PDA

Bekijk de volledige versie : Paramount en Universal Blu-Ray petitie



Wedlock
13-01-2008, 21:19
Beste Forumleden

Als jullie graag willen dat Paramount en Universal Blu-Ray gaan ondersteunen dan vraag ik jullie deze petitie te ondertekenen :

http://www.petitiononline.com/PAUNBLU/petition.html

Na verloop van tijd zal ik deze petitie doorsturen naar beide studio's.

Thanx :mrgreen:

Roger Weerts
13-01-2008, 21:32
Pfffffff

Met een HD-DVD speler en een Blu-Ray speler koop je gewoon wat jezelf wil.

Met een Panasonic DMP-BD30 regio A blu-ray player en een Playstation 3 regio B blu-ray player wordt dat iets lastiger (6) :mrgreen: :twisted:

Misschien is een petitie voor arme/zieke/uithongerende kinderen meer zinvol. :bier:

Blu-Ray zal heus wel het grootste worden, daar hoef je niet zo wakker van te liggen.

En deze vondt ik best goed (op een ander forum te lezen)

Ask yourself when will JQP be able to afford a Blu Ray player?
Right, and by that time it will all be irrelevant anyway.
Keep supporting the more expensive, restrictive and incomplete option.


Het is natuurlijk als we eerlijk zijn waar, dat alleen wij filmfreaken zoveel geld uitgeven aan apparatuur en dvd's/hd-dvd's/blu-ray's.
Ik kom in m'n familie/vriendenkring maar weinig mensen (zeg maar GEEN) tegen die zulke grote platte schermen, versterkers, hd-dvd/blu-ray en luidsprekers hebben staan zoals in onze situatie en die van jullie in veel gevallen. Laat staan 3 ikeakasten stampvol met originele dvd's/hd-d'vd's en blu-ray's.Laten we toch eens eerlijk zijn :wink:

En dan ook nog het geluk hebben dat je vrouw er allemaal geen problemen mee heeft (dat geluk heb ik gelukkig wel) (6)

Groet BillyGates.

Dave
14-01-2008, 07:09
Signed

Edwin V
14-01-2008, 07:15
Jongens, zo'n petitie helpt niet. Ook al worden het 1 miljoen handtekeningen dan nog niet. Tenzij iedereen afspreekt per handtekening 100 euro te geven. Oke?
Bij deze afgesproken dan :mrgreen:
(en ik teken dus niet ;) )

STaf
14-01-2008, 08:06
Jongens, zo'n petitie helpt niet. Ook al worden het 1 miljoen handtekeningen dan nog niet. Tenzij iedereen afspreekt per handtekening 100 euro te geven. Oke?
Bij deze afgesproken dan :mrgreen:
(en ik teken dus niet ;) )
Good for you!!!(y) (Maar wel de petitie pro-HD DVD tekenen hé!!;) )

Edwin V
14-01-2008, 09:23
Good for you!!!(y) (Maar wel de petitie pro-HD DVD tekenen hé!!;) )
Haha, nee ook niet. Zinloos. Dit betekent ook dat het aantal handtekeningen helemaal niets zegt over de daadwerkelijke steun. Dus de blu-ray fanboys hoeven ook niet hun gelijk te halen uit het feit dat het aantal handtekeningen zo laag blijft. Die cijfers zeggen namelijk niets over wat de consument had gewild. Evenmin als de 2:1 sales.

Trat
14-01-2008, 10:14
Pfff, die gaan toch wel voor BD. Niet nodig dus.

Willy B.
14-01-2008, 17:34
Pfffffff

Met een HD-DVD speler en een Blu-Ray speler koop je gewoon wat jezelf wil.

Met een Panasonic DMP-BD30 regio A blu-ray player en een Playstation 3 regio B blu-ray player wordt dat iets lastiger (6) :mrgreen: :twisted:

Misschien is een petitie voor arme/zieke/uithongerende kinderen meer zinvol. :bier:

Blu-Ray zal heus wel het grootste worden, daar hoef je niet zo wakker van te liggen.

