PDA

Bekijk de volledige versie : Samsung DCB- p850R Digitale Televisie Harddisk Recorder



weetniet
21-01-2008, 20:21
Hallo,

Afgelopen zaterdag heb ik de Samsung DCB- p850R besteld en kan deze a.s. donderdag ophalen in de winkel.

Lang heb getwijfeld of ik zou gaan voor de Panasonic DMR-EH57 HD recorder of de Samsung digitale ontvanger met HD.
Omdat ik het terugkijken van een opgenomen programma ook graag in digitale kwaliteit wil zien viel de Panasonic af. Dat gerommel met digitaal kijken analoog opnemen en visa versa had ik geen zin in, dan maar geen dvd branden, kwaliteit van het kijken vind ik belangrijker.

Enige wat ik nog graag zou weten is het geluid van de ventilator van de Samsung. Dit zou nu acceptabel zijn vanwege de laatse firware update.
Wie kan mij iets vertellen over het wel of niet storende geluid van de ventilator in een normale huiskamer. Of heeft nog tips waar ik iets mee kan.

Hektor Maktoum
31-01-2008, 14:21
Beste Weetniet,
Ik heb nu ruim twee weken deze recorder in huis. Inderdaad is de ventilator niet geruisloos. Echt storend is het niet. Zodra je naar muziek luistert of tv kijkt hoor je hem niet meer. Maar hij maakt meer geruis dan de eveneens altijd draaiende interne ventilatie in mijn huis (die je evenmin uit kunt zetten). Als je nog een tip krijgt om hem stiller te krijgen dan hou ik me aanbevolen!

zwertsgj
03-02-2008, 10:14
Beste Weetniet ea.
IK heb deze zaterdag opgehaald in Urk bij camernu.nl en thuisgekomen ben ik er direct mee aan de gang gegaan. Nieuw speeltje en dat moet direct bekeken worden. Na de firmware-update uitgevoerd te hebben heb ik totaal geen last meer van de ventilator.

andre1
15-09-2008, 15:52
hallo kenners,
Mijn dcb-p850r wil niet installeren. Hij kan de zenders niet vinden. Ik heb hem op marktplaats gekocht waar hij in gebruik was bij een andere provider. Ik heb Ziggo.

In het installatiescherm moet de frequentie opgegeven worden.
Het invulveld wil de waarde in Kiloherz hebben terwijl Ziggo alleen de waarde in Megaherz kan opgeven.
De waarde aanvullen met 3 nullen werkt echter niet. Hij kan de zenders niet vinden.

Verder is er op hetzelfde menuscherm een signaalstatusbalk. Die zou het signaal uit de muur meten. Op deze balk staat geen enkel aanduiding, hetgeen zou betekenen dat hij het signaal helemaal niet ziet.
Het is er wel, want ik kan wel analoog tv kijken.

Wie kan hier iets zinnigs over zeggen???
bvd.
André