het verlossende woord maar geven dan?

Ik heb deze film in de bios gezien en die scène zat er dus inderdaad niet in. (wel die verwijzing met Wilson)