En deze vondt ik best goed (op een ander forum te lezen)

Ask yourself when will JQP be able to afford a Blu Ray player?
Right, and by that time it will all be irrelevant anyway.
Keep supporting the more expensive, restrictive and incomplete option.


Het is natuurlijk als we eerlijk zijn waar, dat alleen wij filmfreaken zoveel geld uitgeven aan apparatuur en dvd's/hd-dvd's/blu-ray's.
Ik kom in m'n familie/vriendenkring maar weinig mensen (zeg maar GEEN) tegen die zulke grote platte schermen, versterkers, hd-dvd/blu-ray en luidsprekers hebben staan zoals in onze situatie en die van jullie in veel gevallen. Laat staan 3 ikeakasten stampvol met originele dvd's/hd-d'vd's en blu-ray's.Laten we toch eens eerlijk zijn :wink:

En dan ook nog het geluk hebben dat je vrouw er allemaal geen problemen mee heeft (dat geluk heb ik gelukkig wel) (6)

Groet BillyGates.

Mijn vrouw is zelf een filmfreak zodus wijzijn het ideaal koppel.

:bier:

windoweyez
14-01-2008, 22:16
Pfff, die gaan toch wel voor BD. Niet nodig dus.

Precies, zo gaat het alleen nog maar sneller.
Die HD-DVD-boys hadden de laatste maanden zo`n grote mond op de verschillende fora dat ze wat mij betreft best nog wel wat langer mogen spartelen.
De kunstgrepen die ze de laatste tijd uitvoeren om de boel nog recht te breien heeft wat mij betreft een zeer hoge amusementswaarde....
(6)

Richard B.
14-01-2008, 22:30
Precies, zo gaat het alleen nog maar sneller.
Die HD-DVD-boys hadden de laatste maanden zo`n grote mond op de verschillende fora dat ze wat mij betreft best nog wel wat langer mogen spartelen.
De kunstgrepen die ze de laatste tijd uitvoeren om de boel nog recht te breien heeft wat mij betreft een zeer hoge amusementswaarde....
(6)
Hoe oud ben jij joh? :roll:

Wat ik trouwens niet snap: als jouw Blu-ray het zo goed doet waarom reageer je dan zo vreselijk onzeker? Als het ding zo succesvol is waarom moet het dan zo nodig verdedigd worden? Zelfs ik wil nog wel toegeven dat HD DVD er niet goed voorstaat en dat Blu-ray aan de winnende hand is, maar aan je reacties te zien geloof jij er zelf kennelijk niet zo in. Anders zou je namelijk niet zo vreselijk de fanboy uithangen.

Juvefan
14-01-2008, 22:38
Hoe oud ben jij joh? :roll:

Wat ik trouwens niet snap: als jouw Blu-ray het zo goed doet waarom reageer je dan zo vreselijk onzeker? Als het ding zo succesvol is waarom moet het dan zo nodig verdedigd worden? Zelfs ik wil nog wel toegeven dat HD DVD er niet goed voorstaat en dat Blu-ray aan de winnende hand is, maar aan je reacties te zien geloof jij er zelf kennelijk niet zo in. Anders zou je namelijk niet zo vreselijk de fanboy uithangen.

De fanboy uithangen? Ik denk wel dat als ik in jouw positie had gestaan, wél mn verlies had ingezien. Met nu nog investeren in HD-DVD heb je straks enkel jezelf. Want geloof het of niet; het wordt straks géén HD-DVD! Wel ironisch dat jij iemand anders een fanboy noemt.:-)

Newboy
14-01-2008, 22:50
Hoe oud ben jij joh? :roll:

Wat ik trouwens niet snap: als jouw Blu-ray het zo goed doet waarom reageer je dan zo vreselijk onzeker? Als het ding zo succesvol is waarom moet het dan zo nodig verdedigd worden? Zelfs ik wil nog wel toegeven dat HD DVD er niet goed voorstaat en dat Blu-ray aan de winnende hand is, maar aan je reacties te zien geloof jij er zelf kennelijk niet zo in. Anders zou je namelijk niet zo vreselijk de fanboy uithangen.

