PDA

Bekijk de volledige versie : Paramount Home Entertainment Announces HD DVD Slate for First Quarter Of 2008



AntS
19-01-2008, 14:24
Paramount Home Entertainment (PHE) today announced its upcoming slate of releases on HD DVD for the first quarter of 2008. A compelling array of action-adventure, drama and family fare, PHE’s lineup of HD DVDs provides something for everyone, further expanding the format’s offerings for a broad consumer audience.

Released on January 8, PHE’s first HD DVD title of the year is David Fincher’s director’s cut of the mesmerizing drama Zodiac, which has been cited on over 200 critics’ lists as one of the top 10 films of 2007. The HD DVD includes over three hours of in-depth bonus materials including a multi-part exploration of the making of the film, the facts of the real-life attacks and more. Following on February 26, PHE will debut the director’s cut of Robert Zemeckis’ visually stunning cinematic experience, Beowulf, which conjures a world the likes of which has never been seen before with state-of-the-art technology and exhilarating storytelling. The HD DVD will include a feature-length picture-in-picture track, web enabled Beowulf Profiler, A Hero’s Journey: The Making of Beowulf with optional pop-up trivia and much more.

Director and screenwriter Sean Penn’s widely praised adaptation of the inspirational true story Into The Wild arrives March 4 with behind-the-scenes material that takes viewers deeper inside the enthralling, real-life story, characters and experience, along with the compelling drama Things We Lost In The Fire, which features phenomenal performances by Halle Berry and Benicio Del Toro, as well as a discussion of the film and deleted scenes.

DreamWorks Animation’s funniest new animated hit Bee Movie buzzes onto HD DVD on March 11 loaded with exclusive content, including web-enabled downloadable features such as The World of Bees and a Build-A Bee Avatar, a picture-in-picture storyboard reel, customizable menus, Barry’s trivia track and much more.

“The Jack Ryan Collection” will arrive on HD DVD featuring four explosive thrillers including The Hunt for Red October starring Sean Connery and Alec Baldwin, Clear and Present Danger and Patriot Games starring Harrison Ford as well as The Sum of All Fears with Ben Affleck and Morgan Freeman. In addition, the highly-anticipated film The Kite Runner, based on the international best-selling novel, also will debut on HD DVD in the first quarter.

Edwin V
19-01-2008, 16:15
Beetje weinig, maar Paramount had toch al niet zoveel de laatste tijd. The Kite Runner is wel een aardige nieuwe film op op HD DVD te hebben.

AntS
19-01-2008, 17:31
Beetje weinig, maar Paramount had toch al niet zoveel de laatste tijd. The Kite Runner is wel een aardige nieuwe film op op HD DVD te hebben.
Klopt, maar voor mij persoonlijk zitten er wel een paar titels tussen die ik zeker ga aanschaffen zodra ze uitkomen.

Namelijk, The Hunt for Red Oktober, Patriot Games, The Sum of All Fears en natuurlijk The Kite Runner.

TJ Weissel
19-01-2008, 18:36
Klopt, maar voor mij persoonlijk zitten er wel een paar titels tussen die ik zeker ga aanschaffen zodra ze uitkomen.

Namelijk, The Hunt for Red Oktober, Patriot Games, The Sum of All Fears en natuurlijk The Kite Runner.

Idem.. op sum of all fears na ;)

STaf
19-01-2008, 22:31
Toch niet zo slecht, was vandaag trouwens in de Media markt Breda, de nieuwe EP-30: 199€, de HD E1 179... De goedkoopste Blu-ray was iets van een 499 geloof ik. De Samsung zag er naar mijn smaak nog het beste uit qua vormgeving dan hé, want hij slikt niks rood denk ik!:-D Ik was trouwens aangenaam verrast door het aanbod van HD DVD, het waren er eigenlijk niet zo veel minder dan het Blu-ray aanbod.

