PDA

Bekijk de volledige versie : Kylie Minogue - White Diamond/Showgirl Homecoming



Sander Haarmans
13-01-2008, 19:28
http://images.frs.nl/e/cd/c64/me/5099951718992_13.jpg

Deze dvd bestaat uit 2 schijfjes met op de 2de disc het volledige concert en op disc 1 de film White Diamond, wat kan ik me hierbij voorstellen ?

mrjohn
15-01-2008, 14:31
http://images.frs.nl/e/cd/c64/me/5099951718992_13.jpg

Deze dvd bestaat uit 2 schijfjes met op de 2de disc het volledige concert en op disc 1 de film White Diamond, wat kan ik me hierbij voorstellen ?

Ik heb de dvd zelf. Ik heb er nog niet naar gekeken, maar wel stukjes gezien. White Diamond gaat over de periode van haar beter-verklaring tot en met de homecoming tour.

Zo is het optreden van Bono te zien (met trouwens een zeer zenuwachtige Bono) en veel interviews met een Kylie zoals je nooit heb gezien. Het lijkt mij een zeer emotionele en indrukwekkende documentaire. Mijn versie heeft Nederlandse ondertiteling.

Persoonlijk vind ik € 29,95 veel te veel geld en dan gaat het mij niet om de inhoud, maar om de zeer goedkoop uitzienende verpakking.

Zover ik weet is de dvd niet te koop in Australie. Ik heb hem daar niet kunnen vinden.

Sander Haarmans
19-01-2008, 18:32
Heb hem zelf ook aangeschaft en heb beide discs bekeken, het homecoming tour concert is echt een TOPPER (vind ik), je kan hem een beetje vergelijken met de "Fever Tour". Zoals gewoonlijk dus weer een fantastische show en mooie costuums en natuurlijk heerlijke muziek (anders koop je deze dvd niet).
White Diamond was ook erg interessant om naar te kijken, een zeer indrukwekkende 2 uur durende documentaire over de periode van haar beter-verklaring tot en met de homecoming tour.
Voor de Kylie fan een "must have"

schnumi
26-01-2008, 10:06
Weet niet of de hele versie van Kids erop staat met Bono en Kylie maar voor de fans hoop ik het wel.

Echt de beste versie ooit, Robbie Williams word weggeblazen.

mrjohn
12-02-2008, 14:48
Weet niet of de hele versie van Kids erop staat met Bono en Kylie maar voor de fans hoop ik het wel.

Echt de beste versie ooit, Robbie Williams word weggeblazen.

Om je vraag te beantwoorden: ja en nee. De opname is te vinden in de documentaire White Diamond (ja), maar staat er niet helemaal op. Hij wordt onderbroken door een piep klein stukje interview (nee). ik vind dit erg onlogisch, maar we moeten blij zijn dat het grootste deel erop staat, want Bono had het kunnen verbieden.