PDA

Bekijk de volledige versie : Eindelijk: Steve Miller Band



Seus
17-01-2008, 18:06
http://images.play.com/covers/3478307x.jpg

DVD shoot was captured in High Definition with 32 cameras over two sold out nights at the infamous Chicago venue - Ravinia - a place where the stars shine bright in the sky an on the stage. This package has 2 DVD's and 1 CD and is a must have one-of-a-kind experience to be watched over and over with 20 hits performed live

Tracklisting:

1. Fly Like An Eagle
2. Living In The USA
3. True Fine Love
4. Abracadabra
5. Mercury Blues
6. Serenade
7. Dance, Dance, Dance
8. Wild Mountain Honey
9. Winter Time
10. Rocking'Me
11. The Stake
12. The Joker
13. Texas
14. Take The Money
15. Tore Down
16. Winton
17. All Your Loving
18. Jungle Love
19. Crossroads
20. Jet Airliner

Eindelijk eens een dvd van de Steve Miller Band, release 28-02 as. te verkrijgen via Play.com. :D

Axel de Mol
17-01-2008, 22:55
ik... moet.... hebben. Echt geweldige nummers staan erop. Maar snel eens gaan bestellen :)

Seus
18-01-2008, 13:30
ik... moet.... hebben. Echt geweldige nummers staan erop. Maar snel eens gaan bestellen :)

En inmiddels ook te pre-orderen bij Bol.com voor 29,99 + verzendkosten. Dus voor de liefhebber 6,- goedkoper bij Play.com en geen verzendkosten.

knicks
19-01-2008, 21:07
Bij de release van de cd Fly Like An Eagle 30th anniversary zit ook een dvd bij. Weet iemand wat dit precies is, concert ? kwaliteit ?

Seus
28-02-2008, 16:13
Op de site van Bol staat nu een uitgestelde releasedatum van 19-05-2008.:evil: :mad: :cry:

joepmens
28-02-2008, 22:05
Heb Steve Miller Band in 1994 live gezien in Los Angeles. Erg goed !!

marcelb7
01-03-2008, 10:52
Heb Steve Miller Band in 1994 live gezien in Los Angeles. Erg goed !!

Lucky bastard! :twisted:

joepmens
21-03-2008, 20:44
Bij de release van de cd Fly Like An Eagle 30th anniversary zit ook een dvd bij. Weet iemand wat dit precies is, concert ? kwaliteit ?
Prachtige versie die jubileumversie met extra demoversies. Verder met een extra DVD (NTSC) met een geweldige documentaire, een prachtig concert en de gehele plaat in 5.1. surround. Heb hem in oktober in LA gekocht voor 12 dollar, dat is 8 Euro.

Toto
04-07-2008, 19:12
Hoi
Ik wil ook de die uitvoering van Fly like an eagle 30th anniversary Steve Miller aanschaffen.
Heerlijke muziek en met name de 5.1 uitvoering van Fly like an eagle, lijkt mij mooi. Maar nu is de DVD in NTSC en wij hebben hier toch PAL? , Dus hoe zit dat?
Maar ook, is de DVD ook geschikt voor onze regio 2?
Ik heb een Denon DVD speler die SACD en DVD 5.1 kan afspelen.
Heeft iemand ervaring met deze DVD of kan iemand mij hier meer over vertellen? Beide mag ook : ervaring en er iets meer van weten.

:?::metal:

Henk Heideveld
04-07-2008, 19:36
Hoi
Ik wil ook de die uitvoering van Fly like an eagle 30th anniversary Steve Miller aanschaffen.
Heerlijke muziek en met name de 5.1 uitvoering van Fly like an eagle, lijkt mij mooi. Maar nu is de DVD in NTSC en wij hebben hier toch PAL? , Dus hoe zit dat?
Maar ook, is de DVD ook geschikt voor onze regio 2?
Ik heb een Denon DVD speler die SACD en DVD 5.1 kan afspelen.
Heeft iemand ervaring met deze DVD of kan iemand mij hier meer over vertellen? Beide mag ook : ervaring en er iets meer van weten.

:?::metal:
Hij is PAL.
overigens is de DTS track erg fraai.
De heren zitten nog steeds heel dicht bij het origineel.
Er zit een CD-Audio bij, helaas maar met 12 van de 20 nummers er op.
Het is een uitermate verzorgde uitgave met booklet(y)

joepmens
04-07-2008, 19:51
Hij is PAL.
overigens is de DTS track erg fraai.
De heren zitten nog steeds heel dicht bij het origineel.
Er zit een CD-Audio bij, helaas maar met 12 van de 20 nummers er op.
Het is een uitermate verzorgde uitgave met booklet(y)

Mijne is NTSC en ik betwijfel of deze in PAL leverbaar is. Hij is regiovrij en NTSC geeft op Europese DVD spelers en televisies nauwelijks nog problemen. Volgens mij is Henk in de war met de zeer recente DVD Live From Chicago die hier niet onderwerp van gesprek is.