Neil
20-01-2008, 01:49
Doe mij maar die Jack Ryan Collection!!

BASIL
22-01-2008, 22:07
Paramount/DreamWorks Home Entertainment - Classified Information.
Proposed list for 1st Quarter 2008 to 2nd Quarter 2008 HD DVD / More to come:
Titanic TLT
Braveheart TLT
Gladiator TLT
Deep Impact HD
The Prince of Egypt HD
Saving Private Ryan HD
Small Soldiers
American Beauty HD
Cast Away TLT
Shrek 1 & 2 (Also Trilogy BOX Set w/P3)
TLT
The Last Castle HD
A.I.: Artificial Intelligence HD
A Beautiful Mind HD
The Curse of the Jade Scorpion HD
The Time Machine HD
The Tuxedo HD
Sinbad: Legend of the Seven Seas TL51
Shark Tale HD

Asphyxion
22-01-2008, 22:13
Paramount/DreamWorks Home Entertainment - Classified Information.
Proposed list for 1st Quarter 2008 to 2nd Quarter 2008 HD DVD / More to come:


Als dit lijstje klopt, dan zitten er wel leuke titels tussen... Dan kan het nog een mooie lente worden ook... ;)

Juvefan
22-01-2008, 23:12
Paramount/DreamWorks Home Entertainment - Classified Information.
Proposed list for 1st Quarter 2008 to 2nd Quarter 2008 HD DVD / More to come:
Titanic TLT
Braveheart TLT
Gladiator TLT
Deep Impact HD
The Prince of Egypt HD
Saving Private Ryan HD
Small Soldiers
American Beauty HD
Cast Away TLT
Shrek 1 & 2 (Also Trilogy BOX Set w/P3)
TLT
The Last Castle HD
A.I.: Artificial Intelligence HD
A Beautiful Mind HD
The Curse of the Jade Scorpion HD
The Time Machine HD
The Tuxedo HD
Sinbad: Legend of the Seven Seas TL51
Shark Tale HD

Sorry, maar waar staat TLT voor?

The Gr8oNe
23-01-2008, 00:02
Sorry, maar waar staat TLT voor?

Als het goed is betekent dit Triple Layer Twin, 51GB disc.

AntS
23-01-2008, 00:08
Paramount/DreamWorks Home Entertainment - Classified Information.
Proposed list for 1st Quarter 2008 to 2nd Quarter 2008 HD DVD / More to come:
Titanic TLT
Braveheart TLT
Gladiator TLT
Deep Impact HD
The Prince of Egypt HD
Saving Private Ryan HD
Small Soldiers
American Beauty HD
Cast Away TLT
Shrek 1 & 2 (Also Trilogy BOX Set w/P3)
TLT
The Last Castle HD
A.I.: Artificial Intelligence HD
A Beautiful Mind HD
The Curse of the Jade Scorpion HD
The Time Machine HD
The Tuxedo HD
Sinbad: Legend of the Seven Seas TL51
Shark Tale HD
Deze hele lijst is gebaseerd op geruchten met een ondertoon van, ik heb horen zeggen dat…..
Vervolgens zijn er dan altijd mensen die naar aanleiding daarvan iets gaan roepen.

Persoonlijk vind ik deze lijst te speculatief om daar een discussie voor te gaan voeren. Er is totaal geen officiële mededeling van welke maatschappij dan ook.

En heren, Cast Away is een Fox titel die volgens mij al lang op Blu-ray is uitgebracht!!

Bron: http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=320

Juvefan
23-01-2008, 00:53
Deze hele lijst is gebaseerd op geruchten met een ondertoon van, ik heb horen zeggen dat…..
Vervolgens zijn er dan altijd mensen die naar aanleiding daarvan iets gaan roepen.

Persoonlijk vind ik deze lijst te speculatief om daar een discussie voor te gaan voeren. Er is totaal geen officiële mededeling van welke maatschappij dan ook.