Dat is wat hij bedoelt met de amusementswaarde. Het met hand en tand verdedigen van de HD-DVD fanboys. :-D

hstadman
14-01-2008, 23:08
Jongens, zo'n petitie helpt niet. Ook al worden het 1 miljoen handtekeningen dan nog niet. Tenzij iedereen afspreekt per handtekening 100 euro te geven. Oke?
Bij deze afgesproken dan :mrgreen:
(en ik teken dus niet ;) )

Ik moet je dit keer gelijk geven dat ik ook denk dat het weinig uithaald, ook de hd-dvd petitie, overigens. De deals zijn beklonken en daar moet je het mee doen!

hstadman
14-01-2008, 23:09
Dat is wat hij bedoelt met de amusementswaarde. Het met hand en tand verdedigen van de HD-DVD fanboys. :-D:mrgreen: :lol:

Maar die petitie heeft echt geen zin, jongens en meisjes.

Richard B.
14-01-2008, 23:23
De fanboy uithangen? Ik denk wel dat als ik in jouw positie had gestaan, wél mn verlies had ingezien. Met nu nog investeren in HD-DVD heb je straks enkel jezelf. Want geloof het of niet; het wordt straks géén HD-DVD! Wel ironisch dat jij iemand anders een fanboy noemt.:-)
Wat wordt jij er minder van als ik investeer in HD DVD? Je doet alsof het een wedstrijdje is: als dat geen fanboy-gedrag is dan weet ik het niet meer. Het is het soort reactie dat ik van een 12-jarige verwacht maar niet van een volwassene. :roll:

Trat
14-01-2008, 23:36
Wat wordt jij er minder van als ik investeer in HD DVD? Je doet alsof het een wedstrijdje is: als dat geen fanboy-gedrag is dan weet ik het niet meer. Het is het soort reactie dat ik van een 12-jarige verwacht maar niet van een volwassene. :roll:
Maar het is wel onlogisch om nog in HD-DVD ter investeren. Sorry, maar je favoriete format heeft verloren.

Juvefan
14-01-2008, 23:38
Wat wordt jij er minder van als ik investeer in HD DVD? Je doet alsof het een wedstrijdje is: als dat geen fanboy-gedrag is dan weet ik het niet meer. Het is het soort reactie dat ik van een 12-jarige verwacht maar niet van een volwassene. :roll:

Het is ook een soort van wedstrijd. Ze willen namelijk beide de opvolger van DVD in handen hebben. Maar enkel één van hen kan dat hebben. Dus is er nu een soort van wedstrijd gaande tussen HD-DVD en Blu-ray.

Trat
15-01-2008, 00:01
Het is ook een soort van wedstrijd. Ze willen namelijk beide de opvolger van DVD in handen hebben. Maar enkel één van hen kan dat hebben. Dus is er nu een soort van wedstrijd gaande tussen HD-DVD en Blu-ray.
Maar die wedstrijd is reeds gespeeld. En nou moet de verliezende partij als een Van Gaal zich gaan lopen verdedigen (petities etc). Is gewoon overbodig.

Edwin V
15-01-2008, 06:42
De fanboy uithangen? Ik denk wel dat als ik in jouw positie had gestaan, wél mn verlies had ingezien. Met nu nog investeren in HD-DVD heb je straks enkel jezelf. Want geloof het of niet; het wordt straks géén HD-DVD! Wel ironisch dat jij iemand anders een fanboy noemt.:-)
Ik verlies helemaal niks als ik nu nog een HD DVD koop. Sterker nog, ik win zelfs iets als het een film is die nog niet op blu-ray is verschenen. Lekker genieten van een film in hoge kwaliteit daar gaat 't me om. En voorlopig kan ik daarvan blijven genieten.
Kleuters die deze format war persoonlijk opnemen snappen dat blijkbaar niet.