Toto
04-07-2008, 21:37
Mijne is NTSC en ik betwijfel of deze in PAL leverbaar is. Hij is regiovrij en NTSC geeft op Europese DVD spelers en televisies nauwelijks nog problemen. Volgens mij is Henk in de war met de zeer recente DVD Live From Chicago die hier niet onderwerp van gesprek is.

Hi Joep
Het gaat inderdaad over de Fly like an Eagle, 30 ann.etcetc
Als ik het goed lees dan is de DVD regiovrij die erbij geleverd wordt. Mijn DVD speler leest regiovrij, dus het geluid moet hij dan zonder meer wergeven. De weergave van beeld Pal /Ntsc is dan afhankelijk van het type TV, ik heb een recente Panasonic dus dat zal dan wel lukken.
Klopt deze hersenkronkel?
Want dan ga ik deze maar eens bestellen, en bedankt voor de reactie.

Seus
05-07-2008, 08:05
Mijne is NTSC en ik betwijfel of deze in PAL leverbaar is. Hij is regiovrij en NTSC geeft op Europese DVD spelers en televisies nauwelijks nog problemen. Volgens mij is Henk in de war met de zeer recente DVD Live From Chicago die hier niet onderwerp van gesprek is.

Joep, dit topic gaat over de dvd Live From Chicago ;) . Daarom reageert Henk hier ook op. Jullie hebben het over de Anniversary Dvd ;) . Dit schept natuurlijk verwarring ;) .

joepmens
05-07-2008, 10:23
Joep, dit topic gaat over de dvd Live From Chicago ;) . Daarom reageert Henk hier ook op. Jullie hebben het over de Anniversary Dvd ;) . Dit schept natuurlijk verwarring ;) .

Ja daar heb je ook weer gelijk in. De specifieke vraag ging echter over de DVD van de 30th anniversary collection van Fly Like An Eagle m.b.t. NTSC en PAL waar Henk op reageerde en dat was dus niet juist. Misschien kan een moderator de topics splitsen maar goed het is nu in ieder geval duidelijk. Overigens heeft Henk volkomen gelijk dat Live From Chicago een prachtige DVD is op het eerste nummer na want Fly Like An Eagle wordt op de DVD echt volledig verneukt.

Joep

joepmens
05-07-2008, 10:25
Hi Joep
Het gaat inderdaad over de Fly like an Eagle, 30 ann.etcetc
Als ik het goed lees dan is de DVD regiovrij die erbij geleverd wordt. Mijn DVD speler leest regiovrij, dus het geluid moet hij dan zonder meer wergeven. De weergave van beeld Pal /Ntsc is dan afhankelijk van het type TV, ik heb een recente Panasonic dus dat zal dan wel lukken.
Klopt deze hersenkronkel?
Want dan ga ik deze maar eens bestellen, en bedankt voor de reactie.

Mijn inschatting is dat dit geen enkel probleem gaat geven. Hij doet het bij mij prima op een NAD speler en een Philips speler (ook op recente Panasonic TV). Je moet hem waarschijnlijk in de USA bestellen toch? Kijk echter ook eens op amazon.co.uk want wellicht hebben die hem toch in PAL als je het niet aandurft.

Joep

ad
12-10-2008, 08:20
Gisteravond even wat nummers gekeken naar deze dvd, hij valt me behoorlijk tegen dus,had er meer van verwacht. Het eerste nummer fly like an eagle wordt inderdaad volledig verneukt, als eerder beschreven.
Daar gaat een zwarte zelfs in rappen.
Nummers worden in andere toonhoogte,s gespeeld, lijkt soms wel of de band het niet kan spelen, de swing komt er niet in, hoewel het veelvuldig gefilmde publiek doet alsof het een waanzinig optreden is.
Zal hem binnenkort eens op surround draaien in mijn HT maar kijk er al niet meer naar uit.

joepmens
16-10-2008, 21:00
Gisteravond even wat nummers gekeken naar deze dvd, hij valt me behoorlijk tegen dus,had er meer van verwacht. Het eerste nummer fly like an eagle wordt inderdaad volledig verneukt, als eerder beschreven.
Daar gaat een zwarte zelfs in rappen.
Nummers worden in andere toonhoogte,s gespeeld, lijkt soms wel of de band het niet kan spelen, de swing komt er niet in, hoewel het veelvuldig gefilmde publiek doet alsof het een waanzinig optreden is.
Zal hem binnenkort eens op surround draaien in mijn HT maar kijk er al niet meer naar uit.

Het concert op de bonus DVD bij de 30th anniversary CD van Fly Like An Eagle is qua uitvoering vele malen beter maar beeldkwalitatief een oud concert helaas.

Joep