En heren, Cast Away is een Fox titel die volgens mij al lang op Blu-ray is uitgebracht!!

Bron: http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=320

Ik ben ook wel benieuwd naar de bron.

De lijst lijkt er ook wel 1 met de meest succesvolle Dreamworks/Paramount films ooit.

BASIL
23-01-2008, 08:39
Deze hele lijst is gebaseerd op geruchten met een ondertoon van, ik heb horen zeggen dat…..
Vervolgens zijn er dan altijd mensen die naar aanleiding daarvan iets gaan roepen.

Persoonlijk vind ik deze lijst te speculatief om daar een discussie voor te gaan voeren. Er is totaal geen officiële mededeling van welke maatschappij dan ook.

En heren, Cast Away is een Fox titel die volgens mij al lang op Blu-ray is uitgebracht!!

Bron: http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=320

Cast Away is in Europa bij DreamWorks uitgebracht.

BASIL
23-01-2008, 08:40
Ik ben ook wel benieuwd naar de bron.

De lijst lijkt er ook wel 1 met de meest succesvolle Dreamworks/Paramount films ooit.

Ik heb het niet op 1 site gezien maar op verschillende. En het zijn wel geruchten maar je weet nooit.

Edwin V
23-01-2008, 10:25
Ik ben ook wel benieuwd naar de bron.

De lijst lijkt er ook wel 1 met de meest succesvolle Dreamworks/Paramount films ooit.
Ik mis the Godfather (imdb 1) en Universal's Shawshank Redemption (imdb 2).

Juvefan
23-01-2008, 10:47
ja ik had The Godfather even over het hoofd gezien. En van The Shawshank Redemption had ik niet verwacht dat het van Universal was. Maar ik lees net op IIMDB dat hij enkel in ons kikkerlandje door Universal wordt gedistributeerd. In Amerika enzo doet Warner het.

Anyway, Of deze films nou snel uitkomen of niet. Met The Godfather, en bij ons dan The Shawshank Redemption, en die uit de lijst heeft HD-DVD toch nog wat flinke troeven in handen.

Wedlock
23-01-2008, 15:13
Nou of dat troeven zijn voor HD-DVD valt nog maar te zien, nog niet eens gesproken over het feit of de lijst uberhaupt echt is.
Saving Private Ryan bijvoorbeeld zou al niet excl. HD-DVD zijn aangezien die niet onder de deal valt van Paramount (Spielberg Film).

Daarbij komt nog dat Paramount net t/m Maart titels al heeft aangekondigd waar deze niet op voorkomen.
Mochten ze toch uitkomen denk ik dat Fox op zijn beurt Titanic en Braveheart op Blu-Ray zal uitbrengen ook al is dat internationaal gezien (Fox heeft voor beide titels de internationale rechten).

Ik denk dat het lijstje maar een verzinzel is van een persoon die graag deze films op zijn/haar favoriete formaat (HD-DVD) zou willen zien.
Paramount zou wel meer laten weten als ze echt van plan was om deze titels uit te brengen daar het veel positieve reacties zou geven bij de consument die HD-DVD omarmt en mogelijke nieuwe klanten.

Volgens mij maar een pr stunt net als die titels die van Universal uit zouden komen (Jurassic Park / Jaws) volgens "bepaalde" bronnen.

BASIL
23-01-2008, 18:19
Link van één van de sites waar ik deze lijst heb gezien :wink:

http://forums.highdefdigest.com/showthread.php?t=38396

Edwin V
23-01-2008, 22:00
ja ik had The Godfather even over het hoofd gezien. En van The Shawshank Redemption had ik niet verwacht dat het van Universal was. Maar ik lees net op IIMDB dat hij enkel in ons kikkerlandje door Universal wordt gedistributeerd. In Amerika enzo doet Warner het.