STaf
15-01-2008, 07:31
Het is ook een soort van wedstrijd. Ze willen namelijk beide de opvolger van DVD in handen hebben. Maar enkel één van hen kan dat hebben. Dus is er nu een soort van wedstrijd gaande tussen HD-DVD en Blu-ray.
Dat dacht men ook van de SACD en DVD-AUDIO, en wat blijkt?? De cd zit nog steeds hoog en droog op de troon omdat de massa het geluid meer dan voldoende vind...Zou ook wel eens kunnen gebeuren met HD-DVD en Blu-ray.

Richard B.
15-01-2008, 07:40
Maar het is wel onlogisch om nog in HD-DVD ter investeren. Sorry, maar je favoriete format heeft verloren.


Het is ook een soort van wedstrijd. Ze willen namelijk beide de opvolger van DVD in handen hebben. Maar enkel één van hen kan dat hebben. Dus is er nu een soort van wedstrijd gaande tussen HD-DVD en Blu-ray.
Met dit soort uitspraken bevestigen jullie regelrecht wat ik postte. :)

En dat ik voor HD DVD kies en jullie voor Blu-ray is geen wedstrijd. Denk je dat ik ga controleren wat jullie voorkeur is voordat ik mijn keuze maak ofzo?

windoweyez
15-01-2008, 08:26
Hoe oud ben jij joh? :roll:

Wat ik trouwens niet snap: als jouw Blu-ray het zo goed doet waarom reageer je dan zo vreselijk onzeker? Als het ding zo succesvol is waarom moet het dan zo nodig verdedigd worden? Zelfs ik wil nog wel toegeven dat HD DVD er niet goed voorstaat en dat Blu-ray aan de winnende hand is, maar aan je reacties te zien geloof jij er zelf kennelijk niet zo in. Anders zou je namelijk niet zo vreselijk de fanboy uithangen.

Nou, nou, ik maakte maar een geintje, een aardigheidje.
Een beetje weldenkend mens zou zijn schouders ophalen of een grapje terug maken.
Helaas bewijst jouw reactie toch een beetje dat ik een punt heb, sommige HD-DVD bezitters (en dan spreek ik over meerdere fora) nemen de zaken veel te hoog op. `Format War` is maar een uitdrukking, een echte oorlog voer je alleen als een ander land je huis bombardeerd, niet als een ander persoon toevallig een ander soort schijfje in huis haalt dan jij.

En voor de duidelijkheid, ik heb alleen maar voor Blu-ray gekozen omdat ik dacht dat dit medium op de langere termijn zou blijven voortbestaan. Als ik een ander voorgevoel zou hebben gehad dan was het gewoon andersom geweest.

Trat
15-01-2008, 08:36
Met dit soort uitspraken bevestigen jullie regelrecht wat ik postte. :)

En dat ik voor HD DVD kies en jullie voor Blu-ray is geen wedstrijd. Denk je dat ik ga controleren wat jullie voorkeur is voordat ik mijn keuze maak ofzo?
Sorry, maar mijn opmerking was geheel gericht aan mensen die van plan zijn nu nog een HD-DVD speler aan te schaffen (voor het volle pond). Wat jij doet moet je zelf weten, het zou alleen sportief zijn als HD-DVD adepten eerlijk zouden zijn en toegaven dat je nu beter een BD speler kunt kopen. Ik vraag me af hoeveel buurmannen en kennissen nu extra getrickt gaan worden in de aanschaf van een HD-DVD speler als een soort van petitie...