Anyway, Of deze films nou snel uitkomen of niet. Met The Godfather, en bij ons dan The Shawshank Redemption, en die uit de lijst heeft HD-DVD toch nog wat flinke troeven in handen.
Je zou zeggen dat goede films troeven zijn, maar geen van beide kampen heeft dergelijke troeven ooit uitgespeeld. Men vind het gewoon minder belangrijk dat een formaat wint en brengt films uit wanneer ze dat zelf willen, niet om voor een doorbraak te zorgen anders hadden we allang meer gezien. Jammer, dat wel want laat maar komen die films op blu-ray en HD DVD. Hoe meer hoe beter. :)

Juvefan
24-01-2008, 02:44
Je zou zeggen dat goede films troeven zijn, maar geen van beide kampen heeft dergelijke troeven ooit uitgespeeld. Men vind het gewoon minder belangrijk dat een formaat wint en brengt films uit wanneer ze dat zelf willen, niet om voor een doorbraak te zorgen anders hadden we allang meer gezien. Jammer, dat wel want laat maar komen die films op blu-ray en HD DVD. Hoe meer hoe beter. :)

Waarom brengt Universal haar films dan niet uit op Blu-ray?

Edwin V
24-01-2008, 07:06
Waarom brengt Universal haar films dan niet uit op Blu-ray?
Contracten. Oude en nieuwe, er moet wel wat geld tegenover staan. Men probeert eerst het onderste uit de kan te halen. En verder moet er een business plan komen, als men dat nog niet heeft gemaakt. Men komt wel als blu-ray nu echt gaat lopen en de absolute verkopen flink stijgen (niet relatief t.o.v. HD-DVD, de relatieve hardware sales vergelijking zegt de markt ook niets wat men al wist, interessanter zijn de aantallen).

TJ Weissel
24-01-2008, 15:14
Moge het feit zijn dat de 2 toppers van 2007, No Country for Old men & There Will Be Blood ook van Paramount zijn :D

Kom maar op met die discs!

Wedlock
24-01-2008, 19:46
Ehhhh There Will Be Blood is idd van Paramount maar No Country For Old Men niet.
Althans niet in Amerika waar Miramax (Buena Vista) de film distributeerd en op Blu-Ray zal uitbrengen.

Maar je hebt gelijk als je zegt dat het 2 toppers zijn :D

Overigens komt There Will Be Blood hier in Nederland op Blu-Ray aangezien de film hier door Buena Vista International uitkomt.
Toch wel prettig als bepaalde films door andere studio's worden uitgebracht.

TJ Weissel
25-01-2008, 15:56
Ehhhh There Will Be Blood is idd van Paramount maar No Country For Old Men niet.
Althans niet in Amerika waar Miramax (Buena Vista) de film distributeerd en op Blu-Ray zal uitbrengen.

Maar je hebt gelijk als je zegt dat het 2 toppers zijn :D

Overigens komt There Will Be Blood hier in Nederland op Blu-Ray aangezien de film hier door Buena Vista International uitkomt.
Toch wel prettig als bepaalde films door andere studio's worden uitgebracht.

Distri valt in beide gevallen onder het zgn. Paramount Vantage label. zie hier (http://paramountvantage.com/)

Wedlock
25-01-2008, 20:02
In Amerika word There Will Be Blood idd door Paramount Vantage gedaan maar internationaal door diverse distri's waar voor Nederland dat Buena Vista International is.

http://www.imdb.com/title/tt0469494/companycredits

No Country For Old Men is internationaal Paramount maar in de US is het Miramax welke onderdeel is van Buena Vista.

http://www.imdb.com/title/tt0477348/companycredits

TJ Weissel
25-01-2008, 20:35
In Amerika word There Will Be Blood idd door Paramount Vantage gedaan maar internationaal door diverse distri's waar voor Nederland dat Buena Vista International is.

http://www.imdb.com/title/tt0469494/companycredits

No Country For Old Men is internationaal Paramount maar in de US is het Miramax welke onderdeel is van Buena Vista.

http://www.imdb.com/title/tt0477348/companycredits

Gelukkig is HD DVD regiovrij :)

Tiger0120
25-01-2008, 20:42
jup :-) Regio vrij rulezzzz

ik vond de film 1408 ook super en die was van Dimensions en laat DFW deze nu ook op HD DVD hebben..