Richard B.
15-01-2008, 08:48
Wat jij doet moet je zelf weten, het zou alleen sportief zijn als HD-DVD adepten eerlijk zouden zijn en toegaven dat je nu beter een BD speler kunt kopen. Ik vraag me af hoeveel buurmannen en kennissen nu extra getrickt gaan worden in de aanschaf van een HD-DVD speler als een soort van petitie...
Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=54346&page=2&p=1288385

Dat valt dus allemaal wel mee lijkt me.

Edwin V
15-01-2008, 08:53
Natuurlijk kan men nu beter een blu-ray speler kopen als men HD wil omdat er meer films op uit zullen komen en HD DVD grote kans heeft te verdwijnen, sterker nog, voor dat Warner omging kocht ik al Warner blu-ray discs omdat ik dacht dat de kans groter zou zijn dat 't die kant op zou gaan. Toch ben ik ook nog HD DVD gaan kopen van de exclusive studio's en dat doe ik nog steeds.

Dus dat mensen beter een blu-ray speler kunnen kopen is duidelijk, maar dat ze zondermeer met een blu-ray speler beter af zijn en dat dat de enige juiste keus is hangt helemaal af van wat mensen nu zelf willen. Misschien willen ze wel HD DVD ondanks dat 't er slecht voor staat.

Richard B.
15-01-2008, 09:02
Ik zou mensen momenteel zeker geen HD DVD aanraden, maar spijtig vind ik dat wel. Zolang Warner het formaat ondersteunde was het (mede door het gebrek aan regiocodering en de exclusieve Warner-klassiekers) een perfect formaat voor de echte liefhebber. Daarom was de teleurstelling extra groot na het bericht van anderhalve week geleden.

Trat
15-01-2008, 09:16
Ik zou mensen momenteel zeker geen Blu-ray aanraden, maar spijtig vind ik dat wel. Zolang Warner het formaat ondersteunde was het (mede door het gebrek aan regiocodering en de exclusieve Warner-klassiekers) een perfect formaat voor de echte liefhebber. Daarom was de teleurstelling extra groot na het bericht van anderhalve week geleden.
Erg onsportief van je om mensen geen BD speler aan te raden. Valt me echt van je tegen joh.

Tuvok
15-01-2008, 09:23
Wat een lachwekkende acties allemaal. Dat mensen zo 'geraakt' kunnen worden als 'hun' formaat wordt aangevallen. Alle early adopters (HD-DVD en Blu-Ray alike) wisten van het risico dat een van de formaten het niet zou gaan redden. Dit blijk dus nu HD-DVD te worden. Voor de neutrale DVD kopende massa is dit alleen maar leedvermaak en een bevestiging dat hun blijvende steun voor DVD goed heeft uitgepakt. Over een tijdje is het Blu-Ray wat de klok slaat in HD-land en kan ook de rest langzaam over gaan op deze nieuwe standaard.
Feit is dat de dag dat we nog maar 1 standaard hebben snel dichterbij komt en dat is alleen maar goed nieuws, voor iedereen. Tot die tijd is het mijns inziens verstandiger gewoon lekker bij DVD te blijven (want deze voldoet nog altijd prima) en als er dan toch echt al overgestapt moet worden op HD, naar Blu-Ray te gaan.

Richard B.
15-01-2008, 09:24
Erg onsportief van je om mensen geen BD speler aan te raden. Valt me echt van je tegen joh.

Ugh.. foutje! Het is al aangepast! :oops:

Dat noemen ze een Freudiaanse verspreking volgens mij. :lol: ;)

Trat
15-01-2008, 09:28
Ugh.. foutje! Het is al aangepast! :oops:

Dat noemen ze een Freudiaanse verspreking volgens mij. :lol: ;)
LOL, klopt ja.

Herman ter Lingen
15-01-2008, 10:31
Deze thread zou gaan over het (al of niet) ondertekenen van een petitie aan Paramount en Universal ten gunste van Blue Ray.

Helaas is een flink deel van de posts oeverloos gezwets (want alleen maar herhalingen van zetten met welles of nietes Blue Ray of HD DVD), met hier en daar opmerkingen die in het knikkerstadium van de kleuterschool thuishoren.
(Wie de schoen past trekt hem aan !).

Hoewel ik niet zal ondertekenen (ik ben neutraal) verdient het initiatief in elk geval lof.
Zeggen dat het toch niet helpt is geen sterk argument. Als je pro Blue Ray bent gewoon tekenen.

Trat
15-01-2008, 10:33
Deze thread zou gaan over het (al of niet) ondertekenen van een petitie aan Paramount en Universal ten gunste van Blue Ray.

Helaas is een flink deel van de posts oeverloos gezwets (want alleen maar herhalingen van zetten met welles of nietes Blue Ray of HD DVD), met hier en daar opmerkingen die in het knikkerstadium van de kleuterschool thuishoren.
(Wie de schoen past trekt hem aan !).

Hoewel ik niet zal ondertekenen (ik ben neutraal) verdient het initiatief in elk geval lof.
Zeggen dat het toch niet helpt is geen sterk argument. Als je pro Blue Ray bent gewoon tekenen.
Dit helpt ook al niet...

The Gr8oNe
15-01-2008, 12:04
Laat ik het kort houden, reden van mijn keuze voor Blu-ray is geworden, omdat de PlayStation 3 een Blu-ray speler heeft in zijn spelcomputer.

PlayStation heeft wereldwijd een erg groot naam.

Dus zolang de stekker niet uit de PS3 wordt getrokken dan is een Blu-ray speler gewoon een keuze waar veel mensen automatisch voor zullen gaan.

Als de Xbox360 in het begin een ingebouwde HD DVD drive had dan hadden ze een voorsprong gehad van hier tot Tokio :).

Dan stond HD DVD er nu denk ik veel beter voor, als HD DVD dus toch langzaam verdwijnt, dan is Microsoft hier denk ik ook wel een beetje verantwoordelijk voor.

Ik ben niet anti-HD DVD ofzo maar mijn gevoel voor de toekomst ligt gewoon bij Blu-ray.

Trat
15-01-2008, 12:10
Laat ik het kort houden, reden van mijn keuze voor Blu-ray is geworden, omdat de PlayStation 3 een Blu-ray speler heeft in zijn spelcomputer.

PlayStation heeft wereldwijd een erg groot naam.

Dus zolang de stekker niet uit de PS3 wordt getrokken dan is een Blu-ray speler gewoon een keuze waar veel mensen automatisch voor zullen gaan.

Als de Xbox360 in het begin een ingebouwde HD DVD drive had dan hadden ze een voorsprong gehad van hier tot Tokio :).

Dan stond HD DVD er nu denk ik veel beter voor, als HD DVD dus toch langzaam verdwijnt, dan is Microsoft hier denk ik ook wel een beetje verantwoordelijk voor.

Ik ben niet anti-HD DVD ofzo maar mijn gevoel voor de toekomst ligt gewoon bij Blu-ray.
Tja, zo ook met mij. Mijn nieuwe mac heeft straks ook bluray erin. Wat moet je dan nog als HD-DVD?

Edwin V
15-01-2008, 13:46
Als de Xbox360 in het begin een ingebouwde HD DVD drive had dan hadden ze een voorsprong gehad van hier tot Tokio :).
Dan had ie wel wat stiller moeten zijn. Kan me indenken dat de keuze ook sterk hiervan kan afhangen als men het ding alleen voor hd-dvd zou kopen en niet vanwege de spelletjes.
Ondaks het lawaai heb ik toch een x-box HD DVD omdat ik de x-box al had en wel wilde kennismaken met HD voor een bedrag van 180 euro voor de speler. Wilde eerst eens kijken en niet teveel geld uitgeven. De PS3 was toen nog 599 euro.