En ik blijf er bij de kleine Labels hebben echt nog wel wat invloed.

En voor wie intresse heeft in Blu-ray beveiliging is gekraakt en kan gewoon gekopieerd worden. Heb hier al diverse titels voorbij zien komen en liggen :-P

Wedlock
25-01-2008, 20:45
Gelukkig heb ik een regio A speler zodat ik ook van de amerikaanse Blu-Rays kan genieten :D

Edwin V
25-01-2008, 21:03
Gelukkig heb ik een regio A speler zodat ik ook van de amerikaanse Blu-Rays kan genieten :D

Had je niet liever alles regiovrij gehad? Had je toch geld bespaard. Nu is 't niet anders met blu-ray. Ik had ook liever geen format war gehad maar om te kunnen genieten van alle films moest ik aan twee spelers. Of wachten tot de storm voorbij is, maar we zijn inmiddels al bijna 1 jaar verder.

Wedlock
26-01-2008, 12:18
Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
In het begin met dvd heb ik ook een regio 1 speler uit Amerika gehaald, ik heb iets tegen geprul in die spelers of het nu wel of niet schadelijk is.
Als je ziet dat sommige Blu-Ray spelers voor 150 euro om te zetten zijn naar Region A/B dan vind ik dat ook niet echt goedkoop.

Dat er regio-codering is is nu eenmaal iets wat de studio's willen en ook al zou ik het niet willen is het helaas niet anders.
Ik heb nu een mooie Panasonic speler voor 350 euro incl. verzenden welke hier nog niet te krijgen is (DMP-BD30) en profile 1.1 is.
Meer heb ik niet nodig , kan nu gewoon genieten van de Amerikaanse Blu-Ray aanbod.

Edwin V
27-01-2008, 08:00
Meer heb ik niet nodig , kan nu gewoon genieten van de Amerikaanse Blu-Ray aanbod.
:bier: Meer keuze, goedkoper, soms eerder release nieuwe films. Als je veel koopt haal je dat er wel uit ja. Toch blijf ik regiocodering jammer vinden, je wordt toch enigzins op kosten gejaagd.

Wedlock
27-01-2008, 16:57
Dat wel maar ach daar ben je dan een liefhebber voor he........
Voor mij is het een hobby waar ik graag veel tijd en geld aan spendeer dus voor mij persoonlijk maakt het niet uit....
Kan mij wel voorstellen dat andere mensen dat minder vinden maar wij blijven toch een kleine groep net zoals met dvd dat regio 01 importeert, het grote gross koopt toch de Nederlandse discs.

Edwin V
28-01-2008, 06:42
, het grote gross koopt toch de Nederlandse discs.Het grote gross moet uberhaupt nog beginnen met het kopen van Nedelandse discs.:wink:

bodyguard1970
28-01-2008, 08:00
the hunt for red oktober ga ik zeker aanschaffen,en de rest moet ik nog kijken wat er mee gaat doen.:roll:

*TIMMIE*
28-01-2008, 11:47
Moge het feit zijn dat de 2 toppers van 2007, No Country for Old men & There Will Be Blood ook van Paramount zijn :D

Kom maar op met die discs!

No country for old men zal dus Blu Ray zijn in de USA... ;)
http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=66869

Tiger0120
28-01-2008, 15:35
Vandaag spartacus gehaald WoW zeg wat een mooie film is dat 5 min meer film dan de originele versie uit 1960.

Edwin V
28-01-2008, 16:04
No country for old men zal dus Blu Ray zijn in de USA... ;)
http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=66869
Lang leve de regiocodering. :?