Trat
15-01-2008, 15:19
Dan had ie wel wat stiller moeten zijn. Kan me indenken dat de keuze ook sterk hiervan kan afhangen als men het ding alleen voor hd-dvd zou kopen en niet vanwege de spelletjes.
Ondaks het lawaai heb ik toch een x-box HD DVD omdat ik de x-box al had en wel wilde kennismaken met HD voor een bedrag van 180 euro voor de speler. Wilde eerst eens kijken en niet teveel geld uitgeven. De PS3 was toen nog 599 euro.
Als de 360 van meets af aan een HD-DVD drive had gehad was hij ook rond de 600-700 euro geweest bij lancering. De lancering zou bovendien een stuk later zijn geweest en dit kwam MS niet zo goed uit. Als hij een HD-DVD drive had gehad dan zaten er nu een hoop mensen te huilen omdat de 360 idd te veel herrie maakt en mensen met een 700euro duur RROD machine zouden zitten.

MS was uit op 1st to market strategie. Dit is echter bijna altijd nadelig voor klant ivm met kinderziektes of fouten in het design. Zo ook bij de 360.

Wel lekker dat MS überhaupt geen vertrouwen uit durfde te spreken voor hun gedeelde interesse in HD-DVD door gewoon voor DVD te gaan. Of zo'n 360 met HD-DVD er ooit nog komt is nog maar de vraag. Voor games gaat de drive iig niet gebruikt worden.

Egon
16-01-2008, 18:18
Laat ik het kort houden, reden van mijn keuze voor Blu-ray is geworden, omdat de PlayStation 3 een Blu-ray speler heeft in zijn spelcomputer.

PlayStation heeft wereldwijd een erg groot naam.

Dus zolang de stekker niet uit de PS3 wordt getrokken dan is een Blu-ray speler gewoon een keuze waar veel mensen automatisch voor zullen gaan.

Als de Xbox360 in het begin een ingebouwde HD DVD drive had dan hadden ze een voorsprong gehad van hier tot Tokio :).

Dan stond HD DVD er nu denk ik veel beter voor, als HD DVD dus toch langzaam verdwijnt, dan is Microsoft hier denk ik ook wel een beetje verantwoordelijk voor.

Ik ben niet anti-HD DVD ofzo maar mijn gevoel voor de toekomst ligt gewoon bij Blu-ray.

maar dan had blu-ray miss toch wel in gehaald omdat meer merken Blu-ray spelers maken dan HD-DVD. en bij dell kan je ook computers kopen met blu-ray brander.

Edwin V
17-01-2008, 07:20
Als de 360 van meets af aan een HD-DVD drive had gehad was hij ook rond de 600-700 euro geweest bij lancering. De lancering zou bovendien een stuk later zijn geweest en dit kwam MS niet zo goed uit. Als hij een HD-DVD drive had gehad dan zaten er nu een hoop mensen te huilen omdat de 360 idd te veel herrie maakt en mensen met een 700euro duur RROD machine zouden zitten.

MS was uit op 1st to market strategie. Dit is echter bijna altijd nadelig voor klant ivm met kinderziektes of fouten in het design. Zo ook bij de 360.

Wel lekker dat MS überhaupt geen vertrouwen uit durfde te spreken voor hun gedeelde interesse in HD-DVD door gewoon voor DVD te gaan. Of zo'n 360 met HD-DVD er ooit nog komt is nog maar de vraag. Voor games gaat de drive iig niet gebruikt worden.
In mijn geval had ik al een x-box. Als die add-on er niet was geweest had ik geen HD DVD gekocht (maar ook niet kunnen genieten).

hstadman
17-01-2008, 07:24
In mijn geval had ik al een x-box. Als die add-on er niet was geweest had ik geen HD DVD gekocht (maar ook niet kunnen genieten).

Naja, als je alleen maar van een film kunt genieten als het hd is?!:roll:

Als de film niet echt leuk is, maakt het formaat niet zoveel uit. High res. kan een slechte film ook niet redden!